Origineletelefoonhoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

Origineletelefoonhoesjes.nlReviews

: 387Goed

Gecertificeerd sinds: 27 dec. 2021
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022
Origineletelefoonhoesjes.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Origineletelefoonhoesjes.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 27 dec. 2021
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022

Beoordelingen voor Origineletelefoonhoesjes.nl

37 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

20 apr. 2022
De bestelling in eerste instantie niet ontvangen maar dat kan ook aan het postbezorgingsbedrijf hebben gelegen. Na contact met de klantenservice is het netjes opgelost en hebben wij alsnog het hoesje ontvangen. Geen 5 maar 4 sterren omdat het uiteindelijk wel te laat was voor de verjaardag van mijn dochter.

24 jan. 2022
Had expliciet gezocht op rubber bescherm hoesje. Op het plaatje ziet het er ook zo uit, maar is gewoon hard kunstof materiaal en zeker niet rubber. Miskoop en niet goed aangegeven in de beschrijving dat het geen rubber is. Stond ook alleen plaatje van de achterkant op, voorzijde blijkt ook amper boven de telefoon uit te steken, dus niet echt goed beschermend. Zending overigens wel snel en netjes geleverd.

Beoordelingen voor Origineletelefoonhoesjes.nl

5 aug. 2022
Product zoals beschreven en snel verzonden.
Thanks!
7 aug. 2022
Heel tevreden,het hoesje is perfect
9 aug. 2022
Dankjewel voor de beoordeling!
1 aug. 2022
Dankjewel!
8 aug. 2022
Toppie!
9 jul. 2022
Wij hebben een verkeerd hoesje besteld of het was niet duidelijk aangegeven maar de retourservice was prima. Nu nog wachten of we het juiste hoesje krijgen toegestuurd.
Super Cees!
22 jul. 2022
Ruime keus en vanille en nette levering
Helemaal top!
15 jul. 2022
Prima service , snel geleverd!
Goed om te horen!
13 jul. 2022
Nog steeds niet ontvangen....
20 jul. 2022
Beste Wouter en Simone, Super dat uit contact blijkt dat de bestelling alsnog is toegekomen! Veel plezier met de producten! Met vriendelijke groeten, Dennis Origineletelefoonhoesjes.nl
14 jun. 2022
Leuke webshop met redelijk veel keuze op het gebied van telefoon hoesjes. Het zoeken en bestellen gaat snel en makkelijk en de kwaliteit is zeer goed. M’n dochter was echt heel erg blij met haar iPhone-hoesje. Kwaliteit/prijs-verhouding is ook dik in orde.
15 jun. 2022
Dankjewel voor de beoordeling!
2 jun. 2022
Top!
19 jun. 2022
Toppie John!
24 jan. 2022
25 jan. 2022
Beste Jenneke, Dankjewel voor de beoordeling en super dat de bestelling zo snel geleverd is. Verder hebben wij het hoesje in het magazijn even nagekeken en lijkt de binnenkant uit rubber en de buitenkant uit kunststof materiaal te bestaan. Uiteraard is het vervelend dat het hoesje niet helemaal aan de verwachtingen voldoet. Daarom is het geen enkel probleem om deze retour te sturen. Wij vernemen graag als u hier aanspraak op wilt maken! Wij hopen u voldoende geïnformeerd te hebben! Met vriendelijke groeten, Dennis Origineletelefoonhoesjes.nl
20 apr. 2022
Graag gedaan Jean-Paul!
16 mrt. 2022
Alles werd goed opgelost toen mijn bestelde hoesje niet op voorraad was, maar mijn toen ontvangen hoesje ging gelijk kapot. Ook dat werd gelukkig goed opgelost, snelle reactie, en ik kon een willekeurig ander hoesje uitkiezen. Het hoesje is prima en precies zoals op de website!
30 mrt. 2022
Dat horen wij graag Willemijn!
10 jan. 2022
Nette prijs en snel geleverd. Zeker een aanrader om je telefoonhoesje te bestellen.
Helemaal goed!
Geïmporteerd
8 dec. 2021
De bestelling was snel verzonden. Helaas, was er iets mis met het hoesje bij aankomst. Zonder problemen werd er een nieuw hoesje opgestuurd. Geen probleem! Ook dit hoesje was snel opgestuurd, waardoor ik binnen korte tijd een hoesje voor mijn telefoon had. Heel fijn.
Geïmporteerd
5 dec. 2021
Het product is op de dag bezorgd dat vooraf was aangegeven. Het voldoet aan de verwachtingen. Gewoon prima dus.
12 jan. 2022
Goede prijs en snelle levering
Super om te horen!