secondbest.com/nl/- Logo - Beoordelingen

secondbest.com/nl/

19 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden19 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 nov 2023
secondbest.com/nl/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Secondbest.com is een nieuw bedrijf van 7digit data vernietiging. Het sprak mij direct aan. Na wat onderzoek kwam ik er achter dat ze onderdeel van 7Digits en betrouwbaar bedrijf is wat er achter lag. Ik heb nieuwe SST gekocht die sterk in prijs waren reduceert waren ten opzichte wat er nu in markt te koop is met 1 jaar garantie is ruim voldoende. Dit bedrijf koopt grote partijen oude computers op en ze verkopen ook nieuw. Snelle levering, gesealde verpakking

Producten werken niet. Krijg geen contact met hun

Beoordelingen voor secondbest.com/nl/

Product aangeschaft, stond helaas een foutje op de website, waardoor de uiteindelijk is geannuleerd van onze kant. Netjes en vriendelijk te woord gestaan, zowel per email als telefonisch en aankoopbedrag per ommegaande retour ontvangen. Dus niks gekocht; maar wel een goede ervaring.
Snelle adequate voorlochting en levering
18 apr 2024

HP Prodesk 400 mini

Bestellen op de website verliep soepel. Binnen 24 uur heb ik het product ontvangen. Over 2 kleine dingen was ik niet helemaal tevreden en op mijn email werd dezelfde dag nog gereageerd en alle naar behoren opgelost. Gebruik de PC als mini-server en staat sinds levering 24/7 aan.
19 mrt 2024

Uitstekende service

Mijn bestelling was helaas zoekgeraakt bij de pakketservice. Er werd direct heel correct gehandeld om mijn bestelling alsnog zsm te kunnen ontvangen.

Zoals het hoort

Netjes pakketje met alles erop en eraan. Netjes in doos. Binnen een dag in huis. Nieuw product, netjes in de verpakking tegen schappelijke prijs
9 mrt 2024
Prima en snelle afhandeling van bestelling. Alles zoals geadverteerd.

Degelijke service

Enige issues zijn opgelost door degelijke service.
9 mrt 2024
Goeie communicatie en product zoals beschreven.
Producten werken niet. Krijg geen contact met hun
Antwoord van secondbest.com/nl/
Vervelend om te horen dat uw product niet werkt. Wij hebben echter geen mail/telefonische contact van u vernomen. Wel hebben wij u een email gestuurd om het probleem op te lossen. Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 op 088 018 7888 of per mail info@secondbest.com.

Secondbest.com is een nieuw bedrijf van… 7Digits

Prima webshop

Ik twijfelde eerst of ik hier ging bestellen, de website oogt wat rommelig en het concept was mij niet helemaal duidelijk. Na een belletje met Niels was ik gerustgesteld en hebben ze mijn nieuwe monitor dezelfde dag nog verzonden voor een goed prijs.
Bestelling en levering keurig netjes. Ook de telefonische ondersteuning is een echte aanrader.
snel en goed zowel de beschrijving als de levering. Top
Snel bezorgd en goede kwaliteit van het product
Prima product voor een scherpe prijs