durlinger.com- Logo - Beoordelingen

durlinger.com
Beoordelingen:

1.221 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.512 beoordelingen in totaal  

4,68
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

20 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling verliep niet vlekkeloos. Ondanks dat ik mijn adres gewijzigd had, werd mijn bestelling toch naar mijn oude adres gestuurd, zag ik later op de bevestigingsmail. Eerst klantenservice aan de lijn gehad die me vertelde dat de bestelling geannuleerd zou worden omdat de schoenen die ik besteld had niet op voorraad zouden zijn. Vervolgens krijg ik 2 uur later een mail dat ze verzonden waren, naar het verkeerde adres. Nogmaals de klantenservice gebeld. Ik kreeg een andere dame aan de lijn die mij goed geholpen heeft. Ze kon de levering niet meer wijzigen, maar had wel waardevolle tips om de verzending op een afhaalpunt te laten bezorgen. Zo kreeg ik toch mijn schoenen nog in handen.

Meest relevante negatieve beoordeling

6 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
In de vakantie bij jullie schoenen gekocht,die zaten zo lekken en had geen pijn in mijn linker voet (dystrofie).bij thuiskomst dacht ik. Ik bestel nog eens de zelfde schoenen voor reserve,dus gedaan paar dagen later netjes thuis bezorgd,met het openen dacht ik al O verkeerde doos,schoenen eruit gehaald en ik schrok toch wel van de geel verkleurde linker schoen.jullie heb ik gelijk gebeld en geen probleem ik moest ze opsturen (gelijk) gedaan. Ik zou nieuwe toegestuurd krijgen.dus niet. Ik kreeg gewoon het geld terug gestort,en nu heb ik geen reserve erg jammer van de slechte service.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor durlinger.com

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(24)
(9)
(18)
Resetten
17 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

Retour in winkel

Online besteld, snel ontvangen. Helaas pasten ze niet goed dus ik ga naar de winkel om ze te retourneren. Daar krijg ik te horen dat ik mijn geld terug gestort krijg via hun administratie??? Duurt 7-10 dagen.... Echt te zot voor woorden!
Beoordeling melden
Antwoord van durlinger.com
23 mei 2024
Beste, bedankt voor de beoordeling. De terug betaling wordt altijd gedaan op de manier waarop ook betaald is, uiteraard is dit ook terug te vinden op onze website: https://www.durlinger.com/klantenservice/ruilen-en-retourneren/. De terug betaling moet handmatig gedaan worden, vandaar dat het wat langer kan duren, het bedrag is 4 (werk) dagen later over gemaakt naar de rekening waarmee ook betaald is. Liefs Durlinger.
8 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
De toegestuurde schoenen zijn niet naar wens. Bij het ene paar zit er veel verschil in het leder. Bij het andere paar is het stiksel op de neus niet netjes.
Beoordeling melden
Antwoord van durlinger.com
10 mei 2024
Beste, Vervelend om te horen dat je de schoenen in deze staat hebt ontvangen. Wil je ons een e-mail sturen naar info@durlinger.com? Dan kijken wij graag wat we voor je kunnen doen. Met vriendelijke groet, Durlinger schoenen
5 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Kreeg schoenen toegestuurd waarvan je duidelijk kon zien dat ze al gedragen waren! De onderkant van de zool was zwart van het lopen
Beoordeling melden
Antwoord van durlinger.com
10 mei 2024
Beste, Vervelend om te horen dat je de schoenen in deze staat hebt ontvangen. Wil je ons een e-mail sturen naar info@durlinger.com? Dan kijken wij graag wat we voor je kunnen doen. Met vriendelijke groet, Durlinger schoenen
23 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Er zat geen retourformulier bij. Schoenen prima
Beoordeling melden
Antwoord van durlinger.com
24 mei 2024
Beste, Normaal zit er in de schoenendoos onder de schoenen tussen het papier een retour formulier en een retour label. Mocht het daar niet zitten dan kan het nog op de zak onder de eigen gegevens zitten. Als het echt niet is toegevoegd mag je een kopie factuur toevoegen en daarop de reden van retour aangeven. Het volgende adres mag genoteerd worden: Durlinger Schoenen Antwoordnummer 4023 5980 ZX Panningen We zien de schoenen graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Durlinger
22 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nog steeds de bestelling niet ontvangen 🥵🥵
Beoordeling melden
Antwoord van durlinger.com
23 mei 2024
Beste, Bedankt voor de beoordeling. Helaas moet er iets mis zijn gegaan met de levering want wij hebben de schoenen vandaag retour ontvangen en verwerkt. Het betaalde bedrag is terug betaald op de rekening waarmee ook betaald is. Excuses voor het ongemak. Liefs Durlinger.
27 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van durlinger.com
29 apr 2024
Beste, Wat jammer dat we maar 1 ster hebben gekregen! Kunnen we iets voor je doen? Is er iets niet naar wens verlopen? Je mag ons altijd een email sturen naar info@durlinger.com, we helpen je heel graag! Liefs Durlinger.
13 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Korting

In een filiaal werd op paasmaandag niet verteld dat er enkele dagen later 20 procent korting zou zijn op alle schoenen . Gelukkig had ik de schoenen niet gekocht , maar een paar dagen online wel .
Beoordeling melden
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
1 april besteld. En op heden 10 april nog niks ontvangen. Al een mail gestuurd en ook nog geen antwoord gekregen. En dan zeggen 1 a 2 werkdagen.
Beoordeling melden
Antwoord van durlinger.com
10 apr 2024
Beste, bedankt voor je beoordeling. Wij kunnen helaas geen mail vinden die gekoppeld is aan het mailadres kun je ons nogmaals mailen naar info@durlinger.com? Volgens de T&T code is het pakket namelijk wel geleverd, we kijken heel graag met je mee. Liefs Durlinger.
13 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Eerder geld terug storten bij retour winkel.
Beoordeling melden
Antwoord van durlinger.com
15 apr 2024
Beste, Bedankt voor de beoordeling. Een verwerking van een retour kan tot 10 dagen duren, vaak gebeurt dit sneller. Bij drukker periodes zoals nu kan het langer duren, excuses hiervoor
13 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
6 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
In de vakantie bij jullie schoenen gekocht,die zaten zo lekken en had geen pijn in mijn linker voet (dystrofie).bij thuiskomst dacht ik. Ik bestel nog eens de zelfde schoenen voor reserve,dus gedaan paar dagen later netjes thuis bezorgd,met het openen dacht ik al O verkeerde doos,schoenen eruit gehaald en ik schrok toch wel van de geel verkleurde linker schoen.jullie heb ik gelijk gebeld en geen probleem ik moest ze opsturen (gelijk) gedaan. Ik zou nieuwe toegestuurd krijgen.dus niet. Ik kreeg gewoon het geld terug gestort,en nu heb ik geen reserve erg jammer van de slechte service.
Beoordeling melden
Antwoord van durlinger.com
6 sep 2023
Beste, bedankt voor de beoordeling. Onze oprechte excuses dat u geen nieuwe schoenen heeft ontvangen maar geld terug, dit was helaas een miscommunicatie. Graag wil ik u vragen ons een email te sturen naar info@durlinger.com zodat we samen kunnen kijken naar een oplossing. Liefs Durlinger.
8 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Was een fout gemaakt door mijzelf. Toen ik contact op nam bij klantenservice om te kijken of er iets aan gedaan kon worden. Stuiten ik op een heel onvriendelijke mevrouw. Ze wilde me niet verder helpen en was behoorlijk brutaal. Het was inderdaad mijn eigen fout dit ook toegegeven. Alleen mijn vraag was om samen te kijken hoe ik het op kon lossen. Door haar reactie kom ik niet meer bij durlingerm
Beoordeling melden
Antwoord van durlinger.com
9 okt 2023
Beste, Bedankt voor de beoordeling. Vervelend dat dit is gebeurt. Uiteraard is dit niet de bedoeling en zullen we dit ook intern bespreken. Hopelijk is het verder wel opgelost? Anders willen we je vragen om te mailen naar info@durlinger.com. Liefs Durlinger.
29 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
In de winkel geweest in Weert, er stonden 3 winkelbediende aan de kassa te kletsen, hebben zelf de maat moeten opmeten van onze kleinzoon en de 2e schoen bijgevraad en deze hebben we gekregen maar dat was het ook nog niet eens een vraag of ze konden helpen of alles naar wens was etc. Want ze ging weer terug naar de kassa, ik heb alle schoenen terug gegeven en vertrokken
Beoordeling melden
20 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Schoenen checken

De schoenen checken alvorens ze worden opgestuurd naar de klanten. Ik had sneakers besteld en hier zat behoorlijk kleurverschil in. Deze de volgende dag retour gedaan en nieuwe besteld. Ook de nieuwe sneakers hadden behoorlijk kleurverschil. Na telefonisch contact wederom retour gedaan en nieuwe besteld. 3 e paar was goed.
Beoordeling melden
Antwoord van durlinger.com
21 aug 2023
Beste, Bedankt voor de beoordeling. Wat ontzettend vervelend dat dit is gebeurt, onze oprechte excuses. We zullen beter opletten. Liefs Durlinger
SB
Shop4SieradenDoos B.
Son en Breugel
9 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

2 bestellingen op dezelfde dag gedaan.

