fashionette.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 21 okt. 2020
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022
fashionette.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij fashionette.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 21 okt. 2020
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022

Beoordelingen voor fashionette.nl

498 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 aug. 2022
Een horloge gekocht, bleek dat die niet meer te leveren was. Was handiger geweest om het horloge niet op de site te zettten. Was teleurstellend. Na 1 week een mail dat het horloge niet leverbaar was. Dag na deze mail wel mijn geld terug. Maar had liever het horloge gehad.

15 jan. 2022
Ik heb vaker bij dit bedrijf besteld maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik had een tas in de sale gezien voor €127 en heb deze gekocht. De tas was niet aangekomen na 1 week waardoor ik dacht van laat me contact opnemen met de klantenservice. De klantenservice gaf aan dat ik een mail moest sturen om te kijken waar mijn pakket bleef. Niet veel later ontving ik een retourmail dat mijn tas retour was gestuurd, maar dat had ik uiteraard zelf niet gedaan. Het bleken technische issues te zijn, okee dat kan eenmalig zeker. Nadat de tas weer aangekomen was heb ik de tas opnieuw besteld. Deze tas is verzonden met “ups” beweert fashionette en geweigerd aan de deur. Ik of mijn buren weigeren nooit pakketjes, ik bestel echt vaak dingen en dat is nog nooit gebeurd. Weer contact met fashionette en ineens is het artikel na “terugkomst” ook uit het assortiment (toeval)? Fashionette gooit het op UPS qua levering maar ik vind dat jij als bedrijf dit met een klant ervaart; je dit netjes hoort op te lossen en het artikel alsnog hoort na te sturen. Telkens mails met sorry en excuses maar geen oplossing hiervoor. Die tas kost normaal €300 en ineens voor zo een koopje wordt hij niet geleverd en is hij ineens verdwenen uit het assortiment. Los van dit hele gebeuren heeft fashionette nooit een email of belletje gegeven van dat er het een en ander fout ging met mn bestelling. Ik moest zelf overal achteraan lopen, 5x gebeld, 5x gemaild en telkens hetzelfde antwoord. Jij als bedrijf bent verantwoordelijk naar je klanten toe en communiceert slecht en levert het artikel niet voor 2x (schuld eerst bij een technische storing en daarna de schuld bij UPS) —> zonder enige communicatie naar mij als klant. Ik wil nog steeds een oplossing, Fashionette is geen rotbedrijf maar ik ben niet tevreden over A. Het proces en B. Geen oplossing. Dat een pakket een keer verloren raakt, geweigerd wordt etc; begrijpelijk. Maar twee keer? En nu ineens verdwenen? Ik hoop dat ze nu mijn klacht serieuzer nemen want ik vind dit echt belachelijk. Het enige wat ze zeggen is dat ik kan aanmelden voor de nieuwsbrief als ik updates wil ontvangen over of het artikel nog komt: het is toch te gek voor woorden dat dat als bedrijf je reply is als een klant al drie weken wacht op iets wat niet komt en nooit is gekomen.

Beoordelingen voor fashionette.nl

10 sep. 2022
Communiceren in het nederlands en bij vragen graag inhoudelijk antwoord opgeven dan standaard makkelijk doorverwijzen naar een link met een lap tekst.
10 sep. 2022
Beetje saaie collectie aanbod. Aanbiedingen zijn vaak niet geldig op de artikelen die je juist wilt kopen
3 sep. 2022
My sandal broke so I sent an email to customer service. I quickly received a response to my email. Everything is done quickly and well and I was able to order a new pair at a later time. Very happy with Fashionette, definitely worth buying here again.
Product niet gekregen, waarom is mij niet duidelijk, ze zeggen iets mis gegaan met betalen/niet op voorraad?? Maar wel snel antwoord en geld terug
nu 3 keer iets besteld en alle keren een prachtige tas ontvangen, zorgvuldig ingepakt en alles op tijd en voor een gereduceerde prijs. Heel fijn
2 x besteld hier en super tevreden. De 2 keer stond er dat het 4 dagen levertijd zou zijn maar had ze de volgende dag al binnen.
12 sep. 2022
Goede webwinkel, mooie produkten, alleen jammer dat het met UPS verstuurd word.
31 aug. 2022
Snel verzonden, mooi en met aandacht verpakt en leuke prijzen!
6 sep. 2022
Snelle service en de verpakking zelf zag er heel keurig uit!
12 sep. 2022
Snelle levering,product zoals beschreven,en op foto
31 aug. 2022
Weet niet of me bestelling nu gecanceld is of niet.
Het product deed volledig aan mijn eisen/wensen
Goede service alleen afterpay doet het niet.
3 sep. 2022
Snelle bezorging, zorgvuldig verpakt.
Snelle levering, goede klantenservice
Duidelijke site. Snelle service!
Snel geleverd en goed verpakt
Heel fijn en goede deals!
5 sep. 2022
Goed en snel geleverd.