sockwell.nl- Logo - Beoordelingen

sockwell.nl

809 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.644 beoordelingen in totaal

13 mei 2024
Heel fijn dat dit merk met leuk uitziende compressiekousen bestaat! De sokken doen hun werk goed en het valt niemand op dat het compressiesokken zijn. De kwaliteit stof is daar een belangrijke reden voor. Ik ben erg dol op merinowol vanwege de warmteregulerende en antibacteriële eigenschappen - zeker omdat ik de sokken dagelijks draag. Ze hoeven hierdoor niet iedere dag in de was, wat bij katoenen of pantysokken wel het geval is. De maatvoering van het voetgedeelte is iets groot uitgevallen, maar dit is niet heel erg. Wel jammer vind ik dat de compressiesokken graad 2 alleen in zwart en antraciet aangeboden worden. En in de banners op de website staan ontzettend leuke bloemetjessokken; deze zijn helaas nergens op de website te koop. Meer kleuraanbod (óók voor de sterkere compressie) zou nóg beter zijn. Verder was mijn bestelling snel binnen en is de prijs-kwaliteitverhouding in orde. :-)

5 nov 2023
U heeft een slechte bezorger. Ik heb de kousen vorige week zondag gekocht via internet. Ik kreeg maandag een mailtje dat DHL ze dinsdag in de avonduren zouden bezorgen. Vervolgens kreeg ik 'savonds een mailtje dat ik niet thuis zou zijn. Ik was wel thuis bovendien konden de sokken in de brievenbus. DHL zou vervolgens op woensdag terugkomen. Ik ben weer thuisgebleven en heb vervolgens geen kousen ontvangen en ook geen berichtjes meer gezien. Ik heb doorgeklikt op hun site en de kousen lijken bezorgd te zijn, maar een mailtje heb ik daar niet over ontvangen. Vrijdag heb ik een mailtje gestuurd naar Sockwell en daar geen antwoord op gekregen. Dat kan want men had misschien geen gelegenheid om mij te antwoorden. Jammer hoor dit allemaal want de kousen bevallen prima en helpen bij mijn mankementen.

Beoordelingen voor sockwell.nl

RR
Ruud R.
Groesbeek
Ter ondersteuning van mijn staand beroep, onder vind ik een prettig gevoel voor de benen , de compressie kousen geeft ook een koelgevoel , ondanks dat de kousen dik aanvoelen. En dadelijk voor de wandeltocht de Nijmeegse 4daagse
Antwoord van sockwell.nl
Wat fijn om te horen dat de compressiekousen zo goed bevallen! Het is geweldig dat u steun en verkoeling ervaart, vooral tijdens lange periodes van staan. We wensen u veel succes en plezier tijdens de Nijmeegse 4daagse! Mocht u nog vragen hebben of aanvullende producten nodig hebben voor uw tocht, staan wij altijd voor u klaar.
Hele fijne sokken, vlotte verzending enige punt is dat ik ze erg duur vindt want na een poosje wordt de teen toch mij te snel dun. Er zou meer aandacht voor een sterkte teenstuk moeten komen.
Antwoord van sockwell.nl
Bedankt voor uw positieve feedback en uw suggestie! Fijn dat u tevreden bent over onze sokken en verzending. We begrijpen uw punt over de teenduurzaamheid en nemen dit graag mee om onze producten te verbeteren. Mocht u verdere ondersteuning nodig hebben, aarzel niet om contact met ons op te nemen.
27 mei 2024
De bestelling is, zoals ik gewend ben bij jullie, snel en accuraat afgehandeld. Ik vind het wel jammer dat er enkele kleurstellingen niet meer verkrijgbaar zijn.
28 mei 2024
Hartelijk dank voor uw loyale bestelling en positieve feedback. We zijn blij dat de afhandeling naar uw tevredenheid is verlopen. We begrijpen uw teleurstelling over de ontbrekende kleurstellingen en nemen uw opmerking ter harte.
29 mei 2024
De kousen die ik kon bestellen zijn OK en werden vlug Verzonden. Alleen waren er veel kleuren niet beschikbaar in mijn maat en dat vond ik heel jammer.
3 jun 2024
Dank u wel voor uw feedback. Fijn om te horen dat u tevreden bent met de kousen en de snelle verzending. Het spijt ons dat uw favoriete kleuren niet beschikbaar waren in uw maat. Wij werken voortdurend aan het aanvullen van onze voorraad en hopen binnenkort meer opties aan te kunnen bieden. Bedankt voor uw begrip en geduld. Mocht u nog vragen hebben of hulp nodig hebben, staan wij altijd voor u klaar.
Van de compressiekousen die ik al uitprobeerde , zijn dit de meest aangename om te dragen ; de steun is zeer duidelijk voelbaar: top dus !
29 mei 2024
Voor een nieuw paar sokken , waar na een halve dag dragen een gat in was, kreeg ik na mijn melding, een nieuw paar toegestuurd
30 mei 2024
Dank u wel voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat er een probleem was met uw eerste paar sokken, maar we zijn blij dat we dit snel hebben kunnen oplossen door u een nieuw paar toe te sturen.
Prima sokken, makkelijk uit en aan te trekken, goede compressie. Wel even slikken voor de prijs voor 1 paar sokken.
Deze kousen geven een fijne steun aan de onderbenen, geven wat rust! Ik zou niet weten hoe het nog beter zou kunnen.
Passen heel goed goed van lengte en doen waar ze voor zijn gemaakt blijven mooi van pasvorm na heel vaak wassen
Antwoord van sockwell.nl
Bedankt voor uw lovende woorden! We zijn blij dat de sokken goed passen, van de juiste lengte zijn en hun pasvorm behouden na vaak wassen. Uw tevredenheid is voor ons van groot belang. Veel draagplezier gewenst!
23 mei 2024
Sportkousen voor het eerst gedragen en ze zijn super Spijtig dat er zo geen zeer lichte bestaan voor de zomer
28 mei 2024
Dank u voor uw positieve feedback! We zijn blij dat u tevreden bent met onze sportkousen. We begrijpen uw wens voor lichtere varianten voor de zomer. We zullen uw suggestie zeker meenemen in onze productontwikkeling.

