blitzhandel24.nlBeoordelingen

blitzhandel24.nl- Logo - Beoordelingen
blitzhandel24.nl- Logo - Beoordelingen

blitzhandel24.nl - Innovative Software Solutions for visible results.

Over ons - Blitzhandel24 Wij staan ​​voor op maat gemaakte softwareproducten en streven ernaar dat onze klanten precies de juiste oplossingen krijgen voor comfortabel en tegelijkertijd succesvol werk. We zijn hier uiterst transparant over en streven ernaar om onze zakelijke en particuliere klanten te allen tijde te voorzien van de nieuwste softwareproducten. Diverse artikelen rond ons aanbod Alle programma's en applicaties die we aanbieden bieden uitstekende beveiliging en staan ​​voor maximale tevredenheid. We bieden veel meer dan alleen het aanbieden van passende programma's. Service en comfort zijn ook erg belangrijk voor ons, wat betekent dat we met in totaal meer dan 1.500 producten echt een verrijking zijn. Samen met ons professioneel opgeleide personeel vinden we te allen tijde de juiste oplossingen en bieden we een verrijkende en veilige omgeving in tijden van veel nieuwe artikelen en producten. Met ons werk naar meer succes Wij zorgen voor het gestructureerde onderhoud van de gehele winkel en maken het mogelijk te profiteren van een brede selectie en rechtszekerheid. Tegelijkertijd hebben we het EHI-keurmerk met licentie en zijn we officieel lid van Trustedshops om ons uitgebreide assortiment te combineren met maximale veiligheid. Op basis hiervan bieden wij u graag onze aanbiedingen in heel Europa aan en voorzien wij onze klanten van transparant advies.
MSOfficehandel UG (haftungsbeschränkt)

Beoordelingen voor blitzhandel24.nl

4.58/5.00

168 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over blitzhandel24.nl

In eerste instantie een downloadlink ontvangen die niet bruikbaar was in Nederland. Contact opgenomen met Blitzhandel24.nl; de communicatie moest in het Duits omdat het een Nederlandse dochter van een Duits bedrijf is. Medewerker kon me niet verder helpen en geld terug garantie geldt niet bij downloads. Uiteindelijk wel goed geholpen door een andere medewerker waardoor het probleem werd opgelos
Snelle levering tegen een lage prijs. Service is ook uitstekend. Helaas op zondag gesloten.
Alles top
Snel geregeld. Goede communicatie.
Voordelig
Lage prijzen
Alles prima
ik had een verkeerde aankoop gedaan en ze hebben mij zonder problemen geholpen
Hele fijne oplossing; voordelig en snel
De prijs van Windows Home Premium vond ik goed. De bezorging per email OK. Het ISO bestand heb ik op een DVD gebrand zonder problemen. De installatie ging ook goed in een keer.
Snel gedownload over product en service kan ik geen echte mening geven
Goed - wel maakt waar het lastig..
Volledig, snel en compleet geleverd. Snelle beantwoording van mails.
In orde.
prima verlopen
erg voordelig en goed geregeld
Prima, snel geleverd , ben tevreden..
Veel in het Duits en of Engels is een nadeel voor de generatie mensen als ik. Wij hebben destijds geen of weinig les gehad in vreemde talen. Het is daarom een drempel om via een webshop iets te kopen.