secondbest.com/nl/- Logo - Beoordelingen

secondbest.com/nl/

88 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden88 beoordelingen in totaal

Secondbest.com is een nieuw bedrijf van 7digit data vernietiging. Het sprak mij direct aan. Na wat onderzoek kwam ik er achter dat ze onderdeel van 7Digits en betrouwbaar bedrijf is wat er achter lag. Ik heb nieuwe SST gekocht die sterk in prijs waren reduceert waren ten opzichte wat er nu in markt te koop is met 1 jaar garantie is ruim voldoende. Dit bedrijf koopt grote partijen oude computers op en ze verkopen ook nieuw. Snelle levering, gesealde verpakking

Ik heb het artikel besteld op di 8 oktober en de orderbevestiging ontvangen diezelfde dag. Toen ik de bestelling uitvoerde werd op de website vermeld dat de levering 3-4 werkdagen zou duren alsook door de persoon die ik van het bedrijf telefonisch gesproken had voor meer informatie. De volgende dag kreeg ik het bericht dat het zo snel mogelijk verwerkt ging worden en opgezonden. Later kreeg ik dat het klaar stond om verzonden te worden en de track code zodat ik het pakje kon volgen. Tot gisteren woe 16 okt was het pakje nog steeds wachtend in het sorteer centrum en kreeg ik uiteindelijk het bericht dat het vandaag door B-post geleverd zou worden. Vandaag ontving ik het bericht dat het vandaag geleverd zou worden en de tijd. Het werd dan ook geleverd zoals vermeld. In plaats van 3-4 dagen heeft het 7 werkdagen geduurd dat ik het besteld en betaald artikel ontvangen heb. U kan dan wel begrijpen waarom ik deze service maar 2 sterren geef.

Beoordelingen voor secondbest.com/nl/

28 sep 2024
Snelle levering in een perfecte verpakking. Bij opstarten onmiddellijk installatie van Windows 10, waarbij HDD niet werd herkend. Bleek een SATA-poort te zijn die disabled was in UEFI, dus snel opgelost. Bij openen van de kast bleek er nog een flinke pluk stof in te zitten, dus reiniging had beter gekund, anders 5 sterren. Marus Van Sand
30 sep 2024

Top product en snel verzonden, hoeveel uur de HDD al heeft gedraaid is beetje gokken

Bestelling werd snel verzonden, en was zeer geod verpakt. Het refurbished product zag er zo goed als nieuw uit en werkt perfect. 1 verbeterpuntje zou zijn om het aantal uur dat de refurbished harde schijf al heeft gedraaid ook erbij te zetten in de productomschrijving. Anders is het beetje gokken hoe bruikbaar de HDD effectief nog is.
GM
G. M.
Belgie
23 sep 2024

Aanrader !

De bestelde laptop werd zeer snel geleverd en was volledig conform de beschrijving. Zeer netjes en compact verpakt maar toch ook voldoende beschermd. Heb zelf wel nog een BIOS upgrade moeten doen, dat was klaarblijkelijk niet gebeurd, al het overige was prima in orde!
Ik had zelf een verkeerde laptop besteld. Per abuis Azerty toetsenbord besteld. Zonder problemen netjes geregeld door second-best.
26 sep 2024

Heel blij mee!

De service is super! Mooie laptop gekocht, alles werkt perfect en was meteen klaar voor gebruik.
25 sep 2024
Snelle levering en vlotte communicatie
8 okt 2024
24 sep 2024
24 sep 2024
23 sep 2024
Antwoord van secondbest.com/nl/
Helaas gaat het een enkele keer mis met transportdiensten. Met DHL meerdere keren contact gehad over de status van uw pakket. Pakket was vertraagd in het sorteercentrum zoals we u ook vermeld hebben. Helaas is het leveren niet binnen 3-4 werkdagen gelukt, maar 7. Dit is echt een uitzondering en willen u dan ook graag compenseren voor de vertraging. U heeft een mail ontvangen van ons!

Bestilling totaal andere product ontvangen retour een probleem

Bestilling totaal andere product ontvangen. Op site staat zonder problemen retour maar dat is totaal onzin. Moet eerst goedgekeurd worden nu week verder nog steeds met foute product opgezadeld. Nee zal niet nog 1x hier kopen
Antwoord van secondbest.com/nl/
Wat vervelend om te horen dat er met uw order iets mis is gegaan. Dit is zeker niet de bedoeling en lossen het graag op voor u. Wij hebben geen melding ontvangen van u over een retourmelding. U kunt een retour aanmaken in uw klantaccount of ons mailen op suppport@secondbest.com. Wij horen graag van u!