Goed!

Goede beschrijving van het artikel op de website. Snelle levering en uitstekende kwaliteit.
1 jun 2024
Snelle bezorging. Sneaker sokjes zakken niet af, en blijven zitten. Goede kwaliteit.
3 jun 2024
Hartelijk dank voor uw positieve review! Wij zijn blij om te horen dat de bezorging snel was en dat onze sneaker sokjes goed blijven zitten. Uw tevredenheid over de kwaliteit doet ons deugd. Veel draagplezier gewenst!
7 jun 2024
Perfecte pasvorm, moeten nog wel "ingelopen" worden,ze zitten in het begin erg strak
Antwoord van sockwell.nl
Bedankt voor uw review! Fijn dat de pasvorm goed is. Het klopt dat onze compressiekousen in het begin strak kunnen aanvoelen; ze passen zich meestal na enige tijd aan. Wij wensen u veel draagplezier!
Voor de zomer wat lichte kleuren en dunnere kousen. Verder prachtige kousen.
Antwoord van sockwell.nl
Dank u wel voor uw positieve review en suggestie! We zijn blij dat u tevreden bent met onze kousen. Uw feedback over lichte kleuren en dunnere kousen voor de zomer nemen we zeker mee. Bedankt voor uw steun! 🌞🧦
4 jun 2024

Aanrader

Mijn man vind het hele fijne sokken. Zitten fijner dan die hij eerder had.
1 jun 2024
De website is helder. Het product lijkt okay. De info van Dhl is heel goed.
3 jun 2024
Bedankt voor uw positieve feedback! Wij zijn blij te horen dat u onze website helder vindt en tevreden bent met het product en de informatie van DHL. Uw tevredenheid is onze prioriteit. Veel plezier met uw aankoop!

Toffe sok.

Goede pasvorm, comfortabel en koel, mag wel wat meer variatie qua kleur.
8 jun 2024
De pasvorm, draagcomfort en de kwaliteit van de sokken.
Antwoord van sockwell.nl
Hartelijk dank voor uw feedback! Het is fijn te horen dat u tevreden bent met de pasvorm, het draagcomfort, en de kwaliteit van onze sokken. Veel plezier met uw aankoop!
27 mei 2024
Sokken voldoen prima. Snelle verzending. Zeer tevreden

Snel bezorgd

Snel bezorgd. Modieus en de kousen zitten fijn.
Antwoord van sockwell.nl
Hartelijk dank voor uw positieve review! Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met de snelle bezorging en het comfort van onze modieuze kousen. Wij waarderen uw feedback enorm!