www.babista.nl

686 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.123 beoordelingen in totaal

Wij konden de betaling niet rondkrijgen met onze app dus moesten de bestelling annuleren Dit was voor ons te ingewikkeld normaal betalen wij via Ideal maar het is goed afgewikkeld
IJ
Ita J.
Dordrecht

Voor mijn schoonvader op 11 november 6 polo shirts bij Babista besteld. Na ruim een week de order nog niet ontvangen. Na een telefoontje met de klantenservice werd aangegeven nog een aantal dagen te wachten. Twee dagen later via de mail meerdere berichten ontvangen. Voor de status van ieder shirt wordt een aparte mail gestuurd. Dat vind ik persoonlijk vrij opmerkzaam. Maar goed. Je wordt in ieder geval op de hoogte gehouden. In de mails stonden de volgende berichten: Uw bestelling is vertraagd en Artikel niet meer leverbaar. Mijn vraag is of Babista haar orderstatus wel op orde heeft. Dit zou toch tijdens het bestelproces al duidelijk moeten zijn en niet na 18 dagen per mail hiervan op de hoogte worden gesteld. Uiteindelijk op 2 december de eerste twee shirts ontvangen. Het moet gezegd worden. De kwaliteit is prima en de pasvorm ook. Schoonpapa was er blij mee. Vandaag een bericht ontvangen dat het derde shirt wederom vertraagd is. Deze zal rond 25 december geleverd worden. De andere drie shirts zijn niet meer leverbaar. Dit was 29 november per mail gecommuniceerd. Tot op heden is het bedrag hiervoor nog niet teruggestort. Jammer Babista, ondanks de kwalitatief goede shirts zal ik geen bestelling meer plaatsen. Misschien goed om eens aandacht te besteden aan het bestelproces. De kosten hieromtrent kunnen bij een goede afhandeling omlaag en ook zal de klantenservice minder belast worden. Daar wordt toch ieder bedrijf blij van. Succes!

Beoordelingen voor www.babista.nl

IJ
Ita J.
Dordrecht

Prima service

3 okt 2024
Ik heb nog een bestelling gedaan.2 voor 1, maar die komt nog wel. ook heb ik een beste;;ing willen doen, maar mijn maat was nog niet leverbaar. hier wordt ik no over geinformeerd. ik ben zeer tevreden over het sweat shirt Flagioresti-nummer A 76540
IK
IRENE K.
ALKMAAR
25 sep 2024
momenteel heb ik geen bijzonderheden,het is prettig om door de catalogus te bladen om te zien na alles wat mooi is,Oh ik heb wel wat het gaat om verzending van pakjes,als ze klein zijn kijk of jullie het in de brievenbus kunt stoppen
JK
Janny K.
Maarssen
9 okt 2024
Ben tevreden met de ontvangen kleding, is goed van kwaliteit en de pasvorm is ook prima. Vindt alleen de levertijd, besteldatum 29-09 en ontvangst 08-10, lang duren er stond bij bestellen nl dat de levertijd 2 - 4 dagen zou zijn.
Info over de stand van zaken van de bestelling, Duurt te lang en info alleen in het Duits vind ik ook niet geweldig, ik doe mijn bestelling toch bij een Nederlands bedrijf.
andere bezorger.Dhl gooit het pakket gewoon in de centrale hal van een appartementencomplex met honderden bewoners, Iedereen kan het zo meenemen.
Mooie trui jammer dat ik geen bericht kreeg van ontvangst Ik was niet thuis dus hadden het pakje voor de deur gezet Verder prima
Alles is gewoon prima bevallen, ik heb geen klachten en weet niet hoe het nog beter kan
HH
Hans H.
Nieuwegein, NL
24 sep 2024
Snelle bestelling. Bij retourneren zou geld iets sneller weer op mijn bankkonto staan.
WT
1 okt 2024
Ik ben helemaal tevreden nog een tip het kan meschien iets sneller gestuurd worden
PD
Peter D.
Alphen aan den Rijn
23 sep 2024
De service is prima. Zij doen wat ze zeggen. Producten van zeer goede kwaliteit
Alles klopt, kwaliteit is prima, goed op maat en Levering zoals beloofd.
Uitstekende webshop! Mooie kleding van hoge kwaliteit met prima pasvorm.
1 okt 2024
Je moet soms lang wachten op je bestelling, maar het product is goed
4 okt 2024

levertijd veel te lang.

levertijd veel te lang en geen bericht gekregen hierover
30 sep 2024
Snelle levering, niet overdadig verpakt, goede artikel.
4 okt 2024
Mooi vest en voldoet aan de eisen die ik eraan stelde.
23 sep 2024
Alles is goed gegaan. Ga zo door met veel succes !!!
7 okt 2024
Goede klantenservice,en vriendelijke medewerkers.
AG
A. M. G.
Zoetermeer
28 sep 2024
Goede kwaliteit. Op tijd leveren kan wel beter.