agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 2 jun. 2022
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022
agradi.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij agradi.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 2 jun. 2022
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022

Beoordelingen voor agradi.nl

17.546 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

10 mrt. 2022
Jullie zouden zeer goed van mijn krijgen als jullie de bestellingen beter zouden regelen. Staat bij bestelling dat het op voorraad is maar later blijkt dat bestelling ergens anders vandaan moet komen en dus de rest van de bestelling ook niet opgestuurd wordt en je veel langer op de levering moet wachten. Vind ik niet fijn en ook niet helemaal correct. Want stond dit bij het bestellen erbij dat het niet gelijk leverbaar is zou ik eerst ergens anders kijken of het daar sneller voor elkaar zou zijn . Knap irritant . Koop graag bij jullie verder. Zou voorbeeld geven. We hebben een nieuw paard waar snel een deken opmoet . En dan dit zo gebeurd is niet prettig. Want je gaat ervan uit dat je het binnen 2 dgn wel hebt. Zeker als je dingen als set besteld en dan niet weet of het compleet is of dat je alles wel mooi vindt. Want dan wil je alles terug sturen. En of ergens anders die het wel gewoon gelijk op kan sturen bij bestellen.

25 apr. 2022
Ik ging jullie normaalgezien 5sterren geven want ik had nooit klachten tot vorige winter. Ik plaatste een bestelling van meerdere artikelen (medisch) waarbij er een paar waren die ik uiterst dringend nodig had. Op de site stond dat alles in stock was, blijkt dat dit niet het geval was waardoor ik weken moest wachten. Ik moet zelf contact op gaan nemen met Agradi om dit te weten te komen ipv dat zij mij contacteren en zeggen excuseer dit product is jammergenoeg niet voorradig en dit kan even duren. Dus ik vraag hen kun je de rest al opsturen na enkele weken wachten en dan dat het andere product achter komt. Nee dat doen wij niet was de reactie die ik kreeg. Na nog enkele weken wachten krijg ik te horen dat mijn pakket eindelijk verstuurd zou worden, ik dus in blijde verwachting open ik het pakket en zie dat ze juist de producten die voorradig waren opgestuurd hebben maar die dat te kort waren niet mee gestuurd. Raar maar waarom konden jullie dit dan niet meteen versturen zoals altijd? Moest ik serieus weken wachten op enkel de artikels die jullie voorradig hebben en ik dringend nodig had. Jullie spreken jullie zelf dus tegen? Dan neem ik nog eens contact op blijkt dat de andere artikelen nog niet binnen zijn, en niemand bij jullie die de klant op de hoogte houd altijd de klant die jullie moet contacteren. Uiteindelijk toch nog ontvangen maar zeer miscontent! Ondertussen al nog bij jullie gekocht ik denk dat dpd niet de beste leverancier is, hebben we ook klachten van en vrienden van ons ook. Normaalgezien kun je het adres nog wijzigen was hier ook niet mogelijk bij hen en die jongens laten je wachten omdat ze uw pakketje zouden komen leveren en dan aie je niemand opdagen maar zeggen ze wel dat ze geweest zijn. Ik wil dit even meedelen omdat ik echt vind dat dit verbeterd kan worden!

