Beoordelingen voor agradi.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 11.729 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 11.730 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Goede service
Netjes verpakt aan gekomen.
4.33

snelle levering van de bestelde paardendeken die goed bevalt
5.00

Duidelijke info en snelle levering.
4.00

Snel geleverd en prima product.
5.00

Erg tevreden over de snelle levering en de goede service. De producten bevalleb eeg goed
5.00

Spullen zien er degelijk uit. Snelle levering. Blij mee.
Jammer is dat je na bestelling dagelijks mail krijgt. Afmelden

Prima prijs kwaliteit verhouding

Hele snelle levertijd
4.33

Mooie kattenbak en goede prijskwaliteitsverhouding.
5.00

Thiedeman teugel, ben er erg blij mee mooie afwerking en kleur precies zoals ik al lang wilde
5.00

Ik ben zeer blij met mijn bestelling
Levering vlot ontvangen
Levering kun je precies volgen
Product perfect
5.00

Al jaren klant bij agradi. Goede service en snelle bezorging Daarnaast groot assortiment
Hoogwaardige producten.
4.00

Duidelijke website en uitstekende communicatie.
5.00

gemiddeld snelle levering. Producten prima kwaliteit. Telefonische hulp heel klantgericht.
4.33

Snelle service en levering, ook terugsturen met geld retour is geen probleem Netjes
5.00

Wederom snelle levering. Soms even lastig het juiste produkt te vinden in het grote assortiment.
4.33

Perfecte producten, leuke aanbiedingen en snelle levering. Top

Alles was heel goed

Super snelle levering. Super producten

snelle levering

Gewoon goed

snelle levering en de vogelverschrikker werkt prima persoonlijk cijfer 10/10
5.00

Altijd snel en duidelijke omschrijving mbt artikel en levering

Goede retournering

Gratis retour van België terug naar Agradi. Er zijn veel
buitenlandse klanten immers
3.67

Agradi levert snel en heeft een zeer goede service
5.00

Snelle levering, mits de producten op voorraad zijn.
4.00

Breed assortiment, snelle levering.

snelle correcte en
goeie comminicatie qua levering
product zoals beschreven en vriendelijke chauffeur bij aflevering
5.00

Reeds 3 hoeden, 2 paar handschoenen en een mantel bij agradi gekocht. Ben zeer tevreden.
5.00

Snelle levering en de prdukten zijn goed.
5.00

1 product moest retour ivm maat, omruilen kan niet dus terug en nieuwe besteld. Hierop kreeg ik vErzendkn terwijl ik dat op eerste order niet had.Gevraagd voor credit van verzendkn maar kan niet. Ik had hele bestelling moeten retourneren en overnieuw moeten bestellen. Dat betekend ook een ton van 10kg retour heen en weer Niet lean/green, meer kn i keten dan alleen creditslechte klantervaring
3.00
Redelijk

Word duidelijk uitleg gegeven over de artikelen.
Word netjes verpakt.
5.00

Op tijd en in goede staat geleverd, gemakkelijk te retourneren
4.00

Goede kwaliteit en zeer snelle service
5.00

Na eerst super blij te zijn dat mijn pakket direct de volgende dag geleverd zou worden, sloeg dit om in teleurstelling als je leest dat het adres niet zou kloppen (wat wel gewoon correctwas). Hierdoor werd mijn pakket pas na het weekend geleverd.
De broek die ik in de aanbieding heb gekocht voor €40 is met dit bedrag dik betaald. niet wat ik er van verwacht had.
4.33

Pakket kwam heel en op tijd aan. Product voldoet aan de verwachtingen en we werden netjes op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.
4.33

De levertijd was precies goed en producten zijn uitstekend.
5.00

Dichte stof zou kunnen zorgen voor minder ademend effect in de hete zon.
Stevigheid van het deken is goed, pasvorm ook
4.67

Binnen gestelde tijd geleverd.

agradi.nl klantbeoordeling

agradi.nl

Passie voor dieren en buitenleven sinds 1998!

Agradi is de grootste online dieren- en buitenlevenwinkel van het land. Een jonge, enthousiaste onderneming die service en kwaliteit hoog in haar vaandel heeft staan. Je kunt bij Agradi op een moderne manier dier- en buitenbenodigdheden inkopen via de webshop. Duidelijk, overzichtelijk, gemakkelijk en tegen scherpe prijzen; dat zijn de kernwoorden voor Agradi.nl. Met meer dan 280.000 klanten en 130.000 producten is Agradi er voor zowel de professional, als de hobbyist en de particulier. Zoals maneges, dierentuinen, kinderboerderijen, veehouderijen, maar ook hengelsportliefhebbers, paardenbezitters en huisdiereigenaren. Wij zijn door onze klanten in 2011, 2012 en 2015 tot winnaar verkozen van de Thuiswinkel Awards XL en behoren tot één van de grootste webwinkels van Nederland.

Graaf van Solmsweg 52K

5222 BP ’s-Hertogenbosch
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Oskar van Straaten
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met agradi.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen