jeanscentre.nl- Logo - Beoordelingen

jeanscentre.nl

2.837 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.971 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 jun 2022
jeanscentre.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 apr 2023
Kreeg in 1 bestelling een 2 tal verschillende pakketten, waarschijnlijk van verschillende herkomst (magazijn/winkel?) Niet alleen waren dat ook 2 verschillende aan-leverdagen, dus 2x thuis blijven voor ontvangst. Ook was helaas in 1 pakket een totaal verkeerde broek ingepakt. Damesbroek in een hele andere maat en model, ipv een bestelde herenbroek. In winkel trachten omruilen, maar dat ging niet doordat ik online een 4 tal broeken had besteld dus de omruiling moest ook online lopen.. (?) Had betrekking tot de ict systematiek .. naar wat ik had begrepen. Uiteindelijk wel goed opgelost 👍🏻

26 aug 2023
Winkelalarmen aan de kleding! Kreeg 2 spijkerbroeken van Garcia met winkelalarmen er nog op thuisgestuurd!! Moest dus naar de winkel toe om deze eraf te laten halen voordat ik ze kan dragen! Dit kost me tijd ( woon niet dichtbij de winkel) en geld ( benzine, en parkeergarage Amersfoort). Terugsturen was geen optie omdat ik de broek al eerder wilde dragen dan dat ik een nieuwe zou kunnen krijgen via online opnieuw bestellen.

Beoordelingen voor jeanscentre.nl

Geduld is een schone zaak maar het duurt zo lang

Bestelling op zondag, levertijd 3-5 werkdagen. Na 5 werkdagen gebeld. Ik moest nog wat geduld hebben… op werkdag 7 gebeld, was men vergeten me een berichtje te sturen dat pakket klaar lag in jeanscentre… Prima broek, (had ik al gepast), prima winkel, maar bezorgen in winkel is voor mensen met geduld… ik zal het niet meer doen!
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, bedankt voor je feedback en beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness

Verschillende lengte broekspijpen

Bij een vorige bestelling kreeg ik een jeans met 2 verschillende lengtes broekspijpen en ook bij mijn recente bestelling zit er een klein lengte verschil in de pijpen (gelukkig niet erg zichtbaar tijdens dragen). Iets meer aandacht voor de kwaliteitscontrole kan geen kwaad.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemiddag, bedankt voor het achterlaten van jouw review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
JC
Jo C.
Groningen
Goede kleding. Geen spullen die na twee keer wassen uit elkaar beginnen te vallen. Daar heb ik helaas ervaring mee als het om andere webshops gaat. En de prijzen van die webshops zijn vaak hoger dan bij Jeans.nl Nadeel voor Jeans : ik hoef niet zo vaak te shoppen.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemiddag, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over ons. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
IK
Ineke K.
Wormer

prachtige broek en heel snel binnen

Ik heb een zwart mooie broek besteld .Het artikel kwam heel snel binnen . De pasvorm van de is is perfect en ook een mooie stof . Mijn schoondochter had deze broek en ik vond hem zo mooi dat ik hem ook besteld heb ... vandaar . Ik ben heel tevreden .
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemiddag, bedankt voor je positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
Snelle service Kwalitatief goede producten. Helaas was er 1 T-shirt met n gaatje, netjes op retourformulier en nabestellingen doorgegeven maar dat is niet hoed gegaan. Nadat ik gebeld heb wel in orde gemaakt.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou positieve review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
Fijne website, snel besteld. Werd geleverd in delen wat verwarrend is omdat de bestelling pas opgehaald kan worden als deze compleet is. Men ontvangt wel iedere keer mail van JC en de vervoerder..
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, bedankt voor je positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
30 mrt 2024

bestelling was snel binnen

Eerst bestelling van 2 broeken was snel binnen, helaas was de maat toch niet wat ik dacht, de 2 bestellingen daarop ging ook lekker snel. En ben nu 3 broeken rijker.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, hartelijk dank voor jouw review. We wensen je veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness Jeans Centre
Snelle levering alleen jammer dat ik 2 broeken had besteld en dat deze apart verpakt en verzonden worden. Zijn op dezelfde dag verzonden en geleverd
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
Goede kwaliteit kleding en altijd goede service. Leuk en vriendelijk personeel. Nu voor het eerst online besteld binnen 2 dagen binnen. Top.
Antwoord van jeanscentre.nl
Makkelijk en snel besteld via hun webshop. Levering was paar dagen later. Ben wel fan van postnl ipv de bezorgdienst die het nu bracht.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemiddag, bedankt voor het achterlaten van jou review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
OP
Olaf P.
Rotterdam
Snelle levering door jeanscentre.nl. De postbezorging verliep trager dan afgesproken. Maar de fout lag bij het postbezorging bedrijf.
Antwoord van jeanscentre.nl
Broeken passen goed! Voldoen helemaal aan mijn verwachting. De pas hulp online was goed zo dat maar van mijn broek ook perfect was!
MR
Leuke collectie! Heel fijn door je omvang aan te geven krijg je te zien welke maat je moet bestellen en alles past! Heel blij mee
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemiddag, hartelijk dank voor jouw review. Mocht je hier vragen over hebben dan kun je een e-mail sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness Jeans Centre
verzending is vlot. Fysieke winkel is overzichtelijk. Hulp is prima. Ik zou wel weer een fysieke winkel in Dokkum willen zien.
Antwoord van jeanscentre.nl
Betaalbare kwaliteit werd vlot geleverd. Achteraf betalen en je retour kun je zelf in Riverty al aanpassen bij betaling.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over ons. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
Verwerken van de bestelling duurt veel te lang. 7e besteld, is nu de 10e en pakketje nog niet bij DHL gesorteerd.
Antwoord van jeanscentre.nl
Veel maten beschikbaar, goede producten. Maar de tijd tussen bestellen en bezorging duurt zo vreselijk lang.

goede service.

Eenvoudig te bestellen/betalen en snel geleverd. Kom ook graag naar de winkel, wat ik ook regelmatig doe.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goed advies in winkel Utrecht hoog catherijne. Broek toch 1 maat kleiner te bestellen ivm uitlopen.
7 apr 2024
Goede omschrijving van de producten. Zeer snelle levering. Achteraf betalen mogelijk. Een aanrader.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over ons. We wensen je veel plezier van je aankoop! Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness