Bergfreunde.nl- Logo - Beoordelingen

Bergfreunde.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 21 jul. 2014
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022
Bergfreunde.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Bergfreunde.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 21 jul. 2014
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022

Beoordelingen voor Bergfreunde.nl

6.717 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

18 jul. 2022
Ik heb deze slaapzak aangeschaft voor een kampeerrvakantie op IJsland in de zomer. De nacht temperaturen waren 3 tot 8 graden. Daarnaast ben ik een koud kleum. Een comfort temperatuur van -4 bood mij dus de hoogste kans dat deze slaapzak ook echt warm was. En dat was deze ook. Ik heb het lekker warm gehad. Wel had ik nog 2 lagen kleding aan en een hele dunne lakenzak om de slaapzak schoon te houden. Tot mijn verassing bleek de slaapzak ook redelijk water resistent. Door een storm met windkracht 10 en zware regen was mijn tent compleet ingestort, met een doorlekkende tent met plas water tot gevolg. De slaapzak was vochtig maar nog droog. De slaapzakken van mijn kampeergenoten waren drijf nat. Ik ben dus zeer positief over de slaapzak. Er zijn alleen ook verbeterpunten. De positieve wegen alleen op tegen de verbeterpunten - ritsen die soms blijven haken. Niet in de stof maar ze lijken soms vast te zitten. Vervelend. - slaapzak is vrij klein, voor iemand zoals ik van 1,68 m met slank postuur prima,maar voor iemand van 1,80 vermoed ik dat de slaapzak te klein is. - bijna onmogelijk in de zak te krijgen. De truc is deze er in te proppen en niet proberen er mooi opgerold in te krijgen. Pluspunten + doet wat het moet doen. Lekker warm. + goede prijs voor wat doet + licht water afstotend (wordt niet nat van een doorgeslagen tent doek met een plas water erop;) )

9 jun. 2022
Ik heb echt een horror ervaring gehad met een online bestelling bij Bergfreunde. Eerst vertraging, daar is netjes over gemaild. Na ruim een week krijg ik een pakje van Bergfreunde thuis waar 1 (goedkoop) item in zit, die ik niet heb besteld. Toen begonnen met mailen en bellen. Na enkele weken nog steeds niets opgeschoten. Ze kunnen me niet vertellen wat er met mijn bestelling is fout gegaan of wanneer ze dit op kunnen lossen. Ik krijg mailtjes terug met zinnen als: "Momenteel wordt er gezocht naar oplossingen. Enkel hebben wij tot nu nog geen oplossing kunnen vinden. Wat we kunnen doen is de bestelling opnieuw plaatsen voor je. Enkel zijn er enkele artikelen in jouw bestelling niet meer voorradig, waardoor we dus de bestelling niet kunnen plaatsen." Ook als je belt met de klanten service voor informatie over bestellingen krijg je iemand aan de lijn die om te beginnen Engels spreekt en geen idee heeft wat er aan de hand is. Er wordt iedere keer weer gezegd dat ik nog 2 dagen geduld moet hebben. Dit wordt na enkele weken wel erg vervelend. Ik ben nu bijna een maand met deze bestelling bezig, en ik weet nog niets... Dit is met afstand de slechtste online aankoopervaring die ik ooit heb gehad. Ik ga nooit meer iets bestellen bij de Bergfeinde...

Beoordelingen voor Bergfreunde.nl

5 sep. 2022
Schoenen besteld, pakket niet ontvangen op de tijd vermeld via de tracking code, Hierop is heel netjes en adequaat gereageerd door de medewerkster van Bergfreunde. Ik zou nieuwe schoenen ontvangen, dan wel geld terug, indien het pakket niet bezorgd zou worden. Dag later heb ik pakket alsnog ontvangen, was bezorgd bij een van de niet naaste buren, en bezorger had geen briefje bij mij in brievenbus gedaan. Mooie schoenen (uit de sale) al veel complimenten gehad, zitten heerlijk. Dankjulliewel!
19 sep. 2022
Dat deze berg freunde goede ,betaalbare kwaliteit hebben met name in de 3in 1 kinderjassen dus ja dochterlief heeft een jas en zoonlief voor het aankomende complete jaar. ze zijn er erg blij mee ! zelfs het ruilen was eenvoudig in dezelfde doos retour en ja een maatje groter kan ook gewoon die was op voorraad, hert resterende bedrag is netjes teruggestort in korte tijd!. wij zijn dol op deze winkel goede bruikbare spullen met een duidelijke web site!
van A B.
Retour verwerken duurt lang. Ik heb het 10 dagen geleden op de post gedaan en nog geen ontvangstbevestiging of terugbetaling. Ik heb er wel vertrouwen in dat het goedkomt, want ben verder erg tevreden over bergfreunde
Snelle verwerking van bestelling. Effectieve communicatie over vertraging van de levering Echter, de beloofde snelle levering werd voortdurend niet waargemaakt. Drie dagen vertraging in vergelijking met de belofte.
3 sep. 2022
Ontvangst van artikel duurde iets langer dan aangegeven. Telefonische bereikbaarheid moet worden verbeterd, na diverse pogingen heb ik een email gestuurd, hierop kwam snel een reactie.
7 sep. 2022
Duidelijke webshop, goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling. Eerste paar schoenen retour moeten sturen omdat die te klein waren maar ook dat was goed geregeld. Bedankt!
4 sep. 2022
Zeer nette prijs voor kwalitatief goede fietskleding. Zou iets sneller geleverd kunnen worden. Snel antwoord op je e-mail bericht.
3 sep. 2022
Het is niet altijd duidelijk wanneer je bestelling komt maar hij komt wel, niet na 1 dag maar wel bij mij binnen 2 weken
sneller leveren en de bestelling leveren op het juiste adres ! dat was nu niet het geval ! verder was alles correct .
15 sep. 2022
Goede collectie, goed geprijsd. Laatste schoenen aankoop ging fout, de maat klopte absoluut niet. Retour zenden €3.95
5 sep. 2022
Goed verpakt en tijdig geleverd. Ben zeer tevreden van mijn aankoop. Bedankt voor alles netjes en tijdig te verzenden.
Ruim assortiment. Transparantie verzendproces kan beter, het duurt een paar dagen voordat track trace werkt.
11 sep. 2022
van Rob d.
Administratief proces goed maar ik vind dat de afwikkeling van retourzendingen wat sneller zou kunnen.
15 sep. 2022
Goed van het bestel- en afleverproces op de hoogte gehouden. Het geleverde product was prima in orde.
14 sep. 2022
2x een artikel besteld, beide keren binnen enkele dagen geleverd. Goed verpakt, alles naar wens!
4 sep. 2022
Het assortiment en het gemak zorgen ervoor dat ik blijf bestellen bij Bergfreunde.nl Ga zo door!
4 sep. 2022
Overzichtelijk site, fijne verpakking, duidelijk retourinstructies en kwalitatief goede spullen
Goede website, met duidelijke informatie. En verder een uitstekende communicatie en service.
uitstekende verpakking en product ook uitstekend en nog een mail voor de betaling geweldig.
De vriendelijke en behulpzame communicatie met Amy aan de telefoon en de goede service.