tofvel.com- Logo - Beoordelingen

tofvel.comReviews

Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2021
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022
tofvel.com is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij tofvel.com kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2021
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022

Beoordelingen voor tofvel.com

97 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

8 mrt. 2022
De sloffen zijn prachtig en lekker warm en zitten goed. Het enige dat we wat vreemd vinden is de maat. Ik heb normaliter maat 43/44 en bij Tofvel heb ik maat 45. Maar goed, als je dat eenmaal weet, is er geen probleem meer. We vinden het wel jammer, dat de sloffen met de rubber zool niet meer voorradig waren. We hadden eerder sloffen met een zeemleren zool en die slijt het snelst. De oude sloffen waren nog helemaal goed, alleen de zool niet meer. Dat vinden we eigenlijk wel zonde, want materiaalverspilling.

23 dec. 2021
Bestelling en levering verliep vlot. Lekkere warme sloffen van wolvilt met stevige zool. De sloffen zijn gemaakt van wolvilt waardoor je eigenlijk een lagere prijs zou verwachten.

Beoordelingen voor tofvel.com

De bestelling kwam snel. De verpakking zag er al heel leuk uit, was goed verzorgd en de pantoffels waren prachtig. Helaas niet voor mij. Ik had tevoren telefonisch contact gehad om te vragen, of ik met mijn brede voeten in de pantoffel zou passen. Er werd mij aangeraden een maat groter te nemen. Deze raad was niet goed. Volgende keer niet aan een ander geven. Want ik moest natuurlijk wel het pakketje terugsturen en port betalen, een beetje zuur.
11 nov. 2022
Mooie goed zittende sloffen. Op de website stond een maat groter te bestellen. Bij het passen vond ik ze iets te ruim zitten, maar ik ze zaten aan elkaar vast en ik kon er niet in lopen. Na het afknippen van de labels bleken ze echt een maat te groot. Als reactie op het antwoord: ik heb de Tibet sloffen. Op de website staat echt een maat groter te bestellen. Misschien even aanpassen dan?
Ik kocht nu het tweede paar tofvels. Het eerste is al jaren oud en nog steeds prima. Het tweede paar gebruik ik in het huis van mijn vriendin. Dan zijn mijn voeten ook daar lekker warm. Mijn complimenten voor dit uitstekende product en de wijze waarop het gemaakt wordt.
Antwoord van tofvel.com
Heel erg bedankt voor je mooie review! We goed om te horen dat je al een tweede paar hebt gekocht. We hopen dat je nog lang warme voeten kan krijgen. Zowel thuis als nu bij je vriendin!
Veel uitleg over de sloffen, hoe en waar ze gemaakt worden, wol van Nepalese schapen enz.. Mooie kaartjes met tekst en foto's bijgevoegd.
Antwoord van tofvel.com
Fijn om te horen dat je het een mooi product vind. We proberen de klanten te informeren over hoe de sloffen gemaakt worden. We wensen je veel plezier met je sloffen!
Maat (45) is goed, duidelijke foto's en erg mooie sloffen voor mijn man. Wil ze zelf eigenlijk ook wel. Snelle verzending.
Antwoord van tofvel.com
Bedankt voor je review! Wat fijn dat de sloffen in de smaak vallen van uw man. Ik hoop dat je zelf ook een mooi paar kan vinden om jezelf ook van warme voeten te kunnen voorzien :)
De bestelling verliep vlot. De kousen zijn super mooi, heel goed van kwaliteit. Blijven mooi en in vorm na het wassen.
Antwoord van tofvel.com
Bedankt voor je mooie review! We hopen dat je veel plezier beleefd met je aankoop!
12 nov. 2022
Ze zitten lekker zijn warm Het mindere aan de sloffen is de instap zeker als je wat ouder bent en niet meer zo soepel
16 nov. 2022
Bedankt voor je positieve review! Op het begin kan het inderdaad zijn dat de sloffen moeizaam aan te trekken zijn, maar na een tijdje gaat dat veel soepeler. We wensen je veel plezier met je sokken!
In eerste instantie dacht ik niet in de pantoffel te kunnen stappen dit is inmiddels wat soepeler geworden
Antwoord van tofvel.com
Bedankt voor je review! In het begin kan het instappen iets moeizamer gaan, maar uiteindelijk gaat het allemaal soepeler. We wensen je veel plezier met je sloffen!
10 nov. 2022
Heerlijk, warme en eerlijke pantoffel. En niet meer uitglijden op de iets te gladde vloer
15 nov. 2022
Fijn om te horen dat je tevreden bent over de Tofvel. We hopen dat je niet uitglijd en dat je lekkere warme voeten krijgt voor de koudere dagen.
17 nov. 2022
Hele mooie en originele pantoffels. Alles verliep hel vlot van bestelling tot levering.
18 nov. 2022
Fijn dat alles naar wens is verlopen! Leuk dat je een review hebt achtergelaten. We wensen je veel plezier met je sloffen.
Pantoffels “zitten” boven verwachting comfortabel! Geen koude voeten meer 👍😉
Antwoord van tofvel.com
Goed om te horen dat de sloffen bevallen! Bedankt voor de review. We wensen je veel plezier met je sloffen!
Superfijn product en soepele afhandeling van de aanschaf. Heel blij mee!
Antwoord van tofvel.com
Bedankt voor je review! We wensen je veel plezier met je sloffen!
Lekker warm! En bovendien ook dat het natuurlijke sloffen zijn.
Heerlijk warm, goede maat/ pasvorm. (H)eerlijk product !!!
20 nov. 2022
Mooi ideaal, mooi spul. Niet teveel aan de strijkstok.
21 nov. 2022
Bedankt voor de mooie review! We wensen je veel plezier met je pantoffels.
20 nov. 2022
Heel fijne sloffen en ook supersnel bezorgd.
21 nov. 2022
Fijn dat alles goed is verlopen. We doen ons best om alles zo goed mogelijk te laten verlopen en dat is gelukkig gelukt!
van Ton B.
Heerlijk warm en ze zien er gelikt uit.
21 nov. 2022
Bedankt voor de 5 sterren! We wensen je lekkere warme voeten deze winter!
19 nov. 2022
Lekker warme voeten! En mooi....
21 nov. 2022
Bedankt voor de review! We wensen je veel warmte met je Tofvel pantoffels
16 nov. 2022
Prima product, keurig bezorgd.
18 nov. 2022
Bedankt voor de 5 sterren. We wensen je veel plezier met je sloffen!
Super snel en goed product!