tameson.nl

87 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.975 beoordelingen in totaal

Had een verkeerd artikel besteld als onderdeel van een grote bestelling. Artikel kon worden geretourneerd, maar ik kon het juiste artikel niet via de website bestellen doordat het minimum orderbedrag € 15 is. Via de sales afdeling werd geregeld dat het juiste artikel toch geleverd werd. Alleen jammer dat ik zowel voor het retourneren als voor de nieuwe bestelling verzendkosten moest betalen.
TM
Tom M.
Zandvoort

Zeer slechte transport

Beoordelingen voor tameson.nl

Ik heb betaald met mijn persoonlijke kaart : ik heb geen toegang tot een betaalkaart van het bedrijf . Mijn bedrijf zal me wel terugbetalen . Maar eigenlijk heb ik liever dat het bedrijf rechtstreeks betaalt , en dat kan met een bankoverschrijving . Deze laatste mogelijkheid heb ik niet zien staan op de site . Jan Vandevelde .
Antwoord van tameson.nl
Bedankt voor uw feedback, Jan! We zijn blij dat u een oplossing heeft gevonden, maar begrijpen uw voorkeur voor directe bedrijfsbetalingen. Bankoverschrijving is zeker mogelijk bij ons. Voor toekomstige bestellingen kunt u contact opnemen met onze klantenservice voor assistentie. We helpen u graag!
Artikel en prijs in orde. Levertijd had sneller gemogen of de optie voor afhalen realiseren.
Antwoord van tameson.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling over het artikel en de prijs! We streven ernaar om onze leveringstijden te verbeteren en zullen uw suggestie voor een afhaaloptie zeker overwegen. Mocht u verdere ondersteuning nodig hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons supportteam.
Snelle levering en goede kwaliteit ook leuk de info filmpjes
Antwoord van tameson.nl
Hartelijk dank voor uw geweldige beoordeling! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze snelle levering, de kwaliteit van onze producten en onze informatieve filmpjes. Uw tevredenheid is onze prioriteit. Mocht u verdere ondersteuning nodig hebben, staan we altijd voor u klaar.
DV
Denis V.
Bavikhove (BE)
3 mrt 2024
Goed product, snel geleverd. Ben tevreden.
Antwoord van tameson.nl
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met het product en onze snelle levering. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of verdere assistentie nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Uw tevredenheid staat bij ons voorop!
correcte en snelle levering. goed bezig
Antwoord van tameson.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij dat u tevreden bent met onze correcte en snelle levering. Uw compliment motiveert ons om zo door te gaan. Mocht u ondersteuning nodig hebben, staan we altijd voor u klaar bij Tameson.

Zeer vlug geleverd en degelijke producten.

Zeer vlug geleverd. Kwaliteitsproduct.
Antwoord van tameson.nl
Hartelijk dank voor uw geweldige beoordeling! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de snelle levering en de kwaliteit van onze producten. Mocht u verdere assistentie nodig hebben, staan we altijd klaar om u te helpen. Uw tevredenheid is onze hoogste prioriteit!
Snelle levering en scherpe prijs
Antwoord van tameson.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze snelle levering en scherpe prijzen. Bij Tameson streven we ernaar om altijd de beste service en producten te bieden. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, staan we graag voor u klaar.
KV
Kees v.
Montfoort
Snel geleverd en prima product !
Antwoord van tameson.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij te horen dat de levering snel was en dat u tevreden bent met het product. Bij Tameson streven we altijd naar de beste service. Mocht u nog vragen hebben, staan we voor u klaar!
op tijd en alles mooi verpakt.
Antwoord van tameson.nl
Hartelijk dank voor uw 5-sterren beoordeling! We zijn blij te horen dat alles op tijd en mooi verpakt was. Bij Tameson streven we ernaar om aan uw verwachtingen te voldoen. Mocht u verdere ondersteuning nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Uw tevredenheid is onze prioriteit!
Snelle levering, prima!
Antwoord van tameson.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en complimenten over onze snelle levering! We zijn blij dat alles naar wens was. Mocht u in de toekomst hulp nodig hebben, staan we graag voor u klaar. Uw tevredenheid is ons doel!
Helemaal top geregeld
Antwoord van tameson.nl
Hartelijk dank voor uw 5-sterren beoordeling! Wij waarderen uw feedback enorm. Mocht u verdere ondersteuning nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Uw tevredenheid staat bij ons voorop!
Antwoord van tameson.nl
Thank you so much for your 5-star review! We're thrilled to hear you had a great experience. At Tameson, we're always here to help. If there's anything more we can do for you, please feel free to reach out. Your satisfaction is our top priority!
Antwoord van tameson.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling van 5 sterren! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze service. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of verdere ondersteuning nodig hebben, staan we graag voor u klaar. Uw tevredenheid is onze prioriteit!
Antwoord van tameson.nl
Thank you for your positive review! We're thrilled to hear you had a good experience. We always strive for excellence and would love to know how we can earn that 5/5 rating from you. Please feel free to share your suggestions or contact our support team for any concerns.
18 feb 2024
Antwoord van tameson.nl
Thank you for the 5-star rating! We're thrilled to have met your expectations. If there's anything more we can do for you, please feel free to reach out. Your satisfaction is our top priority at Tameson!
Netjes ingepakt, alleen jammer dat post nl niet een briefje in de brievenbus heeft gedaan, daarom mijn bestelling drie dagen later gekregen.
Antwoord van tameson.nl
Wij waarderen uw positieve beoordeling en zijn blij dat uw bestelling netjes verpakt was. Het spijt ons dat er vertraging was door de postdienst en wij bieden onze excuses aan voor het ongemak. Als we u ergens mee kunnen helpen, neem dan contact op met ons supportteam.
JT
Jos T.
De Meern NL
Eenvoudige makkelijk toegankelijke webshop. Vlotte afhandeling van bestelling
Antwoord van tameson.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij dat u tevreden bent met onze webshop en de afhandeling van uw bestelling. Mocht u in de toekomst hulp nodig hebben, staan we altijd voor u klaar.
4 feb 2024
Uitstekende producten voor een prima prijs
Antwoord van tameson.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij dat u tevreden bent met onze producten en prijzen. Als u verdere ondersteuning nodig heeft, staan we altijd voor u klaar.
Snelle levering en goede kwalitijd.
Antwoord van tameson.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling! We zijn verheugd dat u tevreden bent met de snelle levering en de kwaliteit van onze producten. Als u verdere ondersteuning nodig heeft, helpen we u graag.