Beoordelingen voor agradi.nl

8 nov. 2022
van R Z.
Prima producten voor konijnen. Helaas is niet alles te koop, zoals houtenkorrels. En tot 2 x toe is een bestelling incompleet geweest, 2 x ook hetzelfde product. De controle hierop is niet goed. Want men werkt met gewichten, maar dat wordt pas gewogen bij DPD en dan kom je 2,5 kilo aan stro te kort. Hierdoor mailen of bellen en weer bijna een week wachten. Wordt wel goedgemaakt, maar 2,5 kilo stro zie je toch niet over het hoofd bij het inpakken. Verder duurt de levering meestal een week. Ondanks dat producten tijdens bestellen wel op voorraad zijn. De afleverinformatie van DPD is niet klantvriendelijk. Je moet steeds zelf checken hoe laat men komt, terwijl je eigenlijk een bericht wilt ontvangen met dan en dan komt men langs tussen zo laat en zo laat.
16 nov. 2022
Ze hebben een groot assortiment en hele goede communicatie. Ook werken ze met een mooi beloningssysteem en houden ze zich aan hun woord. Veel producten blijven lang op voorraad ook al hebben andere shops bijv de Eskadron setjes niet meer op voorraad. De levering zou eventueel sneller kunnen, maar het bedrijf verzendt het wel vaak binnen een werkdag. Het kan alleen soms een week duren voordat je het binnen hebt. Dit vind ik echter niet erg door bijv de kortingsbonnen in het beloningssysteem.
2 nov. 2022
Na een aankoop van een br onderlegger super geholpen door de medewerkers.deze trok telkens scheef onder het zadel en heb deze eens goed bekeken. Wat bleek hij was scheef. Gebeld met agradi en foto’s door moeten sturen. Br wilde deze toch graag zien en retour gestuurd. Over en weer mailverkeer gehad met agradi en uiteindelijk de dag daarna na goedkeuring van Br een nieuwe toegestuurd gekregen. Dankjewel voor de goede service!
3 nov. 2022
In het verleden heb ik wel eens gemopperd over levertijden of veel gedeeltelijke verzendingen van 1 bestelling maar de laatste tijd gaat het goed en krijg alles en netjes in 1 levering binnen. Wel vind ik zoeken met filters soms wat moeizaam gaan om dat het gezochte niet in beeld komt en andere artikelen die er niks mee van doen hebben wel. Dat terwijl ik weet dat het in jullie assortiment zit en dus stug moet doorzoeken.
van Jan v.
Snelle levering indien voorradig Doorgaans goed prijzen Enige nadeel is dat vouchers nauwelijks nog te gebruiken zijn Je kan snel vouchers verdienen, echter de toepasbaarheid word steeds minder Voorheen 7.50 euro korting op order van minimaal 50 Euro, nu 5 euro korting op order van minimaal 75 euro en er zijn steeds meer uitzonderingen, geen voeding of medicijnen of als er al enige korting op het artikel is.
9 nov. 2022
Ik had de verkeerde kleur laarzen besteld het is jammer dat je dan eerst de andere kleur moet bestellen en vervolgens de andere terug moet sturen. Je kunt om je klant nog te vredener te houden de juiste kleur afsturen en dan gelijk de verkeerde mee retour nemen. Je kunt ook een retourbond bij de zending doen voor als je retour wilt sturen. wat wel goed is dat ik de laarzen juiste kleur de dag er na al had.
5 nov. 2022
Ik ben altijd erg tevreden met agradi, in de laatste paar jaar zijn jullie sterk verbeterd. Het enigste waar ik soms tegen aan loop is na het bestellen van een artikel waar bij staat dat deze op voorraad is dat dit dan later niet zo blijkt te zijn. Het zou fijner zijn als dit direct bij de productpagina staat zodat je weet waar je aan toe bent. Verder vind ik alles top, ook de klantenservice is fijn.
levering was niet compleet, er ontbraken de 2 deksels van de opvangbakjes voor de dazenval en nog een ander item. Daags erop stond de bezorgdienst weer hier met een tweede pakketje, die was die de dag ervoor vergeten af te geven. Daar zaten echter de deksels nog niet bij. Mailtje gestuurd naar Agradi. Twee dagen later had ik de deksels samen met een aardig briefje. Prima opgelost.
10 nov. 2022
