agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nlReviews

agradi.nl- Logo - Beoordelingen

Details over agradi.nl

agradi.nl - Beschrijving

Agradi is de grootste webwinkel met een passie voor de ruitersport, dierenvrienden en liefhebbers van het buitenleven! Je kunt bij Agradi genieten van het gemak van online bestellen en je bestelling snel op de door jou gewenste plaats laten leveren. Bij Agradi vind je alle bekende merken en de nieuwste collecties. Daarnaast hebben we regelmatig leuke acties waardoor je wellicht jouw favoriete producten met korting kan ontvangen! Met meer dan 700.000 klanten en 100.000 producten is Agradi er voor zowel de professional, als de hobbyist en de particulier. Zoals maneges, paardenbezitters, dierentuinen, kinderboerderijen, veehouderijen, maar ook huisdiereigenaren maken gebruik van de online webshop van Agradi. Wij zijn door onze klanten in 2011, 2012 en 2015 tot winnaar verkozen van de Thuiswinkel Awards XL en behoren tot één van de grootste webwinkels van Nederland.
Agradi B.V.
Graaf van Solmsweg 52K
5222 BP ’s-Hertogenbosch
Oskar van Straaten

Beoordelingen voor agradi.nl

20.449 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Je krijgt meldingen wanneer een item dat niet meer beschikbaar was, er weer is. Agradi herinnert je via mail ook aan je openstaande winkelmandje. Alles verloopt vlot en gemakkelijk, van je items kiezen op basis van diverse filters tot het afrekenen. Agradi heeft verderver echt voor iedereen wat wils en je vind er letterlijk alles wat je maar kan wensen. Ik vindt het ook super fijn dat je bij elke bestelling een kleine catalogus bijkrijgt! Agradi geeft je ook de mogelijkheid om goede kortingen te verkrijgen door middel van het schrijven van review of het plaatsen van klantenfoto's. Zelf vind ik het echt super dat je het artikel kan zien met deze klantenfoto's hoe het werkelijk is, want soms kan de afbeelding van de officiële maker niet heel duidelijk zijn. Op bijgevoegde foto zie je mijn paard en ik, die super blij zijn met onze producten van Agradi, ze zorgen voor een optimale performance!

Ik ging jullie normaalgezien 5sterren geven want ik had nooit klachten tot vorige winter. Ik plaatste een bestelling van meerdere artikelen (medisch) waarbij er een paar waren die ik uiterst dringend nodig had. Op de site stond dat alles in stock was, blijkt dat dit niet het geval was waardoor ik weken moest wachten. Ik moet zelf contact op gaan nemen met Agradi om dit te weten te komen ipv dat zij mij contacteren en zeggen excuseer dit product is jammergenoeg niet voorradig en dit kan even duren. Dus ik vraag hen kun je de rest al opsturen na enkele weken wachten en dan dat het andere product achter komt. Nee dat doen wij niet was de reactie die ik kreeg. Na nog enkele weken wachten krijg ik te horen dat mijn pakket eindelijk verstuurd zou worden, ik dus in blijde verwachting open ik het pakket en zie dat ze juist de producten die voorradig waren opgestuurd hebben maar die dat te kort waren niet mee gestuurd. Raar maar waarom konden jullie dit dan niet meteen versturen zoals altijd? Moest ik serieus weken wachten op enkel de artikels die jullie voorradig hebben en ik dringend nodig had. Jullie spreken jullie zelf dus tegen? Dan neem ik nog eens contact op blijkt dat de andere artikelen nog niet binnen zijn, en niemand bij jullie die de klant op de hoogte houd altijd de klant die jullie moet contacteren. Uiteindelijk toch nog ontvangen maar zeer miscontent! Ondertussen al nog bij jullie gekocht ik denk dat dpd niet de beste leverancier is, hebben we ook klachten van en vrienden van ons ook. Normaalgezien kun je het adres nog wijzigen was hier ook niet mogelijk bij hen en die jongens laten je wachten omdat ze uw pakketje zouden komen leveren en dan aie je niemand opdagen maar zeggen ze wel dat ze geweest zijn. Ik wil dit even meedelen omdat ik echt vind dat dit verbeterd kan worden!

