agradi.nl

Passie voor dieren en buitenleven sinds 1998!

Beschrijving
Agradi is de grootste webwinkel met een passie voor de ruitersport, dierenvrienden en liefhebbers van het buitenleven! Je kunt bij Agradi genieten van het gemak van online bestellen en je bestelling snel op de door jou gewenste plaats laten leveren. Bij Agradi vind je alle bekende merken en de nieuwste collecties. Daarnaast hebben we regelmatig leuke acties waardoor je wellicht jouw favoriete producten met korting kan ontvangen! Met meer dan 700.000 klanten en 100.000 producten is Agradi er voor zowel de professional, als de hobbyist en de particulier. Zoals maneges, paardenbezitters, dierentuinen, kinderboerderijen, veehouderijen, maar ook huisdiereigenaren maken gebruik van de online webshop van Agradi. Wij zijn door onze klanten in 2011, 2012 en 2015 tot winnaar verkozen van de Thuiswinkel Awards XL en behoren tot één van de grootste webwinkels van Nederland.
Agradi B.V.
Graaf van Solmsweg 52K
5222 BP  ’s-Hertogenbosch

Oskar van Straaten

Beoordelingen voor agradi.nl

4.57 / 5.00

13.606 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

In totaal zijn er 51.335 beoordelingen verzameld.

Reviews van echte klanten over agradi.nl

Zeer snel geleverd, spullen kwalitatief goed.

Had Rambo Micklem hoofdstel besteld in de aanbieding wat helaas te klein was. Maar na het weekend was het niet meer in de aanbieding. Na telefonisch overleg kreeg ik een maatje groter voor dezelfde prijs en het verschil stond vlot weer op mijn rekening. Ook het geld van het retour gezonden hoofdstel stond binnen een week op mijn rekening . Super service en een fantastisch mooi hoofdstel

voor mij is het eerste keer dat ik bij jullie bestel, en ben hierover heel tevreden. jullie hebben een enorm aanbond wat ik wel kan appriciëren.

Snel bezorgd, goed product, duideljke instructies bij betalen e.d.

duidelijke website makkelijk bestellen snelle levering

Prima levering, goede producten, veel keus. Ik vind het jammer dat agradi altijd van die rare kortingsacties bedenkt, alles gewoon iets duurder maken en dan roepen dat je korting krijgt is in mijn ogen stom. Alleen roepen dat er korting is als het écht korting is.

Zeer goede service en kwaliteit, ik als duivenliefhebber ben zeer tevreden.

Overzichtelijke en klantvriendelijke webshop. Snelle levering.

Erg jammer dat je bij het omruilen van artikelen er opnieuw verzendkosten worden berekend. Dat maakt dat ik liever bestel bij een site waar kosteloos omruilen. Op een bedrag van 15 euro voor het artikel is 5 euro verzendkosten veel.

goede ervaring

Zeer goed passende deken binnen 1dag geleverd.

Zeer goed ingepakt, het plastic met lucht er in dat jullie bij de pakjes doen zorgt er wel voor dat de bestelde artikelen mooi beschermd zijn en in goede staat aankomen. Super

Levering over het algemeen snel en goed. Producten zijn super en veeeeeeel beter geprijsd dan bij concurrenten. Service 4 sterren omdat het retour zenden een beetje omslachtig is. Al met al blijf ik hier zeker mijn Ruitersport spullen aanschaffen

Super snelle service Top

1 dag geleden
Tot nu toe alles super Een nog breder assortiment en meer beschrijving bij de producten zou nog beter zijn. Meer maten en afmetingen enzo, zodat je thuis kunt opmeten of iets zou passen.

Mooi produkt voor een nette prijs. Werd precies volgens afspraak geleverd.

zeer tevreden

Vlotte levering en de juiste producten.

Flexibel en duidelijk

Moest lang wachten op me deken