emtrade.nl- Logo - Beoordelingen

emtrade.nl

86 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden97 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 sep 2022
emtrade.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 okt 2023
Prima ervaring met het bedrijf. Mijn bestelling van Kunststof bakken is zeer vlot bezorgd. 1 kunststof bak had "schade" en zat een gaatje in geboord (schat 8 mm) Dat is een teken dat de bestelling niet goed nagekeken is naar mijn mening. Ook communicatie vindt ik lastig als je zonder een account aan te maken, besteld. Mijn algehele beoordeling is gewoon goed. Prima prijs en kwalitijd.

3 mrt 2024
Ik heb vorige week zondag besteld, en heb mijn stelling nog steeds niet heb een mail gestuurd. Wat de verwachte leverdatum is en daar is tot heden nog niet op geantwoord. Dus ik wacht maar af denk ik of ik ga volgende week bellen mis word er dan wel gereageerd.

Beoordelingen voor emtrade.nl

PV
Peter V.
Westerbeek
7 apr 2024

Concurrerende prijzen en snelle levering

We hadden een kunststof krat nodig met specifieke maten. Emtrade heeft een enorm uitgebreid assortiment van nieuwe en gebruikte kratten. We konden de voor ons geschikt krat snel vinden en bestellen. De prijs was zeer concurrerend en de levering verliep snel. Zo konden we snel aan de slag. Prima dus!
31 mrt 2024

Het opgestuurde materiaal was netjes verpakt.

Materiaal was goed verpakt en , hoewel tweedehands, netjes schoongemaakt. Levering is ook vlot gebeurd.
20 mrt 2024
Snelle levering en kwalitatieve producten.
19 mrt 2024
Gewoon doorgaan.
snel en goed
20 mrt 2024
3 mrt 2024
Ik heb een mail gestuurd om te vragen de artikelen op te komen halen en er is na3 dagen nog geen antwoord dus heb nog niks
RD
Rob D.
Deventer
ik heb de bestelling nog steeds niet binnen
Ervaring is heel goed, goede service betrouwbaar en zeer vriendelijk. Wat beter kan is, je kunt ze bijna niet vinden. De loods zit helemaal achterin, voorbij de paardenstallen. Dus bewegwijzering zou handig zijn.
RK
Ricardo K.
Apeldoorn
28 jan 2024

Nette gebruikte kratten geleverd gekregen.

Verzendkosten direct zichtbaar (kleine pallet / grote pallet). Ruim assortiment. Duidelijke website. Communicatie omtrent levertijd kan beter (zal meer aan de transporteur liggen).
AD
Armand D.
Wondelgem
Snelle levering, tamelijk duidelijke foto's en gegevens van de te bestellen materialen
Prima, geleverd wat ik besteld heb en op tijd Goed verpakt
Snelle levering en goede kwaliteit
goed assortiment voor nette prijzen
Snelle vlotte service
10 feb 2024