fashionette.nl

211 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.538 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 okt 2020
fashionette.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Had in beginsel wat angst om te bestellen daar de prijzen wel bijzonder goed waren in vergelijking met andere aanbieders. Toch besteld en dit hele proces verliep eenvoudig en duidelijk te volgen wat het proces zou worden incl. een geschatte leveringsdatum welke na de feestdagen zou liggen. Heel mooi was dan ook dat bestelde ruim voor die datum en nog voor oud en nieuw geleverd werd!!! Echt blij verrast door zowel kwaliteit van bestelde als levering !!!

14 aug 2023
Ik keek uit naar dit product om cadeau te doen aan iemand. Helaas ben ik nu een week op mijn pakket aan het wachten en heb nog steeds niks ontvangen. Het product zal vast prima zijn, alleen de levering was in dit geval slecht! Een langere levertijd is geen probleem maar ik heb 7 dagen lang iedere dag een bericht gehad dat mijn pakket die dag binnen zou komen. Dat is zeer frustrerend als je het dan nog steeds niet hebt ontvangen. In de toekomst denk ik wel dat ik nog een keer wat zou bestellen. Echter mocht het product wat ik wil ook in een andere webshop te koop zijn dan kies ik daarvoor aangezien die wel een normale levertijd kunnen garanderen

Beoordelingen voor fashionette.nl

GV
Gina v.
Den Haag
Perfecte aflevering!! Originele spullen. Foto komt perfect overeen met de werkelijkheid. Site is gemakkelijk toegang naar!! Netjes op de hoogte gehouden van iedere stap vanaf betaling tot aan de levering. Perfecte email verkeer. Dankjewel fashionette!!! Ik beveel ten zeerste deze winkel aan!!!
Snelle en correcte levering, goede prijs. Alleen jammer dat je bij het bestellen niet kan kiezen voor afhalen op een afleverpunt. Dat heeft mijn voorkeur voor veiligheid en ook duurzamer denkik
AK
Alla K.
Westmaas
Bestel vaker bij dit bedrijf. Erg betrouwbaar en met goede service. Heb een keer iets besteld wat uiteindelijk niet leverbaar was, binnen 2 dagen had ik mijn geld teruggekregen.
Veel keuze en snelle levering en niet te vergeten er kan in delen betaald worden!
AJ
Aj J.
Rotterdam

Geweldig snel

Mooi ingepakt en snel geleverd ook handig om in termijnen te betalen
Veel keuze, scherpe prijzen en snelle levering.
Keurig verpakt, eerder bezorgd dan verwacht.
Veel keuze en snelle levering
Snelle en duidelijke levering!
AJ
Aj J.
Rotterdam
Goed verpakt en snel geleverd
3 mrt 2024
Top verpakt!!!
Goed.
NE
Naz E.
Zaandam
Vouchers werken niet op alle producten

Easy to place the order and quick delivery

Easy to place the order, got quick confirmation, as soon package is handed over to courier company got the tracking details and next delivered.
De prijs van het product en de snelle levering met daarbij de extra garantie die werd aangeboden op de verzending