durlinger.com- Logo - Beoordelingen

durlinger.com
Beoordelingen:

1.553 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.424 beoordelingen in totaal  

4,67
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 1 feb 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
durlinger.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

20 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling verliep niet vlekkeloos. Ondanks dat ik mijn adres gewijzigd had, werd mijn bestelling toch naar mijn oude adres gestuurd, zag ik later op de bevestigingsmail. Eerst klantenservice aan de lijn gehad die me vertelde dat de bestelling geannuleerd zou worden omdat de schoenen die ik besteld had niet op voorraad zouden zijn. Vervolgens krijg ik 2 uur later een mail dat ze verzonden waren, naar het verkeerde adres. Nogmaals de klantenservice gebeld. Ik kreeg een andere dame aan de lijn die mij goed geholpen heeft. Ze kon de levering niet meer wijzigen, maar had wel waardevolle tips om de verzending op een afhaalpunt te laten bezorgen. Zo kreeg ik toch mijn schoenen nog in handen.

de meest kritische beoordeling

6 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
In de vakantie bij jullie schoenen gekocht,die zaten zo lekken en had geen pijn in mijn linker voet (dystrofie).bij thuiskomst dacht ik. Ik bestel nog eens de zelfde schoenen voor reserve,dus gedaan paar dagen later netjes thuis bezorgd,met het openen dacht ik al O verkeerde doos,schoenen eruit gehaald en ik schrok toch wel van de geel verkleurde linker schoen.jullie heb ik gelijk gebeld en geen probleem ik moest ze opsturen (gelijk) gedaan. Ik zou nieuwe toegestuurd krijgen.dus niet. Ik kreeg gewoon het geld terug gestort,en nu heb ik geen reserve erg jammer van de slechte service.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor durlinger.com

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
(17)
(22)
Resetten
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van durlinger.com
2 dagen geleden
Beste, Wat jammer dat we maar 1 ster hebben gekregen! Kunnen we iets voor je doen? Is er iets niet naar wens verlopen? Je mag ons altijd een email sturen naar info@durlinger.com, we helpen je heel graag! Liefs Durlinger.
13 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Eerder geld terug storten bij retour winkel.
Beoordeling melden
Antwoord van durlinger.com
15 apr 2024
Beste, Bedankt voor de beoordeling. Een verwerking van een retour kan tot 10 dagen duren, vaak gebeurt dit sneller. Bij drukker periodes zoals nu kan het langer duren, excuses hiervoor
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
1 april besteld. En op heden 10 april nog niks ontvangen. Al een mail gestuurd en ook nog geen antwoord gekregen. En dan zeggen 1 a 2 werkdagen.
Beoordeling melden
Antwoord van durlinger.com
10 apr 2024
Beste, bedankt voor je beoordeling. Wij kunnen helaas geen mail vinden die gekoppeld is aan het mailadres kun je ons nogmaals mailen naar info@durlinger.com? Volgens de T&T code is het pakket namelijk wel geleverd, we kijken heel graag met je mee. Liefs Durlinger.
8 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verkeerde maat geleverd dus niet goed de bestelling bekeken of verkeerd op de site gezet niet fijn zo
Beoordeling melden
Antwoord van durlinger.com
11 mrt 2024
Beste, bedankt voor de beoordeling. We konden zien dat er een Engelse maat 8,5 besteld is, dit is een 42,5 in Europese maatvoering. Vervelend dat de schoenen niet de juiste maat hadden, hopelijk heeft u nog andere leuke schoenen weten te bemachtigen. Liefs Durlinger.
7 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Omdat ik na 1 week nog steeds geen bericht heb ontvangen van de reteurzending.
Beoordeling melden
Antwoord van durlinger.com
8 jan 2024
Beste, Bedankt voor de beoordeling, vervelend dat deze niet positief is. Wij hebben de schoenen vandaag retour ontvangen en verwerkt. Het aankoop bedrag zal binnen enkele dagen op de rekening worden terug betaald waarmee ook is betaald. Een retour en de verwerking daarvan kan tot 10 werkdagendagen duren, de bestelling werd op 31 Dec geleverd, de verwerking heeft dus maar 5 werkdagen geduurd . Liefs Durlinger.
31 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Allebei de schoenen waren stuk, dus eerst controleren voor ze de deur uit gaan
Beoordeling melden
29 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
In de winkel geweest in Weert, er stonden 3 winkelbediende aan de kassa te kletsen, hebben zelf de maat moeten opmeten van onze kleinzoon en de 2e schoen bijgevraad en deze hebben we gekregen maar dat was het ook nog niet eens een vraag of ze konden helpen of alles naar wens was etc. Want ze ging weer terug naar de kassa, ik heb alle schoenen terug gegeven en vertrokken
Beoordeling melden
18 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb 2 verschiledne schoenen in Food gekregen !!!
Beoordeling melden
15 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Schoenen retour gestuurd, twee dagen later lagen ze weer op het afhaalpunt van Post.nl.....
Beoordeling melden
Antwoord van durlinger.com
18 dec 2023
Beste, Bedankt voor de beoordeling. Wij werken met een antwoordnummer, hiervan is een label toegevoegd bij de bestelling. Als deze juist wordt ingevoerd bij het PostNL punt gaat het pakket naar ons toe. In uw geval zal het antwoordnummer niet goed zijn ingevuld, hier kunnen wij niets aan doen helaas. Zodra we de schoenen retour hebben ontvangen zullen we ze zo snel mogelijk verwerken en terug betalen.
9 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Schoenen waren vuil en beschadigd

