Origineletelefoonhoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

: 373GoedGecertificeerd

Origineletelefoonhoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

Details over Origineletelefoonhoesjes.nl

Origineletelefoonhoesjes.nl - Beschrijving

Wij van Origineletelefoonhoesjes.nl bieden kwalitatieve telefoonhoesjes aan tegen voordelige prijzen met origineel design. Hierdoor kan iedereen zijn of haar geliefde handheld op voordelige wijze personaliseren en beschermen. Als gevolg hiervan wordt de telefoon dagelijks optimaal beschermd tegen kras- en stootschade. Verder hebben de telefoonhoesjes niet alleen een goede prijs-kwaliteitsverhouding, maar worden deze ook nog eens binnen 1 tot 2 dagen geleverd. Hierdoor zijn de telefoonhoesjes makkelijk en snel in huis te halen! Wordt de bestelling uiteindelijk niet op tijd geleverd of bent u niet helemaal tevreden? Laat het ons weten via de contactpagina of door te bellen naar 06-55974508. De klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur en probeert zo spoedig mogelijk met een antwoord te komen. Ook het verwerken van retourneringen is een van onze speerpunten om dit proces zo snel en goed mogelijk te laten verlopen. Hierdoor kunnen producten snel geruild worden of wordt het orderbedrag zo spoedig mogelijk teruggestort op uw rekening (afhankelijk van de betaalmethode). Kortom: onze gunstige prijs-kwaliteitsverhouding in combinatie met uitgebreide service maakt Origineletelefoonhoesjes.nl tot een unieke aanbieder van (originele) telefoonhoesjes!
Originele Telefoonhoesjes V.O.F.
Lodewijk van Deyssellaan 33
2182VN Hillegom
KVK 66470749
Dennis Egging

Beoordelingen voor Origineletelefoonhoesjes.nl

23 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Alles werd goed opgelost toen mijn bestelde hoesje niet op voorraad was, maar mijn toen ontvangen hoesje ging gelijk kapot. Ook dat werd gelukkig goed opgelost, snelle reactie, en ik kon een willekeurig ander hoesje uitkiezen. Het hoesje is prima en precies zoals op de website!

Had expliciet gezocht op rubber bescherm hoesje. Op het plaatje ziet het er ook zo uit, maar is gewoon hard kunstof materiaal en zeker niet rubber. Miskoop en niet goed aangegeven in de beschrijving dat het geen rubber is. Stond ook alleen plaatje van de achterkant op, voorzijde blijkt ook amper boven de telefoon uit te steken, dus niet echt goed beschermend. Zending overigens wel snel en netjes geleverd.

Beoordelingen voor Origineletelefoonhoesjes.nl

De bestelling in eerste instantie niet ontvangen maar dat kan ook aan het postbezorgingsbedrijf hebben gelegen. Na contact met de klantenservice is het netjes opgelost en hebben wij alsnog het hoesje ontvangen. Geen 5 maar 4 sterren omdat het uiteindelijk wel te laat was voor de verjaardag van mijn dochter.
Antwoord van Origineletelefoonhoesjes.nl
Beste Jean-Paul, Ongelofelijk vervelend dat het hoesje niet in eerste instantie geleverd is. Daarvoor onze excuses! Super dat wij nog even contact hebben gehad en dat het hoesje na een tweede zending wel snel geleverd werd. Veel plezier met het hoesje en fijne dag! Met vriendelijke groeten, Dennis Origineletelefoonhoesjes.nl
De snelle bezorging ,en correcte afhandeling
Duidelijke webshop, snel in huis.
Snel en goed verpakt
Goede service
Verzending was snel maar mijn hoesje is binnen 4 maanden al stuk
Antwoord van Origineletelefoonhoesjes.nl
Beste Jenna, Vervelend om te lezen dat het hoesje een mankement vertoond! Daarvoor onze excuses! Uit de foto kunnen wij duidelijk opmaken dat sprake is van een mankement en daarom bieden wij een nieuw hoesje aan. Deze wordt spoedig naar u verzonden! Alvast veel plezier met het hoesje en een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groeten, Dennis Origineletelefoonhoesjes.nl
Antwoord van Origineletelefoonhoesjes.nl
Rob dankjewel voor beoordeling!
Niet het hoesje gekregen dat op site stond. Geprobeerd om terug te sturen, kostte meer dan 6€. Bericht gestuurd via messenger en nog steeds geen antwoord gekregen.
Antwoord van Origineletelefoonhoesjes.nl
Beste Yves, Fijn dat wij even mailcontact hebben gehad om tot een snelle en gewenste oplossing te komen! Bij verdere vragen kunt altijd mailen of bellen! Met vriendelijke groeten, Dennis Origineletelefoonhoesjes.nl
Zorg dat de artikelen die je te koop hebt staan (en door de klant betaald worden!) op voorraad hebt. Haal ze anders van je site af.
Antwoord van Origineletelefoonhoesjes.nl
Beste Janine, Dankjewel voor het berichtje en vervelend dat het bestelde hoesje niet voorradig was! Daarvoor onze excuses! De voorraad wordt regelmatig nagelopen om deze zo goed mogelijk op orde te hebben! Helaas kan het bij hoge uitzondering voorkomen dat een hoesje dan toch niet voorradig blijkt te zijn. Wij gaan in ieder geval kijken of de voorraadinventarisatie nog beter uitgevoerd kan worden. Verder is het orderbedrag in ieder geval zo snel mogelijk teruggestort! Wij hopen u voldoende geïnformeerd te hebben! Met vriendelijke groeten, Dennis Origineletelefoonhoesjes.nl
Antwoord van Origineletelefoonhoesjes.nl
Dat horen wij graag Willemijn!
Goede service toen t schermpje niet bleek te passen
Antwoord van Origineletelefoonhoesjes.nl
Top dat onze service gewaardeerd wordt!
Snelle service. Product zoals omschreven.
Super om te horen!
SNELLE LEVERING EN LEUK HOESJE
Helemaal top!
Heel tevreden met mijn hoesje.
Super om te horen!
Super service
Thanks voor de review!
Toppie!
Antwoord van Origineletelefoonhoesjes.nl
Beste Jenneke, Dankjewel voor de beoordeling en super dat de bestelling zo snel geleverd is. Verder hebben wij het hoesje in het magazijn even nagekeken en lijkt de binnenkant uit rubber en de buitenkant uit kunststof materiaal te bestaan. Uiteraard is het vervelend dat het hoesje niet helemaal aan de verwachtingen voldoet. Daarom is het geen enkel probleem om deze retour te sturen. Wij vernemen graag als u hier aanspraak op wilt maken! Wij hopen u voldoende geïnformeerd te hebben! Met vriendelijke groeten, Dennis Origineletelefoonhoesjes.nl
Thanks!
Antwoord van Origineletelefoonhoesjes.nl
Dankjewel voor de beoordeling!
Het marmer goud hoesje die ik besteld had was er gewoon in een doorzichtig hoesje geplakt
Antwoord van Origineletelefoonhoesjes.nl
Beste Floor, Dankjewel voor uw berichtje en vervelend dat het hoesje niet helemaal aan de verwachtingen voldoet. Het is hoesje is ondertussen retour ontvangen en het geld is direct teruggestort. Met vriendelijke groeten, Dennis Origineletelefoonhoesjes.nl