Bergfreunde.nl- Logo - Beoordelingen

Bergfreunde.nl

2.828 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden38.979 beoordelingen in totaal

Tot dusver krijg ik wat ik bestel. Als iets langer op zich laat wachten en ik mail hierover, krijg ik snel antwoord met toelichting.Retourneren en geld terugkrijgen gaat ook snel. Hoe eea gaat als er iets (te snel) kapot heb ik slechts 1 ervaring mee. Daar is nog wel wat te leren. Het ging toen om trekkingrugzak waar na 4 jaar (tijdens coronatijdperk … dus niet veel gebruikt) een deel van het frame aan de onderkant naar buiten stak en in mijn onderrug prikte. Waarschijnlijk een losgelaten lasnaad. Er werd gewezen door Bergfreunde , na overleg met de producent, op de afgelopen garantieperiode. Heb uiteindelijk zelf contact opgenomen met de producent en per omgaande een nieuwe rugzak gekregen.

Exact 1 week geleden 2 slaapzakken besteld bij de bergvrienden. Op de site staat dat de goederen normaal binnen 1 werkdag verzonden worden; de levertijd van 5 à 7 werkdagen zou op basis van die informatie dus vooral te wijten zijn aan het feit dat alle goederen vanuit Duitsland getransporteerd dienen te worden. De dag na de bestelling ontving ik al een mailtje dat de levertermijn 1 werkdag extra zou bedragen vanwege de grote drukte. Aangezien ik na 3 werkdagen nog steeds geen bericht van verzending had ontvangen, legde ik dan maar mijn oor eens te luisteren bij de klantendienst. De mevrouw die ik aan de lijn had, leek weinig extra info te kunnen opvragen dan wat ik zelf online kan zien. Ze probeerde me vooral te sussen: "het is echt enorm druk", "ik zie dat uw bestelling al in een vergevorderde fase van het proces zit" (--> 2 slaapzakken uit het rek nemen, in een doos doen en opsturen .. hoe complex kan het proces zijn, vraag ik me dan af). Inmiddels zijn we al 5 werkdagen na de besteldatum en de slaapzakken zijn nog steeds niet verzonden. Dat ik dus de slaapzakken binnen de 6 a 8 werkdagen zou mogen ontvangen, begint erg onwaarschijnlijk te lijken. Ik heb gelukkig nog een klein beetje marge, maar helaas niet veel: nog 8 werkdagen vanaf nu en mijn 2 dochters vertrekken op scoutskamp... Als ik dus tegen eind deze week niet minstens een verzendbevestiging heb, zal ik dus verplicht zijn om nog snel naar de Decathlon of AS adventure te lopen en 2 slaapzakken te kopen. In dat geval mogen de bergvrienden hun gerief houden en denk ik niet dat ik hen voortaan nog als "vrienden" zal beschouwen.

Beoordelingen voor Bergfreunde.nl

Duidelijke site en prima advies ;-)

Duidelijke site, ik had een kleine rugzak nodig waar ook mijn mac in paste en omdat bij een aantal rugzakken niet even duidelijk de (binnen) maten stonden adviseerden ze om er een paar te bestellen en wat niet goed was weer terug te sturen (dan betaal je maar een keer de kosten om terug te sturen.) Omdat ik een paar dagen de tijd heb om ze te vergelijken kan ik een weloverwogen beslissing nemen ;-)
Mooie prijs voor de Montana 750i. Maar ik heb het idee dat deze al een keer was gebruikt. Doos was niet verzegeld. Folie zat niet strak op het scherm (af fabriek is dat altijd het geval), en de GPS was ingesteld op het Duits, terwijl dit normaal de start up van Garmin is, waarbij je alle instellingen moet kiezen. GPS zelf is groot, snel, en ik zal hem met plezier gebruiken.
27 jun 2024
Prettige winkelervaring, iedere keer. Communcatie over leveringsproces is ook goed. Levertijden in NL zijn misschien wat langer dan andere webshops, maar wel eerlijk en realistisch. Ik vind ook dat dit heel goed worst gecompenseerd door de aantrekkelijke prijzen!
28 jun 2024
Zeer goede en snelle verzending. Perfect ingepakt. Over het produkt zelf, Oakley DRT3, wat een goed zittende, mooie helm. Ik had de donker groene besteld en kreeg een zwarte. Voor mij was dat geen probleem, vind die zwarte mooier eigenlijk.

Top webshop

Bergfreunde is betrouwbaar, verzendt snel, en de artikelen zijn altijd uitstekend verpakt en in topconditite. Retourpolicy werkt ook fijn. Het assortiment is groot en er zijn vaak goede aanbiedingen.
13 jul 2024

Zeer tevreden

Ruime keuze in goede kwalitatieve producten/merken en scherpe prijzen! Nadat de bestelling was geplaatst werd ik heel goed via mail op de hoogte gehouden mbt de levering.
11 jul 2024
Vriendelijke en goed meedenkende dame bij klantenservice!! Het terugstorten van een bedrag duurt helaas 2 weken. Verder heel tevreden, heel goede kwaliteit winterjassen!!
11 jul 2024
Artikel komt overeen met de foto's en beschrijving. Verzending heeft wel wat meer tijd gekost dan verwacht: duurde 2 werkdagen voordat het verzonden werd.
12 jul 2024

Snelle levering.. keurige tussentijdse mails

De levering van de fietshelm was snel. Tussentijds kreeg je verschillende mails over de toezending en levering. De fietshelm was keurig verpakt.

Echt top!

Snelle levering. Goede doos, die terugsturen gemakkelijk maakt. En het terug gestuurde artikel werd prompt terugbetaald. Super ervaring dus.
Helaas verkeerde bestelling ontvangen, mijn bestelling nu niet meer op voorraad. Wel netjes excuses, kortingbon en betaling retour ontvangen
MJ
martin j.
molenstede
4 jul 2024
Zeer mooie promoties en snel thuis gestuurd. Tot op heden, en dit na verschillende bestellingen, nog niet teleurgesteld geweest
Betrouwbare website en prima levering. Website met informatie waar je wat aan hebt. Levering als beloofd. Ik kom hier vaker.
ND
Nanda D.
ZWANENBURG
Mijn eerste ervaring is goed. De juiste Leki accessoire ontvangen. Wacht alleen nog op de bijbehorende Leki wandelstokken.
Goed geleverd in een weekje ofzo. Helaas schoenen te klein maar daar kan Bergfreunde niets aan doen.

Prima winkelervaring!

Beschikbaarheid product, duidelijke website en communicatie over verzending. Prima winkelervaring!
Uitgebreide en overzichtelijke website, mooie en praktische producten, snelle opvolging van orders.
Altijd goede spullen en service. Levering omdat het uit het buitenland komt altijd iets langer.
8 jul 2024
Volledig op de hoogte gehouden worden van de route en bezorging van de bestelling.dat is super.