Dirkje- Logo - Beoordelingen

Dirkje

372 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.083 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 nov 2021
Dirkje voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 mrt 2024
Wat een geweldige kleding. Ook ontzettend leuk dat kleuren matchen, dus dat je setjes kunt kiezen die bij elkaar passen. Extra leuk als je je tweeling wil laten matchen en toch anders wilt kleden. Bij de bestelling bleek een jurk in de verkeerde maat geleverd, maar deze werd meteen alsnog gestuurd zonder retour te hoeven doen. Super service! Bedankt!

18 aug 2023
Ik vind het onwijs jammer hoe slecht de communicatie is! Order geplaatst op 2 augustus. Zelf 3 keer achteraan moeten bellen waar mijn order is. Bij de 3de keer bellen blijkt dat mijn order dan echt onderweg gaat vanuit het magazijn de dag erna. Week later bel ik weer en blijkt dat ze hem naar een andere webshop gestuurd hebben? Maar hij moet al onderweg terug zijn volgens die mevrouw en dan sturen ze hem weer naar mij. Jemig, wat een omweg maar ik wacht. Maandag tot vrijdag gewacht. Nog steeds geen beloofde mail dat mijn pakket onderweg is naar mij (uitdrukkelijk om gevraagd want ik had geen zin om nog een keer te bellen). Vrijdag nogmaals gebeld (vandaag) en hij zou dan toch moeten komen (zonder een mail maar goed hé). Ik wacht het nog maar af... Verder doen ze ook niet echt meelevend of aardig aan de klantenservice. Een excuus is minstens op zijn plaats. Maar goed. Geen dirkje meer voor mij.

Beoordelingen voor Dirkje

Mooie kleding! Bezorgen aan huis kost 6 euro. Naar een pakketpunt gratis. Dit vond ik niet zo fijn. Bovendien duurde dit langer dan normaal aan huis bezorgen.
Dirkje heeft hele leuke kleding met iets bijzonders en goede foto's hoe het eruit ziet het valt wel klein dus dat moet je er eigenlijk bijzetten.
De bestelling is keurig volgens afspraak geleverd. Kwalitatief goede kleertjes, keurig afgewerkt en leuke details

Een aanrader voor leuke babykleertjes

Goeie kwaliteit en voor een redelijke prijs. Kwam er per toeval op dat er sale was. Verzending was super snel.

Positief

Mooie, schattige kleding voor een redelijke prijs. Netjes ingepakt en vlug verzonden. Niks op aan te merken.
MS
Maria S.
Moerkapelle
Aanmelding nieuwsbrief lukte niet. Na emailcontact alles perfect opgelost en ook korting terug gestort.
Snelle bezorging, netjes verpakt. Kleren zijn echt van goede kwaliteit!
Verzend adres nog gewijzigd en super door Dirkje super geregeld
.njiz negnideibnaa ed nessut sejtaam leev tein re tad remmaJ
Veel keuze Betaalbare mode maar godde kwaliteit
Snelle en correcte levering en mooie kleding
Snel verzonden. Goed verpakt. Leuke kleding
Mooie kwaliteit en snelle levering!!!
Super gaaf merk met leuke items!
Vlugge levering. Alles was ok.
HD
Hetty D.