agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

8.419 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden133.303 beoordelingen in totaal

3 mei 2024
Ik had een product besteld wat op voorraad scheen te zijn en tussen de 1 en 3 werkdagen verzonden zou zijn. Na bestellen bleek echter dat de verzending langer ging duren terwijl ik het product (glucosamine hond) nodig had voor onze vakantie. Een week van tevoren besteld, maar helaas kwam het binnen op de dag toen we al vertrokken waren. Daardoor was ik alsnog gedwongen om elders een dure pot te kopen. Dat was een groot minpunt wat betreft communicatie. Ik kwam er namelijk zelf achter toen ik de bestelling al thuis had verwacht en keek bij de bestelstatus. Omdat ik normaal gesproken nooit problemen heb bij Agradi, had ik dit dus ook niet verwacht. Vandaar geen 5 sterren. Verder altijd zeer tevreden over Agradi! Normaal gesproken goede communicatie, goede klantenservice en snelle verzending en de producten komen ook altijd goed aan zonder schade, dus goed verpakt.

24 apr 2024
Misschien beter op de hoogte houden van de te leveren producten. Ik heb heel lang (10 dagen) moeten wachten. En het product dat ik echt nodig had duurde hierdoor ook heel lang. Uiteindelijk ontvangen. En het was het wachten waard. Ik had de kleine voerstandaard 2 maal besteld en waar sommige reviews melden dat ze te slap zijn of dat de bakjes scheef hangen dat zie ik beslist niet. Ik vind de bakjes erg mooi en functioneel . Het paardje van een soort suède was binnen een uur gesloopt dat zag er stevig uit , maar onze Franse bull had het snel voor elkaar
LL
Lianne L.
Heemskerk

Beoordelingen voor agradi.nl

Snelle bezorging en goed verpakt, producten passen perfect zoals de maat er staat
2 okt 2024
Retourzending vereenvoudigen, retour formulier eenvoudiger make
KH
Karin H.
HUIZEN
23 sep 2024
ruim assortiment en nette prijzen
26 sep 2024
IB
I B.
Oud Gastel
23 aug 2024

Problemen door overgang nieuwe website

Door de overgang naar een nieuwe website was mijn bestelling niet meer terug te vinden in mijn account. Ik had hierover een bericht gestuurd via social media. Hier kreeg ik pas na 10 dagen reactie op. Inmiddels was het me gelukt om tijdens de beperkte openingstijden van de klantenservice te bellen. De bestelling was bij hun gelukkig niet kwijt. Het werd op dat moment verzameld en zou die dag of de volgende dag verzonden worden zeiden ze. Dat duurde nog wel een aantal dagen langer. Dit keer dus veel langer dan anders moeten wachten en ook nog eens in onzekerheid of het wel goed ging. Dit zijn we anders gewend van Agradi. Hopelijk gaat het vanaf nu weer gewoon goed.
23 aug 2024
Goede levering, soepel retour. Alleen antwoord krijgen, op een mail die ik naar de klantenservice stuurde, duurde erg lang. Zo lang dat het probleem zichzelf inmiddels had opgelost en het antwoord dat ik kreeg niet meer van toepassing was.
24 aug 2024
Ik moest naar een nieuwe website en opnieuw een wachtwoord invullen. dit vond ik verwarrend en ik twijfel of het wel goed is gegaan. maar dat merk ik de volgende keer dan wel
MV
Marian v.
Egmond a/d hoef
27 aug 2024
Altijd zeer tevrede over agradi. Het enige punt van verbetering is dat de levertijd soms niet klopt wat bij de producten staat
13 sep 2024
de prijs en firma die jullie pakketjes bezorgd
25 aug 2024
Veel keuze, lang de tijd om terug te sturen en fijn te berijken via de telefoon
Groot aanbod maar de levertijden zijn vaak langer dan aangegeven4
25 aug 2024
Snelle service voor items die op voorraad zijn! Zeer tevreden!
MH
M. H.
Capelle aan den IJssel
8 sep 2024

Fijne webshop

Goed assortiment en mooie prijzen. Tot de volgende keer!
24 aug 2024
Goede prijzen veel keus goede snelle service
15 sep 2024
Goede service snelle levering goede prijzen
23 aug 2024
Snelle levering. Goede vliegendeken.