blitzhandel24.nlBeoordelingen

blitzhandel24.nl- Logo - Beoordelingen
blitzhandel24.nl- Logo - Beoordelingen

blitzhandel24.nl - Innovative Software Solutions for visible results.

Over ons - Blitzhandel24 Wij staan ​​voor op maat gemaakte softwareproducten en streven ernaar dat onze klanten precies de juiste oplossingen krijgen voor comfortabel en tegelijkertijd succesvol werk. We zijn hier uiterst transparant over en streven ernaar om onze zakelijke en particuliere klanten te allen tijde te voorzien van de nieuwste softwareproducten. Diverse artikelen rond ons aanbod Alle programma's en applicaties die we aanbieden bieden uitstekende beveiliging en staan ​​voor maximale tevredenheid. We bieden veel meer dan alleen het aanbieden van passende programma's. Service en comfort zijn ook erg belangrijk voor ons, wat betekent dat we met in totaal meer dan 1.500 producten echt een verrijking zijn. Samen met ons professioneel opgeleide personeel vinden we te allen tijde de juiste oplossingen en bieden we een verrijkende en veilige omgeving in tijden van veel nieuwe artikelen en producten. Met ons werk naar meer succes Wij zorgen voor het gestructureerde onderhoud van de gehele winkel en maken het mogelijk te profiteren van een brede selectie en rechtszekerheid. Tegelijkertijd hebben we het EHI-keurmerk met licentie en zijn we officieel lid van Trustedshops om ons uitgebreide assortiment te combineren met maximale veiligheid. Op basis hiervan bieden wij u graag onze aanbiedingen in heel Europa aan en voorzien wij onze klanten van transparant advies.
Blitzhandel24 GmbH

4.59/5.00

393 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over blitzhandel24.nl

Makkelijk bestelt snel geleverd
Na problemen met licentie toch alles netjes opgelost
vriendelijk accuraat en goed servis
Top service !
Alles is goed afgewerkt
Vraagje over installatie werd vlug en correct beantwoord.Vriend zal waarschijnlijk ook nog bestelling plaatsen.m.v.g.
Windows moest wel per telefoon bij Microsoft worden geactiveerd wat best nog wel een gedoe was. Uiteindelijk is dit gelukkig wel gelukt.
Top
Na aanschaf van de zogenaamde PDF software ,veel verwarrende schermen gekregen over activeren, etcetera. Uiteindelijk aan de praat gekregen. Blijkt dat het een waardeloos programma is en zelfs deze bijna 20 euro niet waard is.Een PDF programma is zoals bijvoorbeeld PDF architect. Natuur lijk dáár hangt een ander prijskaartje aan Blitshandel24 verkoopt knollen voor citroenen.De klant kan fluiten.
 Wordt beoordeeld|
Prima geregeld, snelle afhandeling. En... het werkt!
Alles volgens verwachting.
doet wat het zegt.
Zeer snelle levering
Alles volgens afspraak
alles ok
Probleemloos geregeld. En billijke prijs
het ging vlot en simpel alleen jammer dat er maar een manier van betalen is
Sehr gut!