Helaas heeft het een maand geduurd voordat de hoed binnen was.. heel vervelend aangezien op de website stond 1/3 werkdagen.. gelukkig werd ik goed geholpen via de telefoon en daarna op de hoogte gehouden via de mail! De andere 3 producten zijn al eerder verzonden! Helaas klopte de foto op de website niet van de gene die daadwerkelijk kwam.. ook daar fijn contact over gehad!
4 nov. 2022
I have tried several times to order something which according to the website was in stock, and then receive an email that the order is delayed due to this or that item not being ready. Then when you check the website, the item is still listed as being in stock. It would be nice to know in advance, rather than have an entire order delayed because of one item...
Gewoon fijne merken en producten in de webshop. Er zit wel heel veel plastic in de dozen.... dat is iets minder. Alles zit afzonderlijk en wel in 2 plastics ingepakt en dan zit er nog meer opvulplastic in de doos. Verder was de verzending prima, alleen staat er eerst tussen datum.. en datum.. en vervolgens komt het pas 2 dagen erna. Is nu al 2 keer gebeurd.
17 nov. 2022
Prima apparaat wat makkelijk door een dikke wintervacht en Tinkersokken gaat. Ik vond de handleiding wat beperkt, daarvoor moest ik hulp inschakelen om zeker te weten dat ik het goed in gebruik zou nemen. Ook kreeg ik geen melding dat het pakket bij het afhaalpunt gearriveerd was. Het duurde dus langer dan nodig voordat ik het in huis had.
2 nov. 2022
Snelheid van leveren wat prima. Alleen de verpakking had veel compacter gekunt. Ik had een scheerkop besteld dat als brievenbuspakje verstuurd had kunnen worden. Maar zat juist in erg grote dois vetpakt. Zonde van materiaal, verzendkosten en ruimte in de bestelbus. En onhandig voor mij omdat ik naar een ophaalpunt meest.
2 nov. 2022
Snelle levering van een goed werkend product. Alhoewel het een onderdeel/vervangstuk van een ander artikel (drinkbak) betreft, is het perfect bruikbaar om als lage druk vlotter te gebruiken bij de toevoer van water vanuit een jerrycan of extern waterreservoir naar een toilet (mits wat aanpassingen). Werkt perfect.
1 nov. 2022
Erg overzichtelijke site, wordt goed en vlot afgehandeld. Echter als er een product niet leverbaar is in een bestelling van meerdere producten wordt dit niet slim gecommuniceerd. Graag een mail dat er 1 product niet of later leverbaar is en of je als klant dan de andere artikelen wel wilt toegestuurd krijgen.
Fijne laarsjes, niet te duur. Alleen de maten zijn beetje vreemd. Normaal heb ik 38 maar deze waren echt veel te groot. 37 zit beter, maar net niet helemaal lekker. ze lopen wel iets uit dus heb ze toch gehouden. zijn heerlijk warm en gaan makkelijk aan en uit. En vind ze ook leuk om te zien!
5 nov. 2022
De producten van Agradi zijn van goede kwaliteit voor een betaalbare prijs. Daarnaast is de verzending supersnel en ook de klantenservice geeft heel snel antwoord op vragen. De website is erg overzichtelijk en de uitgebreide revieuws van klanten helpen mij bij het maken van een keuze.
4 nov. 2022
Super fijne communicatie met de medewerkers van de klantenservice, heel begripvol en alle aandacht vd klant, dit geeft een heel fijn gehoord gevoel, ik ben echt erg blij met deze website. Echt n aanrader voor de ruiters en paarden eigenaren die net wat minder te besteden hebben🙏🍀🤗
10 nov. 2022
Mooi product geleverd. Wat minder was dat er bij de bestelling niet stond dat het product tijdelijk niet leverbaar was en later was dit wel zichtbaar toen de bestelling al was geplaatst. Dus bij het te bestellen product vermelden of het op dat moment wel of niet leverbaar is.
Ik dacht dat ik de verkeerde deken had ontvangen dus ik vroeg hulp/ advies. De medewerkster die ik aan de lijn had was zeer behulpzaam en ging er meteen achteraan. Ik geef haar een dikke 10, want het bleek wel de juiste deken te zijn en ze bleef geduldig en het uitzoeken.