VervangJeLamp.nl- Logo - Beoordelingen

VervangJeLamp.nlReviews

VervangJeLamp.nl- Logo - Beoordelingen

Details over VervangJeLamp.nl

VervangJeLamp.nl - Beschrijving

Uw beamerlamp is onze specialisatie! VervangJeLamp.nl staat voor eenvoud, gemak en betrouwbaarheid. Wij leveren al jaren wereldwijd beamerlampen en begrijpen maar al te goed dat wanneer een beamerlamp kapot gaat het enorm belangrijk is dat deze zo snel mogelijk vervangen wordt. Wij leveren zowel originele beamerlampen (in neutrale verpakking) als ook zogenaamde generieke ofwel merkloze beamer lampen. Alle beamerlampen betrekken wij rechtstreeks van zeer goede en betrouwbare fabrikanten. Hierbij houden wij voor alle populaire types eigen voorraad aan. Met onze ervaring van de afgelopen jaren durven wij oprecht te zeggen dat onze beamerlampen qua kwaliteit net zo goed functioneren als een origineel OEM product maar uiteraard tegen een veel aantrekkelijkere prijs. U kunt bij ons dus aanzienlijk besparen op de kosten van uw beamerlamp! Daarnaast is de verkrijgbaarheid bij ons vaak een stuk beter. Wij leveren veel beamerlampen uit eigen voorraad en u ontvangt een 4-maanden-geen-gezeur-garantie. U kunt ons op werkdagen tijdens kantooruren telefonisch altijd bereiken voor persoonlijk advies.
Plus Power Group B.V.
Zuidergracht 21-18
3763 LS Soest
Martijn van der Meer

Beoordelingen voor VervangJeLamp.nl

29 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Een beoordeling UITSTEKEND op alle vlakken alhoewel ik het item SERVICE nooit heb moeten uittesten. De website is mooi gebouwd waardoor je in het labyrint van lampen eenvoudig naar de juiste keuze geleid wordt. Na het plaatsen van je bestelling word je met enkele e-mail’s op de hoogte gehouden over de levering van je goederen. De laatste info krijg je rechtstreeks van je pakjesbezorger vb UPS.

nog geen lamp binnengekomen.

Beoordelingen voor VervangJeLamp.nl

Deskundige hulp en snelle levering (we weten dat PostNL) er wat langer over doet
Fijne samenwerking, snelle levering, wat wil je nog meer?
Altijd correcte afwikkeling van de bestelling. Levering altijd op tijd. Vroeger werd aan huis geleverd, nu op een collect punt naar keuze. Is eigenlijk gemakkelijker daar je nu niet meer thuis moet blijven en je bestelling kunt ophalen wanneer het jezelf past.
Vlugge reactie, korrekt op de hoogte gehouden, levering zoals voorspelt, korrekte product geleverd, competitief ... wat wil je meer?
De betrokken lamp was op voorraad. Snel geleverd... dus ook snel geïnstalleerd... probleem snel opgelost. Iedereen blij!
van M v.
Van wegen een feestdag in de usa kreeg ik de lamp een paardagen later, jammer. Veder was de afhandeling prima.
Ik was in nood en kon een videolamp ophalen. Kreeg ook heel netjes de portokosten retour. TOP!
net voor 15.00 besteld en de volgende dag voor 12.00 geleverd op afhaalpunt. super service.
Exact de "originele" lamp en binnen 1 werkdag geleverd. Superbedankt vervangjelamp.nl
Vlotte levering en de originele lamp werkt perfect! Complimenten
Product is volgens afspraak tijdig en goed verpakt afgeleverd.
Perfecte lamp voor Sony beamer. Exact zoals beschreven
Duidelijke webshop, levering netjes en snel!
Overzichtelijke site en snelle levering.
van P D.
Snelle en correcte levering