fashionette.nlReviews

Amtsgericht Düsseldorf HRB 91139
Thomas Buhl, Daniel Raab

Beoordelingen voor fashionette.nl

557 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Bestellen en betalen ging heel snel en makkelijk. Ik ben erg blij met mijn mooie sneakers en ze lopen heerlijk!!! Wat beter kan: de bezorging had de doos met dure schoenen ergens neer gezet bij een zijdeur. Heel bijzonder, wat er is geen zijdeur. Gelukkig had een oplettende buurman dit gezien en het pakket meegenomen. Ik wist dus verder van niets. Pas na 2 dagen bekend waar het pakket was en degene die het leverde zei dat ik geduld moest hebben wat het kon alsnog geleverd worden. Beetje tegenstrijdig en extreem om zulke dure schoenen gewoon ergens buiten te zetten.

Ik heb vaker bij dit bedrijf besteld maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik had een tas in de sale gezien voor €127 en heb deze gekocht. De tas was niet aangekomen na 1 week waardoor ik dacht van laat me contact opnemen met de klantenservice. De klantenservice gaf aan dat ik een mail moest sturen om te kijken waar mijn pakket bleef. Niet veel later ontving ik een retourmail dat mijn tas retour was gestuurd, maar dat had ik uiteraard zelf niet gedaan. Het bleken technische issues te zijn, okee dat kan eenmalig zeker. Nadat de tas weer aangekomen was heb ik de tas opnieuw besteld. Deze tas is verzonden met “ups” beweert fashionette en geweigerd aan de deur. Ik of mijn buren weigeren nooit pakketjes, ik bestel echt vaak dingen en dat is nog nooit gebeurd. Weer contact met fashionette en ineens is het artikel na “terugkomst” ook uit het assortiment (toeval)? Fashionette gooit het op UPS qua levering maar ik vind dat jij als bedrijf dit met een klant ervaart; je dit netjes hoort op te lossen en het artikel alsnog hoort na te sturen. Telkens mails met sorry en excuses maar geen oplossing hiervoor. Die tas kost normaal €300 en ineens voor zo een koopje wordt hij niet geleverd en is hij ineens verdwenen uit het assortiment. Los van dit hele gebeuren heeft fashionette nooit een email of belletje gegeven van dat er het een en ander fout ging met mn bestelling. Ik moest zelf overal achteraan lopen, 5x gebeld, 5x gemaild en telkens hetzelfde antwoord. Jij als bedrijf bent verantwoordelijk naar je klanten toe en communiceert slecht en levert het artikel niet voor 2x (schuld eerst bij een technische storing en daarna de schuld bij UPS) —> zonder enige communicatie naar mij als klant. Ik wil nog steeds een oplossing, Fashionette is geen rotbedrijf maar ik ben niet tevreden over A. Het proces en B. Geen oplossing. Dat een pakket een keer verloren raakt, geweigerd wordt etc; begrijpelijk. Maar twee keer? En nu ineens verdwenen? Ik hoop dat ze nu mijn klacht serieuzer nemen want ik vind dit echt belachelijk. Het enige wat ze zeggen is dat ik kan aanmelden voor de nieuwsbrief als ik updates wil ontvangen over of het artikel nog komt: het is toch te gek voor woorden dat dat als bedrijf je reply is als een klant al drie weken wacht op iets wat niet komt en nooit is gekomen.

Beoordelingen voor fashionette.nl

van Jo V.
Handige duidelijke website met veel aanbod van mooie designer merken. Shoppen van designer merken voor elk budget. Snelle levering en zonder problemen retourneren. Zou top zijn als er nog meer mooie merken bijkomen.
Altijd correct en ook snellere levering dan aangegeven. Aanrader
Makkelijk en Betrouwbare. Ik ben cliënt al jaren.
Snelle levering, goede prijzen, prettige service
Snelle levering, leuk verpakt, fijne kortingen.
Grote keuze, goede prijzen, netjes geleverd
Super mooie tas en portomonee besteld.
Mooie producten en snelle verzending.
goed verpakt en snelle levering
Heel mooi verpakt !
Heel tevreden!