secondbest.com/nl/- Logo - Beoordelingen

secondbest.com/nl/

48 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden48 beoordelingen in totaal

2 mrt 2024
Secondbest.com is een nieuw bedrijf van 7digit data vernietiging. Het sprak mij direct aan. Na wat onderzoek kwam ik er achter dat ze onderdeel van 7Digits en betrouwbaar bedrijf is wat er achter lag. Ik heb nieuwe SST gekocht die sterk in prijs waren reduceert waren ten opzichte wat er nu in markt te koop is met 1 jaar garantie is ruim voldoende. Dit bedrijf koopt grote partijen oude computers op en ze verkopen ook nieuw. Snelle levering, gesealde verpakking

13 mei 2024
De verzending van de laptop was correct, echter het apparaat was defect. Ik heb hem dan ook terug kunnen sturen dat was ook correct. De terugbetaling moet nog gebeuren, maar ik ga er van uit dat dat ook correct verloopt. Eigenlijk verwachtte ik parallel aan deze activiteiten een nieuw aanbod van Secondbest, maar dat kan nog misschien alsnog gebeuren.

Beoordelingen voor secondbest.com/nl/

Product besteld. Snel verzonden en aangekomen. Helaas niet helemaal in orde, maar binnen 2 dagen een oplossing thuis ontvangen. Oftewel…hele goede service na de koop. Dat kom je niet overal tegen. Heel blij en tevreden
25 jun 2024

Scanner

Een scanner besteld, super geleverd en zelfs gloednieuw in doos. Verder bijzonder solide verpakt snel verzonden. Wat mij betreft een aanrader!
26 jun 2024
Goede selectie, en uitstekende dienst na verkoop als er (bij mij) iets mis loopt!
Een ThinkSmart View besteld en keurig door FedEx afgeleverd!
24 jun 2024
Goede service en snelle levering!
Prima scherm en snel geleverd
4 jul 2024
3 jul 2024
1 jul 2024
22 mei 2024
Nadat de eerste levering defect bleek te zijn, werd het geld keurig op tijd terug betaald. De tweede levering was perfect en qua leversnelheid en kwaliteit dik in orde. D.w.z. het bedrijf is betrouwbaar en verdient vijf sterren.
12 jun 2024
goede gebruikte pc . goede staat snelle bezorging alleen jammer dat ze het bios niet goed gezet hebben naar default deze stond nog op aangepast .
3 jun 2024
Communicatie snel en accuraat! Goede oplossingen geboden en alles netjes verzorgd!
31 mei 2024

Waar voor je geld.

Prima service en product als beschreven. Snelle verzending en goed verpakt.
27 mei 2024
Sneller leveren