little-dutch.com/nl- Logo - Beoordelingen

little-dutch.com/nl

582 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.020 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 mrt 2021
little-dutch.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Wij zijn super blij met de leuke producten uit de Little Dutch Sailors Bay en de nieuwe Bunny Collectie. Tijdens de negenmaandenbeurs al wat nieuwe items gezien en gekocht echter waren nog niet alle producten voorradig. Via de klantenservice keurig bericht wanneer en waar we de items konden bestellen en ook uit de Sale nog een paar leuke praktische producten besteld. Echter was er een probleem met de Klarna betaling waarover een aantal keren contact is geweest, we zijn zeer vriendelijk en vlot geholpen. Bestelling keurig optijd geleverd met een leuke attentie. En we kijken uit naar de nieuwe producten van de Bunny serie.

2 aug 2023
Ik vind het belachelijk dat je verzendkosten moet betalen, dat is bij geen enkele webwinkel, als je iets retourneert. Als het binnen de wettelijke termijn van 14 dagen bedenktijd is, betaal je de kosten niet. Wat ook een punt is, dat als jullie producten bij een samenwerkende partner goedkoper worden verkocht, dat jullie de klant dan niet tegemoet komen, vind ik geen slimme zet, omdat de klant geen bestelling meer doet bij Little Dutch, maar bij een partner.

Beoordelingen voor little-dutch.com/nl

Wij zijn super blij met de leuke producten van LittleDutch

Hi, Bedankt voor je review!
Snelle levering, mooie producten. Er was alleen helaas iets mis gegaan met onze order. Het cijfer 2 ontbrak en juist die hadden we de dag erna nodig voor de verjaardag van onze dochter. Na bellen met de klantenservice werd deze meteen opgestuurd. Alleen jammer dat ik het cijfer niet mocht afhalen bij het hoofdkantoor of het magazijn, aangezien wij er bijna naast wonen. Nu kwam het cijfer halverwege de verjaardag aan.
Voor ons pleegkind heb ik al veel spullen gekocht van little dutch. Zij is 2,5j en zij zelf is er ook echt verliefd op. De kralenregenboog, loopfiets, stapelblokken en het mooiste, de naamslinger boven haar bedje. Danku voor alle mooie dingen die jullie maken. We love it

Met veel zorg en liefde ingepakt

Fijne ervaring om te bestellen in de webshop. De bestelling was met veel zorg ingepakt. Bij de bestelling hadden ze een leuk cadeautje toegevoegd. Echt heel attent. De bestelling was ook nog eens snel geleverd. Dus wat wil je nog meer. Echt een aanrader!!

Personal touch!

Mooie producten met zorg ingepakt met een klein cadeautje erbij. Daar worden we blij van. In deze veelal snelle en onpersoonlijke tijd is deze personal touch verrassend.

Geweldig!

Snelle bezorging van hele mooie, fijne vestjes en een slaapzakje voor hele mooie prijzen en nog een gratis washandje!
Hi, Bedankt voor je review!

Een klein cadeautje van little dutch

Snelle levering en een lief extraatje in de doos. Extraatje was een hydrofiele washandje. Deze is zeer fijn!
Mooie kwaliteit. Bedankt voor het washandje. Mijn dochter is er blij mee voor haar baby
De service is perfect. Snelle levering. Als je vragen hebt word er snel geantwoord
Antwoord van little-dutch.com/nl
Hi, Bedankt voor je mail!
Producten zien er goed uit. Leuk die touch door het gratis washandje erbij!
Hi, Bedankt voor je review!
Snelle levering, goed verpakt, leuke producten! Helemaal tevreden dus.

Snelle levering, goede kwaliteit

Snelle levering, mooie webwinkel, producten zijn van goede kwaliteit
WM
WJ M.
capelle aan den ijssel
9 mrt 2024

Top

Prijs-kwaliteit verhouding is goed. Het speelgoed is erg leuk
Goede service toen ik een verkeerde bestelling had geplaatst.
Fijne snelle afhandeling en prachtige kwaliteits producten
Snelle levering en een cadeautje is altijd leuk!
Snelle levering van een kwalitatief goed product!
Makkelijk contact. Goede service. Snelle lever
10 mrt 2024
Nette makkelijke site en deugdelijke leveringen
Snelle levering en ontzettend leuke spullen.