agradi.nlBeoordelingen

agradi.nl - Passie voor dieren en buitenleven sinds 1998!

Agradi is de grootste webwinkel met een passie voor de ruitersport, dierenvrienden en liefhebbers van het buitenleven! Je kunt bij Agradi genieten van het gemak van online bestellen en je bestelling snel op de door jou gewenste plaats laten leveren. Bij Agradi vind je alle bekende merken en de nieuwste collecties. Daarnaast hebben we regelmatig leuke acties waardoor je wellicht jouw favoriete producten met korting kan ontvangen! Met meer dan 700.000 klanten en 100.000 producten is Agradi er voor zowel de professional, als de hobbyist en de particulier. Zoals maneges, paardenbezitters, dierentuinen, kinderboerderijen, veehouderijen, maar ook huisdiereigenaren maken gebruik van de online webshop van Agradi. Wij zijn door onze klanten in 2011, 2012 en 2015 tot winnaar verkozen van de Thuiswinkel Awards XL en behoren tot één van de grootste webwinkels van Nederland.
Agradi B.V.
Graaf van Solmsweg 52K
5222 BP ’s-Hertogenbosch
Oskar van Straaten

Beoordelingen voor agradi.nl

4.57/5.00

13.889 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over agradi.nl

Ruim assortiment
gewoon goed!
Vlot geleverd, goede kwaliteit/prijsverhouding
Een van de producten was later geleverd.
Altijd snelle en go ede leveringen
Schrikdraad besteld. Netjes op de hoogte gehouden en keurig geleverd.
Wel jammer dat je moet wachten tot het laatste item ook op vooraad is, maar verder prima geleverd.
Duurde even, in deze rare tijd, maar super nette en goede service.
Super goede service en snelle levering!
Mooi product, v;otte levering.
Toen ik bestelde stond Op de website dat alles op voorraad was. Toen ik de bevestiging kreeg, was er iets toch niet op voorraad.. beetje jammer dat je dan 2 weken op je bestelling moet wachten .
Tot nu toe altijd in alle opzichten goede ervaringen.
Goedendag nadat ik gebeld had dat mijn bestelling na de afgesproken datum niet bezorgd was, opnieuw zouden versturen omdat er waarschijnlijk iets fout was gegaan stond dinsdag de postbode met een dubbelen bestelling. graag hoor ik wat ik met de tweede zeis moet doen. vriendelijke groet, Piet Litjens
Alles keurig op tijd en netjes verpakt ontvangen. Product klopte met de beschrijving en afbeelding.
snelle levering, goede kwaliteit, prima service.
Alle afspraken prima nagekomen
geen opmerkingen alles in goede staat
Het halster is fijn in gebruik en ziet er mooi uit. De staart/manenspray werkt prima, helpt om de klitten er snel uit te krijgen.
Alles goed verlopen, bezorging op tijd.
Weer prettig snel ongelooflijk dat dat in één dag mogelijk is