Bergfreunde.nl- Logo - Beoordelingen

Bergfreunde.nl

2.837 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden38.915 beoordelingen in totaal

12 jun 2024
Ik wilde een zwarte tegenjas bestellen en er bleek er nog 1 in voorraad te zijn volgens de info op de webshop. Ik kon het product toch niet in mijn winkelmandje plaatsen omdat het niet meer beschikbaar was. Dat vond ik toch wel vervelend. Daarna zocht ik op maat M en op zwarte regenjas voor dames maar in het resultaat zaten verschillende jassen die toch niet én in zwart én in maat M beschikbaar waren. Dat kan dus allemaal wel wat beter. Daarom gewoon een goed en geen zeer goed. Ik wacht nu op de levering en hoop dat alles nu vlot verloopt.

Exact 1 week geleden 2 slaapzakken besteld bij de bergvrienden. Op de site staat dat de goederen normaal binnen 1 werkdag verzonden worden; de levertijd van 5 à 7 werkdagen zou op basis van die informatie dus vooral te wijten zijn aan het feit dat alle goederen vanuit Duitsland getransporteerd dienen te worden. De dag na de bestelling ontving ik al een mailtje dat de levertermijn 1 werkdag extra zou bedragen vanwege de grote drukte. Aangezien ik na 3 werkdagen nog steeds geen bericht van verzending had ontvangen, legde ik dan maar mijn oor eens te luisteren bij de klantendienst. De mevrouw die ik aan de lijn had, leek weinig extra info te kunnen opvragen dan wat ik zelf online kan zien. Ze probeerde me vooral te sussen: "het is echt enorm druk", "ik zie dat uw bestelling al in een vergevorderde fase van het proces zit" (--> 2 slaapzakken uit het rek nemen, in een doos doen en opsturen .. hoe complex kan het proces zijn, vraag ik me dan af). Inmiddels zijn we al 5 werkdagen na de besteldatum en de slaapzakken zijn nog steeds niet verzonden. Dat ik dus de slaapzakken binnen de 6 a 8 werkdagen zou mogen ontvangen, begint erg onwaarschijnlijk te lijken. Ik heb gelukkig nog een klein beetje marge, maar helaas niet veel: nog 8 werkdagen vanaf nu en mijn 2 dochters vertrekken op scoutskamp... Als ik dus tegen eind deze week niet minstens een verzendbevestiging heb, zal ik dus verplicht zijn om nog snel naar de Decathlon of AS adventure te lopen en 2 slaapzakken te kopen. In dat geval mogen de bergvrienden hun gerief houden en denk ik niet dat ik hen voortaan nog als "vrienden" zal beschouwen.

Beoordelingen voor Bergfreunde.nl

WK
Wienke K.
Leusden
26 jun 2024
Tijdens het hele proces van bestellen tot afleveren blijf je op de hoogte. Maar vooral verkopen Berg Freunde alleen producten van de allerhoogste en fijnste kwaliteit. Van elk product dat je bekijkt krijg je een eerlijk overzicht over hoe mens- dier- en milieuvriendelijk (of belastend) het product is. En bijvoorbeeld of een kledingstuk nu net wat ruimer of krapper valt. Top.
27 jun 2024
Prettige winkelervaring, iedere keer. Communcatie over leveringsproces is ook goed. Levertijden in NL zijn misschien wat langer dan andere webshops, maar wel eerlijk en realistisch. Ik vind ook dat dit heel goed worst gecompenseerd door de aantrekkelijke prijzen!
28 jun 2024
Zeer goede en snelle verzending. Perfect ingepakt. Over het produkt zelf, Oakley DRT3, wat een goed zittende, mooie helm. Ik had de donker groene besteld en kreeg een zwarte. Voor mij was dat geen probleem, vind die zwarte mooier eigenlijk.

Zeer tevreden

Ruime keuze in goede kwalitatieve producten/merken en scherpe prijzen! Nadat de bestelling was geplaatst werd ik heel goed via mail op de hoogte gehouden mbt de levering.
Vriendelijke en goed meedenkende dame bij klantenservice!! Het terugstorten van een bedrag duurt helaas 2 weken. Verder heel tevreden, heel goede kwaliteit winterjassen!!
Artikel komt overeen met de foto's en beschrijving. Verzending heeft wel wat meer tijd gekost dan verwacht: duurde 2 werkdagen voordat het verzonden werd.

Snelle levering.. keurige tussentijdse mails

De levering van de fietshelm was snel. Tussentijds kreeg je verschillende mails over de toezending en levering. De fietshelm was keurig verpakt.
18 jun 2024

Netjes en snel, als altijd.

Als altijd werd ook deze bestelling netjes en snel afgehandeld. Ik koop al jaren bii Bergfreunde en zal hier ook zeker mee doorgaan.
MJ
martin j.
molenstede
4 jul 2024
Zeer mooie promoties en snel thuis gestuurd. Tot op heden, en dit na verschillende bestellingen, nog niet teleurgesteld geweest
24 jun 2024
Supersnelle levering, product netjes verpakt en voldoet aan de verwachtingen. Kortom, prima service en waar voor mijn geld.
AB
Arie B.
Berg en Terblijt
24 jun 2024
Prima webwinkel met goede aanbiedingen. Goed materiaal en keurig verpakt.Reken wel op een paar dagen voor verzending.
LD
Ludwin D.
Waregem

Wandelschoenen lowa.

De levering van het gevraagde was correct en proper zeker geen klachten en hopen dat het zo mag blijven.

Prima winkelervaring!

Beschikbaarheid product, duidelijke website en communicatie over verzending. Prima winkelervaring!
Uitgebreide en overzichtelijke website, mooie en praktische producten, snelle opvolging van orders.
23 jun 2024
Mooie overzichtelijke site. Alles wat je nodigt hebt, of meestal zelfs nog net iets meer ... :-)
22 jun 2024
Snelle levering, helaas bleek de maat niet goed. De financiële afhandeling was correct en snel!
Volledig op de hoogte gehouden worden van de route en bezorging van de bestelling.dat is super.
Snelle service en erg positief dat er een uitgebreid retour bericht bijzat'. Mooie kwaliteit.

Bergfreunde een aanrader

Goede en duidelijke website, prima aanbieding, duidelijke communicatie over de verzending
25 jun 2024
De kwaliteit van de producten, de informatie op jullie website en de geleverde service.