ledlampenkopen.nu- Logo - Beoordelingen

ledlampenkopen.nuReviews

Gecertificeerd sinds: 11 aug. 2020
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022
ledlampenkopen.nu is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij ledlampenkopen.nu kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 11 aug. 2020
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022

Beoordelingen voor ledlampenkopen.nu

589 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor ledlampenkopen.nu

15 sep. 2022
Prima service zijn erg meedenkend goede prijs kwaliteit verhouding. De led lampen in de keuken waren inmiddels 10 jaar oud en 1 deed het niet goed meer. Nieuwe gekocht die geler worden als je ze dimt wat ik zelf mooier vind en wat ik miste toen we van Halogeen naar led zijn overgegaan. De oude led lampen nu naar boven verhuisd waar ze denk ik nog lang meegaan.
8 sep. 2022
Snel en goed verzonden, mooi lampje die doet waar hij voor gekocht was. Jammer alleen dat het draadje kapot ging toen ik hem op 90 graden draaide. Gelukkig ben ik redelijk handig en heb er een verlengstukje tussen gezet. Verder altijd zeer tevreden over jullie.
Antwoord van ledlampenkopen.nu
9 sep. 2022
Beste Dick, bedankt voor deze feedback. Vervelend om te lezen dat het niet helemaal goed ging bij het draaien van de opbouwspot. We hebben het hier in de showroom natuurlijk meteen even getest en normaal gesproken zou dit wel goed moeten gaan. Fijn dat je het zelf op hebt kunnen lossen! Mochten er opnieuw problemen ontstaan dan mag je natuurlijk ook altijd even contact opnemen met onze klantenservice, dan zoeken we samen even naar een oplossing. Groeten, team LEDlampenkopen
15 sep. 2022
Wat een fijn bedrijf. Ben al vele jaren vaste klant en tot volle tevredenheid. Bij klachten of opmerkingen wordt je serieus genomen en besteed men er aandacht aan. Tot terugbellen aan toe, zoek ze maar eens die dit nog doen!
19 sep. 2022
De lampen, extra warm wit met dag/nacht sensor, 2 Watt zijn geweldig, een aanrader! Precies de juiste kleur en niet te fel bij de voordeur en gaan op de juiste momenten aan en uit.
Goed spul, snel geleverd. Ik had zelf een verkeerd product gekocht (puls schakelaar, I. P. V. Normaal schakelaar), kon het zo omruilen.
17 sep. 2022
De kosten voor het product vallen nog mee . De verzendkosten maken het duur als je onder het gratis verzendbedrag zit.
Goede producten en snelle levering en leuke prijs. Ben tevreden! Heb drie inbouwspotje voor de douche besteld.
vriendelijke medewerker aan de telefoon. kon mijn technische vraag bij haar kwijt
12 sep. 2022
Genoeg licht, knippert niet daarom Ideaal voor in mijn werk plaats.
8 sep. 2022
Kwalitatief gerief en komt perfect overeen met de beschrijving!
14 sep. 2022
Artikel / prijs in goede verhouding Snelle en correcte levering
8 sep. 2022
Verzending was super snel, en de lampen zijn echt prachtig
Antwoord van ledlampenkopen.nu
9 sep. 2022
Bedankt Esmeralda, voor het delen van je feedback en de mooie foto's. Vind je het goed als we deze foto's ook gebruiken voor onze webshop? :) Groet, team LEDlampenkopen
15 sep. 2022
Top service als er iets niet werkt en een prettige website
Erg goed en zeer modern assortiment tegen scherpe prijzen
Lampen zijn zoals beschreven en levering ging zeer snel.
Goede producten, correcte levering en goede service
15 sep. 2022
Snelle en correcte levering prima kwaliteit
15 sep. 2022
Goede producten en goede service. Super!!!
Snelle levering en mooie producten .
12 sep. 2022
snelle levering en mooi warm licht.