Boonman Bedden- Logo - Beoordelingen

Boonman Bedden
Beoordelingen:

121 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.399 beoordelingen in totaal  

4,67
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

30 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Zeer prettige winkel met deskundige verkopers. Geen verkooppraatjes voor allemaal gimmicks, maar volledig gericht op hetgene dat er écht toe doet: goed slapen. Als je op een bed gaat liggen weet de verkoper precies te wijzen of jij goed ligt of niet, en biedt je advies totdat je bij de juiste combinatie uitkomt die wél bij je past.

Meest relevante negatieve beoordeling

23 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
De verkoopster die ons geholpen heeft mag wel een cursus klantvriendelijkheid ondergaan. We wonen in de buurt van de Boonman winkel in onze woonplaats en ze weet zo uit het niets te vertellen, voordat we ook maar iets besteld hebben, dat het als niet zo,n goede buurt bekend is. Ik wilde eigenlijk meteen rechtsomkeer maken maar nadat we toch 2 matrassen besteld hadden wist ze niet hoe ze bij onze naam de trema op de e moest typen. Ik heb het voor haar gedaan en gezegd hoe ze dat op het toetsenbord moet doen. Als haar leidinggevende haar nu nog eens leert om de puntjes op de i te zetten wat klantvriendelijkheid betreft, dan komt ze er misschien nog wel. Sorry maar bovenstaande moet me echt even van het hart. Denk niet dat we nog eens naar Boonman gaan en door zo,n gans te woord willen staan.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Boonman Bedden

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(2)
(2)
Resetten
24 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Slechte service en ongeïnteresseerde verkoper. Afleveren van matras was een stuk prettiger !
Beoordeling melden
Antwoord van Boonman Bedden
25 jun 2024
Geachte heer en mevrouw van Sommeren, Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Dit is niet wat u van ons mag verwachten. We zullen dit bespreken met de betreffende verkoper om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Bedankt voor uw feedback. Met vriendelijke groet, Directie Boonman Bedden
23 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

De verkoopster die ons geholpen heeft… hopeloos

De verkoopster die ons geholpen heeft mag wel een cursus klantvriendelijkheid ondergaan. We wonen in de buurt van de Boonman winkel in onze woonplaats en ze weet zo uit het niets te vertellen, voordat we ook maar iets besteld hebben, dat het als niet zo,n goede buurt bekend is. Ik wilde eigenlijk meteen rechtsomkeer maken maar nadat we toch 2 matrassen besteld hadden wist ze niet hoe ze bij onze naam de trema op de e moest typen. Ik heb het voor haar gedaan en gezegd hoe ze dat op het toetsenbord moet doen. Als haar leidinggevende haar nu nog eens leert om de puntjes op de i te zetten wat klantvriendelijkheid betreft, dan komt ze er misschien nog wel. Sorry maar bovenstaande moet me echt even van het hart. Denk niet dat we nog eens naar Boonman gaan en door zo,n gans te woord willen staan.
Beoordeling melden
7 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

communicatie bij ordervertraging

IN de winkel super geholpen. 2 prijzige toppers besteld. 11 weken! op moeten wachten ipv de 4-6wk die waren aangegeven. Ergste vind ik dan dat je er zelf paar keer achteraan moet gaan. Laat dan even als bedrijf weten dat het gaat uitlopen. scheelt ergenis
Beoordeling melden
Antwoord van Boonman Bedden
20 feb 2024
Beste heer / mevrouw Egging, Bedankt voor uw review. De verwachting van onze adviseur in de winkel was inderdaad anders dan de daadwerkelijke levertijd van de M line toppers. Onze welgemeende excuses voor het uitblijven van de communicatie in deze order. We werken er hard aan dit te verbeteren zodat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Veel slaapplezier van uw nieuwe toppers! Met vriendelijke groet, Directie Boonman Bedden
26 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Afspraken nakomen en niet elkaar de schuld geven. En als er een fout wordt gemaakt die oplossen. In plaats van de klant met de ellende te laten zitten.
Beoordeling melden