agradi.nl

Passie voor dieren en buitenleven sinds 1998!

Beschrijving
Agradi is de grootste webwinkel met een passie voor de ruitersport, dierenvrienden en liefhebbers van het buitenleven! Je kunt bij Agradi genieten van het gemak van online bestellen en je bestelling snel op de door jou gewenste plaats laten leveren. Bij Agradi vind je alle bekende merken en de nieuwste collecties. Daarnaast hebben we regelmatig leuke acties waardoor je wellicht jouw favoriete producten met korting kan ontvangen! Met meer dan 700.000 klanten en 100.000 producten is Agradi er voor zowel de professional, als de hobbyist en de particulier. Zoals maneges, paardenbezitters, dierentuinen, kinderboerderijen, veehouderijen, maar ook huisdiereigenaren maken gebruik van de online webshop van Agradi. Wij zijn door onze klanten in 2011, 2012 en 2015 tot winnaar verkozen van de Thuiswinkel Awards XL en behoren tot één van de grootste webwinkels van Nederland.
Agradi B.V.
Graaf van Solmsweg 52K
5222 BP’s-Hertogenbosch
Oskar van Straaten

Beoordelingen voor agradi.nl

4.57 / 5.00

13.339 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over agradi.nl

Snelle service voor een goede prijs

Niets te melden, levering verliep vlot en producten beantwoordden aan mijn verwachtingen.

Peesbeschermers en strijklappen passen perfect. Maat is altijd lastig in te schatten dit keer had ik Full besteld die zaten goed maar soms vallen ze wel een ruimer uit. Deze waren dus goed. Goede kwaliteit en strak klittenband.

Zeer snel en prima.

goede afspraken op tijd geleverd netje in een doos niks kapot prijs bewust kan niet beter voor herhaling vatbaar

Prettige site

Bij service sterren moeten geven, alleen nooit service nodig gehad Alles is altijd prima, snelle levering. Duidelijk als iets langer duurt dan normaal, retourneren ook nooit problemen mee gehad. Ik weet altijd wat ik nodig heb, dus de producten zijn ook prima.

Shires hooinet was niet fijnmazig zoals op de website staat.

Overzichtelijke site, ruime keuze in producten en prijsklassen. Snelle levering en altijd netjes ingepakt.

Prima bedrijf, snelle levering en goede informatie op website.

Snelle levering, goed verpakt. Uitstekende producten.

Bezorger wou ondanks in thuis was spullen buiten neer zetten.

Zoals altijd vlotte correcte aflevering

Mooie prijs/kwaliteit verhouding Alles gemakkelijk te bestellen. Vlot geleverd en het product is zoals beschreven. Dus prima tevreden. (Zoals altijd bij jullie.)

Ik ben erg tevreden over alles bij agradi

goed en snel

Prima webwinkel altijd snelle bezorging, je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

1 dag geleden
De levering duurde wat langer dan werd aangegeven. Verder prima bedrijf

1 dag geleden
Netjes afgehandeld en snel geleverd

1 dag geleden
Levering zoals gemeld bij bestelling, goede kwaliteit producten, fijne retourservice omdat de maat niet juist was