babysonly.nl- Logo - Beoordelingen

babysonly.nl

84 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden456 beoordelingen in totaal

20 sep 2024
Een mooie toilettas gekocht van Baby's Only om de luiertas te ordenen. Zo heb ik alle verzorgingsproducten binnen handbereik. Ook heb ik er de ehbo spullen voor de kinderen in, zodat ik die altijd bij mij heb Bevalt mij zo goed, ga er nog 1 bestellen voor de luiers. Met 2 kinderen genoeg luiers nodig in verschillende maten. Dan is zo'n etui wel handig

20 sep 2024
Broeken schijnen door van zowel de hazelnoot kleur als crème. Heel de onderbroek kleur zie je er doorheen. Erg jammer. Want zit wel erg lekker door de stof

Beoordelingen voor babysonly.nl

4 okt 2024

Baby spullen

Veel spullen in dezelfde serie aangeschaft waardoor het alle zo mooi bij elkaar past. Heel blij met mijn aankoop. Er stond bij dat het de volgende werkdag geleverd zou worden. Dit was niet het geval maar gelukkig had de bestelling bij mij niet zo'n haast.

Snelle levering, goede klantenservice

Een hele fijne en overzichtelijke site. Er was een technisch foutje waardoor ik niet wist of de bestelling was doorgekomen, en ben heel snel goed geholpen door de klantenservice en mijn bestelling kwam snel binnen. Aanrader!
23 sep 2024

Prettig baby bedrijf

Praktisch qua bestellen. Fijne reactie wanneer je een vraagje hebt, óók! De jonge ouders vonden het schitterend!
TD
Tessa D.
Vleuten
23 sep 2024

I love it

Ik hou van het merk baby’s only. Z’n mooi kwaliteit en super leuke artikelen. Eigenlijk wil ik alles hebben 😅
27 sep 2024
Super mooie artikelen ontvangen van heel goede kwaliteit ! Snelle levering en top service!
Supermooie mobile met muziekdoos Mooie kwaliteit en de volgende dag al in huis Aanrader!
29 sep 2024
Mooie kwaliteit, supersnelle levering
2 okt 2024
Duidelijke site en snelle verzending
30 sep 2024
Snelle levering en goede kwaliteit.
Snelle levering.
27 sep 2024
Awesome!
3 okt 2024
24 sep 2024
24 sep 2024

Kwalitatief mooi en schattig

Wat een kwalitatief mooie en schattige kleertjes! Ik ben er helemaal blij mee en ik kan niet wachten tot onze kleine spruit de kleertjes aan kan.
5 sep 2024

Heel tevreden!

Leuke speeltjes gekocht voor onze dochter. Fijn prijsje ook! Uitzonderlijk leuk contact met de klantenservice en goed geholpen! Helemaal tevreden!
6 sep 2024
Snelle bezorging. Kleur net als op de foto. Zachter dan verwacht, heel blij mee!