magneetventielshop.nlBeoordelingen

4.79/5.00

273 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %
1 ster

Wat andere klanten zeggen over magneetventielshop.nl

Snel en correct geleverd !
Bedankt
Snelle levering. Kwaliteitsvolle producten. Spijtig genoeg moet men een minimumbedrag spenderen in deze shop. Dit is onnodig.
 Antwoord van magneetventielshop.nl
Fijn om te horen dat u onze service en producten hoog waardeert. Ook bedankt voor uw kritiekpunt, wij zijn namelijk altijd op zoek naar verbetering. Het minimum orderbedrag is echter ingesteld om een duurzaam bedrijf op te bouwen met langdurige klantrelaties, waar beide partijen van profiteren. Wij hopen u ook!
Doe zo verder
Zeer vlotte dienstverlening en snelle levering goede kwaliteit
10 op 10 goede communicatie en perfecte levering!!!
Bestelling correct afgehandeld en snel geleverd . Een plezier om met deze firma te handelen .Zeker voor herhaling vatbaar . Score 5/5
snele levering
Ver weg het grootste assortiment aan kwalitatieve kogelafsluiters, voor de laagste prijs. Goede service en een tjjdige levering.
Goed geprijsd en snel geleverd
Dit is mijn eerste bestelling bij magneetventielshop.nl . Gemakkelijk besteld, punctueel geleverd. Tevreden.
Perfecte afhandeling van mijn bestelling.
Bestelde spullen op voorraad en de andere dag in huis, perfect zo
Super uitgebreid assortiment, uitstekende kwaliteit. Als de levering vandaag besteld, morgen geleverd zou zijn, dan ook daar 5 sterren.
Ik bestelde hier een magneetventiel. Men leverde die, maar de spoel past niet op de klep. Ik mailde het bedrijf en legde het probleem uit. Men gaat me kosteloos een nieuwe klep sturen en de 'oude' mag ik behouden. Ik belde hen en vroeg om dan toch de spoel voor de klep die ik heb eens op te zoeken. Die hebben ze. Ik bestel deze mee (18€) met hun nieuwe (tweede) zending dus. Prima Service !
 Antwoord van magneetventielshop.nl
Fijn om te horen dat we ons foutje goed hebben opgelost in uw ogen. Wij wensen u veel succes met de montage van de klep en zien u graag nog eens terug!
Snelle levering en goed produkt.
Niets op aan te merken. Makkelijk via de site te selecteren; levering was snel, verpakking prima!
Vlotte en goede levering
Vlotte levering in deze moeilijke tijden. Het product is geïnstalleerd maar de installatie is nog niet functioneel.
 Antwoord van magneetventielshop.nl
Goed om te horen dat onze service u bevalt. Wij horen graag van u of de producten na installatie aan uw verwachtingen voldoen!
Alles verlopen volgens afspraak.