Beoordelingen voor agradi.nl

Snelle adequate bezorging, geen gedoe. De website deed moeilijk (buitengebied soms slecht bereikbaar) en ik moest steeds alles opnieuw invullen - wat niet goed doorkwam en zo had ik ook mijn KWPN nummer niet door kunnen geven, maar ik kreeg later wel de korting. Dus dat werd ook netjes geregeld. Nu wacht ik op de afhandeling van het geretourneerde want wat ik had besteld was te geavanceerd voor de slechte verbindingen hier en het klassieke model verkopen jullie niet dus dat heb ik nu elders moeten bestellen. Dus als het retourneren goed gaat, en dus ook het bedrag terug komt dan ben ik helemaal tevreden. Ook al zaten wat hobbels in het proces
bestellingen worden snel en goed verpakt geleverd. De website is gebruiksvriendelijk. Artikelen zijn gerubriceerd en makkelijk te vinden en te vergelijken. ik had jullie al even een mail gestuurd (klantenservice). Een verbeterpunt zou ik het bijsluiten van de benodigde retourformulieren vinden. Dat scheelt uitprinten (ik kon het formulier op een of andere manier niet in zijn geheel op A4 krijgen, ook niet na aanpassen van de instellingen, dus heb ik het formulier wel 4 keer proberen uit te printen). Dat werkt voor een klant een stuk makkelijker en sneller. Dit als feedback.
De service was fijn en de kwaliteit van de producten was echt top! De bezorging werd gedaan door DPD en was echt bagger helaas. Eerst zou het product vrijdag binnenkomen en niks ontvangen en daarna (maandag) zou het product zogenaamd bij een paar huizen verder geleverd zijn omdat wij niet thuis waren. Was het bij een hele verkeerde straat geleverd en dat waren ook andere mensen dan vermeld was. Jullie werk was dus top, maar dat van de DPD echt slecht.
De laatste jaren ben ik eennaantal keren verhuisd waardoor ik regelmatig bij meerdere welkoopwinkels heb ingekocht en het personeel is overal aardig en professioneel, Ook mijn bestellingen waren er altijd snel . Mijn laatste bestelling bij welkoop zeewolde had wat voeten in de aarde omdat het product net nieuw was op de markt maar ook daarmee ben ik goed geholpen en zelfs gecompenseerd voor de langere wachttijd. Fijne winkels dus een aanrader!
van MV S.
Leuke productkeuze van goede kwaliteit, ik vin alleen de acties zoals bijvoorbeeld de Koningsdag actie öp bijna alles 30%"misleidend en niet duidelijk aangegeven op welke artikel er wel en op welke er geen korting geld! Dit zou overzichteljke voor klanten moeten zijn, ik krijg nu altijd beetje het gevoel om opgelicht te worden, niet serioes, en dat is jammer. Ook zijn de ;evertijden soms erg lang en ook niet duidelijk aangegeven bij bestelling.
Agradi zelf is een goeie site, met snelle verzending en duidelijke retourneringen. Mijn paardrijbroek was goedkoop en van goede kwaliteit. Ook had ik paardrijchaps van leer in de maat s besteld. Die waren idioot klein, heb ze geretourneerd en gelijk maat m en zelfs maat L erachteraan besteld. Allebei misschien een halve cm groter. Oftewel, over de service en broek extreem tevreden maar die chaps sloegen werkelijk waar nergens op.
Geweldige service! DPD pickup point had mijn pakket na 3 dagen al terug terug gestuurd ipv een week te bewaren. DPD kon niets voor me doen. Klantenservice Agradi heeft direct met dpd contact opgenomen, konden het pakket ook niet opnieuw in verzending krijgen, belde terug dat ze een nieuw pakket konden sturen, had ondertussen al gekeken of alles nog op voorraad was en gaf voor 1 artikel dat dit niet was een alternatief.
ik vind het fijn dat er adequaat wordt geantwoord op vragen per mail ik vond het niet prettig dat er een gratis item werd geleverd voor mijn bestelde product werd geleverd. Misschien toekomstgericht het gratis item gewoon bij het product leveren, ook als dat iets later komt? Het was wel deugddoend dat het product er alsnog sneller was, dan de aangekondigde vertraging deed vermoeden
