PrintAbout- Logo - Beoordelingen

PrintAbout

2.592 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden53.868 beoordelingen in totaal

27 apr 2023
ik ben al jaren klant bij printabout, en elke bestelling, die ik plaatste , heb ik nog nooit meegemaakt dat het verkeerd ging, het uitzoeken op de website, gaat heel gemakkelijk, je toetst jouw merk in, en je krijgt, gelijk te zien, welke cartridge, je nodig hebt, en als je dat gedaan hebt, kan je heel veilig betalen, met diversen, mogelijkheden, het inpakken, wordt zeer netjes gedaan, het verzenden, dat gaat zeer snel, en niet te vergeten, de service, die is geweldig, dus iedereen die, print artikelen nodig heeft, kan ik het aanraden, dat bij printabout, te bestellen, want die heeft werkelijk alles, voor jouw printer, en nog voordelig ook, en dat is in deze tijd altijd meegenomen, echt top.
JP
jo p.
beuningen gelderland

4 aug 2023
Vandaag een andere beoordeling Op zich een prima service helemaal goed maar wat mij van de week overkwam even ….een ….voor mij teleurstelling Ik had er even genoeg van Het ging over een cartridge bestelling Huismerk 3 maal telefonisch contact en een paar heen en weer mailtjes Mijn merk printer HP leverde geen Gekleurd papier vreemd volgens beschrijving webshop moeten ze gaan werken maar helaaaas niet dus Na alle stappen te hebben doorlopen En een printer reset en printerkop cartridge reiniging modem reset Helaaaaas geen leuk gekleurde afdruk Wat kan het nu zijn dan ?????klantenservice tips en advies gevolgd Ik stond voor een raadsel cartridge Paste wel en is ook het zelfde als orginele cartridge moet het doen dan!!! Na een dag proberen en proberen Had ik er genoeg van na mijn garage beurt printer….. had ik er echt schoon genoeg van en bestelde het HP orginele merk en type maar zoals gewoonlijk rond de 30 euro Huismerk rond de 40 euro Nadat de volgende de dag de bestelling er al was helemaal super keurig geleverd etc De cartridge geïnstalleerd en een wonder testpagina printer uitgeprint Yes he he eindelijk kleur op papier Doet het dus Maar dan die mailtjes voor het huismerk en garantie etc ik had er helemaal genoeg als het niet lukt En er geen huismerk kleur op papier komt dan past er iets niet doet het En nu ook geen teruggave van geld 40 euro en 30 euro is rond de 70 euro Dure cartridge Als klant voel ik mij toch hier niet prettig onder een vervelend voorval Klant blijf ik natuurlijk en blijf mijn orginele cartridge bestellen jammer dat er allerlei mailtjes nodig zijn voor een testbeeld paginA En dan nu ook nog omruilen weer printer waarom cartridge werken niet op dit type printer of zo dus De originele halen we er niet meer uit

Beoordelingen voor PrintAbout

31 mrt 2024

Zeer goede en duidelijke service

Ik had gebeld met een probleem, had vorig jaar hier een nieuwe HP printer gekocht met extra cartridges voor als die er bij zaten op raakte + nog een exta zwart cartridg. Bij plaatsen van de 3 kleuren cartridges ga de printer aan dat ze leeg waren, dus ik gebeld en het kwam waarschijnlijk door de chip in de cartridges, moest een foto maken wat de printer aangaf, dus kreeg ik nieuwe cartridges toegestuurd en ook de 2 zwarte cartridges werden vervangen met een nieuwe chip en een verzend document zodat ik de oude terug kon sturen. De volgende dag had ik de nieuwe al in huis, meteen geprobeerd en ja ze deden het nu wel goed, echt top en bedankt voor jullie goede service...
Antwoord van PrintAbout
Beste Frans, Wat fijn om te horen dat het probleem met de cartridges naar tevredenheid is opgelost! We streven ernaar om onze klanten altijd de beste service te bieden, en het doet ons goed om te weten dat dit in jouw geval ook gelukt is. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of ondersteuning nodig hebben, dan staan we natuurlijk weer voor je klaar. Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring en veel plezier met het printen! Kaylee Team Webcare | PrintAbout

Beoordeling service PrintAbout

Drie weken geleden ontvingen wij een e-mail met de mededeling als er een bestelling gedaan zou worden van zo'n € 98,00 gratis een pak printpapier meegestuurd zou worden. Vorige week doe ik een bestelling van ruim € 360,00 en wat werd meegestuurd? 2 ballpoints. Tevens blijf ik het vreemd vinden dat er verzendkosten in rekening worden gebracht! Al eens eerder hadden wij daarover contact en toen werd er een link met een nummer gestuurd die bij volgende bestelling de verzendkosten gratis zou maken. Gebruik daarvan vergeten we dan helaas
Het gekozen tijdblok van bezorgen werd niet gerealiseerd. In plaats van reguliere bezorging werd het een pallet bezorging ivm gewicht en omvang. Toen de bezorger kwam was dat begrijpelijk. Communicatie hierover ontbrak helaas, een verbeterpunt. Vandaar 4 ipv 5 sterren.
Antwoord van PrintAbout
Dankjewel voor jouw beoordeling en positieve feedback! Wij nemen deze informatie zeker mee en zullen dit intern bespreken. Hopende dat je de printer in goede orde hebt ontvangen, wij wensen je veel print-plezier! : ) Alvast een gezellig weekend gewenst. Wendy, Team Webcare | PrintAbout

Ervaringen waren erg goed, totdat .........