Schoenen waren duidelijke meerdere keren gepast in winkel. Vuil en beschadigingen. Dit waren dus geen nieuwe schoenen. Dit duidelijk vermelden bij verkoop. En schoenen voor versturen goed controleren. Alles retour
Beoordeling melden
Antwoord van durlinger.com
11 dec 2023
Beste, bedankt voor de beoordeling. Veel van onze schoenen worden verstuurd vanuit onze winkels, het kan zijn dat ze daar gepast zijn, uiteraard mogen de schoenen er niet gedragen uitzien. Onze excuses voor het ongemak. Alles schoenen zijn inmiddels terug retour ontvangen en verwerkt. Liefs Durlinger Schoenen.
28 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Duurt lang voordat retour is afgehandeld terwijl je de betaling niet stil kunt leggen totdat retour is verwerkt en kan het bedrag wat je dus moet betalen niet aan passen en dus minder betalen
Beoordeling melden
Antwoord van durlinger.com
29 nov 2023
Beste, Bedankt voor de beoordeling. Helaas hebben wij de retour nog niet ontvangen, als deze is ontvangen en verwerkt zal de factuur ook aangepast worden. U heeft 30 dagen de tijd om te betalen, het kan zijn dat u een betaal herinnering van Billink ontvangt. Wij kunnen de factuur ook altijd voor uitstellen zodat u geen druk hoeft te voelen. Mochten er vragen zijn neem dan gerust contact met ons op via info@durlinger.com. Liefs Durlinger
25 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Snellere uitbetaling bij retour
Beoordeling melden
Antwoord van durlinger.com
27 nov 2023
Beste, Bedankt voor de beoordeling. Wij streven erna om iedere retour binnen 10 dagen te behandelen en terug te betalen, vaak lukt dit sneller! We hebben de retour in de winkel vandaag verwerkt, het bedrag zal met een dag terug op de rekening staan. Liefs Durlinger.
18 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Meer grote maten in de winkel presenteren. Vanaf maat 43 moet bijna altijd online worden besteld. Als jullie het überhaupt al aanbieden. Ik winkel voortaan bij een ander.
Beoordeling melden
Antwoord van durlinger.com
20 nov 2023
Beste, bedankt voor de beoordeling. Wij verdelen onze schoenen over onze +- 45 winkels, omdat grotere maten minder goed verkocht worden hebben we hier nooit heel veel van op voorraad , deze worden zo goed mogelijk verdeeld over onze winkels. Wanneer een maat niet beschikbaar is in de gewenste winkel kan de winkel deze altijd voor je bestellen, je kunt ze dan ook in de winkel passen. Excuses voor het ongemak. Liefs Durlinger.
23 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb geen enkel bericht ontvangen over een terugbetaling
Beoordeling melden
Antwoord van durlinger.com
24 okt 2023
Beste, Vervelend om te horen dat u nog niks van de terugbetaling heeft vernomen. Ik wil u adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice. Wij telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8.30 uur tot 17.30 uur op telefoonnummer 088 - 1233 077. Uiteraard kunt u uw vraag ook per e-mail stellen. Met vriendelijke groet, Durlinger Schoenen
9 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
3x bekraste schoenen opvangen op rij. Toen maar gestopt en op zoek naar andere schoenen
Beoordeling melden
Antwoord van durlinger.com
9 okt 2023
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat ontzettend vervelend dat dit is gebeurt, onze oprechte excuses! Voor een volgende keer willen we je vragen hierover te mailen naar info@durlinger.com dan hadden we een extra controle voor je uitgevoerd zodat je zeker een paar goede schoenen had ontvangen! Nogmaals onze excuses. Liefs Durlinger.
8 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Was een fout gemaakt door mijzelf. Toen ik contact op nam bij klantenservice om te kijken of er iets aan gedaan kon worden. Stuiten ik op een heel onvriendelijke mevrouw. Ze wilde me niet verder helpen en was behoorlijk brutaal. Het was inderdaad mijn eigen fout dit ook toegegeven. Alleen mijn vraag was om samen te kijken hoe ik het op kon lossen. Door haar reactie kom ik niet meer bij durlingerm
Beoordeling melden
Antwoord van durlinger.com
9 okt 2023
Beste, Bedankt voor de beoordeling. Vervelend dat dit is gebeurt. Uiteraard is dit niet de bedoeling en zullen we dit ook intern bespreken. Hopelijk is het verder wel opgelost? Anders willen we je vragen om te mailen naar info@durlinger.com. Liefs Durlinger.
7 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Jammer, na 1 keer dragen beschadiging

