agradi.nlBeoordelingen

agradi.nl- Logo - Beoordelingen
agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl - Passie voor dieren en buitenleven sinds 1998!

Agradi is de grootste webwinkel met een passie voor de ruitersport, dierenvrienden en liefhebbers van het buitenleven! Je kunt bij Agradi genieten van het gemak van online bestellen en je bestelling snel op de door jou gewenste plaats laten leveren. Bij Agradi vind je alle bekende merken en de nieuwste collecties. Daarnaast hebben we regelmatig leuke acties waardoor je wellicht jouw favoriete producten met korting kan ontvangen! Met meer dan 700.000 klanten en 100.000 producten is Agradi er voor zowel de professional, als de hobbyist en de particulier. Zoals maneges, paardenbezitters, dierentuinen, kinderboerderijen, veehouderijen, maar ook huisdiereigenaren maken gebruik van de online webshop van Agradi. Wij zijn door onze klanten in 2011, 2012 en 2015 tot winnaar verkozen van de Thuiswinkel Awards XL en behoren tot één van de grootste webwinkels van Nederland.
Agradi B.V.
Graaf van Solmsweg 52K
5222 BP ’s-Hertogenbosch
Oskar van Straaten

Beoordelingen voor agradi.nl

4.56/5.00

16.540 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over agradi.nl

Op zich ben ik wel tevreden maar niet over het verpakken van de bestelde spullen. Vele spullen die ik laatst heb besteld zaten vol krassen. Dit was niet aangenaam om te zien.
Bestel graag bij jullie, ben nog nooit terleurgesteld.
Netjes en snel
perfect
Goede service, jullie helpen goed
Alles netjes op tijd geleverd.Heel tevreden over de kwaliteit van de aangekochte spulletjes
Alles prima
Er goed
Snel geleverd, producten goed verpakt.
Exact zoals verwacht. Mooie zware kwaliteit.
Website met een overduidelijk breed assortiment. Fijn dat de indicatie of een product op voorraad is er bij staat, en of je eventueel een aantal werkdagen moet wachten. Bestel hier altijd graag, zeer tevreden over de acties en de levering.
Vliegendere past goed, snelle levering.
Snelle levering, goede kwaliteit en netjes verpakt
Prima site om te bestellen. Snel, overzichtelijk en keurig verpakt en verzonden. Ik bestel met enige regelmaat hier en ben altijd tevreden.
Perfecte kwaliteit, kleine vertraging verzending kan door drukte zijn geweest
Ik bestel heel graag bij agradi ..snel in huis en goede artikelen .
producten zijn naar wens en zijn snel geleverd
volledige bestelling was niet op voorraad , maar was ook niet dringend. toch heel tevreden
Goede producten voor een goede prijs,en prima leveringen en service.