Beoordelingen voor agradi.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 13.062 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 13.675 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Het eerst vliegenmasker wat mijn paard op houdt.

Makkelijke bestelling
Levering op tijd
Pasvorm product herl tevreden
4.67

twee emmers van vier kapot aangeleverd gekregen de verpakking waar het in zat was heel .
3.00
Redelijk

De producten zijn prima in orde,zoals het in de advertentie staat,de prijs incl. de kortingen ook heel aanvaardbaar, maar graag zou ik de producten in aangepaste kartons toegestuurd krijgen. Wat ik bedoel ,kartons die maar gevuld zijn met producten waarvan 20 gevuld zijn, zijn niet milieu vriendelijk. Groetjes Edward Schmitz

alles ok 9/10

Super hoor
4.67

Snelle levering, goede producten tegen een scherpe prijs.
5.00

Producten zijn echt top Veel aanbod en zeer divers. De levering mag soms sneller.. Liever gisteren nog dan vandaag he ;)
4.00

Op korte termijn netjes afgeleverd.

Goed product, snel geleverd
5.00

OP TIJD GELEVERD EN IN STEVIGE VERPAKKING.
5.00

Prima geinformeerd over status van de bestelling.
5.00

Het hooinet voor aan de wand is aan de onderkant niet stevig. Andere producten zijn prima.

Snelle levering. Degelijke paaltjes
5.00

De levering en service waren dramatisch, op 14 mei een bestelling gedaan er werd toen een mail naar me gestuurd dat me bestelling tussen 16&19 mei bezorgd zou worden ,dit was niet het geval.toen ik daarna telefonisch contact zocht werd er gewoon niet opgenomen en dat twee dagen.lang Heb voor vijf uur tientallenmaal gebeld Schandalig ,uiteindelijk is me bestelling veels te laat bezorgd ik be
5.00

vindt het soms wat lan duren verder prima
3.67

liep prima
4.00

toch super snel geleverd naar een dorp in frankrijk.
geweldig en het geeft mij de mogelijkheid mijn eigen producten te blijven gebruiken
5.00

Super webwinkel. Bestel hier mijn dierenspullen, scheelt vaak enorm met de winkels..
5.00

Gekochte producten passen niet. Gratis terugsturen en krijg geld terug.
4.67

Snelle levering en producten goede prijs kwaliteit verhouding.
5.00

Direct geleverd keurig verpakt en de producten zijn er super uit
5.00

Ik heb mijn bestelling heel snel ontvangen. En de kwaliteit van de producten is uitstekend.

Snelle en goede levering
5.00

Snelle levering. Duidelijke website en bestel/retour mogelijkheden.
5.00

Prima bestelling en levering. Doch spijtig dat ik het bij mijn ouders in Nederland heb moeten laten leveren en wij in België wonen.

Prima eerste ervaring met Agradi.nl
5.00

Snelle en nette levering. Wij zijn zeer tevreden
4.33

Prima stroomklok voor het zetten van een tijdelijke draad. Ik had er al twee en nu twee bijgekocht. Dat zegt genoeg, lijkt me.

Super snelle levering
4.33

Tweede jaar dat ik de serestobanden bestel. Duidelijke website, heldere en snelle leveringstijden en lage prijzen. Helemaal top
5.00

Groot aanbod, goede verzendservice. Wel vaak misleidende sale reclames die vrij irritant beginnen te worden Bv alle artikelen niet leverbaar tijdens een sale en vlak daarna wel...
5.00

ik vind dat de levering voor van de dag veel te lang duurt Kan veel sneller.... want alleen daardoor betaal ik de volgende keer liever iets meer en dat ik het de volgende dag binnen heb.
3.67

Mijn bestelling was compleet maar het duurde nog een aantal dagen voordat het geleverd werd i.v.m. drukte, dit vond ik wel een minpuntje en ben ik ook niet van jullie gewend. Verder altijd zeer tevreden.
4.00

Bij windstil gespoten waarna binnen een 15 minuten heel veel buxusmot dood op grond gevallen.
5.00

Heel duidelijke website, geen onduidelijkheden ondervonden, bestellen ging
dan ook zonder problemen. De producten werden bovendien uiterst snel geleverd en zeer goed verpakt.
5.00

Veel keus, goed advies en snelle levering

heel tevreden
5.00

De verzending bij agradi is duidelijk sterk verbeterd. Ondanks dat ik om vijf uur s'middags had besteld had ik het de volgende dag al thuis. Super, want ik had het enigszins dringend nodig. Zeer tevreden over Agradi.
4.50

agradi.nl klantbeoordeling

agradi.nl

Passie voor dieren en buitenleven sinds 1998!

Agradi is de grootste online dieren- en buitenlevenwinkel van het land. Een jonge, enthousiaste onderneming die service en kwaliteit hoog in haar vaandel heeft staan. Je kunt bij Agradi op een moderne manier dier- en buitenbenodigdheden inkopen via de webshop. Duidelijk, overzichtelijk, gemakkelijk en tegen scherpe prijzen; dat zijn de kernwoorden voor Agradi.nl. Met meer dan 280.000 klanten en 130.000 producten is Agradi er voor zowel de professional, als de hobbyist en de particulier. Zoals maneges, dierentuinen, kinderboerderijen, veehouderijen, maar ook hengelsportliefhebbers, paardenbezitters en huisdiereigenaren. Wij zijn door onze klanten in 2011, 2012 en 2015 tot winnaar verkozen van de Thuiswinkel Awards XL en behoren tot één van de grootste webwinkels van Nederland.

Graaf van Solmsweg 52K

5222 BP ’s-Hertogenbosch
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Oskar van Straaten
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met agradi.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen