babysonly.nl

30 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden402 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 nov 2023
babysonly.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 nov 2023
Uit ervaring van eerdere aankopen wist ik al de kwaliteit van Baby's Only waanzinnig is, veel beter nog dan je op de foto's kunt beoordelen. Ook de cadeautjes die ik dit keer gekocht hebt zijn weer super mooi, dank jullie wel!

Heb op 04/03/2024 een bestelling geplaatst maar nog steeds niets ontvangen. Ook geen uitleg waarom.

Beoordelingen voor babysonly.nl

Volgende dag in huis! Super

Top

Alles goed verlopen
JP
J. P.
Rotterdam
De materialen zijn echt heel fijn. Zeker een aanrader
Top fijne verf
17 mrt 2024
19 mrt 2024
Goedemorgen Henriette,   Dit is natuurlijk niet de bedoeling dat dit zo is gegaan. Als het goed is is er inmiddels contact geweest met onze klantenservice. Hierbij hebben zij het probleem onderzocht en is er helaas iets fout gegaan in het systeem waardoor de order niet goed is verwerkt. De order is inmiddels als het goed is binnengekomen, dus we hopen dat u alsnog zal gaan genieten van de producten. Nogmaals ons excuus.
Helaas viel er al bijna gelijk een knoop af
19 mrt 2024
Beste Bo, Dank voor het delen van uw ervaring met ons. We vinden het jammer om te horen dat een van de knopen van uw product van Baby's Only is afgevallen Dit is niet de kwaliteit waar we voor staan en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Ons team neemt de kwaliteit van onze producten zeer serieus en we willen graag meer informatie verzamelen om dit in de toekomst te voorkomen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om een mailtje naar onze klantenservice te sturen? Zij kunnen u dan verder helpen met een gepaste oplossing.
10 feb 2024
Goede kwaliteit voor een correcte prijs. Alles wordt ook snel geleverd en je krijgt steeds een update van je bestelling.
Op tijd geleverd. Zeer verzorgd pakket. Inhoud kwam goed overeen met het bestelde.

Snelle levering en artikel was excat…

Snelle levering en artikel was exact als afbeelding
Snelle levering, product als verwacht!
Correcte levering van het pakketje
11 feb 2024
Jullie service was top, maar heb men pakje nog niet ontvangen
Antwoord van babysonly.nl
Hey Charlotte, wat vervelend om te horen dat jij jouw pakket nog steeds niet hebt ontvangen. Dat is zeker niet hoe het hoort. We hebben een onderzoek gestart bij de pakketdienst en nemen contact op via de mail voor een gepaste oplossing! Nogmaals ons excuus.