Boonman BeddenBeoordelingen

Boonman Bedden- Logo - Beoordelingen
Boonman Bedden- Logo - Beoordelingen

Boonman Bedden - Alles op het gebied van slapen.

Al sinds 1988 een eerlijk advies, scherpe prijs en overtreffende service! Boonman bedden een begrip in de beddenwereld. Vanaf de start staat Boonman bedden voor een eerlijk advies, goede prijs - kwaliteitsverhouding en een overtreffende service. Dat is de kracht van Boonman Bedden! Boonman Bedden bestaat uit zeven beddenspeciaalzaken in de regio Noord-Brabant. Onze inkoopexperts zijn iedere dag bezig om de beste producten te selecteren. Ze testen en vergelijken alle matrassen en andere producten in dezelfde prijsklasse en kiezen enkel het beste. Want een strenge selectie van betrouwbare merken, producten en modellen is bepalend voor uw tevredenheid op de lange termijn.
Boonman Beddenspeciaalzaak Logistiek B.V.
Nieuwe Eerdsebaan 10

86 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over Boonman Bedden

ik ben uitermate tevreden over de communicatie/levering/en het product. Vanaf nacht 1 ben ik ervan overtuigd dat dit de enige juiste beslissing was. Geweldig.
Uitstekende ontvangst en goede aankoop begeleiding door Wim van Hees. Ondanks de barre weg- en weersomstandigheden op afgesproken tijdstip present voor bezorging. Inmiddels hebben we een aantal weken op de nieuwe Auping matrassen geslapen. Perfect!
Hele vriendelijke, professionele mensen. Eindelijk een heerlijk bed.
Zeer behulpzaam en fijn dat de chauffeur en zijn collega het niet alleen bij de voordeur leverde, maar ook iets dichter bij de plek waar het moest staan.
Vriendelijk en professioneel personeel. Denken goed mee.
prettig en deskundig contact. Goed en divers aanbod. Levering en plaatsing perfect op afspraak
Top service, zeer goede prijs, zeer te vrede
Nvt
Mijn bed was geleverd en netjes in elkaar gezet. Goeie service.
Uitstekende service en een heel goed product.
Geen toelichting
Wij hebben tijdens Corona online een Tempur bed gekocht bij Boonman. Sterke punten waren de snelheid waarmee e-mails werden beantwoord, een scherpe offerte, snelle levering van het bed en vriendelijk personeel wat het bed heeft bezorgd. Wij zijn tevreden.
Goed advies en super service!
zeer tevreden ,eenvoudig, en mooi. precies wat ik wou.
De verkoopster in de winkel heeft haar tijd genomen om alles uit te leggen en heeft haar uiterst best gedaan om ons overal in tegemoet te komen. Bij de levering hebben de mannen het ook zeer goed gedaan. We zijn heel erg tevreden. We hebben de bed nu een maand ongeveer en we slapen er heel goed op!
de mannen die hier kwamen waren zeer vriendelijk . dachten mee hoe boven te krijgen . gaven goed advies
Geen op of aanmerkingen. Alles netjes geregeld!
Prima service!
Mooi op tijd geleverd, netjes geplaatst!
Goed geadviseerd, aardige verkoper, conform afspraken geleverd.