shop.vrouwfashion.nl- Logo - Beoordelingen

shop.vrouwfashion.nl

57 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden588 beoordelingen in totaal

23 jul 2023
Helaas moest ik het terugsturen, omdat het niet paste. Het was mooi ingepakt met een persoonlijk kaartje erbij. Mijn retour werd ook keurig afgehandeld.

24 jul 2023
Ik bestel iets. Betaal netjes. Verheug me en dan blijkt het uitverkocht. Teleurstelling.

Beoordelingen voor shop.vrouwfashion.nl

EH
19 mei 2024
Altijd super ingepakt en snelle service. Ik kom graag in de winkel maar soms is het makkelijk om het even zo te doen.

Bestellen werkt goed, dpd niet

Makkelijk bestelproces maar dpd levering duurt langer dan op de site aangegeven.
7 mei 2024
Overzichtelijk, Spijtig genoeg is mijn levering nog niet geleverd Mvg
28 apr 2024

Top

Mooi verpakt, met persoonlijk kaartje. Snelle verzending
22 apr 2024

Mooi verpakt!

Mooi verpakt, met aandacht voor het milieu!
8 mei 2024
9 apr 2024
Snelle verzending en ook retour beleid is snel en goed afgehandeld.
12 apr 2024

Daphne K.
Sint Oedenrode
6 nov 2023

Top webshop

Heb een paar keer hier besteld, goede winkel mooie collectie. Netjes verpakt ze doen er nog een persoonlijk kaartje bij. Ik vind het helemaal top.
1 nov 2023
Ontzettend aardig geholpen , omdat ik er zelf niet uitkwam via de webshop . Kreeg zelfs nog de korting , die al verlopen was ! Top Winkel
28 nov 2023
Mijn online bestelling was super snel in huis en zat heel leuk verpakt. Een echt cadeautje met een vrolijk vriendelijk kaartje erbij
21 okt 2023
Snelle verzending. Bij probleem over levering kwam er een snelle reactie en meedenken om het ook te lossen. Ik ben tevreden.
7 feb 2024
Hoewel mijn bestelling niet geleverd werd, kreeg ik netjes een mail met de reden en werd mijn geld snel teruggestort
12 jan 2024
Ik had zelf een vergissing gemaakt in de bestelling die zij signaleerde en heel soepel en snel verholpen. TOP!
20 jan 2024

Mooi ingepakt

Het vest was mooi ingepakt met een kaartje erbij. Is toch net een beetje extra t.o.v. andere webshops.
27 aug 2023
Helaas trui te groot, maar tot nu toe wel positief beeld van dit bedrijf. Komt professioneel over!
15 nov 2023
Voor 16.00 uur besteld de volgende dag al af te halen. Goed geïnformeerd hierover!