Boonman Bedden- Logo - Beoordelingen

Boonman Bedden

105 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.333 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 dec 2020
Boonman Bedden voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Zeer prettige winkel met deskundige verkopers. Geen verkooppraatjes voor allemaal gimmicks, maar volledig gericht op hetgene dat er écht toe doet: goed slapen. Als je op een bed gaat liggen weet de verkoper precies te wijzen of jij goed ligt of niet, en biedt je advies totdat je bij de juiste combinatie uitkomt die wél bij je past.

IN de winkel super geholpen. 2 prijzige toppers besteld. 11 weken! op moeten wachten ipv de 4-6wk die waren aangegeven. Ergste vind ik dan dat je er zelf paar keer achteraan moet gaan. Laat dan even als bedrijf weten dat het gaat uitlopen. scheelt ergenis

Beoordelingen voor Boonman Bedden

Nemen alle tijd, heel goed advies staan niet op provisie te verkopen. Wanneer je iets hebt gekocht en je bent niet helemaal tevreden dan pas weet je of je de juiste service krijgt, wanneer ze weer voor je klaar staan en dat is bij deze winkel is een echt familie bedrijf met goede service.
Goed advies door te luisteren naar de vraag/wens van de klant. Goed meedenken hierin waardoor je een goede keuze kunt maken. En daarna heerlijk kunt slapen en weer energiek en uitgerust wakker wordt.

Goed advies

Perfect geholpen in de winkel. Alles werd geleverd volgens afspraak. Zeer keurige bezorgers, die alles netjes achterlieten en goede uitleg gaven. We slapen heerlijk op ons nieuwe bed!

Zeer tevreden

Zeer prettig geholpen bij de aanschaf. Levering keurig op tijd zoals verwacht bij de aankoop. Levering zelf was ook erg netjes.
Klantvriendelijke en correcte houding tov de klant, kan geen minpuntje bedenken

Prima advies - goede producten

Prima advies, prima service en vooral goede communicatie en producten
we zijn kundig en prettig geholpen bij ons bezoek aan de showroom
Goede uitleg en meedenkend . Goede aanbieding qua tempurmatras
Goed advies. Ze hebben alle tijd in de winkel
Proberen de levertijd te verkorten.
Goede installatie van het bed
Alles en de service
prima service
Goed advies
We hebben een avek bed gekocht. Een heerlijk bed. Service is helemaal goed. In de winkel maar ook de mensen die het komen leveren. Het oude bed meegenomen en het nieuwe bed geplaatst. Alles netjes opgeruimd. We slapen er goed op en worden uitgerust wakker.
We goede voorlichting gehad over de keuze. Prima geholpen bij de keuze, nemen alle tijd. Nette prijs, en het bed kwam op de afgesproken dag aan. Prima monteurs die het bed in elkaar gezet hebben.
18 jan 2024

Wij zijn zeer deskundig geholpen bij het zoeken naar het perfecte bed voor ons

Wij zijn zeer deskundig geholpen bij Boonman bedden. Goed en passend advies.
Goede persoonlijke voorlichting en correcte afwikkeling van de levering.