Bergfreunde.nl- Logo - Beoordelingen

Bergfreunde.nl

2.759 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden39.566 beoordelingen in totaal

20 jul 2024
Duidelijke site, ik had een kleine rugzak nodig waar ook mijn mac in paste en omdat bij een aantal rugzakken niet even duidelijk de (binnen) maten stonden adviseerden ze om er een paar te bestellen en wat niet goed was weer terug te sturen (dan betaal je maar een keer de kosten om terug te sturen.) Omdat ik een paar dagen de tijd heb om ze te vergelijken kan ik een weloverwogen beslissing nemen ;-)

15 jul 2024
Exact 1 week geleden 2 slaapzakken besteld bij de bergvrienden. Op de site staat dat de goederen normaal binnen 1 werkdag verzonden worden; de levertijd van 5 à 7 werkdagen zou op basis van die informatie dus vooral te wijten zijn aan het feit dat alle goederen vanuit Duitsland getransporteerd dienen te worden. De dag na de bestelling ontving ik al een mailtje dat de levertermijn 1 werkdag extra zou bedragen vanwege de grote drukte. Aangezien ik na 3 werkdagen nog steeds geen bericht van verzending had ontvangen, legde ik dan maar mijn oor eens te luisteren bij de klantendienst. De mevrouw die ik aan de lijn had, leek weinig extra info te kunnen opvragen dan wat ik zelf online kan zien. Ze probeerde me vooral te sussen: "het is echt enorm druk", "ik zie dat uw bestelling al in een vergevorderde fase van het proces zit" (--> 2 slaapzakken uit het rek nemen, in een doos doen en opsturen .. hoe complex kan het proces zijn, vraag ik me dan af). Inmiddels zijn we al 5 werkdagen na de besteldatum en de slaapzakken zijn nog steeds niet verzonden. Dat ik dus de slaapzakken binnen de 6 a 8 werkdagen zou mogen ontvangen, begint erg onwaarschijnlijk te lijken. Ik heb gelukkig nog een klein beetje marge, maar helaas niet veel: nog 8 werkdagen vanaf nu en mijn 2 dochters vertrekken op scoutskamp... Als ik dus tegen eind deze week niet minstens een verzendbevestiging heb, zal ik dus verplicht zijn om nog snel naar de Decathlon of AS adventure te lopen en 2 slaapzakken te kopen. In dat geval mogen de bergvrienden hun gerief houden en denk ik niet dat ik hen voortaan nog als "vrienden" zal beschouwen.

Beoordelingen voor Bergfreunde.nl

Ik vond het prettig bestellen, jammer dat de lowa renegade wide niet meer te krijgen zijn. En ik krijg momenteel teveel e-mails over aanbiedingen die ik niet wil, en dus zonder te lezen verwijder. Waardoor ik ook de betaal herinnering van de geroutineerde artikelen mis en daarvan een aanmaning krijg. Jammer en daarom graag geen reclame e-mails meer sturen. (Ik zal mezelf afmelden)
RB
Een Big Agnes Rapide XL 183x 64 cm slaapmatras gekocht en keurig verpakt ontvangen binnen enkele dagen. ff geprobeerd en je voelt de warmte terugkaatsen. ik hoop dat ie jaaaaaaaaren meegaat. de pompzak die is meegeleverd is van een soort rubberachtig spul en na ongeveer 8x vullen is de matras gevuld.
25 sep 2024
Goede snelle service en toch retour moeten zenden. Had een vest in maat 38 besteld en ontving maat M In Nederland is 38 maat S. In o.a. Duitsland is 38 maat M . Beter misschien om de maten met de universele letters S,M,L aan te duiden ipv getallen?
MS
28 sep 2024
Good variety, good quality . Not the cheapest, not the fastest, but definitely worth it 😉. I like that they suggest which size would fit you better.
4 okt 2024

Goed, betrouwbaar en klantgericht.

De bestelling werd snel en correct geleverd. Helaas te kleine maat, maar ook de retourzending en de terugbetaling verliepen vlekkeloos. Compliment!
7 okt 2024
Super fijne site met een hele uitgebreide collectie!!! Dit bedrijf zit lekker Duits in elkaar. Duidelijk beleid, gunstige prijs en goed verpakt!
8 okt 2024
ik heb gekregen wat ik wou en besteld had. het was zeer goed verpakt en ook goed geleverd. Wat kan ik dan nog meer verwachten. Zeer tevreden!
JR
Joan R.
Diemen
23 sep 2024

Fijne sandalen, mooie prijs

Snelle levering en duidelijke communicatie. Twee paar sandalen, goede omschrijving en foto’s, passen perfect bovendien mooie aanbieding.
PS
Peter S.
Eindhoven
8 okt 2024
Hele goeie website, veel keuze en vaak mooie prijzen. Goede uitleg en customer service. Alleen jammer dat het verzenden zo langzaam is

top

Het assortiment van de producten, en stevig en veilig verzenden, retouren worden ook netjes afgehandeld
26 sep 2024
mooi ruime keus, site werkt goed, bestel proces vlekkeloos. nu nog snelle levering en ontvangst thuis.
23 sep 2024

Mooie goede lowa schoenen

Mooie goede lowa wandelschoenen gekocht voor een mooi prijsje. Veel goedkoper dan andere sites

Betrouwbare communicatie & levering

Prima communicatie over de verzending en foutloze, keurig verpakte levering van het bestelde
28 sep 2024

Goede kwaliteit en service

Fleecevest kwaliteit zoals verwacht, goede communicatie rond verzending. Op tijd geleverd
Mooie schoenen maar ze passen mij net niet. ze zijn toch te smal voor mijn hallux valgus.
Duidelijke communicatie afwikkeling en verzending. Verzending flot en op tijd aangegeven
Het aflevermoment was erg rommelig, uiteindelijk een dag later afgeleverd dan gepland.
Producten prima. Levering ook maar verpakking veeeel te groot Dat moet beter.0
JA
Jac A.
Den helder

Allemaal goed …beschrijving ,mailtjes…

Allemaal goed …beschrijving ,mailtjes en bezorging en natuurlijk tof product .
kwaliteit van het product, goede en zorgvuldige verpakking, juiste informatie.