Dirkje
Reviews:

2.034 reviews in totaal   551 reviews verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Review Overzicht

Klanten zijn zeer tevreden over de kwaliteit en afwerking van de kleding. Ook wordt de snelle verzending en levering gewaardeerd. De prijs wordt door de meeste klanten als redelijk ervaren. Klanten spreken veel lof uit over het leuke en mooie assortiment, en de website wordt als duidelijk en gebruiksvriendelijk beschouwd. Daarnaast waarderen klanten de behulpzame en oplossingsgerichte service bij problemen. Er zijn echter ook aandachtspunten: sommige klanten vinden de verzend- en retourkosten aan de hoge kant. Er is regelmatig ongemak met de bezorging via UPS en de locatie van afhaalpunten wordt als onhandig ervaren. Daarnaast zijn er opmerkingen over de maatvoering, die soms lastig in te schatten is of anders uitvalt dan verwacht. Enkele klanten wensen bovendien meer variatie in het assortiment voor jongens.

Deze tekst is automatisch gegenereerd door een AI-systeem op basis van gebruikersbeoordelingen.

Was deze informatie nuttig voor jou?

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie

Hoe Trusted Shops namaakbeoordelingen voorkomt

ReviewsDirkje

(15)
(12)
(13)
(72)
(439)
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Bij binnenkomst van het baby pakje bleef na het openen van het omslag shirtje het drukkertje op het knopje hangen. Dus was na 1e keer gebruik al meteen stuk. Een mail gestuurd en de situatie uitgelegd. Kreeg meteen een nieuwe opgestuurd. Echt een top service!!
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

klacht netjes afgehandeld

Was niet tevreden met de kwaliteit van het product. Dirkje heeft het netjes opgelost en zonder extra kosten een nieuw exemplaar toegestuurd. Die was idd veel netter en naar tevredenheid.
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd
Kreeg een gratis geboortepakje. Ze zijn echt van hele mooie kwaliteit. Daarnaast was het binnen een dag ook binnen. Dus al met al erg fijn
Community-lid 
3 Reviews
 Geverifieerd
Zoals altijd super snel verzonden en mooi ingepakt. Een bestelling ontvangen van Dirkje voelt altijd weer als een cadeautje. Daarbij zijn de kleertjes super schattig en blijven ze ook na vaak wassen mooi van kleur en model. Alleen jammer dat mijn zoontje nu in 116 (hun grootste maat) zit.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Zeer goede kwaliteit van de boxpakjes, fijn stofje en mooi kleuren/print. Alsook de levering ging super vlot!
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd
Mooie kwaliteit en leuke kleertjes. We moeten het nog wel; even bewaren, want het valt groot, in tegenstelling tot eerdere Dirkje kleding. Nog even groeien maar!
N T
Nancy T.
5 Reviews
 Geverifieerd
Prijs kwaliteit.wordt de volgende dag al verzonden.enkel UPS is nooit van zn woord. Komen zelfs niet langs maar droppen je pakje in een afhaalpunt.de laatste 3 bestellingen heb ik er echt op zitten wachten ,maar geen UPS aan de deur gehad,wel een mail dat het in het afhaalpunt lag
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

kwalitatief goede klee…

Tot nu toe altijd kwalitatief goede kleertjes gekocht bij Dirkje. Dirkje heeft vaak erg leuke printjes voor de kids.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Echt stom dat je alleen voor UPS kan kiezen. Een pakketpunt zit in Leiden, dus dan zou ik de auto moeten pakken. Dan maar thuis laten bezorgen voor 6,95! Wat een prijs! Normaal is thuisbezorgen toch max 4,95? Dus erg klantonvriendelijk allemaal. Dit weerhoudt mij ervan om nog eens op jullie website te bestellen.
Community-lid 
11 Reviews
 Geverifieerd
De levering van het pakket kostte moeite, ik moest er zelf achteraan en ups is moeilijk te bereiken. Maar het is wel goed gelukt. Dankuwel nog.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Een pakje besteld, kreeg 20 euro korting. Heel leuk en was snel verzonden. En al helemaal mooi dat het van biologische stof is !
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Geen thuisbezorging

Order wordt prima verzorgd, maar de bezorging is pas na 2 dagen en naar een ophaalpunt in plaats van thuis. Dus je moet zelf nog even een stukje fietsen om je spullen te krijgen, terwijl er normaal aan de deur wordt bezorgd. Toch 3 sterren vanwege de redelijke prijzen en dat verder alles in orde was.

Antwoord van Dirkje

Dank je voor de beoordeling. Ik zie in je bestelling dat je zelf voor een afhaalpunt hebt gekozen. Wanneer je aangeeft bij je bestelling dat je het aan huis bezorgd wil hebben kan dat ook.
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd

Duidelijke website en snelle levering.

Duidelijke website en afspraken qua aflevering worden goed nagekomen.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Hele snelle levering! En vond het super leuk dat we een geboorte pakje gratis kregen voor onze dochter
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Het eten was lekker.bediening.en aardig. Jammer dat we 4 gangen.niet konden bestellen omdat het te laat was.tijd van reservering was 19.30 uur
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Super mooi pakje! Heerlijk stofje. Echt een aanrader voor alle kleine ventjes!
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
De kleding is niks op aan te merken , erg leuk en goede kwaliteit. Verzending via UPS verloopt wel wat moeizaam.
Community-lid 
3 Reviews
 Geverifieerd
Snel verzonden. Goede kwaliteit en precies zoals op de afbeelding. Heel blij mee.
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd
Mooie kwalitatief goede kleertjes voor een redelijke prijs.
Community-lid 
3 Reviews
 Geverifieerd
Leuke spulletjes Goede kwaliteit

Ter controle van de echtheid

Geverifieerde reviews

Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde reviews uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.

Geïmporteerde reviews

Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.