tameson.nl

97 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.994 beoordelingen in totaal

19 jun 2023
Had een verkeerd artikel besteld als onderdeel van een grote bestelling. Artikel kon worden geretourneerd, maar ik kon het juiste artikel niet via de website bestellen doordat het minimum orderbedrag € 15 is. Via de sales afdeling werd geregeld dat het juiste artikel toch geleverd werd. Alleen jammer dat ik zowel voor het retourneren als voor de nieuwe bestelling verzendkosten moest betalen.
TM
Tom M.
Zandvoort

7 feb 2024
Zeer slechte transport

Beoordelingen voor tameson.nl

26 mei 2024
Mooi product, super snel geleverd tegen een prima prijs, top!
27 mei 2024
Bedankt voor uw geweldige beoordeling! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met het product, de snelle levering en de prijs. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, neem dan gerust contact met ons op. We staan altijd klaar om u te helpen!
GD
Gustaaf D.
BEERVELDE
Degelijk materiaal.
Antwoord van tameson.nl
Bedankt voor uw 5-sterren beoordeling! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit van ons materiaal. Als u nog vragen heeft of hulp nodig heeft, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.
23 mei 2024
Alles ging prima
27 mei 2024
Bedankt voor uw 5-sterren beoordeling! We zijn blij te horen dat alles prima ging. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u te helpen!
GD
Geert D.
Peer, België
1 jun 2024
Antwoord van tameson.nl
Bedankt voor uw 5-sterren beoordeling! We zijn blij dat u tevreden bent met onze service. Mocht u nog vragen of verdere assistentie nodig hebben, neem dan gerust contact met ons op.
31 mei 2024
Antwoord van tameson.nl
Bedankt voor uw 5-sterren beoordeling! We zijn blij dat u tevreden bent met onze service. Mocht u ooit vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen!
Antwoord van tameson.nl
Thank you for your 5-star rating! We're thrilled to hear you're satisfied with our service. If you have any questions or need further assistance, please don't hesitate to contact us. We're here to help!
20 mei 2024
27 mei 2024
Bedankt voor uw fantastische beoordeling! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze service. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u te helpen!
8 mei 2024
Snelle en correcte levering
14 mei 2024
Hartelijk dank voor uw 5-sterren beoordeling! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze snelle en correcte levering. Bij Tameson streven we altijd naar uitstekende service. Mocht u verder nog iets nodig hebben, aarzel dan niet om ons supportteam te contacteren.
8 mei 2024
top
14 mei 2024
Thank you for your top rating! We're thrilled to hear you had a great experience. At Tameson, we're committed to providing excellent service. Should you need any further assistance, please don't hesitate to contact our support team.
15 mei 2024
20 mei 2024
Bedankt voor uw 5-sterren beoordeling! We zijn blij dat u tevreden bent met onze service. Mocht u in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u te helpen!
17 apr 2024
22 apr 2024
Hartelijk dank voor uw 5-sterren beoordeling! Uw steun betekent alles voor ons. Mocht u hulp nodig hebben, wij staan voor u klaar.
17 apr 2024
22 apr 2024
Dank u voor de 5-sterren beoordeling! We zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Als u hulp nodig heeft, neem gerust contact op.
4 apr 2024
netjes correct en op tijd bezorgd
8 apr 2024
Hartelijk dank voor uw 5-sterren beoordeling! We zijn blij te horen dat alles netjes, correct en op tijd is bezorgd. Mocht u verder nog iets nodig hebben, staan we graag voor u klaar. Geniet van uw industriële producten van Tameson!
19 mrt 2024

keurig netjes begeleid bij de keuze en snel geleverd

keurig netjes geleverd en
25 mrt 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en feedback! We zijn blij dat u tevreden bent met onze begeleiding en snelle levering. Uw tevredenheid is onze prioriteit. Mogen we vragen wat we nog kunnen verbeteren om een 5-sterren ervaring te bereiken? Uw feedback is zeer waardevol voor ons.
30 mrt 2024
Vlot en netjes geleverd
1 apr 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij te horen dat uw bestelling vlot en netjes is geleverd. Mocht u verdere ondersteuning nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Uw tevredenheid staat bij ons voorop!
18 mrt 2024
Helemaal top geregeld
25 mrt 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij te horen dat alles naar wens was. Bij Tameson streven we ernaar om altijd top service te bieden. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, staan we graag voor u klaar.
14 apr 2024
15 apr 2024
Dank u voor de 5-sterren beoordeling! We zijn blij om te zien dat u tevreden bent. Als u iets nodig heeft, staat ons team klaar om te helpen. Uw steun wordt zeer op prijs gesteld!
1 apr 2024
Thank you for your 5-star rating! We're delighted to see your satisfaction. If there's anything specific you'd like to share about your experience, or if you need assistance, please don't hesitate to reach out to our support team. Your feedback is greatly appreciated at Tameson!
19 feb 2024
Ik heb betaald met mijn persoonlijke kaart : ik heb geen toegang tot een betaalkaart van het bedrijf . Mijn bedrijf zal me wel terugbetalen . Maar eigenlijk heb ik liever dat het bedrijf rechtstreeks betaalt , en dat kan met een bankoverschrijving . Deze laatste mogelijkheid heb ik niet zien staan op de site . Jan Vandevelde .
26 feb 2024
Bedankt voor uw feedback, Jan! We zijn blij dat u een oplossing heeft gevonden, maar begrijpen uw voorkeur voor directe bedrijfsbetalingen. Bankoverschrijving is zeker mogelijk bij ons. Voor toekomstige bestellingen kunt u contact opnemen met onze klantenservice voor assistentie. We helpen u graag!