woolville.nl

224 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden224 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 dec 2023
woolville.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Levering was compleet en goed verpakt (wat belangrijk is gezien het lange reis vanuit Tsjechië). Fijn om GLS te mogen kiezen als bezorger. Over de kwaliteit van het product lijkt het prima. Tijd zal het wjjzen of het ook duurzaam is en niet snel versleten raakt. Wat beter kan: website kan op de productpaginas duidelijker zijn over de afkomst van het product; ook qua dierenwelzijn kan.het duidelijker. Bij bestelproces kreeg eerst een mailtje van GLS waar de track and trace pagina niet in het Nederlands was (een paar dagen later wel). Werd geleverd met een kaart in een andere taal (Tsjechisch). Niet erg maar kan

Heel slechte ervaring. Wat een met schapenwol gevoerde suede laars bleek een synthetische voering te hebben die niets die niets met schaap te maken had. Verder was ook het materiaal aan de buitenkant alles behalve van deugdelijke kwaliteit . Deze laars kostte €150,00 echte waarde misschien éénderde ervan. Tetugsturen zonder retourformulier te krijgen en dan wel naar Tsechië en dan ook nog laten verzekeren via DHL. Foei!

Beoordelingen voor woolville.nl

MV
16 apr 2024
Bijzonder assortiment met puur natuur materialen. Gebruiksvriendelijke website in goed Nederlands. Duidelijke beschrijvingen (al is de term 'velours' wat verwarrend als suede wordt bedoeld) Vlotte levering met t&t, goed verpakt. Mooi product. Ik ben tevreden.
MB
Mieke B.
Laarbeek
Na heerlijk warme functionele leren pantoffels voor mijn man ,nu ook een paar hoge huislaarsjes voor mij ,tegen een leuke aanbiedingsprijs ,voor komende winter! Wij zijn er heel blij mee! Warm aanbevolen ! Fam van den Berkmortel
Snelle levering en mooie wollen deken. In ieder geval warm genoeg voor nu en ik hoop ook koel voor in de zomer maar dat moet ik nog ervaren. De typische geur vind ik totaal niet erg... dan weet je meteen dat je onder een natuur product ligt. Ben er blij mee!!

Lekker warm en comfortabel

Heb de 3 paar sokken besteld in mijn maat 39-42, die viel voor mij te groot maar gelukkig paste mijn man ze en vind hij ze lekker zitten. Heb andere sokken besteld in maat 38-39 en die zitten goed, zijn lekker warm en zacht.De pantoffels doen ook hun werk.

ja, ook de andere kleur!!

ik had dezelfde schoen al eerder besteld.omdat ik ze zó fijn vind en mijn fysiotherapeute hier positief op reageerde heb ik ook een andere kleur besteld, jammer dat de kleur rood niet besteld kon worden, wie weet in de toekomst!!
JD
Jandico D.
Kockengen
Goede website, veel keuze. Helaas had ik veel haast (zorg had aangegeven dat ze ze snel nodig had) en levering duurde lang zonder een optie om tegen meerkosten ipv 4 in ons geval binnen een dag te leveren.
Antwoord van woolville.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen en voor je vriendelijke woorden over onze website. We begrijpen dat je je bestelling zo snel mogelijk nodig had en het spijt ons dat het langer duurde dan verwacht om aan te komen. We streven er altijd naar om onze klanten de beste klantervaring te bieden en tegelijkertijd hard te werken om de kosten laag te houden. We waarderen je feedback en kijken ernaar uit om je snel weer te zien! Met vriendelijke groeten, Anna
SJ
Santakoemarie J.
'S-GRAVENHAGE
13 apr 2024
Bestellen kon wel in het nederlands maar alle communicatie over bestellen en retourzending moest vertaald worden in het engels. 3 a 4 mailtjes moeten sturen voordat ik een retourformulier kon invullen.
MB
Mieke B.
Laarbeek

Warm , comfortabel , mooi !

Warme , stevige leren winterpantoffels , waarmee je ook even naar buiten kunt, zonodig . Sokken zijn overbodig , vanwege heerlijke zachte voering van schapenwol !
Antwoord van woolville.nl
Bedankt voor je lieve woorden over onze wintersloffen! We streven ernaar schoenen te leveren die je niet alleen warm houden, maar ook comfortabel genoeg zijn voor buiten. We zijn blij dat de voering van schapenwol extra warmte en comfort biedt, zodat je je geen zorgen hoeft te maken over het dragen van sokken. Bedankt dat je een trouwe klant bent! Met vriendelijke groeten, Anna
CB
Cocky B.
Westknollendam

Schaapjes warmer

De betaling liep even niet synchroon met de bestelling, maar het was snel hersteld. Super blij met mijn bodywarmer en hij ziet er net zo uit als op het plaatje.
Heerlijk warme voeten met deze echte schapenwollen sloffen: we zouden geen betere kunnen wensen en aanbevolen bij de open haard met glas wijn daarbij 🐑🐑
De snelheid, volledigheid en zorg. Eerst even wat bedenkingen, maar door deze service mijn bedenkingen volledig bijgesteld. Betrouwbaar en snel!!!!
Antwoord van woolville.nl
Heel erg bedankt voor je vriendelijke woorden en dat je de tijd hebt genomen om feedback te geven! We zijn zo blij om te horen dat onze snelheid, grondigheid en zorg je hebben geholpen om je twijfels weg te nemen. We zijn er trots op dat we zowel betrouwbaar als snel zijn in wat we doen! Met vriendelijke groeten, Anna
JW
Judith W.
Amsterdam

Snel geleverd, zitten heerlijk

Net als de vorige sloffen, die ik circa 1 maand geleden bestelde voor mijn vader, zijn deze weer snel geleverd en ze zitten heerlijk

Prachtige tassen

Ikbhad 2 vilten tassen besteld. Zij werden snel verzonden en zijn van een heel goede kwaliteit. Ook kreeg ik een lekkere korting

altijjd zonder regen mee buiten te lopem

snelle toezending en wat mij betreft zo doorgaan, fijn dat de schoenen gewassen kunnen worden, wat ik nog niet gedaan heb
14 apr 2024
Goede kwaliteit voor een goede prijs. Ook op vragen krijg je snel antwoord.
7 apr 2024
Heb een paar keer een vraag via email gesteld en kreeg direct antwoord.
Antwoord van woolville.nl
Bedankt voor je beoordeling! We zijn blij om te horen dat ons team snel en effectief op je vragen heeft gereageerd. We streven we naar een geweldige klantenservice en zorgen we ervoor dat jouw verwachtingen worden overtroffen. We hopen dat je op ons zult blijven vertrouwen voor al je behoeften! Met vriendelijke groeten, Anna
Artikel goed, betaling werd naar gevraagd terwijl al betaald was
Materiaal en warmte uitstekend Sokmaten soms te ruim/groot
Antwoord van woolville.nl
Bedankt voor de recensie! We zijn blij om te horen dat je genoten hebt van het materiaal en de warmte van onze producten! We begrijpen dat sokmaten lastig kunnen zijn, dus we proberen altijd zoveel mogelijk informatie te geven in de productbeschrijving. Ons doel is om een maat en pasvorm te vinden die voor iedereen werkt - dus voel je vrij om contact met ons op te nemen als je hulp nodig hebt bij het vinden van de perfecte pasvorm! Met vriendelijke groeten, Anna
probleem met de verzending keurig opgelost. Prima ervaring
MC
Mooie producten, snelle levering. Goed verpakt.