agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 2-6-2022
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022
agradi.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij agradi.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 2-6-2022
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022

Beoordelingen voor agradi.nl

19.621 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Jullie zouden zeer goed van mijn krijgen als jullie de bestellingen beter zouden regelen. Staat bij bestelling dat het op voorraad is maar later blijkt dat bestelling ergens anders vandaan moet komen en dus de rest van de bestelling ook niet opgestuurd wordt en je veel langer op de levering moet wachten. Vind ik niet fijn en ook niet helemaal correct. Want stond dit bij het bestellen erbij dat het niet gelijk leverbaar is zou ik eerst ergens anders kijken of het daar sneller voor elkaar zou zijn . Knap irritant . Koop graag bij jullie verder. Zou voorbeeld geven. We hebben een nieuw paard waar snel een deken opmoet . En dan dit zo gebeurd is niet prettig. Want je gaat ervan uit dat je het binnen 2 dgn wel hebt. Zeker als je dingen als set besteld en dan niet weet of het compleet is of dat je alles wel mooi vindt. Want dan wil je alles terug sturen. En of ergens anders die het wel gewoon gelijk op kan sturen bij bestellen.

Ik ging jullie normaalgezien 5sterren geven want ik had nooit klachten tot vorige winter. Ik plaatste een bestelling van meerdere artikelen (medisch) waarbij er een paar waren die ik uiterst dringend nodig had. Op de site stond dat alles in stock was, blijkt dat dit niet het geval was waardoor ik weken moest wachten. Ik moet zelf contact op gaan nemen met Agradi om dit te weten te komen ipv dat zij mij contacteren en zeggen excuseer dit product is jammergenoeg niet voorradig en dit kan even duren. Dus ik vraag hen kun je de rest al opsturen na enkele weken wachten en dan dat het andere product achter komt. Nee dat doen wij niet was de reactie die ik kreeg. Na nog enkele weken wachten krijg ik te horen dat mijn pakket eindelijk verstuurd zou worden, ik dus in blijde verwachting open ik het pakket en zie dat ze juist de producten die voorradig waren opgestuurd hebben maar die dat te kort waren niet mee gestuurd. Raar maar waarom konden jullie dit dan niet meteen versturen zoals altijd? Moest ik serieus weken wachten op enkel de artikels die jullie voorradig hebben en ik dringend nodig had. Jullie spreken jullie zelf dus tegen? Dan neem ik nog eens contact op blijkt dat de andere artikelen nog niet binnen zijn, en niemand bij jullie die de klant op de hoogte houd altijd de klant die jullie moet contacteren. Uiteindelijk toch nog ontvangen maar zeer miscontent! Ondertussen al nog bij jullie gekocht ik denk dat dpd niet de beste leverancier is, hebben we ook klachten van en vrienden van ons ook. Normaalgezien kun je het adres nog wijzigen was hier ook niet mogelijk bij hen en die jongens laten je wachten omdat ze uw pakketje zouden komen leveren en dan aie je niemand opdagen maar zeggen ze wel dat ze geweest zijn. Ik wil dit even meedelen omdat ik echt vind dat dit verbeterd kan worden!

