Beoordelingen voor agradi.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op 9.733 Trusted Shops beoordelingen sinds 21-03-2016.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 9.733 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Het product was snel geleverd. Helaas was het foutieve product. Ik heb contact met de service opgenomen en binnen 1 werkdag kreeg ik het antwoord.

Snelle levering, goed product
5.00

Levering was net een dag later dan volgens de website aangegeven (maar dat kon eventueel ook aan de pakketdienst liggen). Ze hadden daar wel beter over kunnen communiceren. Hoe dan ook zeer tevreden, pakket was netjes verpakt en product volledig naar wens.
4.33

Levering heeft deze keer lang geduurd. Ben/was ik niet gewend van Agradi.
Hoop volgende keer sneller.
2.33
Matig

Prima produkten, goede communicatie, keurig verpakt, produkten zijn zoals beschreven.
4.67

De borst/halsbeschermer leek initieel goed te passen, leek goed van maat, maar inderdaad na een nacht was deze volledig verschoven voor de ogen, trekt achteruit als het paard zijn hoofd naar beneden doet. Geen aanrader, lijkt me zelfs wat een risico. En niet meer te retourneren aangezien dit pas bij gebruik ging verschuiven.
3.00
Redelijk

Goede pasform en hele handige buikriemen.
5.00

Agradi service is altijd snel .correct en goed .wordt altijd op tijd gewaarschuwd wanneer pakketje klaar is en is verzonden .
4.00

Keurig geleverd: op afgesproken tijdstip. goed verpakt
5.00

Snelle levering, goede kwaliteit en goede service.

prima service
5.00

Deze beoordeling gaat vnl over het kippenvoer, wij (mijn kippen en ik) vinden dit voer lekker en niet te duur.

Toezeggingen worden nagekomen
5.00

Super blij met de Harry's Horse halsdeken voor onze kleine c-pony. Overal voor hem geweest en uiteindelijk bij Agradi besteld.
4.00

Mijn mooie BR-dekje is goed en op tijd geleverd. Het dekje voldoet aan de verwachtingen Ben tot nu toe altijd tevreden geweest over de service van Agradi
4.67

Zoals altijd weer snel, voordelig en een goede kwaliteit
5.00

Goede levering en sneller dan verwacht.
5.00

Een fijne site om op te bestellen goed overzichtelijk goede beschrijving van producten goede communicatie wanneer pakket wordt afgeleverd dag datum en tijd goed over te spreken.

Met vriendelijke groet,
Harry Bronkhorst
4.33

Enkele artikelen zien er op de foto anders uit wat betreft de kwaliteit. Service en verzending uitstekend
4.67

Snelle levering, goede producten tegen mooie kortingen
5.00

Zeer snelle levering en de regendeken is van prima kwaliteit

Fijne dit. ..goede levering

is oke.
5.00

Gemakkelijk te bestellen, snelle levering, goede service, mooie produkten
4.00

product & levering dik in orde
4.33

Snelle levering., goed verpakt en makkelijk te retourneren als het product niet goed is.

Goed product, snel geleverd 9
5.00

Altijd snelle levering en goede producten
5.00

Helaas kwam mijn bestelling pas na bijna een week wachten binnen. Schijnbaar door storing bij DPD. Ik heb zelf moeten bellen waarom de bestelling niet kwam. De klantenservice was erg vriendelijk.
3.67

Ik vond het jammer dat, door een heel klein bijproduct ik lang op mijn bestelling moest wachten. Gelukkig viel de wachttijd uiteindelijk gunstiger uit dan de prognose. Producten perfect en prijzen concurrerend.
4.33

Ik kreeg niet mijn complete bestelling terwijl er op mijn pakbon het juiste stond. Contact opgenomen met Agradi en toen hebben zij mij gevraagd om foto's te sturen van de levering. Binnen een uur kreeg ik te horen dat de rest van mijn bestelling opnieuw zou worden toegestuurd alleen was het nu niet op voorraad. Binnen een week heb ik alsnog mijn complete bestelling binnen Super service
5.00

Klantvriendelijke site, zeer scherpe prijzen, correcte opvolging en snelle volledige levering
5.00

Hele fijne hoge laarzen welke dun aan de binnenkant van het been zijn waardoor je nog veel contact met je paard hebt tijdens het rijden.
5.00

Indien bestelling niet compleet is, volgt snelle nalevering
4.33

Producten besteld en keurig ontvangen op afgesproken dag
4.00

Super snel geleverd en goede kwaliteit. Zeer tevreden mee
5.00

Gewoon bestellen en je spullen de volgende dag in huis. Verder behoeft goede wijn geen krans.
5.00

Ziet er goed uit .orderbegeleiding prima.mond op mond reklame
4.00

Tot nu toe nog maar èèn keer besteld, doe ik zeker vaker.
5.00

het wachten 10 dagen vind ik kwalijk. Het product was niet beschikbaar maar de service van het terug betalen van het geld was erg goed.
Bij de sale producten van 40 staan producten die uitverkocht zijn . Die moet u dan ook niet meer aanbieden vind ik.
3.67

agradi.nl klantbeoordeling

agradi.nl

Passie voor dieren en buitenleven sinds 1998!

Agradi is de grootste online dieren- en buitenlevenwinkel van het land. Een jonge, enthousiaste onderneming die service en kwaliteit hoog in haar vaandel heeft staan. Je kunt bij Agradi op een moderne manier dier- en buitenbenodigdheden inkopen via de webshop. Duidelijk, overzichtelijk, gemakkelijk en tegen scherpe prijzen; dat zijn de kernwoorden voor Agradi.nl. Met meer dan 280.000 klanten en 130.000 producten is Agradi er voor zowel de professional, als de hobbyist en de particulier. Zoals maneges, dierentuinen, kinderboerderijen, veehouderijen, maar ook hengelsportliefhebbers, paardenbezitters en huisdiereigenaren. Wij zijn door onze klanten in 2011, 2012 en 2015 tot winnaar verkozen van de Thuiswinkel Awards XL en behoren tot één van de grootste webwinkels van Nederland.

Graaf van Solmsweg 52K

5222 BP ’s-Hertogenbosch
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Oskar van Straaten
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met agradi.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen