babista.nl

668 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.813 beoordelingen in totaal

31 jul 2023
Ik heb gekocht 2 Bermuda’s voor mijn man. Stof en kleuren perfect, dezelfden dat op de foto’s. 3 dagen later zijn gekomen naar mijn adres. Maar ik heb in foutje gemaakt, en de maat dak ik heb besteld was klein. Maar ook een 2de fout: als ik de pakketje heb gekregen, ik heb de papieren van retour gegooid! En wat nu?? Ik heb gebeld naar Babista en een heel aardige mevrouw heeft alles geregeld! Ik heb gekregen via post, de papieren dat ik nodig voor retour via DHL. Een nog een week, was de confirmatie dat alles goed was, en een nog een week, de geld in mijn bankrekening. Topservice en een goed en serieus Bedrijf!!!
TL
Tere L.
Rijswijk

13 dec 2023
Voor mijn schoonvader op 11 november 6 polo shirts bij Babista besteld. Na ruim een week de order nog niet ontvangen. Na een telefoontje met de klantenservice werd aangegeven nog een aantal dagen te wachten. Twee dagen later via de mail meerdere berichten ontvangen. Voor de status van ieder shirt wordt een aparte mail gestuurd. Dat vind ik persoonlijk vrij opmerkzaam. Maar goed. Je wordt in ieder geval op de hoogte gehouden. In de mails stonden de volgende berichten: Uw bestelling is vertraagd en Artikel niet meer leverbaar. Mijn vraag is of Babista haar orderstatus wel op orde heeft. Dit zou toch tijdens het bestelproces al duidelijk moeten zijn en niet na 18 dagen per mail hiervan op de hoogte worden gesteld. Uiteindelijk op 2 december de eerste twee shirts ontvangen. Het moet gezegd worden. De kwaliteit is prima en de pasvorm ook. Schoonpapa was er blij mee. Vandaag een bericht ontvangen dat het derde shirt wederom vertraagd is. Deze zal rond 25 december geleverd worden. De andere drie shirts zijn niet meer leverbaar. Dit was 29 november per mail gecommuniceerd. Tot op heden is het bedrag hiervoor nog niet teruggestort. Jammer Babista, ondanks de kwalitatief goede shirts zal ik geen bestelling meer plaatsen. Misschien goed om eens aandacht te besteden aan het bestelproces. De kosten hieromtrent kunnen bij een goede afhandeling omlaag en ook zal de klantenservice minder belast worden. Daar wordt toch ieder bedrijf blij van. Succes!

Beoordelingen voor babista.nl

Voor eerst bij Babista besteld. Een pantalon en een shirt. We zijn erg tevreden over de vlotte levering! Het geheel kwam overeen met onze verwachtingen Wij zijn er erg tevreden over en zullen in de toekomst zeker weer bestellen bij Babista.
Betere communicatie als iets niet geleverd of later komt nu hoor je niets tot je zelf belt en dan belt je 3 keer over het zelfde product krijg je 3 keer een ander lul verhaal dat vind ik een beetje heel er vervelend
20 jun 2024
Ik heb al eerder vermeld dat ik het merk op de binnen/achterzijde van polo"s en overhemden irritant vind. Laat ze weg of maak ze van hetzelfde materiaal als van de polo of het overhemd.
geweldig van webscop en bestelling plaatsen tot en met ontvagen en passen altijd vriendelijk aan de telefoon en zeer goed assortiement dank U wel
BK
Betsie K.
Elshout
20 jun 2024

De service is niet wat ik van hun gewend ben.

Ik kreeg melding dat ik niet betaald had,maar kon met hun Duitse rekening niets doen. Na een mail gestuurd te hebben nog geen reactie gehad.
HN
24 jun 2024
Pakket was prima te volgen. We zijn prima tevreden over het gesprek met de de klantenservice over hoe we het bedrag over moesten maken.
20 jun 2024
1 item was uitverkocht wat niet moet kunnen als je net je magazine hebt verzonden. Ook een onduidelijke uitleg daarover gekregen.
MH
Max H.
Asten
Ik heb bijna altijd problemem met inloggen en of het verwerken van kortingen en verder is Babista telefonisch slecht bereikbaar
23 jun 2024
Levertermijn van 2 tot 4 dagen wordt niet gehaald. Wellicht aanpassen...
Ben tevreden over de overhemden en de afhandeling van de bestelling.
BK
Ben K.
Hulsberg
3 jul 2024
Erg goede kwaliteit. Weet bijna niet wanneer pakket geleverd wordt
acceptabele kwaliteit voor die prijs, snel en op tijd geleverd.
21 jun 2024

Verzending ontvangst duurt wel lang.

De hele afhandeling totdat je het artikel hebt duurt te lang.
RR
Robert R.
NIJMEGEN
Huidige pasvorm broeken(34-30) heb ik(74) geen geluk mee.
30 jun 2024
goede afhandeling van de bestelling en de retourzending
FC
Frans C.
Mijdrecht
23 jun 2024
Goede kwaliteit kleding. Altijd netjes op tijd bezorgd.

Goede shopervaring

De artikelen zijn snel geleverd en van goede kwaliteit
DE BESTELING WORD ALTIJD KEURIG VERZORGD EN AFGELEVERT
Snelle bezorging Kwaliteit van de trui is heel goed.
5 jul 2024
De betalingen zijn wat te ingewikkeld voor ouderen.