Bergfreunde.nl- Logo - Beoordelingen

Amtsgericht Stuttgart HRB 382746
Ronny Höhn, Matthias Gebhardt

Beoordelingen voor Bergfreunde.nl

7.260 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Fantastic experience, will come again! Ordered Friday night, received Wednesday morning in Belgium. If I paid with the card and not a bank transfer, it would arrive even quicker. Two of the three pairs of climbing shoes we needed had very large discounts, great saving! We selected most comfortable shoes first in a regular store, then ordered from Berg Freunde. The shoes look like they were never even tried on by anyone before, straight from the factory. They fit us perfectly well, just like the ones we measured in the store. One pair was already tested on a climbing session yesterday and brought a smile to the climber. It is the first time we have our own shoes: the comfort and overall purchasing experience made it a pleasant journey. No more skepticism about Berg Freunde, from now on I think of it as a high quality trusted store. Customer service replied within 1 day to answer questions and help fix my issue with ordering. Everything was clear and resolved within several hours. Highly recommend this store to new customers and already shared information about it with our friends.

voor de tweede keer ontgoocheld over hoe een probleem (niet) wordt aangepakt bij .nl. ooit de foute schoenmaat gekozen en pas tijdens het op de knop drukken "bestellen" opgemerkt. meteen daarna de juiste maat besteld en een mail gestuurd om te laten weten dat ik een 43 had besteld ipv een 41. of ze de 43 konden annuleren. no way. geen begrip voor mijn fout. ook niet voor de snelle mail. dus moeten terugsturen en verzendingskosten moeten betalen... onlangs niet aan gedacht mijn kortingscode te gebruiken. meteen een mail gestuurd. drie dagen later een mail dat dit niet kon worden aangepast. en nou komt het. ik heb voor beide problemen contact opgenomen met hun Duitse collega's .de en hopla. geld teruggekregen van mijn fout bestelde fietsschoenen en vorige week de 10% korting die ik te goed had. vielen dank Bergfreunde.de

Beoordelingen voor Bergfreunde.nl

Na 1 week de klantenservice gebeld hoe het met de bestelling ging.Via een keuze menu werd ik in de wacht gezet met een verschrikkelijk deuntje. De eerste keer lukte het niet een medewerker te spreken maar de tweede bel poging een dag later ging vlot en de medewerkster was heel vriendelijk en nam mijn vraag serieus .Wat gezegd werd klopte en 2-3 dagen later had ik de bestelling correct in huis. Mijn ervaring met deze website is positief.
Prima product, maar verzending van een item dat in een envelop past, graag ook in een envelop versturen en niet in een enorme doos. Het is ten eerste transport van een enorme hoeveelheid lucht (niet bepaald milieubewust) en ten tweede moet ik thuis zijn om die doos in ontvangst te nemen, terwijl het met gemak door de brievenbus had gepast.
Goede communicatie omtrent orderproces. Verzending duurt misschien wel wat langer dan bij andere webshops, daar tegenover staat een termijn van 100 dagen waarin je je product kunt retourneren. Vooral bij wandelschoenen kan dit handig zijn omdat je dan langer de tijd hebt om ze te testen alvorens ze te gaan gebruiken.
Op dit moment weet ik zo niet. Misschien een hele andere vraag. Omdat ik fan van Scrapa Mojito sneakers. Ik heb nu paar Scrapa Mojito Planet Suede. Kan ik ook ergens mijn oude Scrapa sneakers opsturen of inleveren om te recyclen. Alvast bedankt voor uw aandacht, Met vriendelijke groet, Monique Sijstermans
Ondanks de wat minder goede recensies toch een bestelling geplaatst. De bestelling is met een week netjes en in de goede maat binnen gekomen. Werd ook netjes op de hoogte gehouden met track en trace. Wellicht één verbeter puntje is de snelheid kwa levering, vergeleken met andere websites.
Bij terug zending van de bestelling kreeg ik geen ontvangstbevestiging. Die kwam pas nadat de zending was gecontroleerd en beoordeeld. Ik wist dus pas na bijna drie weken dat de zending was aangekomen. Dat mag wat mij betreft veel eerder gebeuren.
Top en snel geleverd. Heb vaker bij Bergfreunde bestelt, en altijd netjes afgehandeld. Alleen PostNL is irritant. Heb in de app een aflever punt aangegeven, maar toch niet afleveren op aangegeven punt, maar dag later aan mijn deur staan :(.
Nette communicatie en complete, snelle levering. Enige puntje is dat de verzending niet te volgen was zodat er niet op de levertijd/dag geanticipeerd kon worden, maar dat doet zeker niet onder voor de verdere keurige levering.
2 afgeprijsde Uvex fietshelmen op Internet gevonden bij Bergfreunde. De helmen hadden we als goed beoordeeld in tests gelezen. De bestelling was goed te volgen tot de levering. Keurig verpakt. Blij mee.
Ik heb outdoor Sandalen gekocht. maat 42 ( us11). Het was netjes verpakt in dozen. Toen ik de schoenen aandeed kon ik merken dat het goed zat en dat je heerlijk op kan lopen. Ik ben er blij mee.
Duidelijke website, goede zoekfunctie, goede artikelbeschrijving. Bestelcircuit is ook in orde: bestellen en betalen gaat vlot. De begeleiding tot aflevering is ook op orde. Dus: niets te mekkeren!
Duidelijke website, geen fratsen. Toch verrassend snelle bezorging. Mooie schoenen, prima kwaliteit. Ik dacht al te zien dat ik ze een maatje groter moest bestellen en dat was maar goed ook.
van R V.
Goede kwaliteit tegen redelijke prijs. En ziet er nog leuk uit ook Gebruik dit voor het eerst omdat ik voor een goed doel Pamplonja - Santiago wil fietsen na een openhartoperatie
Mijn favoriete schoenen merk besteld en keurig en snel ontvangen. Het was moeilijk een winkel te vinden waar dolomites verkocht worden. Dan maar online en dat is prima bevallen
Producten in goede staat en op tijd ontvangen. Fijn dat het tijdelijk met gratis verzenden en retour besteld kon worden. Al heb ik de retour niet nodig gehad 😉
Snelle levering, prima schoenen. Veel te grote verpakking, dat is niet duurzaam. Kleinere doos dan kan er meer in de vrachtwagen dus minder brandstof nodig.
De broek had gewoon door de brievenbus gekunt. Zat in een klein plastic zakje en daaroverheen een grote doos.niet nodig, voor het milieu en de post. Groet
De riem Conveyor Belt M, was ruim 8 cm te lang, langer dan de aangegeven lengte, volgens artikelcode. De goederen tevoren controleren!
Bergfreunde.nl heeft altijd een uitgebreid assortiment, scherpe prijzen, snelle levering en een goede retour-regeling. Prima web-shop.
gewoon top. duidelijke uitleg artikel. Snelle afwikkeling betaling en levering ,goed verpakt. En extra trust verzekering. Aanrader