ledlampenkopen.nu- Logo - Beoordelingen

ledlampenkopen.nuReviews

Gecertificeerd sinds: 11 aug. 2020
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023
ledlampenkopen.nu is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij ledlampenkopen.nu kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 11 aug. 2020
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023

Beoordelingen voor ledlampenkopen.nu

539 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor ledlampenkopen.nu

7 jan. 2023
Wat je van een webshop vindt, vind ik een beetje rare vraag. Edoch, het bestellen en betalen ging perfect. Gelukkig vond ik op de site nuttige info over de led-lampen zoals de lumen, de wattage en verschil tussen warm en koud licht. Wat me ook opviel, was dat de lampen duurzaam, en efficiënt verpakt geleverd werd. We zijn erg blij met de flame kaarslampen.
Ben bijzonder goed geholpen door het verkoopteam en alle leveringsafspraken zijn keurig en tijdig nagekomen. Verder voldoet het geleverde artikel ruimschoots aan de gestelde verwachtingen; Allereerst een bijzonder leuk design, van een goede kwaliteit en de prijs van het artikel is aanvaardbaar. (al mag het altijd iets minder) Kortom, een juiste beslissing voor het bedrijf en artikel.
20 jan. 2023
Ik had per ongeluk een verkeerd artikel besteld. De klantenservice was goed bereikbaar en bijzonder behulpzaam. Ze hebben proactief geholpen bij de retourzending en bij het zoeken naar het juiste artikel. Helemaal top!
Voor die prijs een goed uitziend product. Van een socket was een draadje los. Email gestuurd en binnen het uur een telefoontje ontvangen en de volgende dag een nieuwe socket ontvangen. Dus ook een uitstekende service!
21 jan. 2023
Snelle levering en goede beschrijving hoe de TL lampen geplaatst moesten worden. Bij montage van de lampen heb ik een fout gemaakt en daarna telefonisch prima geholpen door de klantenservice.
16 jan. 2023
Snel, duidelijk en product worden netjes verpakt. Lampen zijn mooi, ook qua kleurtemperatuur.... dat verschilt nog al als je dit bij de Karwei koopt.
Fijn bedrijf om iets te kopen prijzen zijn netjes en leveren echt snel ook als je zelf iets verkeerd besteld lossen ze prima op Top bedrijf
6 jan. 2023
Snel. Juiste producten. Handige time bracket voor bezorging en goed gecommuniceerd. Fijne led lampen gekocht.
9 jan. 2023

Zeer uitgebreid assortiment, concurrentiële prijzen, leuke promoties, snelle verzending, top!
15 jan. 2023
Prima keus, goede producten en uitstekende service. Ruilen en retour perfect geregeld.
Snelle levering van een kwalitatief goed product voor een zeer scherpe prijs.
8 jan. 2023
Levering was compleet en snel geleverd na toezeggingen. Zeer te reden
Goede site, Goede prijs/kwaliteit, Snelle afhandeling en levering
14 jan. 2023
Groot assortiment, snelle levering, retouren geen probleem
16 jan. 2023
ik heb alleen ervaring in het bestellen, en dat was goed!
14 jan. 2023
Goed contact met klantenservice en snelle goede levering
10 jan. 2023
Zeer snelle levering! Wij zijn zeer tevreden!
11 jan. 2023

Uitgebreid assortiment en snelle levering!
Super snel geleverd voor een goede prijs.
17 jan. 2023
Niet te duur en zeer snel geleverd. Top!