Beoordelingen voor agradi.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 11.828 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 15.693 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Inmiddels ben ik eraan gewend dat een bestelling bij Agradi soms wat langer duurt. De laatste keer waren de artikelen op voorraad en een dag later stond het al in de carport, superfijn. De twee zakken Metazoa brok kwamen in twee verschillende formaat dozen. Een dubbel gebouwde doos voor de ene zak en een te grote. Irritant vind ik daarin de zeer lange rol plastic luchtkussentjes
Dat mag anders.
4.67

Heel tevreden over zowel de bestelling dan over het verzenden. Dank u
5.00

makkelijk te bestellen en goedkoper als bij ons in het dorp bij de Welkoop (Middelbeers) ---- fijne en mooie klompen....
5.00

Goede ervaringen met Agradi. en de producten. Ik heb wel een specifieke opmerking over mijn laatste bestelling, de Ariat barn yard side zip stalschoenen. Deze had ik zonder korting nooit bij Agradi gekocht. De basisprijs is € 25,- () hoger dan de normale prijs elders. Alleen door de 20 korting kwam de te betalen prijs hier een paar euro onder.
4.00

Steeds snelle en correcte levering Kwaliteitsvol materiaal aan de laagste prijzen.
5.00

de producten zijn zoals ze beschreven zijn en de levering was super snel wij zijn zeer tevreden

Hallo nooit problemen gehad
5.00

Super service, als iets niet heel aankomt door bezorger wordt er gewoon voor vervanging gezorgd
5.00

Een zeer grote keuze in doorgaans kwaliteitsproducten.

Slechte communicatie

agradi.nl antwoordt: 26-07-2017
We zouden graag weten wat je eventueel verbeterd wil zien in de communicatie.

Wel een week moeten wachten vooraleer de goederen mogen te ontvangen.
2.67
Redelijk

Wij bestellen inmiddels al een aantal jaren bij Agradi en zijn hierover zeer tevreden. Eventuele problemen worden altijd op een goede en prettige manier opgelost. Ook fijn dat mensen producten kunnen beoordelen omdat dit (relevante) additionele informatie geeft over het product - dat de beoordelaar daarmee €5 "verdient" is natuurlijk ook leuk. Alleen de levertijden zijn soms wat lang.

levering supper snel ontvangen
5.00

Snelle levering en ik ben blij met de producten
4.00

Snelle levering en groot assortiment.
4.33

Snelle levering vd juiste producten.
5.00

Je wordt lekker gemaakt met 35 korting maar dan geldt dit weer niet voor jouw product.
3.67

Alles is super Ga zo door
5.00

Eenvoudig te bestellen en er werd een duidelijke levertermijn aangegeven.
5.00

De ratten voerdoos bevatte geen gebruiksaanwijzing.
Er zaten losse onderdelen bij waarvan niet duidelijk was waarvoor ze dienden.
3.00
Redelijk

Snelle levering volgens afspraak. Product voldoet aan beschtijving

een 8
4.33

Ben super tevreden Vind het alleen jammer dat als er iets besteld wordt en er aan gegeven wordt dat het op voorraad is Je dan toch nog een dikke week wachten moet.
4.33

Rambo ionic dekentje besteld voor mn hond ivm hernia operatie en al de andere dag in huis super snel, dus stond alleen een zeer minimale beschrijving bij, de werking en doel heb ik op een andere site moeten vinden, als je die productinfo nog aanvult is het perfect

Alles in orde
5.00

Product was niet goed doorgekomen maar na 1 telefoontje is alles binnen een dag goed geregeld en heerlijke laarzen...vallen wel wat groot uit ik heb maat 38,5 genomen maar heb maat 39 zitten ze toch nog wat ruim maar met een dikke sok prima en een fijne pasvorm
5.00

Snelle levering, veel producten op voorraad die op andere sites niet (meer) te krijgen zijn.
Degelijke materialen, regelmatig goede kortingsacties (heel fijn :-) ).
4.00

producten netjes en snel ontvangen

Binnen een week 3 mollen vongen
4.67

Levering was netjes op toch. Nu een paar dagen in gebruik,werkt prima en paarden hebben weer respect voor het draad.

Prima service
4.67

Snelle aflevering, verpakking onbeschadigd, geode service.
4.00

Super, vragen om uitgestelde levering worden gecommuniceerd en correct uitgevoerd Goede service...prijzen zijn niet altijd de goedkoopste maar alles wordt wel goed afgehandeld.
5.00

De service en producten zijn prima. De levertijd is in vergelijking met andere aanbieders wat lang.
4.33

Altijd enorm snelle service, een goede website en geweldige producten.
Meestal binnen 1-2 dagen bezorgd, nog nooit iets terug hoeven sturen.
5.00

Vrijdag eerste bezorg moment, helaas gemist. Op het kaartje staat dat zaterdag opnieuw aangeboden zou worden, maar maandag pas ontvangen.

Onduidelijkheid over aantal producten (enkel of set), waardoor ik te weinig heb besteld de eerste levering. Helaas geen mogelijkheid om coulant om te gaan met de bezorgkosten van de tweede levering. Nu twee keer bezorgkosten moeten betalen, voor 1 bestelling
3.67

Prima levering alleen jammer dat dpd pakketservice niet meedenkt
4.00

Snelle levering, product makkelijk te monteren
4.33

Snelle levering. Of de bedragen van teruggestuurde artikelen ook snel teruggestort worden, kan ik nog niet beoordelen, maar ik ga er van uit dat ook dit probleemloos zal zijn.

Netjes verpakt, veel keus

agradi.nl klantbeoordeling

agradi.nl

Passie voor dieren en buitenleven sinds 1998!

Agradi is de grootste online dieren- en buitenlevenwinkel van het land. Een jonge, enthousiaste onderneming die service en kwaliteit hoog in haar vaandel heeft staan. Je kunt bij Agradi op een moderne manier dier- en buitenbenodigdheden inkopen via de webshop. Duidelijk, overzichtelijk, gemakkelijk en tegen scherpe prijzen; dat zijn de kernwoorden voor Agradi.nl. Met meer dan 280.000 klanten en 130.000 producten is Agradi er voor zowel de professional, als de hobbyist en de particulier. Zoals maneges, dierentuinen, kinderboerderijen, veehouderijen, maar ook hengelsportliefhebbers, paardenbezitters en huisdiereigenaren. Wij zijn door onze klanten in 2011, 2012 en 2015 tot winnaar verkozen van de Thuiswinkel Awards XL en behoren tot één van de grootste webwinkels van Nederland.

Graaf van Solmsweg 52K

5222 BP ’s-Hertogenbosch
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Oskar van Straaten
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met agradi.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen