leifheit.nl- Logo - Beoordelingen

leifheit.nl

616 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.494 beoordelingen in totaal

20 dec 2023
Producten voldoen aan de verwachtingen. Op de vraag wat er beter kan: Ik had twee producten besteld (raamwisser met telescoopsteel en duopak vloerwissers. Die zaten in 1 zending maar waren afzonderlijk verpakt. Bij het servicepoint afgeleverd, daar heb ik het pakket met de raamwisser afgehaald, in de veronderstelling dat de vloerwissers er ook inzaten. Er zat ook de pakbon in met beide bestellingen maar geen vloerwissers. Na mailtje net klantenservice, kwam de suggestie dat het twee pakketjes konden zijn. Dus nog een keer naar servicepoint en daar lag inderdaad het tweede pakketje.... Dat kan handiger en slimmer, denk ik. Gewoon in 1 verpakking. Maar dan die raamwisser wel wat degelijker verpakken, graag. Hij was nu bijna uit de slappe en slecht dichtgemaakte doos gevallen....

23 mrt 2024
Het pakket heb ik helaas nog niet ontvangen. Op het aangegeven tijdstip van UPS was ik thuis. Het kan twee oorzaken hebben dat ik het niet ontvangen heb. Ten eerste : ze lezen de straatnaam niet goed want het gebeurt vaker dat ze in de Pr. Marijkestraat aanbellen terwijl ik in de Margrietstraat woon.. Ten tweede :ze hebben geen zin om trappen te lopen. Ik woon vier hoog zonder lift. En dan is het adres waar het pakket opgehaald kan worden ook nog alleen maar bereikbaar van ma t/m vrijdag van 14.00 - 20.00 uur. Jammergenoeg kan ik dan ook geen hoge beoordeling geven. Mvg. Riny van Os

Beoordelingen voor leifheit.nl

JO
JWA O.
Valkenswaard
29 mei 2024
Na verkeerd besteld onderdeel, zeer ruimhartige oplossing door dr klantenservice ban Leufheit

Super wasrek

Pas een keer gebruikt, maar ben nu al enthousiast. Lekker stevig en overal te plaatsen.
Het gekochte droogrek is conform de beschrijving op internet.
27 mei 2024
Snelle en goede levering. Goede duidelijke website
5 jun 2024
Goed persoonlijk advies en keurige levering
31 mei 2024
Prettige webshop, snelle bezorging

Nog gebruiksvriendelijker maken, b.v. bij het nog een artikel toevoegen

Nog gebruiksvriendelijker maken
7 jun 2024