Boonman Bedden- Logo - Beoordelingen

Boonman Bedden

114 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.382 beoordelingen in totaal

30 okt 2023
Zeer prettige winkel met deskundige verkopers. Geen verkooppraatjes voor allemaal gimmicks, maar volledig gericht op hetgene dat er écht toe doet: goed slapen. Als je op een bed gaat liggen weet de verkoper precies te wijzen of jij goed ligt of niet, en biedt je advies totdat je bij de juiste combinatie uitkomt die wél bij je past.

23 mei 2024
De verkoopster die ons geholpen heeft mag wel een cursus klantvriendelijkheid ondergaan. We wonen in de buurt van de Boonman winkel in onze woonplaats en ze weet zo uit het niets te vertellen, voordat we ook maar iets besteld hebben, dat het als niet zo,n goede buurt bekend is. Ik wilde eigenlijk meteen rechtsomkeer maken maar nadat we toch 2 matrassen besteld hadden wist ze niet hoe ze bij onze naam de trema op de e moest typen. Ik heb het voor haar gedaan en gezegd hoe ze dat op het toetsenbord moet doen. Als haar leidinggevende haar nu nog eens leert om de puntjes op de i te zetten wat klantvriendelijkheid betreft, dan komt ze er misschien nog wel. Sorry maar bovenstaande moet me echt even van het hart. Denk niet dat we nog eens naar Boonman gaan en door zo,n gans te woord willen staan.

Beoordelingen voor Boonman Bedden

1 jun 2024
Ik ben heel goed geadviseerd een héle Goede en vriendelijke verkoper. Ik ben 😀 met mijn nieuwe matras en slaap nu beter en heb minder pijn aan mijn heupen, dus ik ben zeer te vreden.

Heel blij met mijn nieuwe matrassen

Ik ben heel goed geholpen. De verkoopster heeft vanalles voor me uitgezocht en me vervolgens een goed advies gegeven. Ik ben heel blij met mn nwe matrassen.

Goede ervaring

Prima organisatie waar duidelijke informatie gegeven wordt en waar afspraken over levertijd nagekomen worden
RO
Riet O.
Tilburg
4 jun 2024
Super geholpen in de winkel.de levering was prima geregeld. We zijn dik tevreden
Keurige rustige uitleg en bezorging alsook installatie allemaal keurig verlopen.

Uitgeslapen type dankzij goede nachtrust

Je gehoord, gezien, begrepen en goed geholpen voelen is onbetaalbaar.
28 mei 2024
Duidelijke uitleg bij verkoop, goede service, netjes afgeleverd
3 jun 2024
Ontzettend fijn geholpen door Corina. Bed slaapt heerlijk!

Fijne klant vriendelijkheid en advies!!

Fijne klant vriendelijkheid!!
3 jun 2024
31 mei 2024
29 mei 2024
23 mei 2024

De verkoopster die ons geholpen heeft… hopeloos