Bergfreunde.nl- Logo - Beoordelingen

Bergfreunde.nl

2.952 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.882 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 jul. 2014
Bergfreunde.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 mrt. 2023
Dit jaar heb ik veel gekocht bij bergfreunde. Dus maximaal kunnen testen hoe dit bedrijf functioneert. Bergfreunde heeft uitgesproken de beste sale; mooie en goede producten scoren tegen veel lagere prijzen vs de concurrentie. Zeker als Bergfreunde de 10% extra korting erin gooit! Wel vind ik het soms een wrange nasmaak, als opeens een item dat je gekocht hebt een week later flink verder is afgeprijsd. En, ja dan koop ik het gewoon en stuur ik hetzelfde item gewoon terug. Hierin is de 100 dagen geld terug echt een uitkomst. Het assortiment is zeer breed met fantastische merken en producten. Hier wint & onderscheid bergfreunde zich ook, ten opzichten van de concurrentie; echt top! Bezorging is snel en 95% van de keren zeer netjes verpakt. Alleen als je iets koopt waarvan je nagenoeg weet dat dit item retour is geweest bij bergfreunde, dan kan het soms iets netter (in mijn geval slaapzakken); maar laat dit de pret niet drukken, het is gewoon goed. Alleen als het dan weer retour moet, heb je een beetje van ''hopen dat dit goed gaat,''....enfin. Ik heb ook veel moeten retouren. Vanuit NL kost dit €3,95 dit vind ik zelf geen probleem, omdat de sale van bergfreunde significant beter is dan de concurrentie en omdat het vanaf €50 gratis verzending is. *Het retour process bij bergfreunde moet echt compleet anders! Dit is waarom ik 4 sterren geef terwijl dit bedrijf echt 5 sterren verdient. Allereerst, koop iets bij de concurrent (bergzeit) en test dit uit! Deze hebben een speciale retour portal binnen je bestel geschiedenis, echt top. Ten tweede de afhandeling is het langzaamste van alle concurrenten; alles is altijd correct, maar het kan soms lang duren. Ten derde, zorg dat de klant een mail krijgt dat het product is aangenomen (zoals bergzeit) & in het retour proces zit). Ten vierde, Als het retourproduct geboekt is (wat prima per mail bevestigd wordt), doe er dan een pdf bij met producten en het bedrag dat terug geboekt wordt, en niet alleen de items. En als laatste, en dit is bij alle concurrenten ook zo....Echt een ergernis!!! Als het bedrag op de rekening terug gestort is, zet er dan een ordernummer bij! Zeker als je veel retouren hebt is dit een must voor de klant om de betaling te traceren naar de order. PS. Klantenservice is heel goed en de response is altijd snel en overtreft de verwachting. Bergfreunde is een top bedrijf!!! Bedankt voor alles.

13 jul. 2023
Wat jullie kunnen doen ter verbetering: Een ander bezorgbedrijf inschakelen. Deze bezorger heeft geen poging gedaan om bij ons te bezorgen. Er lag dus ook geen kaartje in de brievenbus, dat het pakje ergens moest worden afgehaald. We hadden een zeer duidelijk leesbare brief op onze deur met het verzoek het pakje op een bankje naast de deur onder de plastic ton te deponeren. Dit voor alle zekerheid, want we waren ook steeds thuis en er is evenmin aangebeld. Dagelijks keek ik vergeefs onder de ton en in onze brievenbus. Omdat het verontrustend lang duurde ging ik op onderzoek uit en kwam er achter dat het pakje al dagenlang bij de Brunawinkel in Meppel lag. Ik kon nog net voorkomen dat het retour werd gestuurd. Ook onze buurman bestelt regelmatig pakjes en heeft dezelfde ervaring met DHL. Ze doen net of de bezorging niet is gelukt, maar hebben feitelijk geen enkele poging gedaan; zijn zelfs niet in de buurt geweest. Het pakje bevatte vrij prijzige hemdjes (Merino-wol). Ik wilde dus absoluut voorkomen dat het pakje werd ontvreemd en ben er dus dagenlang druk mee geweest; volstrekt overbodig dus achteraf. Het kost minder energie om de volgende keer naar Steenwijk te rijden om ze daar in een fysieke winkel te kopen.

Beoordelingen voor Bergfreunde.nl

31 jan. 2024
Flagline jasje besteld in maat S past heel goed voor mijn Thai Bankaew . Mooi jasje wel even een video opgezocht hoe hem op maat te maken. min puntje is dat de achterste bandjes op het laatste ,dus vlak voor het einde moest worden gezet ,waardoor er nog maar weinig stof over is. Gelukkig zijn de uiteinden dubbel genaaid zodat ze niet uit de bevestiging kunnen schieten. Verder hadden de clips iets dikker mogen zijn, ze houden het waarschijnlijk wel , maar lijkt toch wat goedkoop , terwijl het jasje best duur is.
27 jan. 2024
Netjes op tijd geleverd en per mail op de hoogte gehouden. Ongelofelijk blij met mijn Lowa Atrato GTX die trouwens nergens anders in Nederland leverbaar waren. Ik had ze 2 keer eerder tevergeefs via andere webshops proberen te bestellen en heb zelfs met Lowa Nederland contact opgenomen voor deze schoenen. Ze zouden niet leverbaar zijn in de Benelux. En nu heb ik ze via Bergfreude!! Whoop Whoop!! :)
SP
Sanne P.
UTRECHT
24 jan. 2024
Heerlijke en warme jas. Licht van gewicht en valt soepel. De jas valt bij mij twee maten te groot. In plaats van mijn gebruikelijke maat 42 heb ik nu een ruime maat 38. Ook de capuchon is oversized, ik had er geen idee van dat dat trend is. Ik los het op met een dikke colsjaal en ben heel blij met de jas en met de service van en het contact met Bergfreunde
23 jan. 2024

