tameson.nl

109 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.014 beoordelingen in totaal

Ik heb betaald met mijn persoonlijke kaart : ik heb geen toegang tot een betaalkaart van het bedrijf . Mijn bedrijf zal me wel terugbetalen . Maar eigenlijk heb ik liever dat het bedrijf rechtstreeks betaalt , en dat kan met een bankoverschrijving . Deze laatste mogelijkheid heb ik niet zien staan op de site . Jan Vandevelde .

Zeer slechte transport

Beoordelingen voor tameson.nl

Prima onderdelen, jammer dat je er 5 stuks moet kopen. Maar vanwege de prijs begrijp ik dat wel. Voor een hobbyist die er 1 of 2 nodig heeft wordt het snel duur.
Antwoord van tameson.nl
Bedankt voor uw 4-sterren beoordeling en uw feedback! We zijn blij dat u tevreden bent met onze onderdelen. Kunt u ons laten weten wat we kunnen verbeteren om een 5-sterren beoordeling te verdienen? Uw feedback is zeer waardevol voor ons. Neem gerust contact op met onze support voor verdere assistentie.
het product zat los in de verpakking, met de pakjes word gegooid. Prima product en snel levering
fijn bedrijf, het voelt als of je daar al jaren klant bent, was men eerste bestelling
Antwoord van tameson.nl
Bedankt voor uw 5-sterren beoordeling! We zijn verheugd te horen dat u zich meteen thuis voelt bij ons, zelfs bij uw eerste bestelling. Als u nog feedback heeft of verdere assistentie nodig heeft, neem dan gerust contact op met onze support. Uw tevredenheid is onze topprioriteit bij Tameson!
De medewerkers zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam
Antwoord van tameson.nl
Bedankt voor uw 5-sterren beoordeling! We zijn blij te horen dat onze medewerkers vriendelijk en behulpzaam waren. Als u nog feedback heeft of verdere assistentie nodig heeft, neem dan gerust contact op met onze support. Uw tevredenheid is onze topprioriteit bij Tameson!
8 jul 2024
Netjes verpakt geleverd volgens leveringsbelofte
Antwoord van tameson.nl
Bedankt voor uw 5-sterren beoordeling! We zijn blij te horen dat uw bestelling netjes verpakt en volgens belofte geleverd is. Als u verdere hulp nodig heeft, neem dan gerust contact op met ons ondersteuningsteam.
Redelijk snelle levering en goed verpakt.
Antwoord van tameson.nl
Bedankt voor uw 4-sterren beoordeling! We zijn blij dat u tevreden bent met onze snelle levering en verpakking. Kunt u ons laten weten wat we kunnen verbeteren om een 5-sterren beoordeling te verdienen? Uw feedback is zeer waardevol voor ons. Neem gerust contact op met onze support voor verdere assistentie.
Dik tevreden met alle producten top
Antwoord van tameson.nl
Bedankt voor uw 5-sterren beoordeling! We zijn blij te horen dat u dik tevreden bent met al onze producten. Als u nog feedback heeft of verdere assistentie nodig heeft, neem dan gerust contact op met onze support. Uw tevredenheid is onze topprioriteit bij Tameson!
JW
J W.
Geleen
11 jul 2024
Antwoord van tameson.nl
Bedankt voor uw 5-sterren beoordeling! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze snelle levering. Als u verdere hulp nodig heeft, neem dan gerust contact op met ons ondersteuningsteam.
CV
Coert v.
Groningen
29 jun 2024
gewoon top
1 jul 2024
Bedankt voor uw fantastische beoordeling! We zijn blij te horen dat u een goede ervaring had. Als u hulp nodig heeft, neem gerust contact met ons op.
30 jun 2024
ok
1 jul 2024
Bedankt voor uw 5-sterren beoordeling! We zijn blij te horen dat alles in orde was met uw ervaring. Als u hulp nodig heeft, neem dan gerust contact met ons op.
Antwoord van tameson.nl
Bedankt voor uw 4-sterren beoordeling! We waarderen uw feedback zeer. Kunt u ons laten weten wat we kunnen verbeteren om een 5-sterren beoordeling te verdienen? Uw input is erg waardevol voor ons. Neem gerust contact op met onze support voor verdere assistentie.
Antwoord van tameson.nl
Thank you for your 5-star rating! We're thrilled to hear you're satisfied with our service. If you have any further feedback or need assistance, please don't hesitate to contact our support team. Your satisfaction is our top priority at Tameson!
4 jul 2024
8 jul 2024
Bedankt voor uw 5-sterren beoordeling! We zijn blij te zien dat u tevreden bent met onze service. Mocht u hulp nodig hebben, ons supportteam staat altijd voor u klaar.
2 jul 2024
8 jul 2024
Thank you for your 5-star rating! We're delighted to see your satisfaction with our service. Should you need any assistance, our support team is always ready to help.
17 jun 2024

Lege doos, meteen een nieuw product opgestuurd!

Nadat we de bestelling ontvingen bleek dat er alleen een pen in de doos zat. Na een mailtje kregen we meteen een excuus bericht en werd diezelfde dag een nieuw product verstuurd wat we keurig de volgende dag ontvingen. Geen discussies, gewoon snel opgelost. Klasse!
24 jun 2024
Bedankt voor uw 5-sterren beoordeling! We zijn blij dat we het probleem met uw bestelling snel konden oplossen. Uw tevredenheid is onze prioriteit. Als u verdere hulp nodig heeft, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.
16 jun 2024
Snelle verzending en goede service
17 jun 2024
Bedankt voor uw 5-sterrenbeoordeling! We zijn verheugd te horen dat u onze snelle verzending en goede service waardeert. Als u vragen heeft of verdere hulp nodig heeft, neem dan gerust contact op met ons ondersteuningsteam.
24 jun 2024
Snelle en correctie afhandeling.
1 jul 2024
Bedankt voor uw uitstekende beoordeling! We zijn blij te horen dat u onze snelle en correcte service waardeerde. Als u verdere hulp nodig heeft, neem dan gerust contact met ons op.
GD
Gustaaf D.
BEERVELDE
9 jun 2024
Degelijk materiaal.
10 jun 2024
Bedankt voor uw 5-sterren beoordeling! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit van ons materiaal. Als u nog vragen heeft of hulp nodig heeft, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.