Beoordelingen voor agradi.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 12.200 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 20.230 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Correcte en vlotte service
4.00

Snelle levering, keurig verpakt.
5.00

Bij defect geleverde goederen (niet door schuld van Agradi) snelle afhandeling en geen verzendkosten als je de spullen terugbrengt naar DPD plaats.
4.33

Netjes en snel geleverd. Blij met het deken

Alles perfect
4.67

Zeer duidelijk of iets voorradig is. Snelle en discrete verzending. Goede prijs/ kwaliteit verhouding.
5.00

Mooie zweetdeken, goede kwaliteit.

Heb 1 product besteld en dat is netjes verzorgd

helemaal goed
ik vind het alleen niet prettig dat mij tel nr boven op de doos staat bij het adres
5.00

Na bestelling de producten netjes de volgende dag in huis. Product is precies zoals op de site aangegeven.
5.00

Wij zijn tevreden over het produkt tegen zomerrui.
Je merkte echt dat mijn paard er minder last van had.
4.33

Koerier reed hard over het erf en toeterde ongeduldig. Koerier op aangesproken, eerst ontkennen toen excuses. Werkdruk te hoog?
4.00

Ik zou wel de kleuren van bepaalde artikelen er goed opzetten. Ik heb iets besteld wat totaal niet klopte met de foto.
4.00

Levering zeer snel en prima verpakt
Daar ik zitstok gebruik als gehandicapte elke dag bij wandelen winkelen en wachten en op het strand door loszand.alleen voor het steunen in loszand
overspanning grip iets te breed .Zelf gewijzigd,
Service geen probleem alleen voor ouderen het bestellen met account is voor
ouderen wat moeilijker, Er wordt gesproken over waardebon € 5,- hoe ,wie .waar onduid
4.67

Goede deken met goede pasvorm. Snelle levering
5.00

De bestelde reflectiedeken was er volgende dag. Zeer goedkoop (net een tientje) en met zeer beperkte refelctiestrepen erop - dat had wel wat meer gemogen. Maar voldoet verder en als-ie kapot gaat zullen we er beter naar kijken. Kortom best tevreden.
4.33

De bestelde deken werd volgens aangegeven planning correct en op tijd op het aangegeven afleveradres afgeleverd. Was zelf reeds bekend met het product en had ervaringen met de vertrouwde snelheid van levering door Agradi. Vandaar ook deze keer weer mijn keuze om bij Agradi een deken te bestellen voor mijn paard. Kortom, tot op heden alleen nog maar goede ervaringen met Agradi.

alles dik in orde

Snelle levering, alles netjes
4.67

Prima service Levering één onderdeel van de bestelling was wat vertraagd, dit werd direct gemeld.
4.00

Levering was later dan verwacht en de band die volgens beschrijving ook voor kittens kan is wel erg groot.
3.00
Redelijk

duurt veelste lang voordat de producten aan zijn gekomen.
3.00
Redelijk

Super goede webshop

Ben erg tevreden over Agradi
4.67

Makkelijk bestellen op internet,vlotte levering zorgvuldig verpakt
5.00

prima service kwaliteit voor particuliere segment maar prima
4.33

Goeie service voor weinig geld.
5.00

Veel keuze in verscheidene producten
4.67

De levering was wat later dan verwacht, maar voor de rest oke
4.33

Daags nadien werd het product reeds geleverd. Gelukkig want het was dringend wegens mijten bij de cavia.
4.67

Super goede mailing van ontvangsten datum levering en een precies tijdstip van levering aan de deur, en de gegeven tijd klopte exact met de aangegeven tijd.
Compliment u bent het eerste bedrijf.
5.00

snelle levering, moest even wachten tot alles leverbaar was wat gelukkig snel was
4.33

Het bestelde werd heel vlot geleverd , keurig verpakt .
5.00

snelle levering en goede producten
4.33

Alles netjes ingepakt en op tijd geleverd
5.00

Webwinkel met enorm veel keuze. Snel besteld, vlot geleverd.

Mooie producten

Geen aanvulling

Snel verstuurd en ontvangen
Veel keus Ideaal voor als je bijvoorbeeld zoals ik graag wil dat alles bij elkaar past Haha

Top producten

Snel antwoord op je vraag
5.00

Ik bestelde hier voor het eerst maar prima snelle levering en verpakking ook.

agradi.nl klantbeoordeling

agradi.nl

Passie voor dieren en buitenleven sinds 1998!

Agradi is de grootste online dieren- en buitenlevenwinkel van het land. Een jonge, enthousiaste onderneming die service en kwaliteit hoog in haar vaandel heeft staan. Je kunt bij Agradi op een moderne manier dier- en buitenbenodigdheden inkopen via de webshop. Duidelijk, overzichtelijk, gemakkelijk en tegen scherpe prijzen; dat zijn de kernwoorden voor Agradi.nl. Met meer dan 280.000 klanten en 130.000 producten is Agradi er voor zowel de professional, als de hobbyist en de particulier. Zoals maneges, dierentuinen, kinderboerderijen, veehouderijen, maar ook hengelsportliefhebbers, paardenbezitters en huisdiereigenaren. Wij zijn door onze klanten in 2011, 2012 en 2015 tot winnaar verkozen van de Thuiswinkel Awards XL en behoren tot één van de grootste webwinkels van Nederland.

Graaf van Solmsweg 52K

5222 BP ’s-Hertogenbosch
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Oskar van Straaten
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met agradi.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen