Solar Power Supply- Logo - Beoordelingen

Solar Power Supply

235 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.900 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 jun 2017
Solar Power Supply voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 apr 2023
Na veel onderzoek wilde ik de Bluetti eb3a bestellen voor de vakantie (kamperen). Bij Solar Power Supply was de prijs ook nog eens 50 euro goedkoper dan bij een andere aanbieder. Na ontvangst heb ik de Bluetti gebruikt om mijn telefoon op te laden. Nadat het leeg was gelopen wilde ik het opladen, maar de Bluetti zei "ik niet". Contact opgenomen met de klantenservice van S.P.S. en ze maakten er gelijk werk van. Kreeg een retour label toegezonden zodat ik de Bluetti kon retourneren voor onderzoek. Binnen paar dagen kreeg ik antwoord dat het defecte Item vervangen zou worden voor een nieuwe. Zeer fijne klantenservice en zijn razend snel met problemen oplossen. Hartstikke tevreden met het aankoop maar vooral met de service. Daar kan menig webshop een voorbeeld van nemen. Vooral zo doorgaan. S.P.S Topbedrijf. Volgende aankoop wordt een draagbare Bluetti solar panel van 120watt.

10 jun 2023
Heb voor ruim €1.000,= een Bluetti EB70 gekocht. Wil nu een weekje off the grid zeilen, ankeren maar de 220 poort geeft "short" en doet het vanaf het begin niet. Dat weekje wordt nu compleet anders. De enige echt gepaste actie is direct een nieuwe werkende sturen en niet eerst mij laten hannesen met verpakken, versturen, repareren, daarop wachten etc. Het product is niet goed geleverd en nu het is mijn probleem. Vertrouwen dat ik op de Bluetti kan rekenen als ik hem nodig heb is ook wat aangetast.

Beoordelingen voor Solar Power Supply

Nette actie, deskundige klantenservice

Eerst telefonisch contact gehad om mijn wensen te bespreken. Tevens tip gekregen om extra kabel bij te bestellen. Twee dagen nadat ik mijn product ontvangen had, was er een prijsverlaging van toepassing. Hierop contact gezocht en een en ander werd gecorrigeerd.
Ton van de klantenservice is een heel prettig mens om mee te sparren over ideeën of probleempjes. Hij heeft veel kennis van zaken en is rieel. Daarnaast zijn de producten die ze leveren van topkwaliteit.
Werd snel geleverd en zal er zeker weer wat kopen. Bij de eerste bestelling geef ik nooit 5 sterren. Dan moet ik er meermalen wat kopen en als dat evengoed gaat als nu wordt het zeker 5 sterren.

Doen wat ze beloven, goede servicedesk.

Doen wat ze beloven. Goed bereikbare servicedesk met echte mensen die ook nog eens met je meedenken. Waar kom je dat nog tegen! Voorbeeld voor veel andere bedrijven.
PP
Snelle afhandeling en netjes volgens afspraak geleverd.
Het bestelde artikel volgens afspraak netjes afgeleverd.
LW
L W.
Oosterwolde Frl
Op tijd geleverd volgens afspraak

Nog niet geinsta

Nog niet geïnstalleerd
JS
john s.
OOSTERHOUT

Alle beloften zijn ingelost

Ik ben al vertrouwd met de batterij van EcoFlow, een tweede en zwaardere batterij, Delta Pro, is een logisch vervolg. De mobiele frigo, EcoFlow Glacier, is een pareltje. In combinatie met de optionele batterij heb je een perfecte ijskast met diepvries de dag door.

Bluetti 180 P

Ik heb de Bluetti AC 180 P besteld, het apparaat was 2 dagen later (zoals beloofd) in mijn bezit. Later had ik nog enkele vragen over het product, hierover werd ik zeer deskundig en vriendelijk geholpen.