www.VervangJeLamp.nl

Uw Beamerlampen Specialist

Beschrijving
Uw beamerlamp is onze specialisatie! VervangJeLamp.nl staat voor eenvoud, gemak en betrouwbaarheid. Wij leveren al jaren wereldwijd beamerlampen en begrijpen maar al te goed dat wanneer een beamerlamp kapot gaat het enorm belangrijk is dat deze zo snel mogelijk vervangen wordt. Wij leveren zowel originele beamerlampen (in neutrale verpakking) als ook zogenaamde generieke ofwel merkloze beamer lampen. Alle beamerlampen betrekken wij rechtstreeks van zeer goede en betrouwbare fabrikanten. Hierbij houden wij voor alle populaire types eigen voorraad aan. Met onze ervaring van de afgelopen jaren durven wij oprecht te zeggen dat onze beamerlampen qua kwaliteit net zo goed functioneren als een origineel OEM product maar uiteraard tegen een veel aantrekkelijkere prijs. U kunt bij ons dus aanzienlijk besparen op de kosten van uw beamerlamp! Daarnaast is de verkrijgbaarheid bij ons vaak een stuk beter. Wij leveren veel beamerlampen uit eigen voorraad en u ontvangt een 4-maanden-geen-gezeur-garantie. U kunt ons op werkdagen tijdens kantooruren telefonisch altijd bereiken voor persoonlijk advies.
Plus Power Group B.V.

4.75 / 5.00

140 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

3 sterren
2 sterren

Wat andere klanten zeggen over www.VervangJeLamp.nl

2 weken geleden
Snel een reactie op de bestelling en positief meegedacht om het artikel te kunnen ophalen i.v.m. vakantie kerst en jaarwisseling.

2 weken geleden
100 tevreden

3 weken geleden
snelle levering goede service

4 weken geleden

4 weken geleden
gewoon uitstekend

Ik dacht dat de lamp van mijn beamer stuk was maar na levering van een nieuwe lamp door VervangJeLamp.nl (Dennis dus) kwam het licht niet terug... De lamp was kennelijk niet de oorzaak dat het toestel het niet deed. Ik mocht de lamp retourneren en kreeg het aanbod om de beamer zelf ook maar meteen op te sturen zodat hij kon nagekeken worden. Over 'service' gesproken

goed produkt, vlotte aflevering

Supersnel en voor een eerlijke prijs, de volgende keer koop ik weer hier

Snelle service

top in orde Goede levering en tot dusver de enige die het product kon leveren.

Alles prima verlopen

Professionele organisatie die met wat persoonlijke telefonische hulp de aankoop van het juiste artikel adviseert.

Werkt gewoon lekker snel, prima

Goede service

geweldig

Perfect

Prima snelle service en goede kwaliteit

alles was zoals afgesproken

Alles vlot verlopen