printabout.nl- Logo - Beoordelingen

printabout.nlReviews

Beoordelingen voor printabout.nl

3.666 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

15 dec. 2021
ik ben zeer tevreden over PrintAbout. Ik ben niet tevreden over de bezorging. Op woensdag 8 december heb ik inktcartridge besteld. Op vrijdag 10 december zouden gebracht worden door GLS. Daarna kreeg ik bericht dat ze op donderdag 9 december gebracht worden. Helaas waren wij niet thuis. Men zegt dat ze langs geweest waren, er lag geen briefje in de brievenbus. Direct GLS gebeld, op vrijdag 10 december zou het pakje bezorgd worden. Helaas. Maandag Naar PrintAbout gebeld Die hadden het niet doorgekregen. Dinsdag 13 december kreeg ik eindelijk mijn inktpatronen binnen. Hier was ik zeker niet blij mee.

15 feb. 2022
De verkoop van jullie imitatie inkt cartridge en de chip problematiek met de Brotherprinter kan nooit het probleem zijn voor de gebruiker die jullie imitatie spullen adviseren. Bij recente klachten een berg werk met jullie met checken, schoonmaken van de printer terwijl dit niet het probleem is. Het is dat de printer herkent dat jullie huismerk geen origineel is en blokkeert het. Vervangen voor origineel (ook bij jullie besteld) en alle problemen waren direct voorbij. Dus 1 advies, stop met verstoppertje spelen en laat mij de aangebroken cartridges terugsturen om GRATIS originele of goed werkende huismerk om te wisselen. Jullie hebben hier reeds 2x contact met mij gezocht en het is nog steeds niet opgelost. Ben erg teleurgesteld in PrintAbout

Beoordelingen voor printabout.nl

van Wim P.
De bewuste laserprinter zoals vermeld ook op voorraad en snel geleverd alleen vind ik het spijtig dat zij hiervoor niet het specifieke fotoprintpapier in hun gamma hebben die ik nodig had voor etsen van mijn PCB prints waardoor ik genoodzaakt deze moest bestellen op een ander samen met nogmaals de extra verzendingskosten.
15 nov. 2022
Al verschillende keren besteld bij PrintAbout en altijd "perfect". Wanneer eens, een probleem met één van mijn kleuren cartridges, effe melden en binnen 48hr. een nieuwe cartridge te vervanging. Zo hoort het! Sterk aan te bevelen - een klantendienst zoals er niet veel meer bestaan vandaag.
7 nov. 2022
Snelle levering. Niet bellen en gaan zeuren dat ik met het kopen van de huismerktoners veel kan besparen, heel vervelend want ik wil alleen origneel. Ik weet er alles van, heb 23 jaar kopieermachines en printers verkocht met eigen service en zeer slechte ervaring met surrogaat toners .
17 nov. 2022
Prima bedrijf. Wel opdringerig met het slijten van extra toner. Ik had geen extra toner meebesteld waar zij online wel op aandringen, vervolgens wordt ik telefonisch nogmaals benaderd met hetzelfde aanbod. Dat hoeft voor mij niet.
Geen poespas, PrintAbout levert wat je besteld tegen de allerlaagste prijs. In deze drukke tijd kan de post het wel eens wat druk hebben en dan duurt het een dagje langer. Daarover wordt je dan keurig geïnformeerd.
10 nov. 2022
Indertijd heb ik een printer gekocht en heb ik op een zeer positieve manier kennis gemaakt met PrintAbout. Ik heb echter weinig nodig, maar nu dus wel en dat was weer een prettige ervaring. Blijf dus zo doorgaan.
8 nov. 2022
Snelle service, printer was solide en netjes verpakt. Voor zover dat te zeggen is na een week: bevalt prima. Installatie vereist wel wat doorzetten, een meegeleverde handleiding zou handig zijn geweest
De communicatie van PrintAbout naar de klant is goed doordacht en in een weldadige sfeer. Wat gemist wordt is een toelichting op de manier waarop cartridges in de printer geplaatst moeten worden.
1 nov. 2022
Altijd een correcte en vlotte levering. Misschien een klein minpuntje voor het telefoontje onmiddellijk na de bestelling: vrij opdringerig voor het aanbevelen "huismerk" inktpatronen.
10 nov. 2022
Het pakje werd door Post NL niet geleverd op de vooraf gezegde leveringsuren. Daarna werd het pakje afgeleverd op een afhaalpunt en werd het verkeerde afhaalpunt aan ons doorgegeven.
4 nov. 2022
Zeer kwaliteitsvolle inktcartriges !! Kwa prijs-kwaliteit zeer interessant. Ik raad het iedereen aan want alle types zijn te verkrijgen aan een schappelijke prijs.
8 nov. 2022
Goed verpakt en snelle service. Alleen jammer dat de actie altijd alleen van het huismerk is. Met betrekking op gratis verzending of korting op artikelen.
Duidelijke website, snelle levering, goede service. Zijn proactief (was iets fout gegaan met mijn bestelling en werd daar binnen 12 uur tijd over gebeld).
10 nov. 2022
Heb info gevraagd via telefoon betreft de Inktcartridges en werd door een sympathieke dame professioneel ingelicht ! Heb dan ook spontaan besteld !
Professioneel bedrijf. Duidelijke website, snelle verzending, scherpe prijzen, prima kwaliteit (huismerk toner) met levenslange garantie.
14 nov. 2022
Zeer goede ervaringen met PrintAbout. Als je veel foto's e/o goede prints wilt maken, kan ik met deze cartridges goede zier maken
Snelle leveringen, groot assortiment, snel antwoord op vragen. Huismerk net niet altijd op voorraad, maar 99% van de gevallen wel.
4 nov. 2022
Misschien in toekomst nog op zelfde dag sturen maar op zich zelf vind ik service van PrintAbout nog steeds uitstekend...
2 nov. 2022
Bijzonder plezierig geholpen toen er ik achter kwam een verkeerde bestelling te hebben gedaan. Vlotte terug storting.
16 nov. 2022
ik heb wel geen code gekregen om gratis lege inktpatronen via de post op te sturen,kan u daar alsnog voor zorgen aub