agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

10.077 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden132.851 beoordelingen in totaal

29 aug 2023

Beoordelingen voor agradi.nl

3 jul 2024

Goede prijs/kwaliteit verhouding, levering volgens levertijd indicatie kan beter.

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Levering volgens levertijd indicatie kan beter. Alle producten hadden 2-3 dagen levertijd volgens de website en na de bestelling blijkt dan toch een product niet leverbaar te zijn waardoor de hele bestelling vertraagt en je er zelf achteraan moet bellen om dan weer het ene artikel uit je bestelling te laten verwijderen omdat er niet aan deellevering wordt gedaan. Het zou beter zijn dat wanneer er wordt geconstateerd dat een product toch niet conform levertijd geleverd kan worden Agradi zelf contact opneemt en toch een deellevering voorstelt, zodat de overige producten wel conform levertijd geleverd worden.
2 jul 2024
Ik heb onlangs een grote bestelling gedaan w.b. spullen voor weideafrastering voor mijn pony's. De volgende dag kwam ik erachter dat ik nog iets belangrijks vergeten was! Dit meldde ik telefonisch en vroeg of het nog bij de grote bestelling kon.. Gelukkig vertelde een medewerkster dat, hoewel dat nog niet mogelijk was, er toch een oplossing was: ik kreeg de verzendkosten van de tweede zending teruggestort uit coulance ! Hartelijk dank voor het meedenken!
6 jul 2024
Bij de laarsjes twijfelde ik of maat 39 niet te groot was. Vandaar dat ik daarna maat 38 had besteld. Maar die waren echt te klein. Dus nu tevreden. Ik zit qua maat ertussen maar 38,5 bestaat niet helaas. DPD vind ik verder niet altijd betrouwbaar in levering. PostNL is veel sneller en betrouwbaarder uit eigen ervaring. Maar jullie service is verder prima. Ik bestel graag bij jullie.
PS
P S.
Exloo

Lange levertijd

Helaas was mijn pakket niet de volgende dag al binnen. Dat heeft 4 dagen geduurd. DPD doet er erg lang over. De dame van de klantenservice was wel vriendelijk. Jammer dat wanneer de tracking van het pakket een aantal dagen stilstaat ze niet alvast een nieuw pakket mag sturen. Zeker omdat ik aangaf het pakket nodig te hebben. Maar uiteindelijk is het toch goed gekomen.

Ik bestel al jaren bij agradi

Ik bestel al jaren met tevredenheid bij agradi. Helaas is de laatste bestelling kapot aangekomen. Dit is boven verwachting opgelost en ik heb het gehele bedrag terug gestort gekregen. Als tip geef ik de inpakkers van de producten mee om volgende keer een iets grotere doos te gebruiken zodat je rondom maar ook de bodem en bovenkant goed kan beschermen met opvulling.
2 jul 2024
Breed assortiment. Alles wat ik zoek is er eigenlijk. Wat beter kan is het bezorgen. Wanneer er staat dat een product binnen 2-4 beschikbaar is, verwacht ik het een week later te hebben en niet meer dan een maand te hoeven wachten, omdat de levertijd telkens wordt opgeschoven. Dan zou het fijn zijn dat het in meerdere keren bezorgd wordt (ipv in 1 pakket).

De zeis is prima, de bevestiging van het zeisblad kan beter

De zeis is prima, alleen jammer dat het zeisblad maar met 1 bout met vleugelmoet aan de boom vastzit, waardoor hij tijdens het zeisen af en toe losschiet. Een tweede bout zou dit probleem oplossen. Er zelf een gat bij boren is in het harde geslagen metaal niet mogelijk, dus dit zou in het fabrieksproces moeten worden opgenomen.
11 jul 2024
Helaas paste ik de laarsjes niet en moest ze retourneren. Bij het retourneren kwam mijn bedrag onder het gratis verzenden. Dus moest ik 4,95 euro verzendkosten betalen. Dat vind ik een mindere service van jullie. Ook is het misleidend dat er staat gratis retourneren. Je moet de kleine lettertjes dus lezen. Jammer.
11 jul 2024
Alles op tijd geleverd gekregen. Uitstekende verpakking met grote luchtkussens en perfect produkt. Tip voor de expeditie: Door de grote luchtkussens drijven zwaardere produkten ( flessen b.v.) wel makkelijker naar één kant in de doos en loopt het product hierdoor meer risico op beschadiging tijdens vervoer.

Jodhpur slechte pasvorm

Deed een bestelling met meerdere items, maar dit keer slechte ervaring. De Jodhpur had in de overgang van het rubber naar het Elastiek een hele scherpe rand, wat erg zeer deed. Dus helaas teruggestuurd. “Voor straf, mocht ik ook nog 3.95€ verzendkosten betalen” Begrijp nu wel waarom ze afgeprijsd waren!
Producten zijn goed aangekomen. Ik vind jullie retourbeleid alleen niet zo klantvriendelijk. Het feit dat je bij een lager bedrag dan 50 euro ineens verzendkosten moet betalen en dat ook de voucher er ineens af gaat. Wat je zo 10 euro kost. Dus ik ben wel wat voorzichtiger met bestellen. Dat is jammer.
27 jun 2024

Jaren tevreden en trouwe klant

Duidelijke informatie, grote variatie aan producten en merken in iedere prijs categorie, handig om de recensies van klanten te kunnen lezen. Goede service. Altijd netjes verpakt geleverd. Bij grotere aankoop ook geen leveringskost, waarvoor dank! Al jaren tevreden en trouwe klant van agradi!
11 jul 2024

Bezorgsnelheid is prima! Er komt een scherm vanzelf te voorschijn waarbij je verschillende kortingsvpuchers kan aanklikken... je denkt dat dit dan ook echt kan omdat je ze kan aanklikken. Bij het besteloverzicht zie je pas dat het niet kan en waarom wordt niet uitgelegd.
3 jul 2024

Er valt echt iets te kiezen

Breed assortiment met uiteenlopende produkten in kwaliteit en prijs. In mijn situatie (weidepaaltjes) had dit produkt beter/sluitender verpakt kunnen worden. Daarmede was lichte transportschade te voorkomen geweest. Maar verder dik tevreden over produkt en afhandeling.
8 jul 2024
Wat fijn is het grote assortiment. Wat echt wel beter kan is de info bij de producten. Als er staat op voorraad dan moet dit ook op voorraad zijn. Niet ma je bestelling een mail ontvangen en dan een week moeten wachten omdat het toch niet op voorraad is.

beschadiging super opgelost.

Jammer genoeg zat er een beschadiging op de stoel die we hebben ontvangen. We gingen op vakantie met de boot en vooraf was er geen tijd meer om te ruilen o.i.d.. Zonder gedoe is er een prima voorstel gedaan en nu varen we met een fijne stuur stoel rond.
Agradi heeft een reusachtig uitgebreid aanbod en de reviews van de andere klanten geven een goed beeld van welke producten populair en kwalitatief goed zijn! Echt een fijne webshop waar ik in de toekomst nog heel veel voor mijn paarden zal bestellen!
11 jul 2024
Agradi heeft een groot aanbod en voor ieders budget wat wils. Het retourproces is handig en correct. Levertijden over het algemeen goed op voorwaarde dat alle producten op voorraad zijn. Anders kan een bestelling wel eens lang op zich laten wachten.

Ruime keuze

Een meer dan ruime keuze met meestal een snelle verzending. Soms moet je helaas iets langer wachten op bepaalde artikelen waardoor het verleidelijk wordt deze bij de concurrent te bestellen waar deze artikelen wel sneller geleverd kunnen worden.
11 jul 2024
Ik vind de service top! Alleen is er wel verschil met wie je mailt. Tot op heden altijd goed geholpen, maar laatst met een collega van jullie contact gehad die erg star was en niet behulpzaam. Jammer...dat ben ik niet van jullie gewend.