Vaak schoenen gekocht voor beide kinderen, die goed zijn bevallen. Nu een paar voor me dochter gehaald van merk ikke. Na 1 keer dragen is neus al helemaal kapot. Hierover een mail gestuurd, als antwoord gekregen dat hey gebruik sporen zijn (toch schoenen van 90 euro)
Beoordeling melden
Antwoord van durlinger.com
9 okt 2023
Beste, Bedankt voor de beoordeling. Helaas valt beschadigde neuzen niet onder de garantie bij kinderschoenen. Uiteraard hadden we gekeken naar een passende oplossing mocht het een ander defect zijn dat niet gerelateerd is aan eigen gebruik. Liefs Durlinger
6 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
In de vakantie bij jullie schoenen gekocht,die zaten zo lekken en had geen pijn in mijn linker voet (dystrofie).bij thuiskomst dacht ik. Ik bestel nog eens de zelfde schoenen voor reserve,dus gedaan paar dagen later netjes thuis bezorgd,met het openen dacht ik al O verkeerde doos,schoenen eruit gehaald en ik schrok toch wel van de geel verkleurde linker schoen.jullie heb ik gelijk gebeld en geen probleem ik moest ze opsturen (gelijk) gedaan. Ik zou nieuwe toegestuurd krijgen.dus niet. Ik kreeg gewoon het geld terug gestort,en nu heb ik geen reserve erg jammer van de slechte service.
Beoordeling melden
Antwoord van durlinger.com
6 sep 2023
Beste, bedankt voor de beoordeling. Onze oprechte excuses dat u geen nieuwe schoenen heeft ontvangen maar geld terug, dit was helaas een miscommunicatie. Graag wil ik u vragen ons een email te sturen naar info@durlinger.com zodat we samen kunnen kijken naar een oplossing. Liefs Durlinger.
5 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van durlinger.com
6 sep 2023
Beste, Wat jammer dat we een negatieve beoordeling van u hebben gekregen, we zijn zeer benieuwd waardoor dit komt en of we dit nog kunnen verbeteren? We zouden het zeer op prijs stellen als u ons een email stuurt naar info@durlinger.com Liefs Durlinger
30 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Heb de schoenen niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van durlinger.com
31 aug 2023
Beste, Vervelend dat de schoenen niet ontvangen zijn. Helaas miste het huisnummer in de bestelling waardoor PostNL het pakket niet heeft kunnen afleveren, ze hebben het geretourneerd naar ons. 25 Augustus hebben we de schoenen retour ontvangen en verwerkt, ook de terug betaling is op de dag gedaan. Mocht u vragen hebben neemt u gerust contact met ons op via info@durlinger.com. Liefs Durlinger