printworld.com/nl/- Logo - Beoordelingen

printworld.com/nl/Reviews

Gecertificeerd sinds: 12 apr. 2022
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022
printworld.com/nl/ is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij printworld.com/nl/ kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 12 apr. 2022
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022

Beoordelingen voor printworld.com/nl/

12 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

11 okt. 2021
Goede kwaliteit tegen een scherpe prijs. Goed contact met flexibele klantenservice. Niet altijd in staat geschatte levertijd te halen, maar ook hierover goed contact.

10 jul. 2022
The messaging on the website on time taken for final delivery was not clear. I was expecting the delivery to happen in 2 days basis information on the website, and paid extra for it. But eventually i was told its just the time for printing. Which made me feel wronged. hopefully you correct the info on the website accordingly.

Beoordelingen voor printworld.com/nl/

Super aardige en behulpzame helpdesk
Antwoord van printworld.com/nl/
Hallo, we zijn erg blij dat u tevreden bent over onze service. Uiteraard zullen we ook in de toekomst alles in het werk stellen om u te overtuigen van onze kwaliteit. Groetjes van uw printworld.com-team
alles volgens afspraak geleverd.
Antwoord van printworld.com/nl/
Hallo, dank u wel voor uw positieve feedback. We waren er erg blij mee. Groetjes van uw printworld.com-team
Antwoord van printworld.com/nl/
Hallo, dank u wel voor uw positieve feedback. Maximale klanttevredenheid is onze doelstelling. Om in de toekomst nog beter te kunnen zijn, is uw steun gevraagd. Als u wilt, kunt u onze klantenservice vertellen hoe we de laatste ster kunnen krijgen van u. Groetjes van uw printworld.com-team
Antwoord van printworld.com/nl/
Hallo, we willen u bedanken voor uw zeer goede evaluatie en hopen dat we u ook in de toekomst zullen blijven overtuigen. Met vriendelijke groet, uw printworld.com-team
Antwoord van printworld.com/nl/
Hallo, we waren erg blij met uw positieve beoordeling. Natuurlijk hopen we u te kunnen blijven overtuigen van onze kwaliteit. Groetjes van uw printworld.com-team
Antwoord van printworld.com/nl/
Hallo, dank u wel voor uw positieve feedback. We zullen er alles aan doen om aan uw verwachtingen te blijven voldoen. Met vriendelijke groet, uw printworld.com-team
17 aug. 2022
Goed prijs en op tijd
19 aug. 2022
Hallo, hartelijk dank voor uw feedback. Fijn dat u tevreden bent geweest met onze service. Met vriendelijke groet, uw printworld.com-team
7 jul. 2022
De bereikbaarheid en service van Printworld zijn oprecht top!
12 jul. 2022
Hallo, we zijn erg blij met uw positieve aankoopbeleving. Wij zullen er alles aan doen om u te blijven overtuigen van onze producten en service. Met vriendelijke groet, uw printworld.com-team
10 jul. 2022
3 aug. 2022
Dear Mr. Gopal Varma, Thank you for taking the time to rate us. In fact, we communicate shipping times as informed on our website. For shipping methods there is an extra option that you can choose from. Standard (2 to 3 days) or Express (next day delivery). We are sorry to hear that we did not meet your expectations. Still we hope to see you again in the future and if there is any question about delivery times feel free to contact us per email service@printworld.nl or by phone 0800-0227403. With kind regards, your printworld.com team
12 okt. 2021
Hallo, we waren erg blij met uw positieve beoordeling. Natuurlijk hopen we u te kunnen blijven overtuigen van onze kwaliteit en service. Groetjes van uw printworld.com-team
10 nov. 2021
Alles precies volgens afspraak, geen verassingen en prachtig printwerk. Mijn volgende bestelling gaat volgende keer zeker weer naar Printworld.
11 nov. 2021
Hallo en hartelijk dank voor uw positieve feedback. We waren er erg blij mee. Groetjes van uw printworld.com-team
goed!
12 okt. 2021
Hallo, hartelijk dank voor uw positieve feedback. Met vriendelijke groet, uw printworld.com-team