Spacepen.eu/nl/- Logo - Beoordelingen

Spacepen.eu/nl/

40 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden73 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor Spacepen.eu/nl/

Dubbel feest!

Twee nieuwe modellen van Fisher Space Pen kwamen weer in mijn bezit en wel de beide bullets Blue Origin Blue Moon en Blue Origin Black Matte! Natuurlijk weer een lust om mee te schrijven! Daarbij gebruik ik graag de stift Fine (blauw en zwart)!!

Schrijfplezier!

De prachtige uitvoering van de nieuwste bullets is een lust voor het oog en natuurlijk is het schrijfplezier er niet minder om! Weer heel gelukkig met mijn nieuwe pennen van Fisher Space Pen!!

Groot schrijfgenoegen!

Dit keer ontving ik de Bullet Space Pen van onbewerkte messing, dus met antimicrobiële werking! Schrijft zoals verwacht heerlijk en soepel! De bullet is echt een favoriet model van mij!!

Fijn werken

Altijd weer een feestje met Fisher Spacepennen te schrijven! Met mijn laatste bestelling bestelde ik stiftjes Fine! Tot genoegen!

Netjes verzorgd door Spacepen

Door Spacepen was alles netjes verzorgd. Jammer dat DHL eigenhandig het afleveradres had veranderd. (middels een sticker) Zodoende moest ik het pakketje ophalen bij een servicepunt in een naastgelegen plaats.
26 dec 2023

Kerstcadeau!

Dit jaar besloot ik mezelf een mooi kerstcadeau te geven: mijn droom, de Golden Infinium van Fisher Space Pen! Wat schitterend! Genieten van mooi schrijven met de kerstpost, echt een feestje dit jaar!

Feestelijk schrijven!

Met de feestdagen maak ik met groot plezier gebruik van mijn Fisher Space pennen! Schrijf er mijn kerstpost mee! Met de mooie gekleurde vullingen kan je de kaarten leuk opsieren!
11 okt 2023

Een pen als een handschoen!

Op het moment schrijf ik veel met de Trekker van SpacePen! Deze pen ligt mij in de hand, passend als een handschoen! Naast de soepel schrijvende Fisher-kwaliteit is deze pen ook qua afmetingen en gewicht geschikt voor mijn wat kleinere handen! Top!!

Schrijfplezier

Al jaren schrijf ik met verschillende Fisher Spacepennen, de bullets, de Infinium en andere modellen! Zij hebben alle met elkaar gemeen dat ze altijd en soepel over het papier glijden! De bullet ligt me het fijnst in de hand!
21 jun 2023
SpacePen is een heerlijk ding, schrijft bijna oneindig en overal... Ik heb er ondertussen 3, ben dus wel een fan ! Had onlangs een onderdeeltje nodig, is direct geregeld en verstuurd, prima service...
16 aug 2023

Schrijfplezier!

Alle pennen van Fisher zijn bijzonder, maar de Backpacker is wel heel praktisch en bovendien in mooie kleuren beschikbaar! Dat alles voor uren schrijfplezier op alle denkbare plaatsen!
25 aug 2023

Iedere keer weer feest!

Steeds opnieuw is het een feest een doos open te maken, de pen eruit te halen en…te proberen! De een schrijft nog fijner dan de andere! De Trekker was ooit mijn eerste ontdekking!
27 sep 2023
Top-pennen! De Fisher space pennen zijn voortreffelijk in de hand en zien er mooi uit! Op het moment geniet ik erg van de Trekker die in mijn kleine handen goed hanteerbaar is!
29 jun 2023

Blauwe schoonheid

De bullet is echt mijn favoriete model van Fisher Space Pen! Deze prachtige navy blauwe bullet is schitterend en schrijft met een prachtige blauwe kleur!!
16 nov 2023

Handschrijven

Met de hand schrijven is in deze tijd steeds minder gebruikelijk, maar ik doe het veel en graag en dan natuurlijk met een pen van Fisher! Een feestje!!
12 jul 2023

Flagship

Echt wel het topstuk uit het assortiment: de Super Nova Rainbow pen! A real Flagship!! Wat fijn die te mogen ontvangen en ermee te schrijven!!
30 aug 2023

Betrouwbaar!

Of ik nu schuin zit of recht, altijd een betrouwbare pen bij me! Favoriet is bij mij de Trekker!! In de trein, onderweg, altijd bij de hand!!
5 mei 2023

Mooi en functioneel!

Altijd een feest met de Fisher Space pennen te schrijven! Je wilt niet anders meer! Mooie modellen en natuurlijk soepel schrijven!