Tevreden verzamelaar van Opinel mesjes

Ik woon in Nederland en ben verzamelaar van Opinelmesjes met interessante soorten hout in het handvat. Ik zocht naar een mesje met een handvat van gelamineerd berkenhout. Dat was in Holland niet meer leverbaar en komt ook niet meer terug. Maar er was nog 1 op voorraad bij Berg Freunde. Na enig geduld is dat correct aangekomen!
26 jan. 2024
Producten zijn dezelfde als andere sportzaken. Eerlijkheid en betaalbaarheid maken uniek. Softshell jas kon ik beter niet kopen als ik deze perse binnen drie dagen binnen moest hebben. Dat konden ze terecht niet garanderen. Toch gedaan en op tijd binnen. En ik ben er blij mee
De producten zelf zijn goed. Het is de verzending die de wensen overlaat.Nooit een mailtje wanneer ze het gaan brengen.Verleden week stond het gewoon aan de voordeur gelegd. Iederéén kan het meenemen.Dat is voor verbetering vatbaar. Grt Familie Verelst uit Lier
ER
Eddy R.
Oostkamp
Mijn vragen werden correct beantwoord. Met jullie advies plaatste ik mijn bestelling. Deze bleef niet lang op zich wachten en alles mocht ik in perfecte staat ontvangen. Ik ben zeer tevreden en ze passen perfect. Dank u wel, vriendelijke groeten, Gerda
25 jan. 2024

Prima outdoor shop!

Via de site van Berg Freunde precies kunnen vinden wat ik nodig had. Zeer uitgebreide keuze en een zeer schappelijke prijs/aanbiedingen. Service na de bestelling is ook prima. Je wordt bijna dagelijks op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.
29 jan. 2024
Bijzonder degelijke R1 tech face hoody van Patagonia ! Slijtvaste lichte stof , ruim genoeg om nog extra layer onder te dragen , kap is ruim genoeg , voldoende warm genoeg tijdens outdoor activiteit , compact , mooie aankoop voor jaren !
Snelle service en mooie merken. Levering soms langer maar kan ook door PostNL komen. Van sommige merken is de kwaliteit minder dan ik gewend ben - misschien af en toe evalueren wat vaak wordt teruggestuurd .. voor de rest TOP siten
MG
5 feb. 2024
Zeer uitgebreid en divers assortiment. Producten van hoge kwaliteit. Gemakkelijk zoeken en een degelijke beschrijving (inclusief maattabellen). Sbnel geleverd. Ik zou zeggen 'wat moet je meer hebben'. Meer dan een aanrader.
minder grote verpakking; mijn haarband en handschoenen zaten in een grote doos, terwijl het gemakkelijk in een enveloppe door de brievenbus had gekund. Scheelt papier/karton, tijd en geld.

Prima outdoor winkel

Ik heb daar merino wollen thermokleding gekocht. Heel veel keuze van topmerken met prima aanbiedingen. Aanrader voor iedereen die outdoorkleding en/of materiaal zoekt.
27 jan. 2024

Goede webshop goede service

Goede webshop, met goede merken, ook contact gehad met klantenservice, goede persoonlijke benadering, run zelf ook webshop Hollandforyou.com maar bergfreunde.nl is top

Aanbevelenswaardig.

Een afgeprijsd produkt besteld en ontvangen. Zonder het gebruik van superlatieven was het: zoals het hoort, 'een volgende keer weer' en aanbevelenswaardig.
8 feb. 2024

Retour

Mijn aankoop heb ik helaas terug gestuurd. De wandelschoenen waren te groot. Er is wel een vriendelijke medewerker die je telefonisch kan te woord staan.
6 feb. 2024

Mammut jas

Goed en duidelijke omschrijving van de producten op de site. Verzenden en retour zendingen duren iets langer als gewend. Worden wel correct afgehandeld

Goede garantie

Ik had een paar schoenen geleverd gekregen en die hadden na 5 maanden scheuren in de zool, de garantie werd naar volle tevredenheid afgehandeld.
KH
Karel H.
Enschede
24 jan. 2024

Mooi buitensportsite met prima spullen

Mooie site met leuke overzichtelijke rubrieken. Echt gericht op buitensport. Uiteindelijk een prachtige jas kunnen uitzoeken en prima geleverd.
25 jan. 2024
Al een aantal keren wat besteld bij Berg Freunde. Het was altijd perfect. Bezorging op tijd. De artikelen waren ook altijd zonder schade.