sockwell.nl- Logo - Beoordelingen

sockwell.nl

719 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.368 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 jun. 2021
sockwell.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 okt. 2023
Ik hoorde van mijn pedicure over sockwell kousen ivm met mijn dikke benen. Ik heb de kousen uitgeprobeerd en het ook tegen mijn man verteld. Meteen voor hem ook 1 paar besteld. Hij vindt ze ook goed steun geven. Nu hebben we beide 5 paar. Dat doe je niet als ze niet fijn zijn. Ik was maar een keer in de 14 dagen dus is 5 paar wel voldoende. En het allerfijnst is dat er geen verzendkosten zijn, dus 1 paar bestellen om te proberen, is geen moeite.

5 nov. 2023
U heeft een slechte bezorger. Ik heb de kousen vorige week zondag gekocht via internet. Ik kreeg maandag een mailtje dat DHL ze dinsdag in de avonduren zouden bezorgen. Vervolgens kreeg ik 'savonds een mailtje dat ik niet thuis zou zijn. Ik was wel thuis bovendien konden de sokken in de brievenbus. DHL zou vervolgens op woensdag terugkomen. Ik ben weer thuisgebleven en heb vervolgens geen kousen ontvangen en ook geen berichtjes meer gezien. Ik heb doorgeklikt op hun site en de kousen lijken bezorgd te zijn, maar een mailtje heb ik daar niet over ontvangen. Vrijdag heb ik een mailtje gestuurd naar Sockwell en daar geen antwoord op gekregen. Dat kan want men had misschien geen gelegenheid om mij te antwoorden. Jammer hoor dit allemaal want de kousen bevallen prima en helpen bij mijn mankementen.

Beoordelingen voor sockwell.nl

WS
Wendy S.
's Gravenhage
29 jan. 2024

Geen bruine of beige sokken in assortiment.

Snelle verzending, goede kwaliteit, maar hoge prijzen. Weinig variatie in kleuren, merkwaardig dat er geen bruine of beige sokken in het assortiment zitten, terwijl er in Nederland toch veel bruin en beige gedragen wordt.

Top kwaliteit

Snelle levering, goede kwaliteit, wij hadden een foutje in de kwaliteit, werd gratis een nieuw paar opgestuurd, dat noem ik nog eens service! Wij hebben inmiddels alle vele paar sockwell sokken in ons bezit.
Uitstekende pasvorm van de kniekousen, de lichte compressie is prettig en ze zijn makkelijk aan-en uit te trekken. En .. ze zijn gelukkig niet in China gemaakt.
29 jan. 2024
Heerlijke kniekousen draag ze al jaren met plezier en zonder dikke benen te krijgen dus pas al mijn schoenen zonder zere benen en altijd snel in huis
Het zijn zulke fantastische sokken en steunkousen. Prachtig en comfortabel materiaal. Superrrr draag comfort Kwaliteit is top. Ze blijven lang mooi
Antwoord van sockwell.nl
Hartelijk dank voor uw enthousiaste review! Geweldig om te horen dat u zo tevreden bent over het comfort, de kwaliteit en de duurzaamheid van onze sokken en steunkousen. Bij Sockwell streven we ernaar om het beste voor uw voeten te bieden. Geniet ervan!
3 feb. 2024
Alles prima voor zending en sokken. Na 1 keer dragen kwam bij de kleine sok een draad los en maakte gaatje. Dus foutje. Heb het zelf genaaid.
5 feb. 2024
Dank je wel voor de feedback. Het spijt ons te horen van het ongemak met de sok, goed om te horen dat je het zelf hebt kunnen oplossen. Als je verdere vragen hebt, laat het ons weten. Veel plezier gewenst met je sokken.
Het ondersteunt zeker de hiel en het herstel. Maar de prijs vd sokken is wel een ding. Dat heeft mij wel lang geaarzeld.
Antwoord van sockwell.nl
We waarderen uw eerlijkheid en begrijpen uw zorgen over de prijs. Het doet ons goed te horen dat u ondersteuning en herstel ervaart met onze producten. Bij Sockwell streven we naar de hoogste kwaliteit en duurzaamheid, wat reflecteert in de prijs. Uw investering draagt bij aan langdurig comfort en welzijn. Mocht u in de toekomst vragen hebben of meer informatie wensen, staan we graag voor u klaar.
29 jan. 2024
Heel fijne sokken, warm, ondersteunen prima. Is er een glijhulp bij aantrekken? want daar heb ik moeite mee.
31 jan. 2024
Dank voor je fijne review. Onderaan de website hebben we een artikel met handige aantrekinstructies. Hopelijk krijg je ze na het volgen van de instructies om de voet.
Heb toch graag kniekousen met een dikkere zool en een iets voller gemaakt been Welk nr.moet ik bestellen?
Antwoord van sockwell.nl
Dank voor je goede review. Ben je op zoek naar een sok met een dikker voetbed? Probeer dan onze wandelsokken. Hierin zit een voetbed in welke dikker is dan onze andere compressie sokken.
1 feb. 2024
goede sok, goede kwaliteit, warm en zacht. Beenlengte beetje tekort; ik kies volgende keer niet voor mini.
2 feb. 2024
Het is goed om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit en het comfort van de sokken. Het is jammer dat de beenlengte voor jou een beetje te kort is bij de "mini" variant. We hebben inderdaad ook wat langere sokken. Bedankt voor het delen van je ervaring!
De levering was heel snel. Het zou wel fijn zijn als er even een berichtje komt dat ze verstuurd zijn.
RM
ria m.
amsterdam
1 feb. 2024
prima produkt, mijn fout bij het bestellen werd zonder problemen opgelost.ik ben heel tevreden
Netjes geleverd en mooie kwaliteit, alleen jammer dat veel in mijn maat niet voorradig was.
AV
Ad V.
Uden
31 jan. 2024
Uitstekend product; ik ben nu aan twee paar toe. De kousen worden bijna dagelijks gedragen.
2 feb. 2024
Het is geweldig om te horen dat je zo tevreden bent met het product. Als je de kousen bijna dagelijks draagt, lijkt het erop dat ze echt aan je verwachtingen voldoen. Geniet van je comfortabele kousen!
Fijne kousen snel ontvangen. De kousen voor/tegen hielspoor lijken echt te helpen.
Makkelijke bestelprocedure, snelle verzending, goede info over verzending.
Antwoord van sockwell.nl
Leuk om te horen dat je tevreden bent! Bedankt voor de positieve feedback, we streven ernaar om het bestelproces soepel te laten verlopen en je bestelling snel en goed geïnformeerd te verzenden. Laat het ons weten als je nog vragen hebt!
28 jan. 2024
De kousen zijn lekker hoog, zacht en voelen heerlijk stevig aan de benen.
28 jan. 2024
Fijne sokken Weer eens een ander type aangeschaft. Zijn nog in was.
Op de website aangeven wat het verschil is tussen klasse 1 of 2.
Snelle bezorging Gebeld met klantenservice Zeer goed geholpen
Antwoord van sockwell.nl
Hartelijk dank voor je prachtige 5-sterrenreview! We zijn verheugd te horen dat je tevreden bent over zowel onze klantenservice als de snelle bezorging. Jouw positieve ervaring is onze grootste beloning en motiveert ons om continu de beste service te blijven bieden. Als je in de toekomst nog vragen hebt of verdere assistentie nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar om je te helpen. Nogmaals bedankt voor je steun en het vertrouwen in ons merk!