leifheit.nl- Logo - Beoordelingen

leifheit.nl

618 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.357 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 feb 2022
leifheit.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Producten voldoen aan de verwachtingen. Op de vraag wat er beter kan: Ik had twee producten besteld (raamwisser met telescoopsteel en duopak vloerwissers. Die zaten in 1 zending maar waren afzonderlijk verpakt. Bij het servicepoint afgeleverd, daar heb ik het pakket met de raamwisser afgehaald, in de veronderstelling dat de vloerwissers er ook inzaten. Er zat ook de pakbon in met beide bestellingen maar geen vloerwissers. Na mailtje net klantenservice, kwam de suggestie dat het twee pakketjes konden zijn. Dus nog een keer naar servicepoint en daar lag inderdaad het tweede pakketje.... Dat kan handiger en slimmer, denk ik. Gewoon in 1 verpakking. Maar dan die raamwisser wel wat degelijker verpakken, graag. Hij was nu bijna uit de slappe en slecht dichtgemaakte doos gevallen....

Het pakket heb ik helaas nog niet ontvangen. Op het aangegeven tijdstip van UPS was ik thuis. Het kan twee oorzaken hebben dat ik het niet ontvangen heb. Ten eerste : ze lezen de straatnaam niet goed want het gebeurt vaker dat ze in de Pr. Marijkestraat aanbellen terwijl ik in de Margrietstraat woon.. Ten tweede :ze hebben geen zin om trappen te lopen. Ik woon vier hoog zonder lift. En dan is het adres waar het pakket opgehaald kan worden ook nog alleen maar bereikbaar van ma t/m vrijdag van 14.00 - 20.00 uur. Jammergenoeg kan ik dan ook geen hoge beoordeling geven. Mvg. Riny van Os

Beoordelingen voor leifheit.nl

LEIFHEIT - DYSON - TESLA

Leifheit Clean Twist Disc Mop Ik schrijf pas reviews nadat ik een product 2 weken gebruikt heb. Even wat termen gebruiken die zo in de mode zijn: Duurzaam? Nou én of. Milieuvriendelijk? Zeker als je zo weinig schoonmaakmiddel nodig hebt en meestal geen. Design? Hier is over nagedacht! Echte kogellager in het mechanisme ! Zeer goede plastics. Hier kan Dyson nog van leren. Onderdelen bij te bestellen! Licht en perfect in balans bij het dragen of rijden. Kortom: Een "Tesla" die geen stroom verbruikt. Wat wil je nog méér? Topproduct. Én rechtstreeks besteld bij Leifheit. 4 Jaar garantie !!!!!!! Leifheit......Chapeau ! (=Petje af!)
Ben zeer tevreden ik heb een maand geleden bij de Blokker een elektronische raamwisser gekocht, helaas zat er geen kabel bij toen ik wilde gebruiken, ben ik teruggegaan naar blokker, maar zij konden mij niet helpen, ik heb bij jullie een een kabel besteld, kreeg na paar dagen opgestuurd, kreeg nog een bericht dat ik niet hoefd te betalen! Hoe fijn is dat! Dat noem ik echte service!!! Echt top! Dankje wel!!!

Mooi produkt en veilige Aankoop

Mooi produkt, snelle levering, gemakkelijke montage (binnenzijde bovenkastje) Prijs enkele eurootjes hoger dan andere (onduidelijke) internetaanbieders maar daarvoor koop ik dan ook safe bij de duitse fabrikant! Laat voor mij niets te wensen over.

Vermelding juiste maat

Had in de winkel al meerdere malen gezocht naar extra vloer doeken maar niet gevonden en/of onjuiste maat gekocht. Op site staat duidelijk de maten vermeldt bij het te bestellen product.
Dank u wel, een zeer correcte bezorging en snel, en de zwabbers passen precies om de stok aan de onder kant. Ik ben er erg blij mee. Dank u.
Met deze kwaliteitsproducten wordt het een feestje om dagelijks de vloer schoon te houden en dat is heel fijn wanneer er honden in huis zijn

Kwaliteitsmerk

Alles ging naar wens! De "Fenstersauger" is in prima staat aangekomen! Heb geen negatieve punten! "Leifheit" is een kwaliteitsmerk!
DJ
Dorina J.
Voorburg

Zeldzaam product gevonden

Ik kon op de website een bepaald product bestellen die in de gewone winkels niet meer te vinden is. Daar ben ik blij mee.
RK
Rob K.
Nunspeet
Fijn dat deze reserveonderdelen nog te koop waren. Eenvoudig te verwisselen, kan nu weer vele jaren mee.
PK
Petra K.
Wassenaar
De bestelling kwam goed aan. Zonder eindeloze mails vooraf. Heel fijn. Ik ben met alles blij
Snelle en nette afhandeling. Alleen de verpakking was beschadigd Maar verders netjes
Het produkt voldoet geheel aan de verwachtingen en de bezorging ging ook uitstekend.
Het goede contact met klantenservice, helaas is het bestelde artikel niet het goede.
Heel makkelijk. Een stokje voor verschillende dingen doen super slim. Ik hou van.
Alles is naar wens aangekomen. Netjes en veilig verpakt. Hartelijk dank daarvoor.
Maken dat je het land kan veranderen want ik kon van Nederland geen België maken.
Fantastisch, alleen het persoonlijk contact op bepaalde dagen vind ik beperkt.

Prima!

Gevonden wat ik zocht en dit goed verpakt aangekomen binnen de tijdsindicaie.
Bestelling komt optijd en netjes verpakt Fijne producten om mee te werken
9 mrt 2024
Bestellen ging eenvoudig en de correspondentie over de levering was prima.