printworld.com/nl/- Logo - Beoordelingen

printworld.com/nl/Reviews

printworld.com/nl/- Logo - Beoordelingen

Details over printworld.com/nl/

printworld.com/nl/ - Beschrijving

De online drukkerij printworld.com GmbH biedt een breed scala aan verschillende drukwerkproducten aan. Ontdek het uitgebreide aanbod van flyers en folders tot brochures, affiches en briefpapier voor bedrijven, bijna alles is beschikbaar. Veel producten zijn ook verkrijgbaar in kleine oplages, tegen aantrekkelijke prijzen en in topkwaliteit.
printworld.com GmbH
Christoph Deutsch

Beoordelingen voor printworld.com/nl/

12 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor printworld.com/nl/

Goede kwaliteit tegen een scherpe prijs. Goed contact met flexibele klantenservice. Niet altijd in staat geschatte levertijd te halen, maar ook hierover goed contact.
Antwoord van printworld.com/nl/
Hallo, we waren erg blij met uw positieve beoordeling. Natuurlijk hopen we u te kunnen blijven overtuigen van onze kwaliteit en service. Groetjes van uw printworld.com-team
Alles precies volgens afspraak, geen verassingen en prachtig printwerk. Mijn volgende bestelling gaat volgende keer zeker weer naar Printworld.
Antwoord van printworld.com/nl/
Hallo en hartelijk dank voor uw positieve feedback. We waren er erg blij mee. Groetjes van uw printworld.com-team
Naast de mooie producten hebben ze ook een Mooie en handige site dat heel goed werkt. daarnaast is de klantenservice ook heel snel en top.
Antwoord van printworld.com/nl/
Hallo, dank u wel voor uw mooie feedback. We zijn erg blij met uw lof. Groetjes van uw printworld.com-team
Hulpzame mensen! Ze hebben mij persoonlijk geholpen met het aanpassen van mijn ontwerp om zo de hoogst mogelijke kwaliteit te halen.
Antwoord van printworld.com/nl/
Hallo, we zijn erg blij dat u tevreden bent over onze service. Ook toekomstig zullen wij alles in het werk stellen om u te blijven overtuigen van onze service & kwaliteit. Groetjes van uw printworld.com-team
Erg tevreden! De print is van hoge kwaliteit! Ik had van tevoren moeilijk kunnen bedenken dat het zo mooi zou worden, dus alle lof!
Antwoord van printworld.com/nl/
Hallo, we zijn blij met uw mooie evaluatie en hopen dat we u ook in de toekomst blijven overtuigen. Groetjes van uw printworld.com-team
snel en efficiënt geleverd wat ervan werd verwacht
Antwoord van printworld.com/nl/
Hallo, dank u wel voor uw positieve feedback. We waren er erg blij mee. Groetjes van uw printworld.com-team
Goed product voor een scherpe prijs
Antwoord van printworld.com/nl/
Hallo, we zijn blij met uw zeer goede evaluatie en hopen dat we u ook in de toekomst zullen blijven overtuigen. Groetjes van uw printworld.com-team
Fijn en helder persoonlijk contact!
Antwoord van printworld.com/nl/
Hallo, we zijn erg blij dat u tevreden bent over het persoonlijke contact. Ook toekomstig zullen wij alles in het werk stellen om u te blijven overtuigen van onze service & kwaliteit en natuurlijk proberen wij om ook uw laatste ster binnen te krijgen. Groetjes van uw printworld.com-team
Snel, voordelig en goede kwaliteit
Antwoord van printworld.com/nl/
Hallo, we zijn blij dat we u hebben overtuigd en danken u hartelijk voor uw positieve feedback. Met vriendelijke groet, uw printworld.com-team
Geheel naar verwachting.
Antwoord van printworld.com/nl/
Hallo, we waren erg blij met uw positieve feedback. Groetjes, uw printworld.com team
goed!
Antwoord van printworld.com/nl/
Hallo, hartelijk dank voor uw positieve feedback. Met vriendelijke groet, uw printworld.com-team
Antwoord van printworld.com/nl/
Hallo, hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, uw printworld.com-team