sockwell.nl- Logo - Beoordelingen

sockwell.nl

828 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.709 beoordelingen in totaal

13 mei 2024
Heel fijn dat dit merk met leuk uitziende compressiekousen bestaat! De sokken doen hun werk goed en het valt niemand op dat het compressiesokken zijn. De kwaliteit stof is daar een belangrijke reden voor. Ik ben erg dol op merinowol vanwege de warmteregulerende en antibacteriële eigenschappen - zeker omdat ik de sokken dagelijks draag. Ze hoeven hierdoor niet iedere dag in de was, wat bij katoenen of pantysokken wel het geval is. De maatvoering van het voetgedeelte is iets groot uitgevallen, maar dit is niet heel erg. Wel jammer vind ik dat de compressiesokken graad 2 alleen in zwart en antraciet aangeboden worden. En in de banners op de website staan ontzettend leuke bloemetjessokken; deze zijn helaas nergens op de website te koop. Meer kleuraanbod (óók voor de sterkere compressie) zou nóg beter zijn. Verder was mijn bestelling snel binnen en is de prijs-kwaliteitverhouding in orde. :-)

5 nov 2023
U heeft een slechte bezorger. Ik heb de kousen vorige week zondag gekocht via internet. Ik kreeg maandag een mailtje dat DHL ze dinsdag in de avonduren zouden bezorgen. Vervolgens kreeg ik 'savonds een mailtje dat ik niet thuis zou zijn. Ik was wel thuis bovendien konden de sokken in de brievenbus. DHL zou vervolgens op woensdag terugkomen. Ik ben weer thuisgebleven en heb vervolgens geen kousen ontvangen en ook geen berichtjes meer gezien. Ik heb doorgeklikt op hun site en de kousen lijken bezorgd te zijn, maar een mailtje heb ik daar niet over ontvangen. Vrijdag heb ik een mailtje gestuurd naar Sockwell en daar geen antwoord op gekregen. Dat kan want men had misschien geen gelegenheid om mij te antwoorden. Jammer hoor dit allemaal want de kousen bevallen prima en helpen bij mijn mankementen.

Beoordelingen voor sockwell.nl

30 jun 2024

Compressie klasse niet altijd duidelijk weergegeven bij Sockwell produkt foto

Eenvoudig online bestellen, snel bezorgd (volgende dag) en hoge kwaliteit product. Nieuwe "featherweight" compressie kousen zitten heerlijk ! Puntje voor verbetering: bij product foto's op Internet staat niet altijd duidelijk compressie klasse, ie MODERATE (15 - 20 mmHg) of FIRM 920 - 30 mmHg)
2 jul 2024
Hartelijk dank voor uw positieve feedback en uw opmerking over de compressieklasse. We zullen dit intern bespreken om dit duidelijker te vermelden. We zijn blij dat u tevreden bent met het bestelproces, de snelle levering en de kwaliteit van onze producten. Veel plezier met uw nieuwe "featherweight" compressiekousen!
Zag een advertorial in de Salt en wilde es wat proberen...voorlopig zeer tevreden over de duidelijke website,snelheid van orderverwerking en uiterlijk en pasvorm vd kousen. Maar moet ze nog verder uit proberen.
Antwoord van sockwell.nl
Hartelijk dank voor uw positieve reactie! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze website, de snelheid van de orderverwerking, en de pasvorm van de kousen. We hopen dat de kousen bij verder gebruik ook aan uw verwachtingen blijven voldoen. Als u vragen of opmerkingen heeft, staan we altijd voor u klaar!
GV
G. v.
Roosendaal

Slechte bezorging door DHL

Pakketje was niet op juiste manier bezorgd door DHL. Ik heb hierover mail gestuurd naar sockwell. Sockwell heeft dit uitstekend opgepakt en vervolgens prima en vlotte service verleend.
Antwoord van sockwell.nl
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij te horen dat onze service aan uw verwachtingen heeft voldaan, ondanks de bezorgingsproblemen. Uw tevredenheid is voor ons van groot belang en we waarderen het dat u de tijd heeft genomen om ons hierover te informeren. Fijn dat alles naar tevredenheid is opgelost!
7 jul 2024
Snelle levering en zeer goede kwaliteit. Wat beter kan: Misschien wat meer variatie in kleur en (dessin), m.n. lichtere kleuren voor de zomerdag.
9 jul 2024
Dank u wel voor uw positieve feedback en waardevolle suggestie! We zijn blij dat u tevreden bent met de snelle levering en de kwaliteit van onze producten. Uw idee voor meer kleurvariatie, vooral lichtere kleuren voor de zomer, nemen we graag mee.
5 jul 2024

Compressie sokken voor dikkere kuiten

Fijn dat er ook compressiesokken zijn voor mensen met dikkere kuiten. Duidelijk toegelicht 👍🏻
9 jul 2024
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij te horen dat onze compressiekousen voor dikkere kuiten goed bevallen. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, staan we altijd voor u klaar.

Erg tevreden

Snelle levering, snelle en accurate reactie op vragen en goede kwaliteit van sokken.
5 jul 2024
Netjes verstuurd en ontvangen! De poes was erg blij met het doosje hahahaha
NM
Nancy M.
Sinaai
Heel mooie en goede kwaliteit sokken en kousen..snelle levering..
RR
Ruud R.
Groesbeek
7 jul 2024

Afstanden

Fantastische sokken , heerlijk om lange afstanden mee te lopen .
DL
Dick L.
Amersfoort
Uitstekende kwaliteit, prima pasvorm, handige tips.
Fijne sokken, goed draagcomfort tijdens mijn werk
Goed product en snelle levering. Keurig verpakt.
4 jul 2024
IK vond de prijs nogal duur en het dessin saai
4 jul 2024
Dank u wel voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat u de prijs en het dessin niet naar verwachting vond. Onze compressiekousen zijn ontworpen met hoogwaardige materialen en therapeutische technologieën om uw comfort en vitaliteit te verbeteren. We begrijpen dat smaak persoonlijk is en we waarderen uw input. Wij zullen uw feedback meenemen om onze producten en ontwerpen verder te verbeteren. Mocht u specifieke wensen of vragen hebben, dan helpen wij u graag verder.
Alles wat nodig is om fijn te lopen, voelen….
27 jun 2024
De sokken zitten als gegoten, heerlijk!!!
2 jul 2024
Wat fijn om te horen dat de sokken perfect passen en zo comfortabel zijn! We waarderen uw positieve feedback enorm. Veel draagplezier gewenst!

Snel en goed

Snelle levering en zalige sokken
30 jun 2024
Snelle levering Wel beetje duur
4 jul 2024
snel geleverd. Passen prima.
Goed contact. Prima sokken.
8 jul 2024
snelle levering