Köster Fashion- Logo - Beoordelingen

Köster Fashion

81 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden89 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 mrt 2023
Köster Fashion voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Brede collectie en duidelijke site met voorraad gegevens. Veel betaal mogelijkheden en prima service. Alles zit prima verpakt en wordt snel verzonden.

2 aug 2023
Pakket is niet aangekomen. Wel bericht dat het in de brievenbus gedaan zou zijn. Dit voelt niet zo prettig.

Beoordelingen voor Köster Fashion

Groot assortiment merkkleding heren en dames. Uitstekende klantenservice en snelle levering! Kortom, gewoon TOP!!!
Antwoord van Köster Fashion
Bedankt voor uw positieve review! We wensen u veel draagplezier toe en hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Fijne dag verder gewenst!
Bestelling wordt zeer netjes verpakt en met zorg verzonden.
Antwoord van Köster Fashion
Bedankt voor uw positieve review! We wensen u veel draagplezier toe en hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Fijne dag verder gewenst.
Snelle levering en keurig verpakt!
Antwoord van Köster Fashion
Bedankt voor uw positieve review! We waarderen het enorm en wensen u veel draag plezier toe! We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Fijne dag verder gewenst!
snelle service, goed verpakt
RD
Ramon D.
Dieren

Nog steeds Prima!!

Ben ondertussen een vaste klant van Koster geworden. Snelle levering en prima voorraad.
Antwoord van Köster Fashion
Goedendag meneer Crooswijk, Hartelijk dank voor uw positieve review! Fijn om te vernemen dat u tevreden bent over onze diensten:) Veel draagplezier toegewenst!
20 mrt 2024
Uitstekende klantenservice. Kan menig webshop een voorbeeld aan nemen!
Antwoord van Köster Fashion
Bedankt voor uw positieve review! We waarderen het enorm dat u een recensie heeft achter gelaten! We wensen u veel draagplezier toe. Fijne dag verder gewenst!
10 mrt 2024
Zeer goede service, prima geregeld. Zeker weer een aankoop.
Antwoord van Köster Fashion
Bedankt voor uw positieve review! We wensen u veel draagplezier toe en hopen in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Fijne dag verder gewenst!
24 mrt 2024
Snelle bezorging, netjes ingepakt 👍🏼
Antwoord van Köster Fashion
Bedankt voor uw positieve review! We waarderen het dat u een recensie heeft achtergelaten! We wensen u veel draagplezier toe en hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Fijne dag verder gewenst!
23 mrt 2024

Alles volgens afspraak

Niks
MW
M W.
Zwolle
17 mrt 2024
17 feb 2024
Top service en een fantastisch bedrijf
Antwoord van Köster Fashion
Ontzettend bedankt voor uw positieve review! We wensen u veel draagplezier toe en hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Fijne dag verder gewenst!
Snel geleverd! En super bezorg topp
Antwoord van Köster Fashion
Bedankt voor uw positieve review!!! We wensen u veel draagplezier toe. Fijne dag verder gewenst.
Antwoord van Köster Fashion
Bedankt voor uw review! We wensen u veel draagplezier toe en hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Fijne dag verder gewenst!!

Topbedrijf!

Mijn bestelling was uitzonderlijk snel ingepakt en verstuurd, de andere dag binnen en werkelijk 10+ ingepakt! Hier kan je met een gerust hart bestellen. Hartelijk dank Köster Fashion!
Antwoord van Köster Fashion
Bedankt voor uw positieve review :-) We waarderen het enorm dat u een review heeft achtergelaten! We wensen u veel draagplezier toe en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Fijne dag verder gewenst!