Beoordelingen voor agradi.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op 10.911 Trusted Shops beoordelingen sinds 21-03-2016.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 10.911 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Vlotte levering ondanks niet op voorraad, netjes verpakt.
4.00

Was al bekend met het produkt? snelle levering en correcte maat
5.00

Prima service. Nadat onderdelen kennelijk onderweg uit de doos waren gevallen, zijn die met hulp van klantenservice heel snel nageleverd.
4.33

Alles zoals altijd netjes op tijd geleverd. Goede kwaliteit producten.
5.00

Zeer tevreden over de kwaliteit van de producten en de snelle levering. Mijn rapportcijfer is een 9
5.00

fijn bit en een super snelle levering
5.00

Ik vind dat je heel goed word geholpen

Geen opmerking

Super mooie cooler van Bucas. Snelle service en mooie kortingen

Super
4.33

Snelle levering en supersnelle handige tondeuse voor opschepen van je paard.

Top website

Alles is super

DE BESTELLINGEN WORDEN PROMP NAAR VOLLE TEVREDENHEID UIT GEVOERD

Alles verloopt naar wens

Kon iets sneller
Ik heb de pest aan die kortingscodes icm te hoge prijzen
3.33
Redelijk

Geen ervaring met de service, maar erg tevreden over de levering eng er geleverde product

Alles ging zoals beloofd
5.00

Correcte bediening tegen goede prijs/kwaliteit.
5.00

De service super tevreden over de speeltjes sommige echt ondermaatse kwaliteit mijn acht maanden oude pup kreeg een tennisbal weg geworpen en ging hem halen en hij brak bij hem in de mond te nemen gewoon in twee beide trouwens en dat een ander speeltje werkte de pieper al niet toen het arriveerde en dan nog een ander een grappig gezichtje was de naad achter aan een heel stuk niet goed stond open.p
4.00

Snel en goed. Wat ik mis is dat ik mijn shopping cart kan bewaren als ik deze later op wil halen uit "mijn agradi", anders had ik maximale score gegeven

agradi.nl antwoordt: 23-02-2017
Het is mogelijk artikelen toe te voegen aan je verlanglijstje op de Agradi webshop. Wanneer je artikelen wilt bewaren om later te bestellen dan zou je ze op je verlanglijstje kunnen zetten.

Veel keus in producten, levertijd valt tegenwoordig mee en goede service.
4.00

De levering was ontzettend snel. Goed verpakt.
5.00

prima doet wat het belooft

prima
5.00

Ik had doorgegeven dat het bij de buren afgeleverd kon worden bij afwezigheid omdat ik 2 vd producten echt meteen nodig had. Dit was dus niet gedaan waardoor ik nog een dag moest wachten
3.33
Redelijk

110 tevreden met de bestelling
5.00

Snelle levering, product in gebruik, weet nog niet of het werkt
5.00

Snelle levering, goed product. Het zou fijn zijn als de bezorgservice een tijdsindicatie kan geven.

agradi.nl antwoordt: 23-02-2017
Onze bezorgservice stuurt op de dag van bezorgen een mail met daarin een tijdsplanning. Zij geven daarin aan binnen welke tijd (tijdsbestek van een uur) dat zij de bestelling aan huis verwachten te leveren.

- levertijd is te lang als iets niet op voorraad is.
- retour sturen is te veel werk, onnodig ingewikkeld: kost te veel tijd
- achteraf alsnog verzendkosten in rekening gaan brengen over een gedane bestelling, zoiets heb ik nog nooit eerder meegemaakt.
- kortom: ik bestel hier nooit meer iets, er zijn echt veel betere alternatieven te vinden op internet
1.33
Slecht

agradi.nl antwoordt: 23-02-2017
Wanneer er een levertijd te verwachten is zetten we deze levertijd bij het artikel. Zo kunnen klanten zelf kiezen of ze al dan niet op de levertijd van het artikel willen wachten. Onze orders worden gratis verzonden bij een orderwaarde vanaf €39,-. Wanneer de orderwaarde daalt naar een bedrag onder €39,- voldoet de order niet meer aan de voorwaarde en worden er verzendkosten gerekend.

snel en goed geleverd
5.00

Bestelling werd een paar dagen later verzonden ivm niet direct leverbaar van 1 product. Hier werd duidelijk over gecommuniceerd, uiteindelijk werd de bestelling toch nog 2 dagen eerder geleverd dan de verwachte bezorgdatum.
Netjes verpakt.
4.00

prima service snelle levering goed producten

Super tevreden
5.00

Heel tevreden over de goede service.Bestellingen worden ook snel geleverd.Als iets niet past kun je ook makkelijk weer retour sturen.
Van mij krijgen jullie een 10.
5.00

besteld en de volgende dag geleverd top
4.00

netjes en duidelijk en snel gelevert
4.00

Levering was helaas een beetje lang. Maar rest was prima
4.00

Goede service & erg snelle levering. Had de dag erna mijn bestelling al binnen.
5.00

Vooraf gebeld of het artikel in voorraad was, en ik werd heel vriendelijk te woord gestaan. Ik bestelde een opstaphulp, een heel groot artikel, en de volgende dag werd de opstaphulp met stickerkorting en zonder bezorgkosten al bezorgd. Klasse

agradi.nl klantbeoordeling

agradi.nl

Passie voor dieren en buitenleven sinds 1998!

Agradi is de grootste online dieren- en buitenlevenwinkel van het land. Een jonge, enthousiaste onderneming die service en kwaliteit hoog in haar vaandel heeft staan. Je kunt bij Agradi op een moderne manier dier- en buitenbenodigdheden inkopen via de webshop. Duidelijk, overzichtelijk, gemakkelijk en tegen scherpe prijzen; dat zijn de kernwoorden voor Agradi.nl. Met meer dan 280.000 klanten en 130.000 producten is Agradi er voor zowel de professional, als de hobbyist en de particulier. Zoals maneges, dierentuinen, kinderboerderijen, veehouderijen, maar ook hengelsportliefhebbers, paardenbezitters en huisdiereigenaren. Wij zijn door onze klanten in 2011, 2012 en 2015 tot winnaar verkozen van de Thuiswinkel Awards XL en behoren tot één van de grootste webwinkels van Nederland.

Graaf van Solmsweg 52K

5222 BP ’s-Hertogenbosch
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Oskar van Straaten
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met agradi.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen