blitzhandel24.nl- Logo - Beoordelingen

: 977GoedGecertificeerd

blitzhandel24.nl- Logo - Beoordelingen

Details over blitzhandel24.nl

blitzhandel24.nl - Beschrijving

Over ons - Blitzhandel24 Wij staan ​​voor op maat gemaakte softwareproducten en streven ernaar dat onze klanten precies de juiste oplossingen krijgen voor comfortabel en tegelijkertijd succesvol werk. We zijn hier uiterst transparant over en streven ernaar om onze zakelijke en particuliere klanten te allen tijde te voorzien van de nieuwste softwareproducten. Diverse artikelen rond ons aanbod Alle programma's en applicaties die we aanbieden bieden uitstekende beveiliging en staan ​​voor maximale tevredenheid. We bieden veel meer dan alleen het aanbieden van passende programma's. Service en comfort zijn ook erg belangrijk voor ons, wat betekent dat we met in totaal meer dan 1.500 producten echt een verrijking zijn. Samen met ons professioneel opgeleide personeel vinden we te allen tijde de juiste oplossingen en bieden we een verrijkende en veilige omgeving in tijden van veel nieuwe artikelen en producten. Met ons werk naar meer succes Wij zorgen voor het gestructureerde onderhoud van de gehele winkel en maken het mogelijk te profiteren van een brede selectie en rechtszekerheid. Tegelijkertijd hebben we het EHI-keurmerk met licentie en zijn we officieel lid van Trustedshops om ons uitgebreide assortiment te combineren met maximale veiligheid. Op basis hiervan bieden wij u graag onze aanbiedingen in heel Europa aan en voorzien wij onze klanten van transparant advies.
Blitzhandel24 GmbH
Daimlerring 1
31135 Hildesheim
Duitsland
Amtsgericht Hildesheim HRB 204257
Dogan Akdag

Beoordelingen voor blitzhandel24.nl

442 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Het bestelproces verliep zeer vlot! De aanlevering van de downloadlink en de registrykey duurde wel iets langer als ik gewend was bij andere leveranciers! Enige tijd later kwamen deze toch mijn inbox binnen. Het installeren en daarna registreren was een fluitje van een cent! Audials One 2021 werkte hierna direct! Een prima keuze voor een prima prijs, zelfs veel goedkoper als bij Audials zelf!!

Ik had een abonnement van 2 jaar gekocht bij deze zaak , ik heb nu voor maar 1 jaar want de 2e code deed het niet . Correct ingevuld volgens de instructies ( die mogen wel iets duidelijker naar mijn mening) 1e code ging goed alleen de 2e code ging niet goed ik kwam op de creditcard pagina terecht om die code nog een keer te betalen. Mail gestuurd met duidelijke uitleg wat er verkeerd is gegaan , reactie was dat is precies goed, daarom heeft u 2 codes ontvangen. Voer de tweede precies zo in als de eerste. De codes zullen bij elkaar worden opgeteld. Dus einde van het verhaal niet geholpen betaald voor 2jaar en ik heb nu maar 1 jaar . Jammer dat ik niet goed geholpen ben of dat er een soort miscommunicatie is , omdat ik ook een mailtje terug kreeg in het duits .

Beoordelingen voor blitzhandel24.nl

De bestelling werd voortreffelijk verwerkt. Niet meer dan de noodzakelijke berichtgeving over aankoop en installatie van het programma.
Lang leve de digitale leveringen van software. binnen 5 minuten alles geregeld en geinstalleerd
bestellen van 8 licenties Todo backup ging snel en zonder problemen .
scherpe prijs en goede ondersteuning, wat wil je nog meer?
Prompte service, probleem zeer snel en adequaat opgelost
van J W.
Specifications, price an delivery were as promised.
van H. W.
IK ben tevreden en was snel geleverd en verwerkt
Toegankelijke website en snelle levering!
Perfect price Delivery good etc Thanks
Snel geleverd tegen een bodemprijs.
Uitleg, prijs en snelle levering.
Geweldige prijs. Snel geleverd
Snel en zonder problemen. Top!
Snel, goedkoop en makkelijk.
Snelle levering licentie.
Snel en duidelijk! Top!