2 bestellingen, met in totaal 3 paar schoenen. Geen duidelijk mailwisseling en geen track & trace nummers, na bellen met klantenservice zouden de track & trace nummers gemaild worden, geen mail ontvangen. Uiteindelijk na 5 werkdagen de bestellingen ontvangen, tevreden over de ontvangen aankopen.
Beoordeling melden
Antwoord van durlinger.com
11 dec 2023
Beste, bedankt voor de beoordeling. Vervelend dat er geen mail werd ontvangen, het email adres is wel bekend bij ons, wellicht is de email in de ongewenste email box terecht gekomen? De bestelling werd op 28-11 geplaatst en verzonden , volgens de T&T op 1-12 geleverd. Fijn dat de bestelling naar wens is, veel plezier ermee. Liefs Durlinger Schoenen.
27 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Na het uitpakken van de schoenen en deze te passen .zij mijn vrouw deze zijn gedragen. Ik zij dat klopt ik heb ze net aangedaan en weer uitgedaan maar inderdaad zijn ze gedragen aan de kreukels van de rechter schoen te zien .deze zat wat achteraf bleek ook onder in de doos gefromeld.
Beoordeling melden
Antwoord van durlinger.com
29 aug 2023
Beste, Vervelend om te horen dat uw vrouw haar schoenen in deze conditie heeft ontvangen. Ze mag deze, als ze wil, retourneren. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Durlinger
7 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Jammer, na 1 keer dragen beschadiging

Vaak schoenen gekocht voor beide kinderen, die goed zijn bevallen. Nu een paar voor me dochter gehaald van merk ikke. Na 1 keer dragen is neus al helemaal kapot. Hierover een mail gestuurd, als antwoord gekregen dat hey gebruik sporen zijn (toch schoenen van 90 euro)
Beoordeling melden
Antwoord van durlinger.com
9 okt 2023
Beste, Bedankt voor de beoordeling. Helaas valt beschadigde neuzen niet onder de garantie bij kinderschoenen. Uiteraard hadden we gekeken naar een passende oplossing mocht het een ander defect zijn dat niet gerelateerd is aan eigen gebruik. Liefs Durlinger
11 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Vooraf het product goed bekijken op afwijkingen. In mijn geval kreeg ik palladiums die verkleurd waren wellicht omdat een van de schoenen in de etalage heeft gestaan. Erg teleurgesteld. Bestelling is snel bezorgd en na retour ook snel terugbetaald.
Beoordeling melden
Antwoord van durlinger.com
21 aug 2023
Beste, Bedankt voor de beoordeling. Wat ontzettend vervelend dat dit is gebeurt, onze oprechte excuses. We zullen beter opletten. Liefs Durlinger
9 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Schoenen waren vuil en beschadigd

Schoenen waren duidelijke meerdere keren gepast in winkel. Vuil en beschadigingen. Dit waren dus geen nieuwe schoenen. Dit duidelijk vermelden bij verkoop. En schoenen voor versturen goed controleren. Alles retour
Beoordeling melden
Antwoord van durlinger.com
11 dec 2023
Beste, bedankt voor de beoordeling. Veel van onze schoenen worden verstuurd vanuit onze winkels, het kan zijn dat ze daar gepast zijn, uiteraard mogen de schoenen er niet gedragen uitzien. Onze excuses voor het ongemak. Alles schoenen zijn inmiddels terug retour ontvangen en verwerkt. Liefs Durlinger Schoenen.
28 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Duurt lang voordat retour is afgehandeld terwijl je de betaling niet stil kunt leggen totdat retour is verwerkt en kan het bedrag wat je dus moet betalen niet aan passen en dus minder betalen
Beoordeling melden
Antwoord van durlinger.com
29 nov 2023
Beste, Bedankt voor de beoordeling. Helaas hebben wij de retour nog niet ontvangen, als deze is ontvangen en verwerkt zal de factuur ook aangepast worden. U heeft 30 dagen de tijd om te betalen, het kan zijn dat u een betaal herinnering van Billink ontvangt. Wij kunnen de factuur ook altijd voor uitstellen zodat u geen druk hoeft te voelen. Mochten er vragen zijn neem dan gerust contact met ons op via info@durlinger.com. Liefs Durlinger