Dutch-bulbs.com - Exclusieve Bloembollen en Planten uit Holland- Logo - Beoordelingen

Dutch-bulbs.com - Exclusieve Bloembollen en Planten uit Holland

30 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden33 beoordelingen in totaal

Binnen een week had ik mijn bestelling hier in Portugal. Door het hele track and trace systeem wist ik waar ik aan toe was. Misschien zou het voor klanten in andere landen met een ander klimaat fijn zijn wanneer er iets van informatie bij zou staan waar je dan op moet letten. Bv geef je de aarde wat water, het is hier al een tijdje heel mooi en droog weer. Hartelijk dank en nu afwachten of het hier gaat groeien en bloeien🌷

Ik heb helaas problemen ondervonden met de aflevering. Kreeg bericht dat er na een week geleverd zou worden maar ging zonder opgave van reden niet door. Na een week na wijziging adres toch nog geleverd. Ik ben benieuwd of alles uit gaat komen. De ranonkels zien er erg uitgedroogd uit.

Beoordelingen voor Dutch-bulbs.com - Exclusieve Bloembollen en Planten uit Holland

Levering naar buitenland niet optimaal

Over de kwaliteit valt niet te twisten…, zeker niet over de lelie knollen.Alleen wat jammer dat jullie zo laat versturen …, anders top !
bestellen ging makkelijk de levering kwam op tijd wortels met scheuten waren ook oke op resultaat moet ik nog een jaartje wachten
Snelle verzending en netjes verpakt. De bollen zijn pas net geplant, dus ik kan nog niks over de kwaliteit zeggen...
Bij meerdere soorten misschien beter aangeven, als leek zie je dat niet zogauw
Ik mis informatie op de verpakking, zoals kleur etc.

Levering en communicatie

Duidelijke communicatie, goede levering. 👌🏻
CM
Cornelia M.
Hoofddorp
Snelle levering en mooie kwaliteit!
Bollen zijn van prima kwaliteit

Hortencias werden netjes bezorgd

WOERDEN
JV
J. V.
Culemborg
de bestelling van 6 gloriosa Geenii knollen waren van zeer slechte kwaliteit, daar zullen zeker geen uitlopers aan komen. Prijs van € 5,61 excl. BTW per stuk voor deze troep !!