donnay.nl- Logo - Beoordelingen

donnay.nl

68 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden68 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 apr 2024
donnay.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Donnay is een van de weinige merken, die grote maten verkoopt. De pasvorm is voor mijn zoon perfect. En de bestellingen worden altijd heel vlot geleverd. Wij zijn tevreden!

Ik ontving een XL maat terwijl ik XXL besteld had. Zeer irritant dat ik geen retourlabel kon downloaden. Vreemd dat men aanneemt dat iedereen een printer heeft om het retourlabel te printen. Dat is toch niet van deze tijd?

Beoordelingen voor donnay.nl

Supermerk

Prima kwaliteit, maatvoering juist. Makkelijk te bestellen en snelle leveringen. Nooit problemen met Donnay.
25 apr 2024
Zeer vlotte en snelle afhandeling

Serieus goede spullen !

Meerdere keren wat besteld naar alle tevredenheid . Leuke aanbiedingen . Super kwaliteit en voor een leuke prijs ! Kortom een aanrader. Gr uit Purmerend
28 apr 2024
Leuke sportieve kleding voor hem of haar tegen goede prijzen. Lekker snel in huis. Een aanrader!

joggingbroeken

voor onze rolstoelafhankelijke zoon, die ook nog eens 2 mtr is, hebben ze de perfecte broeken
Mooie broeken gekocht. Allebei een maat groter genomen dan normaal. Netjes en snel verzonden, en ook goed op de hoogte gehouden.
Wederom na vele bestellingen prima in orde en ditmaal keurige DHL bezorger, want dat is nog wel dingetje DHL Donnay👍 prima
Zeer goeie service, snelle bezorging. En vooral leuke betaalbare artikelen. En vaak aanbiedingen
EL
Ernst L.
Ridderkerk
Prijs kwaliteit verhouding. Snel in huis. Mooie kleding
Snelle en levering en goede kwaliteit van produkt.
Netjes verpakt best snel geleverd en van het begin tot het eind word je op de hoogte gehouden

Goede kleding

Veilig en makkelijk kleding bestellen van een goede kwaliteit. Al jaren tevreden klant.
Maten kloppen vaak niet. Xl van ene polo is niet xl van anders!
Goede en mooie polo's. En erg betaalbaar, vlotte levering.
Snelle en vlotte levering maat kwam goed overeen
Eerlijke prijs, snel besteld, keurig afgeleverd!
Op afgesproken tijd geleverd en afgeleverd dank
Overstappen op bezorging van postnl ipv dhl svp