donnay.nl- Logo - Beoordelingen

donnay.nl

218 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden218 beoordelingen in totaal

4 mei 2024
Donnay is een van de weinige merken, die grote maten verkoopt. De pasvorm is voor mijn zoon perfect. En de bestellingen worden altijd heel vlot geleverd. Wij zijn tevreden!

10 mei 2024
Ik ontving een XL maat terwijl ik XXL besteld had. Zeer irritant dat ik geen retourlabel kon downloaden. Vreemd dat men aanneemt dat iedereen een printer heeft om het retourlabel te printen. Dat is toch niet van deze tijd?

Beoordelingen voor donnay.nl

stop met jagen..................................

levering snel en correct wat beter kan is het gejaag om een goede review. levering e.d. kan prima in orde zijn maar hoe is het met mijn humeur als het product uit de was komt? dat duurt toch meestal wel een week..................... geef nu wel 5 sterren maar dat kan volgende week zomaar 1 of liever nog geen ster zijn....................................
Antwoord van donnay.nl
Hi, Bedankt voor de mooie beoordeling! Wij jagen absoluut niet naar goede reviews, wel zijn wij ontzettend benieuwd naar de feedback van onze klanten. Zowel positief als negatief, zodat wij weten op welke punten wij ons in de toekomst eventueel zouden kunnen verbeteren. U bent ook niet verplicht om een review achter te laten 😉 Groet, Team Donnay Nederland
12 jul 2024
Mooie kleding en polo’s , snel bezorgd , eerlijke prijzen , erg verrast door alles . Normaal bestel ik bij bonprix maar nu bij Donnay
Antwoord van donnay.nl
Hi, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Groet, Team Donnay Nederland
11 jul 2024
ik had de bestelling zelf verkeerd doorgegeven. Na een mail werd e.e.a. direct aangepast en goed (en snel) afgeleverd
Hi, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Groet, Team Donnay Nederland
Goede kwaliteit, prima pasvorm en snelle levering. Leuk dat er ook zoveel kleuren zijn.
6 jul 2024
Snel en fijn dat ik op de website de afmetingen van de maten kon checken!
8 jul 2024
Hallo, Fijn om te horen dat je tevreden bent. Bedankt voor de mooie beoordeling! Groet, Team Donnay Nederland
4 jul 2024
Alles naar wens bezorgd en uitstekende kwaliteit en goede maattabel
Hallo Johan, Bedankt voor je mooie beoordeling! Groet, Team Donnay Nederland
12 jul 2024
Levering netjes en optijd ontvangen en voldoet aan de beschrijving
Hi, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Groet, Team Donnay Nederland
Goede levering..maten zijn super op maat. Retour tot nu toe prima
Antwoord van donnay.nl
Hi, Fijn om te horen dat je tevreden bent. Bedankt voor de mooie beoordeling! Groet, Team Donnay Nederland
4 jul 2024
Goede correcte snelle levering Retour gemakkelijk via automaat
3 jul 2024
Was fijn dat mijn bestelling (2 shorts) door de brievenbus paste
Hallo Jaap, Hartelijk dank voor je mooie review! Groet, Team Donnay Nederland
Verrassend snel antwoord op mijn vraag en keurige levering.
6 jul 2024
Pakket was op afhaalpunt afgegeven ipv bij de buuren
8 jul 2024
Hi, Wat vervelend om te horen dat het pakket niet bij de buren is afgeleverd, maar direct is doorgestuurd naar een afhaalpunt. Wij zullen er een melding van maken bij de verzender. Groet, Team Donnay Nederland
Goede prijs- kwaliteitsverhouding. Snelle service.
Hi, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Groet, Team Donnay Nederland
Snelle levering en prima advies over de pasvorm.
Antwoord van donnay.nl
Hi, Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze levering en advies over de pasvorm. Bedankt voor de mooie beoordeling! Groet, Team Donnay Nederland
Goede spullen maten kloppen. Snelle levering
Hi, Bedankt voor de mooie beoordeling! Groet, Team Donnay Nederland
Snelle verzending, prima kwaliteit tshirts
Antwoord van donnay.nl
Hi, Fijn om te horen dat je tevreden bent over de bestelling. Bedankt voor de mooie beoordeling! Groet, Team Donnay Nederland
Snelle levering ,goede maat en kwaliteit.
Hi, Bedankt voor de mooie beoordeling! Groet, Team Donnay Nederland
4 jul 2024
Makkelijk bestellen en snelle levering
4 jul 2024
Hi Johan, Fijn om te horen dat je tevreden bent. Bedankt voor je mooie beoordeling! Groet, Team Donnay Nederland
4 jul 2024

Snelle levering en duidelijke website

Snelle leevering en duidelijke website
10 jul 2024
Kleur is donkerder blauw dan verwacht
11 jul 2024
Hi, Wat jammer om te horen dat de kleur donkerder is uitgevallen als je had verwacht. Wij zullen deze feedback doorsturen naar onze leverancier! In ieder geval bedankt voor de mooie beoordeling. Groet, Team Donnay Nederland