italian-design.nl- Logo - Beoordelingen

italian-design.nl

11 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden93 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 jan 2017
italian-design.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 mei 2023
Vakkundig geadviseerd, mooie artikelen van Lise Charmel gekocht. En een leuke strandtas erbij cadeau gekregen. Top!
SS
Sandra S.
Reeuwijk

22 mei 2023
Als een artikel is teruggestuurd, hoor je niks meer!!! Je zou verwachten, dat als pakket retour komt, met track en trace, je dan ook reactie zou krijgen. Helaas, nonchalant.

Beoordelingen voor italian-design.nl

Antwoord van italian-design.nl
Beste, Hartelijk dank voor jouw beoordeling in de vorm van 5-sterren! Heel veel plezier van jouw aankoop! Geniet ervan!
SS
Sandra S.
Reeuwijk
8 mei 2023
11 mei 2023
Hartelijk dank voor deze mooie review, daar zijn wij heel blij mee! Italian Design
31 aug 2023
Geweldige service en super vriendelijk telefonisch geholpen.
3 sep 2023
Beste Mieke, bijzonder veel dank voor jouw prachtige positieve review! Wij zijn er heel blij mee en je helpt er nieuwe bezoekers van onze site mee! Reuze bedankt! 🤩
Goed telefonisch advies en snelle levering!
Antwoord van italian-design.nl
Heel hartelijk dank voor deze prachtige review, heel fijn! 😊
3 aug 2023
Behulpzaam, fijne service en snelle reactie
5 aug 2023
Beste Wendy, wat een mooie review, heel hartelijk dank, daar zijn wij heel blij mee!
Snel en duidelijk ,goed verpakt
Antwoord van italian-design.nl
Beste Ben, Hartelijk dank voor jouw review! Heel goed te horen dat alles snel duidelijk en goed verpakt was. Prettige feestdagen en een gelukkig nieuwjaar!
Fijne service. Denken mee met je.
13 jun 2023
Heel veel dank voor deze prachtige review! 😊 Italian Design
Goede service. Klantvriendelijk
7 jul 2023
Wat goed om te horen, heel veel dank en graag tot ziens! Italian Design
22 jul 2023
Top service ♥️
22 jul 2023
Beste Bianca, Heel hartelijk dank voor jouw mooie review! Daar zijn wij zo blij mee! Graag tot ziens in onze online winkel, Italian Design
14 mei 2023
14 mei 2023
Heel veel dank voor uw mooie review! Graag tot ziens!
22 mei 2023
23 mei 2023
Beste mevrouw, Wij kunnen een retour pas bevestigen en erop reageren wanneer wij deze zelf hebben ontvangen ;) Uw pakketje bleek dagenlang door het koeriersbedrijf zelf heen en weer gereden te zijn. In het vertrouwen u hiermee correct te hebben geïnformeerd, een vriendelijke groet van Italian Design