magneetventielshop.nl

4.73 / 5.00

215 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren
1 ster
In totaal zijn er 926 beoordelingen verzameld.

Reviews van echte klanten over magneetventielshop.nl

Zeer geode ervaring en snel

14 dagen moeten wachten op levering . Nog zelf 3 x bij afhaalpunt geweest . hele transport gebeuren is niet goed gelopen.

Antwoord van magneetventielshop.nl
Bedankt voor het doorgeven hiervan. Gelukkig begrijpen we dat u het pakket inmiddels in bezit heeft. Wij zullen deze levering met UPS bespreken om zo onze bezorgservice te verbeteren. Excuses voor het ongemak!
Perfect

Goede produkten en een uitstekende correctie naar UPS wanneer deze wat "nukkig" is met de bezorging van de bestelling.

1 week geleden
Ik zocht een vervangend onderdeel voor een machine die stil gevallen was. Het onderdeel hadden ze op voorraad, en bij uitzondering kon ik het binnen een uur al ophalen. Bedankt voor de service

Snelle levering,snel geholpen nadat ik zelf een bestelfoutje had gemaakt. Goede service.

1 week geleden
Gewoon netjes verpakt en snel geleverd, fijn dat ze voorraad hebben

Korrekt cervis

2 weken geleden
Is een voorafbetaling bij jullie altijd van toepassing of kan dit aangepast worden ,de betaling te doen na de levering ?

2 weken geleden
Bestellen op factuur is mogelijk. Echter bij de eerste bestelling vragen we altijd voorafbetaling. Indien u al eerder een bestelling heeft geplaatst bij ons, kunt u zich aanmelden voor het openen van een zakelijk account. Stuur hiervoor aub een aanvraag naar support@tameson.nl!
3 weken geleden
Alles is naar wens verlopen

3 weken geleden
Uistekende shop . Deze mensen hebben mij super geholpen met het kiezen van het product . De bestelling is geleverd zoals afgesproken was . Nogmaals bedankt .

Netjes en snel bezorgd

Degelijke keuzeinformatie. Daar waar een leveringstermijn van 29 dagen voorzien was, werd de bestelling toch binnen de week geleverd. Verzorgde verpakking en handleiding. Topprodukten.

snelle levering

Snel en goed

svp STOP met het versturen van beoordelingsverzoeken.... als jullie willen weten wat ik van jullie vind bel dan gerust. maar na elke bestelling een beoordelingsverzoek is zeer irritant. groeten,, Karst

Antwoord van magneetventielshop.nl
Hoewel we blij zijn dat u ons positief heeft beoordeeld, vinden we het jammer dat u last heeft van de beoordelingsverzoeken. Onze IT-afdeling is aan het bekijken of wij hier in de toekomst verandering in kunnen brengen. Bedankt voor het uiten van deze frustratie, zodat we onze diensten hiermee kunnen verbeteren!
ziet er goed uit.

Eerst telefonisch advies gevraagd om spoel voor magneetklep maar afmetingen kwamen niet helemaal overeen , toen hebben een kpl klep uitgezocht met medewerker deze bleek maar 5 euro duurder dan losse spoel Goed advies en goed product tot nu toe

materiaal 's avonds besteld en 's morgens al geleverd, ongelofelijk, waarvoor dank.