Beoordelingen voor agradi.nl

Correcte levering. Iets minder tevreden over het item an sich, maar doet geen afbreuk aan de kwaliteit van Agradi's service. Ik vind het eczeemdeken klein tailleren, bilkoorden niet zo zacht van kwaliteit waardoor paard na enkele dagen al schuurwonden had aan de binnenkant van de billen. De hals is met velcro, net als de borstsluiting die verbinding maakt met de buikflap. Ik vind de velcro echt geen goede combinatie met de stof van het deken, zodra die elkaar per ongeluk raken, beschadig je het deken. Aangezien het wat krap zit, blijft het toch goed stabiel liggen op het paard, eerder dekens zakten vaak scheef waardoor ik nu een maat kleiner nam maar het is toch krap voor m'n ruin van 167cm.
Ik ben altijd zeer tevreden over de levering, behalve als de levering uit meerdere artikelen bestaat, op het moment van bestelling was alles op voorraad en vervolgens krijg je een mail dat één artikel toch niet op voorraad is en pas 2 weken later geleverd wordt. De overige artikelen blijven dan ook op wacht staan. Als je dan een paard hebt met een vliegenallergie en deze spullen dringend nodig hebt, is dat toch bijzonder vervelend. Uiteindelijk heb ik hetgeen niet op voorraad was afbesteld waardoor de rest toch werd opgestuurd. Verder netjes opgelost met terug betaling.
De levering is helaas bijna nooit op tijd. Voor 21uur besteld vandaag verzonden staat op de site, helaas gebeurd dit niet, ook niet wanneer je ruim van te voren besteld. Wanneer er staat dat een product meerdere dagen levertijd heeft wordt de leverdatum na het plaatsen van je order steeds veranderd en wacht je soms weken op je product. De producten zijn wel prima, vaak een goede prijs en ook het eventueel retourneren is goed geregeld. Gewoon eerlijk zijn over de levertermijn en ik ben tevreden.
In het bijzonder het snelle en duidelijk kunnen bestellen op de website. En als de bezorgtijden van producten langer duurt omdat het niet op voorraad is (dan bestel ik wel een grote voorraad) dat ik het al weet als ik het bestel vind ik fijner of dat ik dan weet hoeveel er dan al wel op voorraad is voor de snelle verzending. En anders het deel wat al wel op voorraad is alvast verzenden want ik had het al wel nodig, alleen is het niet voordeliger voor jullie. Mvg S.J. Dijkstra
Grote keuze met overal wel een mogelijkheid om een actieproduct te kopen. Het aanbod mag nog een beetje uitgebreid worden -indien mogelijk- met meer unieke zaken die je niet (makkelijk) kan vinden in andere winkels. Hierbij denk ik aan leuk paardenspeelgoed of handige stalbenodigdheden in de normale prijscategorie. Een mogelijkheid voor snellere bezorging is ook altijd welkom, maar zal wellicht logistiek naar België moeilijk te regelen zijn.
Er was een product niet leverbaar. Kort contact met de klantenservice en deze werd verwijderd en de andere producten werden geleverd netjes alsnog zonder verzendkosten. Wel jammer dat je niet pro-actief hierover geinformeerd wordt. Ik moest zelf naar de portal om te zien waarom de levertijd van mijn bestelling niet was gehaald. Ik kon ook niet zien welk product niet leverbaar was. Tijdens het bestellen was alles nog leverbaar.
Product voldeed aan de verwachtingen, maar wat wij als negatief ervaren is dat erbij stond dat de levering de volgende dag zou zijn. Dat was belangrijk ivm een dressuurwedstrijd, maar de levering heeft helaas 5 dagen op zich laten wachten. In principe zouden wij eerder moeten bestellen, maar wij gaan ook uit van de leveringsbelofte voor een bepaalde tijd bestellen is morgen in huis.
De doos waarin mijn producten kwamen was zo groot dat er 3 volwassen mannen comfortabel in vervoerd kunnen worden. Ik vreesde even dat ik per ongeluk een kruiwagen had besteld, of twee! Bleek niet het geval: doos zat vrijwel vol met vul materiaal, met op de bodem mijn producten. Blij dat ze er zijn, verder alles prima, maar iets kleinere doos mag wel :-)
Ik had lint besteld voor mijn weiland, dit bleek echter twee maand te duren voor deze geleverd kon worden (had ik niet goed naar gekeken) Hierover gebeld en gezegd dat ik ander lint had gezien op de site wat wel direct leverbaar was, deze was echter €2,00 duurder maar zonder bijbetaling heb ik de volgende dag het andere lint gekregen. Top service!
Producten zijn altijd top geweest en verzending ook, tot nu... Er zat voer in de verpakking samen met een hooivulhulp. Dit was geen goed idee. De zak voer was kapot gegaan met als gevolg alles er uit in de doos en de doos ook niet helemaal dicht. Heeft voor heel wat opkuis gezorgd. Dus voortaan beter verpakken als er voer mee verzonden wordt.
Heel fijne webshop. Hebben tot nu toe altijd geleverd wat ik heb besteld. Eerlijke firma en kwaliteitsproducten. Fijn dar iedereen zijn of haar mening per product kan achterlaten. Enige minpuntje is af en toe onaangekondigde vertraging. Maar dat is misschien ook omdat we tegenwoordig te verwend zijn met veel te snelle leveringen.
ik had tot twee keer toe transportschade aan een zending. De originele bestelling, alsook de vervangende zending kwamen defekt aan. Na de herstelpoging geld terug ontvangen. De verpakking van Scirocco poeder is niet geschikt om te verzenden met een koeriersdienst. Klantenservice heeft dus zeer goed haar best gedaan.
Ik vind het zeer fijn dat ik bijna altijd de spullen vind die ik nodig heb op de website. Ze worden altijd zeer proper verpakt in de doos. Juist jammer dat ik redelijk vaak vertraging heb op mijn pakketten maar ik ben altijd zeer blij als het bij mij toe komt. De spullen zijn altijd van zeer goede kwaliteit!
De opvolging van de bestellingen kan beter. De laatste 2x besteld (alles was bij de bestelling op voorraad). Echter kwam de levering niet op het beloofde tijdstip. Terug ingelogd bleek er dan toch iets niet op voorraad. Geen mail ontvangen hierover. Dan maar wachten… Uiteindelijk wordt het wel geleverd.
Snelle verzending, zeer behulpzaam als je de klantendienst belt, goeie prijs kwaliteit verhouding. Ruime aanbod van verschillende merken. Vaak is een bepaalde maat tijdelijke niet meer leverbaar, wat ik wel jammer vind als je echt iets wilt en ook nog eens aan u bedrag wilt zitten voor gratis verzending.
Ik had 2 paar Roeckl rijhandschoenen nodig (die gebruiken we al jaren, dus het product op zichzelf was bekend), maar in de mail was aangegeven dat de bezorging een paar dagen kon duren vanwege personeelstekorten. Ik was dus blij verrast toen de bezorger de volgende morgen all aanbelde met de bestelling!
Agradi zorgde voor een snelle verzending en de producten werden steeds correct geleverd. De producten beantwoorden bovendien aan de verwachtingen en het is fijn om de vele reacties te kunnen lezen. Ten slotte een dikke pluim voor de klantenservice, die snel reageert en mee zoekt naar oplossingen.
Er zijn leuke kortingen. Qua kwaliteit ben ik ook erg tevreden. Als beginnende paardrijdster, wil ik niet voor een erg hoge prijs spullen kopen. Ik had bij een andere grote speler Decathlon ook een bestelling geplaatst, ongeveer zelfde prijs, maar qua kwaliteit vond ik Agradi er boven uit springen.
Fijne producten en fijne website. Verbeterpunt is de klantenservice. 2x klantenservice gebeld voor dezelfde vraag bij 2 verschillende bestellingen en bij beide een ander antwoord gekregen. Bij de eerste kon wel een gedeelte al geleverd worden en de rest in de wacht en bij de tweede ineens niet meer
Fijn bedrijf. Jammer dat wanneer je meerder artikelen bestel en 1 is niet pp voorraad dat dan de hele bestelling niet wordt verzonden. Pas als dat artikel er is verzenden ze. Laatst 5 weken moeten wachten omdat 1 product niet opvoorraad was . Terwijl dat tijdens de bestelling stond 1 tot 5 dagen