Hamamdoek.nl

53 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.665 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 jun 2019
Hamamdoek.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 jan 2024
mijn bestelling werd persoonlijk thuis bezorgd nog diezelfde middag. en ja, ik woon toevallig heel dichtbij, maar toch heel aardig, want dat had ik niet verwacht. De hamamdoeken hebben precies de maat die ik wil en zijn van uitstekende kwaliteit voor een prima pijs!
MS

De kleur is erg mooi en het motief ook. Maar ik vind het eigenlijk geen hamamdoek. Erg dunne stof. Het is meer een omslagdoek.

Beoordelingen voor Hamamdoek.nl

AV
Annelies v.
Bergen L
Fijne producten, zeer tevreden over. Goede service met wasvoorschriften etc. Keurig netjes verpakt en supersnelle levering. Ben dan ook voor 100% meer dan tevreden en in mijn optie valt er niet veel te verbeteren. Niets dan lof!!
Prima verpakt en lekker snel geleverd!!
Antwoord van Hamamdoek.nl
Beste klant, een hamamdoek is altijd een dunne doek. Een hamamdoek is van oorsprong ook een omslagdoek die gebruikt wordt in de badhuizen. Hamamdoeken kunnen van gewicht en formaat variëren. De hamamdoek die u heeft gekozen weegt 380 gram. Dat is ook een normaal gewicht voor een hamamdoek
17 mrt 2024

Fijne hamamdoek

Betrouwbare website, snelle bezorging en prima hamamdoek!
Snelle en keurige afhandeling van de bestelling.
Ziet er vlgs beechrijving uit
28 jan 2024

Prima webshop!

Vaker besteld bij Hamamdoek.nl. Fijne webshop. Vragen via de mail worden snel beantwoord. Bestelling snel verstuurd. Alles perfect.

Snelle bezorging, mooie doeken

Snelle bezorging, goed product! Hamamdoeken zijn erg mooi, leuk om als cadeau te geven aan iemand die op reis gaat.
Prima ervaring. Maar doek heb ik nog niet gebruikt, kan daar verder nog geen beoordeling over melden
21 jan 2024
Vooral het patroon op de badjas en de kwastjes maken deze badjas erg mooi
3 feb 2024
Geweldig assortiment en een top!!!!!!! Klantenservice
Mooie kwaliteit en snelle levering, Top!
27 jan 2024

Het is gewoon een hele mooie zonnebed cover !

Het is gewoon een hele mooie
Is prima !