Beoordelingen voor agradi.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 12.738 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 12.739 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Top
4.33

Een snelle levering goed product
niets op aan te merken . top.
4.00

Goede producten en een snelle service.

Groot assortiment ,lage prijs en goede kwaliteit. Service is uitstekend
4.33

Altijd top service. Goede producten en leuke stickerkortingen.
5.00

Goede site en snelle levering

top service
5.00

Verkeerde producten ontvangen, helemaal geen service gekregen om het juiste product te krijgen.
1.00
Slecht

Soms laat de levering wat op zich wachten terwijl er staat dat het op voorraad is.
4.33

Pakje is twee toegezegd dat het bezorgd
Ging worden
En toen stond het ondanks dat we thuis waren op de auto

De prijs is ook aan de hoge kant
2.67
Redelijk

Goede snelle levering duidelijk aangegeven op de site wanneer je het product verwachten kunt. Ruim assortiment met kwalitatief goede producten. Bij sommige product omschrijvingen kan een betere omschrijving. Prijs kwaliteit verhouding kan in sommige gevallen beter

prima service
5.00

Wel goed maar wel veel mailtjes en laten bezorging
3.67

Ik vind de actie kortingen tenen krommend en misleidend. Liever gewoon duidelijke prijzen, maar niet op deze manier. Een voorbeeld is de Ariat korting van 40 waarbij bijna alle producten niet leverbaar waren. Nu zijn ze opeens weer in alle maten beschikbaar. Kom op, dit is een kinderachtige manier om met je klanten om te gaan en het is ook zeer doorzichtig. Stop daar gewoon mee en wees reeel
3.33

snelle levering en topproducten
5.00

BLIJF ME VERBAZEN over het grote assortiment. Nu weer aangevuld met hondenriemen. alleen het zoeken bij de nylon riemen en de juiste naar de juiste maat en kleur is wat ingewikkeld

goede service, snelle levering
5.00

goed product en snelle levering
5.00

Prima service en snelle levering

Super producten
5.00

2x door een fout bij DPD niet geleverd op de toegezegde dag. Uiteindelijk met een extra koerier afgeleverd.
4.33

Bij de laatste bestelling ontbrak er een product en er werd gevraagd of ik kon wachten en de hele bestelling ontvangen of dat ik vast wilde ontvangen en het ontbrekende product later wou ontvangen. Dat vind ik een service
5.00

Snelle en goede begeleiding van bestelling ,ben tot nutoe tevreden over het aperaad als reigerverschikker.
4.67

Ik had dringend silverspray nodig voor de wonde van mijn paard. Ongelooflijk hoe snel dit werd geleverd. Dank jullie wel
5.00

Snelle levering. Goed verpakt. Werkt uitstekend.
5.00

Supersnelle levering van goed product tegen concurrerende prijs en goede website
5.00

Helaas werden de producten niet de volgende werkdag geleverd, maar pas een halve week later. Echter voldeden de producten aan alle gestelde eisen en heb ik hier dus niks op aan te merken.
3.00
Redelijk

Heb de bestelde broek terug gestuurd dus kan de laatste vraag niet beoordelen.
4.00

goede kwaliteit en snelle levering
5.00

De vlotte levering na de bestelling is prima geregeld.
Beoordeling : 8
5.00

Prima service, ik ben een tevreden klant
4.00

Snelle levering. Zeer goede kwaliteit voor die prijs.

Super Service
5.00

bestelling zou eigenlijk later verzonden worden, omdat niet alle producten op voorraad waren. Na 1 mailtje naar de klantenservice werden de spullen die wel op voorraad waren gelijk verzonden. Waardoor ik m'n wei op tijd in orde kon maken. Top service
5.00

een vlotte afhandeling site redelijk overzicht, doch door vele artikelen en merken zie je haast door de bomen het bos niet meer, vooral als je snel moet zoeken
4.67

we hebben de korfjes eerst wat moeten verwarmen om ze weer in vorm te krijgen. Nu prima.

vlotte levering
5.00

Prima bedrijf, met aantrekkelijke acties. De levering gaat erg traag helaas en de producten zitten onder het stof, ogen oud.
3.33
Redelijk

Prima levering en producten. Inmiddels voor het eerst kennis moeten maken met de retour service en ook deze was makkelijk en snel.
5.00

Levering was uitstekend, ik heb het product gebruitk en het heeft een uitstekend effect...

agradi.nl klantbeoordeling

agradi.nl

Passie voor dieren en buitenleven sinds 1998!

Agradi is de grootste online dieren- en buitenlevenwinkel van het land. Een jonge, enthousiaste onderneming die service en kwaliteit hoog in haar vaandel heeft staan. Je kunt bij Agradi op een moderne manier dier- en buitenbenodigdheden inkopen via de webshop. Duidelijk, overzichtelijk, gemakkelijk en tegen scherpe prijzen; dat zijn de kernwoorden voor Agradi.nl. Met meer dan 280.000 klanten en 130.000 producten is Agradi er voor zowel de professional, als de hobbyist en de particulier. Zoals maneges, dierentuinen, kinderboerderijen, veehouderijen, maar ook hengelsportliefhebbers, paardenbezitters en huisdiereigenaren. Wij zijn door onze klanten in 2011, 2012 en 2015 tot winnaar verkozen van de Thuiswinkel Awards XL en behoren tot één van de grootste webwinkels van Nederland.

Graaf van Solmsweg 52K

5222 BP ’s-Hertogenbosch
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Oskar van Straaten
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met agradi.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen