Kantoormeubelfabriek.nl- Logo - Beoordelingen

Kantoormeubelfabriek.nl

8 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 nov 2023
Kantoormeubelfabriek.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Kantoormeubelfabriek.nl

Aanrader!

Wij hebben onlangs meubels gekocht bij Kantoormeubel Fabriek en snel daarna zijn deze erg netjes bij ons afgeleverd en in elkaar gezet. Wij zjin erg tevreden over de meubels en de service. Echt een aanrader!
Nette en snelle communicatie. Alles tot in de puntjes afgestemd en we kregen zelfs tijdelijke leenstoelen. Ik raad iedereen aan hier zijn of haar kantoorspullen te kopen. Goede prijzen, goede service!
Antwoord van Kantoormeubelfabriek.nl
Dankjewel voor de mooie review en fijn dat onze service goed is bevallen. Veel werkplezier gewenst met de nieuwe meubels.
fantastisch meubilair, prima afwerking en zeer vakkundig personeel, Alles in een worrd: Toppie
Antwoord van Kantoormeubelfabriek.nl
Hartelijk bedankt voor het schrijven van de mooie review. Fijn om te lezen dat onze service goed bevallen is. Veel plezier met de nieuwe meubels😁. Gr. Team Kantoormeubelfabriek

Profesioneel meedenkend klantgericht

Profesioneel meedenkend en vooral klantgericht met oog en hart voor de wensen van de klant.
Antwoord van Kantoormeubelfabriek.nl
Hartelijk dank voor de 5 sterren review en wat fijn om te lezen dat onze service goed is bevallen. Bedankt voor het vertrouwen en veel werkplezier met de nieuwe meubels! Gr. Team Kantoormeubelfabriek

top

fijne heren, goed spullen en komen hun afspraken na
Antwoord van Kantoormeubelfabriek.nl
Dankjewel voor de mooie review. Veelplezier met de nieuwe kantoormeubels.😁
Antwoord van Kantoormeubelfabriek.nl
Hartelijk bedankt voor het schrijven van de mooie review. Gr. Team Kantoormeubelfabriek

Een aanrader

Ik ben erg tevreden met de universele kabelclips van Kantoormeubelfabriek. Ze zijn van goede kwaliteit en houden mijn kabels netjes georganiseerd. De goede service maakte mijn ervaring compleet.Geweldig product en zeer vriendelijk personeel. Een aanrader.
Antwoord van Kantoormeubelfabriek.nl
Dankjewel voor de mooie review. Fijn dat de clips werken zoals het zou horen.
12 nov 2023

Aanrader

Snelle service en alles vakkundig geïnstalleerd
Antwoord van Kantoormeubelfabriek.nl
Hartelijk dank voor de mooie review.