Uitstekend produkt ontvangen, betreft 15 m sleeplijn voor honden. Ik wilde de 5 meter ook bestellen deze is helaas tijdelijk niet te verkrijgen. Verbeterpunten: geleverd in een heel grote en stevige/ dure doos. Terwijl het eigenlijk door de brievenbus past. Daarnaast kan ik bij een tijdelijk niet te verkrijgen artikel niet vragen om melding bij wijziging in status
Het omruilen van artikelen kan naar mijn idee beter. Nu moet je eerst het artikel opnieuw bestellen en betalen. En dan wachten tot je geld wordt teruggestort. Als je een voucher gebruikt hebt moet je heel omslachtig eerst contact opnemen met de klantenservice dan nog een mail sturen met het oude ordernummer en met de nieuwe. Dat vind ik persoonlijk minder prettig.
Het product was snel geleverd de volgende dag al. Alleen jammer dat de vervoerder niet de moeite heeft genomen even aan te bellen maar misschien voor zijn eigen gemak het naar een uitgiftepunt heeft gebracht. Deze was niet dagelijks open en was die het wel dan pas vanaf 13.00 uur. Het heeft nog 3 dagen geduurd eer ik in de gelegenheid was het op te halen
Ik zou het bij de sectie paarden waarderen als jullie wat meer duidelijkheid geven over bijvoorbeeld de dekens: ik miste nu nog een beetje wanneer ik welk deken moet gebruiken (ivm temperatuur/weersomstandigheden), en daardoor heb ik een beetje op de tast en eigen kennis een aankoop gedaan (en de hulp van google). Verder zeer tevreden.
Ik moest het bestelde product terug sturen omdat het niet was wat we dachten dat het was (onze fout) maar ik snapte iets niet over het terug sturen .mailtje naar agradi gestuurd en geloof dezelfde dag nog een duidelijk antwoord gekregen. Ook de terug betaling liep vlot.al met al, een tevreden klant.ga zeker nog een keer wat bestellen.
Ik bestel er vaak, op het begin werden enkele keren niet vanzelf geleverd en moest ik erachteraan. Bleek dat je levertijd 2 maanden verschoven was omdat een ding niet op voorraad was. Nu al 13 keer besteld ongeveer en alles verliep perfect, direct geleverd en vaak veel korting. Goedkoper krijg ik mijn laardensuplementen echt niet!
Het crafty paardje en toebehoren is snel geleverd. Helaas was na een paar uur spelen met paardje een grote naad los gegaan. De vraag was: terugsturen of zelf repareren? Mijn kleindochter vond het zo jammer om hem weer af te staan dat ik het paardje zelf repareerde. Toch wel teleurstellend dat zoiets gebeurt bij nieuw speelgoed…..
Spullen zijn goed maar de levertijd mag beter. Op de site staat voor 21.00 besteld (indien voorradig) , zelfde dag verzonden Dit hebben we nog nooit meegemaakt. De levertijd van ons laatste bestelling is gewijzigd naar donderdag terwijl het maandag tot woensdag geleverd zou worden. Of ineens een artikel niet meer voorradig was…
Ik vond het snelle verzending wat heel fijn was natuurlijk! Een minpuntje vind ik wel dat mijn leren halster niet beschermd was maar gewoon in een zak werd gestopt. Dit vind ik niet heel erg, dan weet ik niet hoe mijn andere pakketten (bijv. een nieuwe cap) gaat worden ingepakt… Verder een fijne site!!
De website is duidelijk en overzichtelijk. Goede omschrijving van producten. Pakketje goed aangekomen. Wel stond op de website vermeld levering 1-2 dagen, echter heb ik mijn pakjet op dag 3 ontvangen. Wellicht ligt dit aan het transportbedrijf? Dit was mijn eerste bestelling, maar ik was erg tevreden
Fijne, mooie en goed passende deken. Hiervoor had ik een bucas, maar die blijft niet rechtliggen op mijn merrie. Na een amigo winterdeken nu ook voor de amigo regendeken gekozen. Pasvorm is top en blijft perfect liggen en geen gezeur met bilkoorden. Er gaat nooit meer een ander merk op.