Ervaringen waren erg goed, totdat ik me heb laten ompraten om eigen merk cardridges van Printabout te gaan gebruiken. Wat een ellende met de HP printer. Uiteindelijk wel netjes opgelost, maar ik houd het voortaan bij de originele cardridges! Toch ee 8 voor Printabout.
Antwoord van PrintAbout
Beste Cor, Wat onwijs leuk dat je de tijd genomen hebt om jouw ervaring te delen. Het is natuurlijk jammer dat jouw printer ons huismerk niet accepteert. Uiteraard kun je bij ons ook terecht voor originele artikelen. Veel print-plezier gewenst! Elma, Team Webcare | PrintAbout

Perfecte klantenservice!

De huismerk cartriches van HP werken niet meer bij onze HP printer vanwege nieuwe update van de printer. De klantenservice heeft ons hierbij geholpen en uiteindelijk snel vervangende originele HP cartriches toegestuurd. Tevreden over het contact en de service!
Antwoord van PrintAbout
Goedemiddag Kim, Dankjewel voor de geplaatste beoordeling! Fijn dat onze klantenservice jou direct goed heeft geholpen en een oplossing heeft aangeboden, echt super! Wij kijken uit naar jouw volgende bezoek bij PrintAbout. Wendy, Team Webcare | PrintAbout

bestelling toner voor printer

Het omwisselen van huismerk naar de merktoner. Beide zaken werden snel en vakkundig opgepakt en afgeleverd binnen een dag. Het contact met de medewerker (geen chatbot) stelt ik zeer op prijs. Tot de volgende bestelling
Antwoord van PrintAbout
Beste Henk, Dat klinkt als een positieve ervaring, fijn om te horen! We zien uit naar je volgende bestelling. Mocht je in de tussentijd vragen hebben of hulp nodig hebben, weet dan dat we altijd klaarstaan om je te helpen. Tot de volgende keer! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
Supersnel en netjes geleverd. Hopelijk doen jullie hetgeen jullie beloven. Levenslange garantie. Ik heb elders vaak besteld en dan beloven ze veel en komen niets na 🙈🤷🏼‍♀️. Dus tot nu ben ik zeer tevreden 👍🏻
Antwoord van PrintAbout
Beste Leanne, Wat super tof om te lezen dat je tevreden bent! Onwijs bedankt voor het delen van jouw ervaring bij ons. We hopen je in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn. Geniet van de zon vandaag :-) Elma, Team Webcare | PrintAbout
MD
Marina D.
Schelluinen

Dikke aanrader

Hele mooie prijzen voor de artikelen Vriendelijke klantenservice Nette verzending, met altijd iets extra’s kado En het belangrijkste vind ik : echt snelle levering Savonds besteld, de volgende dag in huis
Antwoord van PrintAbout
Goedemorgen Marina, Wat een ontzettend leuke beoordeling hebben wij van jou mogen ontvangen, heel erg bedankt hiervoor! Blij te lezen dat je zo tevreden bent over ons, dit waarderen wij enorm! Nog een hele fijne dag gewenst! Wendy, Team Webcare | PrintAbout

HATCHET

Bij PrintAbout zijn de bestelligen steeds goed op tijd . Altijd de juiste produkten geleverd aan goede prijzen . Als klant ben ik zeer tevreden , en zal ik steeds mijn nodige produkten bij hen bestellen .
Antwoord van PrintAbout
Wauw, wat tof dat je deze positieve ervaring deelt Francois. Wat worden we hier blij van! Tot een volgende bestelling :-) Elma, Team Webcare | PrintAbout
Duidelijke website. Zwaar pakket, dat stevig verpakt was. Snel bezorgd. Ze hadden niet aangegeven dat de twee artikelen door verschillende bezorgers op verschillende tijden afgegeven zouden worden.
Antwoord van PrintAbout
Hartstikke bedankt voor je 5-sterren review Tom! We zijn super blij met je feedback en waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. We zien je graag terug bij PrintAbout en wensen je een mooie dag. Kaylee, Team Webcare | PrintAbout

eenvoudig en snel

goed te vinden en nou maar afwachten of het werkt, je besteld vooruit en laat de doos dicht tot de toner op is toch? Dit soort beoordelingen kan eigenlijjk niet, verbruiksartikel en genot artikel
Hele goede aftersales! Een nieuwe laserprinter besteld omdat we van de inktcartridges af willen. Na koop gebeld door een medewerker die nog wat tips gaf om het meeste uit de printer te halen.
Antwoord van PrintAbout
Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service! Het is ons doel om ervoor te zorgen dat elke klant het maximale uit hun aankoop kan halen, en we zijn blij dat we je nuttige tips hebben kunnen geven voor je nieuwe laserprinter. Het is inderdaad zo dat laserprinters, vooral de modellen die geschikt zijn voor een thuiskantoor, wat groter kunnen zijn. Dit komt door de technologie en de extra functionaliteiten die ze bieden. Veel plezier met je nieuwe aanwinst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout

Geweldie service

Cartridge werd niet herkend door mijn printer. Vervolgens heel goed geholpen met stappenplannen. Helaas zonder resultaat, maar zonder probleem kreeg ik daarna een nieuwe cartrdige opgestuurd.
Antwoord van PrintAbout
Hi John, Dankjewel voor jouw beoordeling, fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service! Dit waarderen wij enorm! Gelukkig is de garantieprocedure gelijk voor je opgestart en correct afgehandeld! Wij wensen je veel print-plezier toe! Wendy, Team Webcare | PrintAbout

Snelle levering en goede prijs/kwaliteit.

Heb Brother all-in-one 's avonds besteld en volgende dag bezorgd gekregen. Goede prijs/kwaliteitverhouding en bewust een Brother gekozen omdat ik de vorige tientallen jaren heb gebruikt.
Antwoord van PrintAbout
Beste Ilse, Wat ontzettend leuk om te lezen dat je zo tevreden bent met jouw aankoop! Gelukkig heb je de printer snel in ontvangst mogen nemen zodat je deze snel kon gebruiken! Wij zien jou de volgende keer graag weer terug bij PrintAbout! : ) Alvast een fijn weekend gewenst! Wendy, Team Webcare | PrintAbout
EP
Erna P.
Kasterlee
Heel goed, snelle levering. Maar ik wil nog wel zeggen dat ik een inktpatroon van jullie huismerk de 304xl zwart heb moeten weg gooien. Ik had hem net vervangen, dat is wel een min punt!
Antwoord van PrintAbout
Bedankt voor je beoordeling Erna! Fijn dat je zo tevreden bent over de snelle levering. Flink balen dat je de bestelde cartridge niet hebt kunnen gebruiken. In het vervolg raden we je aan om dit te melden bij onze klantenservice, zodat zij je een nieuwe cartridge kunnen opsturen. Je hebt namelijk levenslange garantie op ons huismerk. Een gezellige dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
De bestelling bestond uit 2 delen. Het 2e deel kwam zonder bericht 's avonds. Dat was misschien ook de fout van DHL, maar wel vervelend . Dus wellicht een betere bexzorgpartij.

Goedkoop en snel geleverd

Na een zoektocht op internet was Printabout de goedkoopste toen we prijzen gingen vergelijken. De aankoop was simpel (niet onderscheidend tov andere sites) en de levering vlot.
Antwoord van PrintAbout
Bedankt voor je review Fedor! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de prijs-kwaliteitverhouding van onze producten. We streven er altijd naar om kwalitatieve producten aan te bieden tegen een betaalbare prijs. Gezellige dag gewenst! Kaylee, Team Webcare | PrintAbout
IS
Iris S.
Amsterdam
Super bedrijf , toner paste niet in mijn printer , lag aan het merk . Was geen probleem , ze wisten het en mocht hem terug sturen . Aardige hulp aan de telefoon . Aanrader !!!
Antwoord van PrintAbout
Bedankt voor het nemen van de tijd om een review te plaatsen Iris! We waarderen je feedback en zijn blij dat je tevreden bent met onze service. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn! Mooie dag gewenst! Kaylee, Team Webcare | PrintAbout

Doen wat ze zeggen.

De printer die ik besteld had werd de volgende dag netjes geleverd , samen met de extra inktcartridge's die ik mee besteld had. Alles doet het prima. Ik ben er erg blij mee.
Antwoord van PrintAbout
Hi Oscar! Wat super leuk om te lezen dat je zo blij bent met jouw bestelling! Wij wensen jou heel veel print-plezier toe! Tot een volgende keer! :) Wendy, Team Webcare | PrintAbout

Jammer !

Jammer dat ze niet vooraf aangeven dat de originele HP toners geleverd worden in een PrintAbout doosje, geeft toch een onbehaaglijk gevoel, koop ik nu echt origineel HP??
Antwoord van PrintAbout
Bedankt voor jouw beoordeling, Stef! Goed dat je contact opneemt, zodoende kunnen wij de onduidelijkheid bij jou weghalen! Zojuist hebben wij jou een e-mail gestuurd met de vraag om een foto te sturen! Alvast bedankt voor jouw reactie! Wendy, Team Webcare | PrintAbout