shop.vrouwfashion.nl- Logo - Beoordelingen

shop.vrouwfashion.nl

52 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden583 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 jun 2023
shop.vrouwfashion.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 jul 2023
Helaas moest ik het terugsturen, omdat het niet paste. Het was mooi ingepakt met een persoonlijk kaartje erbij. Mijn retour werd ook keurig afgehandeld.

24 jul 2023
Ik bestel iets. Betaal netjes. Verheug me en dan blijkt het uitverkocht. Teleurstelling.

Beoordelingen voor shop.vrouwfashion.nl

Snelle verzending en ook retour beleid is snel en goed afgehandeld.

Mooi verpakt!

Mooi verpakt, met aandacht voor het milieu!
7 apr 2024
Hoewel mijn bestelling niet geleverd werd, kreeg ik netjes een mail met de reden en werd mijn geld snel teruggestort
Snel verzonden met een leuk persoonlijk kaartje erbij in . Mooie merken
28 jan 2024
Snel en keurig verzonden.
Ik had zelf een vergissing gemaakt in de bestelling die zij signaleerde en heel soepel en snel verholpen. TOP!
20 jan 2024

Mooi ingepakt

Het vest was mooi ingepakt met een kaartje erbij. Is toch net een beetje extra t.o.v. andere webshops.

Leuk om te ontvangen 🧡🙌🏻

Persoonlijk berichtje bij de aankoop, leuk ingepakt en vlotte bezorging!
20 jan 2024
Het was een verrassing hoe leuk het was ingepakt!
24 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling

Snelle verzending en goede sevice

Mijn bestelde broek werd snel verzonden. Helaas was het niet de goede maat en moest hij retour, maar ik had vervolgens heel snel m'n geld terug gestort gekregen. Ik zou er zeker opnieuw bestellen. Leuk detail is dat je pakketje leuk verpakt wordt.
8 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

Top

Ten eerste vond ik het geweldig dat de broek 20 euro goedkoper was dan bij Geischa zelf. En verder snel geen verzendkosten en alles er bij voor evt retourzending. Had nog nooit van jullie gehoord,maar super tevreden dus.
23 jul 2023

Top service

DK
Daphne K.
Sint Oedenrode

Top webshop

Heb een paar keer hier besteld, goede winkel mooie collectie. Netjes verpakt ze doen er nog een persoonlijk kaartje bij. Ik vind het helemaal top.
1 nov 2023
Ontzettend aardig geholpen , omdat ik er zelf niet uitkwam via de webshop . Kreeg zelfs nog de korting , die al verlopen was ! Top Winkel
Mijn online bestelling was super snel in huis en zat heel leuk verpakt. Een echt cadeautje met een vrolijk vriendelijk kaartje erbij
21 okt 2023
Snelle verzending. Bij probleem over levering kwam er een snelle reactie en meedenken om het ook te lossen. Ik ben tevreden.