Boonman Bedden- Logo - Beoordelingen

Boonman BeddenReviews

Gecertificeerd sinds: 10-12-2020
Laatst gewijzigd op: 6-7-2022
Boonman Bedden is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Boonman Bedden kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 10-12-2020
Laatst gewijzigd op: 6-7-2022

Beoordelingen voor Boonman Bedden

238 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Ik ben erg tevreden over het advies van de verkoper in de winkel. Hij legde het allemaal erg goed uit en liet me alles uitproberen. Ik ben heel blij met mijn nieuwe topdekmatras en slaap sindsdien een stuk beter en heb weinig nek- en schouderklachten meer. Daarbij was de levering ook nog eens veel sneller dan van tevoren aan gegeven, wat natuurlijk erg fijn is. Ook werd gratis mijn oude matras meegenomen. Top service.

Waren tijdens de verkoop heel aardig, maar het matras dat ik uiteindelijk heb gekocht lag gewoon niet lekker. Omgeruild (extra kosten) en lig nog steeds niet goed. Kan er nu niks meer aan doen. Toch zonde als je zoveel geld uit geeft voor een matras. Ik zou een bedrijf aanraden dat een service aanbied om gratis om te ruilen, of niet goed geld terug garrantie heeft. Want het gaat er uit eindelijk om dat je lekker ligt.

Beoordelingen voor Boonman Bedden

Ontzettende goede verkoper bij Boonman in Best, legt alles heel goed uit, en erg klantvriendelijk.
Alles werd zeer zorgvuldig en netjes afgehandeld.
Goede service in de winkel en bij de levering.
Fijne verkoop, fijne levering, heerlijk bed!
Alles was netjes geleverd en in elkaar gezet
Vriendelijk personeel en goede service
Goede voorlichting en goede service
Dik tevreden over bed en service!
Goede adviezen + goede service !
Geweldig ligcomfort.
Hele goede service
Super service
Zou wenselijk zijn als de bezorgers ook wat uitleg geven en de kabels veilig en netjes onder de bodem bevestigen ook een keer de hoog laag mogelijkheden probeert. Jammer dat het zo afgerafeld word had de indruk van als we de euro's maar hebben dan is het ons goed. Maar misschien kan hier nog wat aan gedaan worden Groeten Gerry van der Eerden
Antwoord van Boonman Bedden
Beste heer van der Eerden, Bedankt voor uw review. Vervelend te horen dat e.e.a. betreffende de bezorging niet volledig naar wens verlopen is! We zullen zeker dit opnemen met onze logistieke dienstverlener Montrieurs, zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Met vriendelijke groet, Directie Boonman Bedden
Vanaf het eerste bezoek tot en met de levering hebben we de juiste informatie en uitleg gekregen over het gekozen bed. Verkoop was niet dwingend en tijd en ruimte voldoende om een keuze te maken. Installeren van het bed vakkundig verzorgd en juiste uitleg ontvangen over matrassen draaien. We zijn weer blij dat we het juiste slaapgenot kunnen ervaren.