agradi.nlBeoordelingen

agradi.nl- Logo - Beoordelingen
agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl - Dé online shop voor paard, ruiter, stal & huisdier

Agradi is de grootste webwinkel met een passie voor de ruitersport, dierenvrienden en liefhebbers van het buitenleven! Je kunt bij Agradi genieten van het gemak van online bestellen en je bestelling snel op de door jou gewenste plaats laten leveren. Bij Agradi vind je alle bekende merken en de nieuwste collecties. Daarnaast hebben we regelmatig leuke acties waardoor je wellicht jouw favoriete producten met korting kan ontvangen! Met meer dan 700.000 klanten en 100.000 producten is Agradi er voor zowel de professional, als de hobbyist en de particulier. Zoals maneges, paardenbezitters, dierentuinen, kinderboerderijen, veehouderijen, maar ook huisdiereigenaren maken gebruik van de online webshop van Agradi. Wij zijn door onze klanten in 2011, 2012 en 2015 tot winnaar verkozen van de Thuiswinkel Awards XL en behoren tot één van de grootste webwinkels van Nederland.
Agradi B.V.
Graaf van Solmsweg 52K
5222 BP ’s-Hertogenbosch
Oskar van Straaten

Beoordelingen voor agradi.nl

4.61/5.00

26.515 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over agradi.nl

Super snel geleverd! Mooie producten!!
Indien op voorraad snel bezorgd, fijne producten en klantenservice zeer vriendelijk
Precies zoals er stond vermeld geleverd. Goed product, waar voor je geld Zoals altijd goed
Eerlijk en na komen wat ze beloven
Snelle levering en een goede prijs
Snel
alles was perfect.
Snelle levering en alles in orde
Super lekkere Rijbroek voor en fijne prijs
Snelle en correcte levering. Producten zijn altijd van uitstekende kwaliteit.
Top levering en super snel
Negen
Super! Bestel hier altijd!
Terug sturen is een drama Geen barcode meegeleverd Erg onduidelijk
Veel keus en goede artikelen. Alleen een minpuntje vind ik dat wanneer er 1 artikel niet voorradig is, de hele bestelling niet wordt uitgeleverd. Het wordt pas verzonden wanneer de bestelling compleet is.
Snelle verzending, producten komen overeen met foto's en beschrijving op de site
Spullen zijn allemaal goed
Snel geleverd
Heb lang moeten wachten op mijn bestelling(meerdere malen) waardoor sommige producten niet meer nodig waren.
Producten worden altijd wel op tijd geleverd. Maar 1 x was dit niet het geval, maar daar kreeg ik ook direct een mail over met daarin ook de oorzaak. Zeker tevreden!