AVT Benelux bv - spraakherkenning.nl

1 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1 beoordelingen in totaal

Slecht

ongeldig

AVT Benelux bv - spraakherkenning.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij AVT Benelux bv - spraakherkenning.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

Beoordelingen voor AVT Benelux bv - spraakherkenning.nl

Besteling verkeerd geleverd en uiterst onbehulpzaam

Bestelling op verkeerd adres geleverd en geweigerd de fout te herstellen of het bedrag terug te betalen.
Antwoord van AVT Benelux bv - spraakherkenning.nl
Geachte heer Oosterhout, Het spijt ons te horen dat u onze service als onvoldoende heeft ervaren en daarom ons een 1-ster beoordeling heeft gegeven. We begrijpen uw teleurstelling over de bezorging van uw bestelling. Zoals afgesproken, hebben we uw pakket dezelfde dag verzonden en specifiek aangegeven dat het naar uw gekozen postagentschap moest worden gestuurd. Helaas is het door een fout bij PostNL bij het verkeerde punt afgeleverd. We hebben direct na uw melding contact opgenomen met PostNL om een oplossing te vinden, maar helaas konden zij het pakket niet alsnog bij het juiste agentschap bezorgen . We betreuren het dat we niet in staat waren om het probleem rechtstreeks met PostNL op te lossen en bieden onze oprechte excuses hiervoor aan. We hebben u ook dezelfde dag nog aangeboden om een nieuw product naar u te verzenden, u had al elders een ander product besteld en het was daarom niet nodig. U heeft het product zakelijk bij ons besteld en dan heeft u geen recht op verzet zoals dat geld voor particulieren. Desondanks hebben we uw bestelling geannuleerd en het volledige bedrag aan u terugbetaald. Als bedrijf streven we naar een hoog niveau van klantenservice en het is spijtig om te horen dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. We hebben er alles aan gedaan om het probleem met de bezorging op te lossen en u te helpen, en begrijpen dat u teleurgesteld bent dat het product niet op tijd is geleverd. We waarderen uw feedback en nemen deze serieus. Als er nog verdere vragen of opmerkingen zijn, staan wij altijd klaar om u te helpen. Met vriendelijke groeten, AVT Benelux bv Dennis Witjas 023 - 529 43 44