www.shop.vrouwfashion.nl- Logo - Beoordelingen

www.shop.vrouwfashion.nl

57 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden596 beoordelingen in totaal

Heb een paar keer hier besteld, goede winkel mooie collectie. Netjes verpakt ze doen er nog een persoonlijk kaartje bij. Ik vind het helemaal top.
DK
Daphne K.
Sint Oedenrode

Op website staat " geen printer geen probleem" en laten je een kaartje kopen bij DPD , en laat dat nu het enigste vervoersbedrijf zijn waar je wel een printer bij nodig hebt,dus 4 euro weg en moest het pakje met PostNL op eigen kosten verzenden.Contact gehad met klantenservice en zou de 4 euro terug krijgen maar niet gehad...Dus als je geen printer hebt kun je beter niet kopen bij dit bedrijf...

Beoordelingen voor www.shop.vrouwfashion.nl

Snelle service en leuke reactie bij de kleding in !
6 jul 2024
Supersnel geleverd fijne klantenservice 👍🏼🇳🇱
Snelle levering, mooi verpakt.
Feestelijk ingepakt!
11 jul 2024
3 jul 2024

retourneren

6 jun 2024

Bestellen werkt goed, dpd niet

Makkelijk bestelproces maar dpd levering duurt langer dan op de site aangegeven.
EH
19 mei 2024
Altijd super ingepakt en snelle service. Ik kom graag in de winkel maar soms is het makkelijk om het even zo te doen.
7 mei 2024
Overzichtelijk, Spijtig genoeg is mijn levering nog niet geleverd Mvg
28 apr 2024

Top

Mooi verpakt, met persoonlijk kaartje. Snelle verzending
8 mei 2024
Snelle verzending en ook retour beleid is snel en goed afgehandeld.
22 apr 2024

Mooi verpakt!

Mooi verpakt, met aandacht voor het milieu!
7 apr 2024
DK
Daphne K.
Sint Oedenrode

Top webshop

1 nov 2023
Ontzettend aardig geholpen , omdat ik er zelf niet uitkwam via de webshop . Kreeg zelfs nog de korting , die al verlopen was ! Top Winkel
Mijn online bestelling was super snel in huis en zat heel leuk verpakt. Een echt cadeautje met een vrolijk vriendelijk kaartje erbij