agradi.nlBeoordelingen

agradi.nl - Passie voor dieren en buitenleven sinds 1998!

Agradi is de grootste webwinkel met een passie voor de ruitersport, dierenvrienden en liefhebbers van het buitenleven! Je kunt bij Agradi genieten van het gemak van online bestellen en je bestelling snel op de door jou gewenste plaats laten leveren. Bij Agradi vind je alle bekende merken en de nieuwste collecties. Daarnaast hebben we regelmatig leuke acties waardoor je wellicht jouw favoriete producten met korting kan ontvangen! Met meer dan 700.000 klanten en 100.000 producten is Agradi er voor zowel de professional, als de hobbyist en de particulier. Zoals maneges, paardenbezitters, dierentuinen, kinderboerderijen, veehouderijen, maar ook huisdiereigenaren maken gebruik van de online webshop van Agradi. Wij zijn door onze klanten in 2011, 2012 en 2015 tot winnaar verkozen van de Thuiswinkel Awards XL en behoren tot één van de grootste webwinkels van Nederland.
Agradi B.V.
Graaf van Solmsweg 52K
5222 BP ’s-Hertogenbosch
Oskar van Straaten

Beoordelingen voor agradi.nl

4.58 / 5.00

13.295 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over agradi.nl

Zadelkar voldoet aan de eisen. Makkelijk in elkaar te zetten. Handig in gebruik

Top!

Zeer tevreden over Agradi

Zeer tevreden over Agradi

De levering was prima en snel . Het product weet ik niet ik had een scheerkop nr. 7 besteld maar het is een F7? De service tot nu toe prima je wordt op de hoogte gehouden wanneer je product geleverd wordt. Ik had alleen verwacht om een berichtje te krijgen waarom het een andere is als die ik besteld had.

Fijne website, bestelling plaatsen gaat makkelijk en ik vind het echt een dikke plus dat het ook áltijd een dag later bezorgd wordt! Super service!

Snel en netjes geleverd.

Tevreden over de aankopen en de geboden service

ik zou het fijn vinden dat kortingscode gelijk zichtbaar worden bij de bestelling, ik zag nu pas achteraf dat ik er nog eentje had van 7,50 Graag dus een keuze deze wel/niet bij de bestelling meenemen.

Heel mooi

Goeie spullen voor goeie prijs en snel geleverd!

Super snelle levering...Produkt is prima

Alles netjes snel bezorgd

Makkelijk te bestellen en het wordt ook snel geleverd. Fijn dat je zelf het afleveringsadres kan bepalen

Top levering, produkt en keurig ingepakt!

Vlotte levering, product is netjes aangekomen en past uitstekend!

Snel en netjes verzonden

alles prima

Fijne producten met een goede en snelle levertijd

top!