agradi.nlBeoordelingen

agradi.nl - Passie voor dieren en buitenleven sinds 1998!

Agradi is de grootste webwinkel met een passie voor de ruitersport, dierenvrienden en liefhebbers van het buitenleven! Je kunt bij Agradi genieten van het gemak van online bestellen en je bestelling snel op de door jou gewenste plaats laten leveren. Bij Agradi vind je alle bekende merken en de nieuwste collecties. Daarnaast hebben we regelmatig leuke acties waardoor je wellicht jouw favoriete producten met korting kan ontvangen! Met meer dan 700.000 klanten en 100.000 producten is Agradi er voor zowel de professional, als de hobbyist en de particulier. Zoals maneges, paardenbezitters, dierentuinen, kinderboerderijen, veehouderijen, maar ook huisdiereigenaren maken gebruik van de online webshop van Agradi. Wij zijn door onze klanten in 2011, 2012 en 2015 tot winnaar verkozen van de Thuiswinkel Awards XL en behoren tot één van de grootste webwinkels van Nederland.
Agradi B.V.
Graaf van Solmsweg 52K
5222 BP ’s-Hertogenbosch
Oskar van Straaten

Beoordelingen voor agradi.nl

4.57 / 5.00

13.320 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over agradi.nl

Altijd nauwkeurige levering Niet altijd even snel

Super fijne handschoenen super snelle levering

Goede prijs / kwaliteit. Stickerkorting is super. Duurt soms wel lang voordat de bestelling ter plaatse is.

Netjes en snel. Goede kwaliteit.

Snelle bezorging en duidelijke website met alle informatie die nodig is.

Waardeloos bedrijf

Antwoord van agradi.nl
Beste Klant, Onze klantenservice geeft aan dat het ons spijt dat de reclamatie helaas niet binnen de garantievoorwaarden valt. Deze vorm van schade is ontstaan door invloeden van buitenaf (door mens/dier/weersomstandigheden enz). Daar het geen productiefout betreft valt het volgens onze voorwaarden niet onder de garantie. Het spijt ons dat wij niet het antwoord kunnen geven waar op werd gehoopt.
Deze order super snel geleverd, vrijdag eind van de middag besteld, zaterdag ochtend rond 9 uur al geleverd

alles komt super snel en goed ook en als er iets niet klopt kun je het simpel terug sturen

keurig op tijd geleverd en goede produkten

Helaas kon ik niet aangeven dat het een kado was en dus ook de afz erop zetten, verder allemaal goed verlopen en m'n zus was blij met de kadootjes

Zeer snelle levering, kwaliteit van de producten is zoals vermeld, service is perfect

Ik ben echt super fan van deze bakjes. Ik gebruik ze bij mijn ageponisen en dat werkt heel goed

Rits van rijlaarzen bleek stuk bij eerste keer paardrijden. Rits ging van onder open staan. Eerst gebeld, maar moest via mail. Duurde een week voordat ik reactie had, ze hadden de mail ook niet goed gelezen, dus opnieuw uitgelegd. Daarna weer een week op reactie moeten wachten, moest ze opsturen was reactie toen. Opgestuurd op 31 januari en nog steeds niks gehoord. Erg jammer en niet verwacht.

Antwoord van agradi.nl
Beste Klant, Wat vervelend dat er helaas een defect aan de rits werd geconstateerd. Zoals besproken met de klantenservice werden de laarzen reeds toegezonden aan onze leverancier ter beoordeling. Wij streven er naar om op zeer korte termijn hier op terug te komen met een concreet antwoord. Onze klantenservice zal hiervoor contact opnemen. Excuses voor het ongemak.
4 februari heb ik een bestelling gedaan. 7 februari krijg ik bericht dat mijn pakket om 12.17 uur bezorgd is. Er is echter niets bezorgd. DPD vindt dat ik maar contact met u moet opnemen. 10 februari blijkt dat het pakket in de verkeerde straat is bezorgd. Dit is ook al gebeurd met mijn vorige bestelling. Door de slechte bezorging door DPD was dit dan ook waarschijnlijk mijn laatste bestelling.

Antwoord van agradi.nl
Beste Klant, Wat ontzettend vervelend dat het pakket niet bij de juiste persoon werd geleverd. Dit gaan wij zo spoedig mogelijk oplossen door contact op te nemen met DPD. Onze klantenservice heeft zojuist contact opgenomen per e-mail om deze klacht in behandeling te nemen en het pakket zo spoedig mogelijk op de juiste locatie te laten bezorgen. Excuses voor het ongemak.
Gebruik al aantal jaren gelatinaat voor mijn merrie. Super product en werkt goed voor r artrose. Toppie

Prima, supersnel geleverd. Ik kon meteen aan de slag

Hele fijne webshop met mooie en betaalbare producten. De levertijd is snel en de producten worden netjes geleverd. Ik heb zelf gelukkig geen problemen gehad dus ik kan niet direct iets zeggen over de service, wat uiteraard alleen maar positief is, maar ik ga ervan uit dat de service ook zeker goed is.

Op donderdag besteld, maandag was alles aangekomen. Alle producten waren prima inorde.

Prima service