agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

10.054 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden129.151 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jun 2022
agradi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 aug 2023

Beoordelingen voor agradi.nl

MN
julli eleveringen gebeuren door DPD - diep triest - die enkele keer dat dat is goed gaat en ze NIET alles ineen parcelpunt dumpen (waar ze dan blijkbaar ook te dom waren om mijn naam fatsoenlijk op te zoeken ) soort zoekt soort zeker) - tssss - ah ja mijn leveirng van een andere firma van vandaag omdat ik WEER EENS een klacht doorgaf bij DPD - volgende keer is het weer bollen (mijn vorige klacht was een DPD parcelpunt op werkelijk 15 km van mijn deur - sorry ik 30km rijden voor een pakket is niet geleverd) - sorry - find a better carrier
CD

De kortingscode werkt niet

De kortingscode aangeeft dat je 5 euro korting krijgt bij besteding van 75 euro, die werken niet, simpelweg omdat veel van het assortiment is uitgesloten. Tevens op de site zijn er zogenaamd korting op een bepaald artikel, als je dat vergelijkt met andere websites dan ben je vaak duurder uit, slechts marketing.Verrassend genoeg was mijn pakket heel snel bezorgd binnen 1 dag, normaal gesproken duurt het ongeveer 4 dagen of langer. Wel een groot assortiment.
+ punt: Altijd de beste prijs. Ruim assortiment -punt: Verzenden duurt vaak lang omdat alles niet gelijk afgestuurd wordt en daarbij ben ik over dpd echt niet tevreden waar de pakketten altijd mee verstuurd worden waardoor pakketten altijd nog veel later aankomen en ze zomaar ergens anders brengen, (pas na een aantal dagen) Terwijl ik duidelijk aangeef in de mail dat het neergezet mag worden.
Een andere pakketbezorger! Donderdag besteld en bericht van jullie dat pakket is doorgegeven aan PDP. Vrijdag een mail van DPD dat het pakket later die dag bezorgd wordt. Uiteindelijk kwam het pas maandag. Andere keren al gehad dat het pakket werd geleverd voordat ik daar bericht van had gekregen. DPD is echt niet betrouwbaar in de aflevering en dat straalt af op jullie.

Werken aan levering …

Producten zijn goed met een betaalbare prijs, alleen de levering kan aan gewerkt worden er staat voor 21 uur besteld morgen in huis en dat is bij mij niet voorgekomen. Vaak duurt het een week of meer tot niet eens omdat het product niet op voorraad is.zo liep ik een mooie kerstcadeau voor mijn dochter mis omdat het tot op kerst niet op voorraad was.
KN
Fijn groot assortiment. Mooie aanbiedingen. Alleen wanneer een artikel in je bestelling niet op voorraad is duurt het soms erg lang voordat je het artikel krijgt en tussentijds word je dan ook niet op de hoogte gebracht. En als het achteraf dan zo lang duurt dan moet je ook zo lang wachten op je andere artikelen die je dan ook besteld had.
24 feb 2024

De honingcreme kat

De honingcreme gebruikt kat, niks mis mee,behalve dat kat t nog sneller krabt,waarschijnlijk toch allergie 1 en ander cowboymagic nog niet gebruikt.!!!! Jammer dat je 5 euro korting nog niet eens krijgt op je volgende bestelling, terwijl ik voor 30!! Bestel,en ook nog porto!! Nee je moet minimaal 50 uitgeven, de krenten!!
Echt super fijn! Ik had 2 martingalen besteld, 1 daarvan paste niet, en kon ik super makkelijk retour sturen!! Je hebt daar ook 90 dagen voor, ook echt super. Die martingaal ben ik heel blij mee! Werkt goed en doet zijn werk! ik heb zelf een B pony en heb maat shet, dus zou een maatje kleiner doen dan de normale maat.
Ik geef maar 3 sterren, omdat jullie zoek opdrachtesysteem niet optimaal werkt? Bv. Ik zocht shetland dekens, ik kreeg steeds full dekens te zien, en zo heb k al naar veel artikelen gezocht en niet gevonden??. Ik heb er 4 op een ander gekocht. Jullie systeem moet correcter werken. Dit ter info Mvg Neervelds hof

de site werkt prima

de site werkt prima en veel aanbod. Echter is DPD een van de. slechtere bezorgdiensten die bijna nooit op de opgegeven adresgegevens bezorgen lmaar ook niet bij een afleverpunt dichtbij. Dit betekent veel gedoe om alsnog je pakketje te krijgen en dit is dan ook reden om niet meer bij agradi te bestellen.

Goede prijs kwaliteit verhouding.

De producten zijn goed alleen vind ik het niet zo leuk dat er overal grote stickers opgeplakt zijn met streepjescodes. Ik wilde deze producten cadeau geven en ik krijg ze er niet af. Ook op een mooie borstel bijvoorbeeld. Iets om op te letten! Anders hadden jullie zeker vijf sterren gekregen
AV
Annette v.
Coevorden
Bedankt voor de leuke krabplanken, we hebben 2 besteld om ze om de hoek aan een kozijn te bevestigen. Potje catsnip erbij gekocht, maar dit zat ook in poedervorm bij de krabplanken. Katten hebben er plezier van en wij ook. Bestellen en verzenden ging prima! Ook de prijs was goed.

Voor herhaling vatbaar.

Zij bieden de producten van Hoefwijzer aan waar onze dochter fan van is, zij was dan ook erg blij verrast toen het pakketje door de brievenbus bezorgd werd. Nette en snelle levering. Oorbellen van Hoefwijzer zijn stevig, blijven goed zitten en zitten overigens comfortabel.

Contact klantenservice

Contact met de klantenservice verliep goed. Diverse DHL punten snappen niet hoe het werkt om een pakket van jullie retour te sturen. Heb via de mail meteen een DPD label gekregen en werd er aan de telefoon al het dichtstbijzijnde DPD punt voor me opgezocht.
Super mooie en fijne cap. Mijn dochter zou volgens de eigenaar van een ruitersport winkel een lastige vorm hoofd hebben. Ze heeft hier geen last van het haar nieuwe casco cap deze zit als gegoten en is ook nog eens erg mooi.Mijn dochter is er heel blij mee.

levertijd onduidelijk.

Het is bijna altijd onduidelijk wanneer een pakket geleverd gaat worden, dat vind ik vervelend omdat daardoor soms alsnog naar de winkel moet als ik bepaalde producten eerder nodig heb. De prijs en het uitgebreide assortiment vind ik wel erg fijn.

Kapot product

De levering was snel en de producten prima. Helaas was het pakket niet goed ingepakt waardoor de deksel van een van de producten kapot was gegaan, zodanig dat deze niet te gebruiken is. Ter compensatie werd ik een magere 15% korting aangeboden
24 feb 2024

Bezorging is top!

Fijn dat we mails kregen over de bestelling. En dat het super snel geleverd werd. Ik had op een vrijdag wat besteld en er stond dat het maandag binnen kwam, maar het was er al op zaterdag. Gelukkig maar, want mijn paard had een delen gesloopt🙈
BV
Betty v.
Eastermar
Goede service, prima levering, alleen soms staat bij een product op voorraad terwijl het dat niet is en het dan weken duurt voor de bestelling geleverd wordt. Misschien dan even bellen zodat we de bestelling van dat product kunnen afzeggen.

Goede service, en meestal snelle levering

Goede service. Wat wel iets beter kan is de vermelding van de levertijd. Regelmatig staat er bij artikelen: op voorraad. Bij bevestiging van de bestelling blijkt dan toch een van de artikelen niet op voorraad en dat vertraagt de levering.