printabout.nl- Logo - Beoordelingen

printabout.nlReviews

Beoordelingen voor printabout.nl

5.254 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

ik ben zeer tevreden over PrintAbout. Ik ben niet tevreden over de bezorging. Op woensdag 8 december heb ik inktcartridge besteld. Op vrijdag 10 december zouden gebracht worden door GLS. Daarna kreeg ik bericht dat ze op donderdag 9 december gebracht worden. Helaas waren wij niet thuis. Men zegt dat ze langs geweest waren, er lag geen briefje in de brievenbus. Direct GLS gebeld, op vrijdag 10 december zou het pakje bezorgd worden. Helaas. Maandag Naar PrintAbout gebeld Die hadden het niet doorgekregen. Dinsdag 13 december kreeg ik eindelijk mijn inktpatronen binnen. Hier was ik zeker niet blij mee.

De verkoop van jullie imitatie inkt cartridge en de chip problematiek met de Brotherprinter kan nooit het probleem zijn voor de gebruiker die jullie imitatie spullen adviseren. Bij recente klachten een berg werk met jullie met checken, schoonmaken van de printer terwijl dit niet het probleem is. Het is dat de printer herkent dat jullie huismerk geen origineel is en blokkeert het. Vervangen voor origineel (ook bij jullie besteld) en alle problemen waren direct voorbij. Dus 1 advies, stop met verstoppertje spelen en laat mij de aangebroken cartridges terugsturen om GRATIS originele of goed werkende huismerk om te wisselen. Jullie hebben hier reeds 2x contact met mij gezocht en het is nog steeds niet opgelost. Ben erg teleurgesteld in PrintAbout

Beoordelingen voor printabout.nl

De prijs is goedkoper en ik hoop dat de inktcartridges ook net zo lang meegaan. Hierover kan ik nog geen beoordeling geven. Ze werden stipt op tijd bezorgd! Top. Alleen mijn printer herkende ze niet omdat ze niet de standaard HP62 WAREN. Het heeft even geduurd voor ik uitgevonden had hoe ik dat probleem kon oplossen. Dat had wel wat duidelijker vermeld kunnen worden denk ik.
Mensen ik kan niet bij elke aankoop mijn bevindingen met jullie delen.1 keer per jaar is wel genoeg hoor. Beetje doseren graag Prima tent zijn jullie gewoon goede service de gratis balpen vind ik leuk.Moet alleen opletten dat mijn vrouw hem niet inpikt
Mijn ervaring met PrintAbout is zeer goed weinig klachten over alleen jammer retour aan Cartridges geeft wat problemen dat vind ik een moeilijk punt.Ook jammer van verzendkosten daar mag best wat tegen overstaan als klant...
Snel geleverd. Attent gebeld om nog een tooner zonder transportkosten na te zenden zonder vooruitbetaling. Dit straalt vertrouwen uit in de klant. Hierdoor wordt vertrouwen wederzijds!
van W R.
Duidelijke website met ruime keuze, bestelling ging makkelijk en inderdaad de volgende dag werd de printer al bezorgd. De prijzen vallen ook voordeliger uit. kortom alles prima.
Na levering betalen was wel fijn. Het lijkt erop dat die mogelijkheid er niet meer is Overigens zeer tevreden over de kwaliteit en de leveringen van inktjet cartridges.
Goede servise.... En vooral goed product..... eigelijk dubbel omdat ikhet niet meer kon vinden en omwille verplicht was een nieuwe printer te kopen.....
Goede service, degelijk produkt. Alleen dat telefoontje na het bestellen van Epson printer inkt om het eigen merk te promoten vind ik erg opdringerig.
SNEL SNEL SNEL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GOOOOOOOOEEEEEEED !!!! DAT IS HOE "SERVICE" ERUIT ZIET !!!!! TE GEK!!!! ..........TE GEK !!!!
goed verloop net als vorige keren Wel werd de gratie strandbal vergeten mee te zenden; werd na telefonisch contact meteen hersteld.
Altijd goede service, snel ook telefonisch bereikbaar. Prijs is aantrekkelijk. Prima gebruik al jaren de cartridge van hun.
Gewoon tevreden over de levering. Hopelijk is het huismerk gelijkaardig aan het Canon product. Toekomst zal het uitwijzen.
Duidelijk aangeven hoelang ik het retourbedrag van de ingeleverde lege patronen kan gebruiken,nu ben ik het bedrag kwijt.
van C. d.
snelle levering ,duidelijkheid over bezorging, geen problemen met installeren,in afwachting van lengte gebruiksduur.
Via email zeer goed geholpen bij het maken van mijn keuze. Snelle levering, goed verpakt.tevreden klant.dikke pluim.
Bijzonder was dat ik op zondagavond bestelde en later op de avond al bevestiging dat het naar de post was.
Inktjet was er erg snel alleen wel verspilling zo’n grote doos en dat plastic. Dat is een minpuntje.
Fijne webshop, communiceert goed. Snelle verzending van de bestelling. En scherpe prijzen.
Cartridge past in printer Brother, goede kwaliteit inkt, snelle levertijd, goed verpakt.
Snel besteld, goeie prijs, snel geleverd, snel geinstalleerd. Gewoon doorgaan zo :)