Beoordelingen voor agradi.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 11.859 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 17.873 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Goed geleverd en blij met mijn bestelde product
4.00

Toen ik de beoordelingen las, dacht ik dat ik misschien niet had moeten bestellen, maar ik ben toch blij dat ik het gedaan heb, alles is super prima verlopen, dankjewel
5.00

Knopen besteld voor een wedstrijdjasje.

Snelle levering.
Tip: Belachelijk grote doos met op de bodem een klein zakje met 3 knoopjes. Had ook in een (bubbel)envelop gekund

Verder alles naar tevredenheid.
4.00

Netjes verpakt maar iedere keer weer een catalogus een beetje teveel van het goede (kost veel bomen). Catalogus wordt nooit gebruikt, zoek alles op via de website.
3.33
Redelijk

alles eenvoudig en snel geregeld, duim op.

5.00

Moest even een week wachten op de bestelling terwijl 1 tot 3 dagen was opgegeven.
4.00

Waardeloos DPD service en verzending.
Product en winkel totaal niks op aan te merken.
Product werkt super bij de cavias .. ruikt lekker fris.
4.00

Op tijd de juiste producten ontvangen, prima.
5.00

Mooie dekens besteld, werden netjes geleverd.

alles vlug geleverd

xcvzsdfzsdv zsr tgs
4.67

Snelle levering bij een afhaalpunt, de shampoo die was netjes ingepakt om lekken te voorkomen
5.00

Goede service van ontvangen producten.
5.00

Alles goed en snel ontvangen
5.00

Top, vroeger moeilijkheden om te bestellen als bedrijf maar dit is allemaal recht gezet.
Een artikel retour sturen blijft nog wat omslachtig en kan simpeler.
4.67

Bestelling snel ontvangen. Wel beschadigde verpakking, maar product in orde.
3.67

Super tevreden Super snelle levering Alleen 1 klein nadeel, maar word dan weer ook goed opgelost door een extra mail en dat is, dat als je niet thuis bent ze een bonnetje achter laten alleen is/was het bonnetje niet goed leesbaar.
4.33

Deze keer wél een snelle levering Product voldoet aan de verwachting. Verpakking wel flink beschadigd; product gelukkig niet.
3.67

Snelle levering. Goed verpakt. En door sticker actie ook nog voor een erg leuke prijs.
Kortom goede webshop met aantrekkelijke acties.
5.00

Bestellen en de aflevering waren super..
Dacht dat ik eerst de verkeerde maat had besteld. Heb daarop contact opgenomen en werd heel goed geholpen. Omdat zij kon zien dat de eerste bestelling al klaar was voor verzending gaf heb ik de maat groter ook besteld dan zou ik wat niet goed was retourneren. Tip zou wel zijn om alvast een retourbon mee te leveren. Niet iedereen heeft een printer
5.00

We hebben de bestelling snel en goed verpakt ontvangen

Altijd weer

spreekt voor zich
4.33

Levering was sneller dan verwacht ; Service was boven verwachting ; Product wat mij is toegezonden ben ik zeer tevreden over
5.00

snelle levering verder een supper winkel

super en tevreden
5.00

Een uitstekend product , levering snel en precies op de geplande tijd.
Dan is de service dus prima, toch?
5.00

Snelle levering, keurig verpakt , betrouwbaar bedrijf
5.00

Over de service kan ik niet goed oordelen, want alles gaat per internet.....telefonisch bestellen is niet mogelijk. Maar levering en producten zijn dik in orde, want ik ben al langere tijd klant
4.00

Ik heb al een aantal keren wat besteld bij Agradi. Tot nu toe steeds tevreden over de levering en de producten. Ik heb nu een vraag openstaan wat betreft service, ik hoop en verwacht dat dat ook goed zal lopen.
4.67

Erg blij met deze snelle levering. Tijden terug iets besteld en daarbij duurde de levering veelte lang. Hierdoor getwijfeld om weer wat te bestellen bij Agradi. Dit keer was alles top. De volgende dag in huis.
4.00

Snelle levering, goede communicatie over de levering

Lange levertijd
3.67

Snelle en perfecte levering en veel voordeligere prijzen. Zal het adres zeker aanbevelen bij familie en kennissen.
5.00

snelle levering voor een lage prijs
5.00

Goed Product En Snel GELEVERD .
5.00

Prima producten en goede snelle service
5.00

zonder factuur versturen kon niet
3.33
Redelijk

Snelle levering en mooie aanbiedingen

agradi.nl klantbeoordeling

agradi.nl

Passie voor dieren en buitenleven sinds 1998!

Agradi is de grootste online dieren- en buitenlevenwinkel van het land. Een jonge, enthousiaste onderneming die service en kwaliteit hoog in haar vaandel heeft staan. Je kunt bij Agradi op een moderne manier dier- en buitenbenodigdheden inkopen via de webshop. Duidelijk, overzichtelijk, gemakkelijk en tegen scherpe prijzen; dat zijn de kernwoorden voor Agradi.nl. Met meer dan 280.000 klanten en 130.000 producten is Agradi er voor zowel de professional, als de hobbyist en de particulier. Zoals maneges, dierentuinen, kinderboerderijen, veehouderijen, maar ook hengelsportliefhebbers, paardenbezitters en huisdiereigenaren. Wij zijn door onze klanten in 2011, 2012 en 2015 tot winnaar verkozen van de Thuiswinkel Awards XL en behoren tot één van de grootste webwinkels van Nederland.

Graaf van Solmsweg 52K

5222 BP ’s-Hertogenbosch
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Oskar van Straaten
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met agradi.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen