YourBuild- Logo - Beoordelingen

YourBuild

159 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden479 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2020
YourBuild voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 jun 2023
Mocht je, net als ik, twijfelen over waar je een computer wil laten bouwen. Stop daarmee en ga naar your build. Deze jongens zijn zeer bekwaam en behulpzaam.

13 mrt 2024
High end game pc Ik heb mijn eerste dure pc gekocht, sterker nog het is mijn duurste aankoop ooit. Nadat ik de pc had geïnstalleerd en opgestart, kreeg ik meteen foutmeldingen. Nadat ik meerdere keren contact heb gehad is het probleem nog steeds niet opgelost.. Ik kocht deze pc met het idee dat ik vooruit kon zonder omkijken, ik ben niet goed met pc's en wilde juist voorkomen wat zich nu afspeelt. Erg jammer dit.

Beoordelingen voor YourBuild

10/10 Service, Fantastische Mensen

Na een appje kon ik de volgende dag gelijk terecht. De deur werd nog voor me open gehouden zodat ik mijn pc naar binnen kon brengen. Hier trof ik een team met hele leuke mensen en voelde ik me gelijk thuis. Ze gingen gelijk voor me aan de slag met mijn computer en beantwoorde elke vraag die ik stelde. Er kwamen redelijk wat foutjes tevoorschijn die, los van de nieuwe computer-componenten, compleet gefixt werden zonder extra kosten. Toen alles klaar was hebben ze mijn computer zelfs helemaal naar mijn auto gedragen zodat ik alleen de deur open hoefde te doen. 11/10 would recommend, echt waar, de volgende keer koop ik hier mijn computer/onderdelen!
15 mei 2024

Aanrader!

Yourbuild is een bedrijf wat vanaf moment 1 met je mee denkt in mogelijkheden om een zo goed mogelijke build naar wens te bouwen. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status waarin je pc zich bevind. Vervolgens wordt de pc goed ingepakt voor verzending. Zelfs als je het verzendadres verkeerd invult (wat mij overkwam) doen ze er alles aan om top service te leveren en dit op te lossen. Kortom een AANRADER!
Het meedenken bij de keuzes over de in te bouwen onderdelen voor het verkrijgen van her optimale resultaat. De service bij het inbouwen van mijn reeds on bezit zgijnde onderdelen zpnder een meerprijs te rekenen. De gemaakte afsraken over opleveren volledig en tijdig na te komen. En de uitnodiging om achteraf een beroep te kunnen doen. Wat mij betreft 150% tevredenheid
29 apr 2024

Hele fijne ervaring om pc bij yourbuild te bestellen

Waren heel goed bereikbaar en reageerden snel. Stonden op om allerlei vragen te beantwoorden en advies te geven. Korte lijnen voor contact. Het was een zeer fijne ervaring om hier onze pc te bestellen.
1 mei 2024
The experience is very good, from ordering, assembly to mailing, the response is timely, and the packaging is complete and stable. So far no problems with the machine, highly recommended。
Zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Kan alles vragen zonder dat je eigen bezwaard voelt. De pc ziet er heel mooi in elkaar gezet uit.
Makkelijk en snel bereikbaar. Reageren snel. Service is top, proberen altijd mee te denken. Zeer deskundig.

Prima service

Vroeg om een stille pc en kreeg een stille pc Vriendelijk geholpen en snel. Wat wil je nog meer
7 mei 2024
Goede kwaliteit, fijne klantenservice en keurig (en snel) thuis geleverd. Zeker een aanrader!
10 mei 2024

Prachtige pc

Makkelijk bestellen, vriendelijke personeel en natuurlijk een prachtige pc!
12 mei 2024
2 mei 2024
1 mei 2024
25 apr 2024

Yourbuild is fantastisch

YourBuild is fantastisch. Coen en Bram hebben een bedrijf neergezet waar ze trots op mogen zijn. Als 70 jarige heb ik samen met mijn kleinzoon (7 Jaar) een customer service ervaren die ongeëvenaard is. Duidelijke uitleg over alle pc componenten, bruikbaar en logisch advies, geen opdringerig gedrag of verkoop praatjes, maar gewoon ouderwets gezellig en to the point. Een klein probleem wat zich na thuis komst met de monitor voor deed was binnen 12 uur opgelost. De follow up via email is perfect om klanten op de hoogte te houden van de voortgang bij de bouw van de besteld computer. CHAPEAU: Coen, Bram en de andere medewerkers, veel succes met jullie YourBuild.
3 apr 2024

Top bedrijf!

Ik ben nieuw in pc gaming en na lang zoeken en vergelijken heb ik YourBuild gekozen om voor mij een gaming pc te bouwen. Ik heb gekozen voor een build met een RTX 4090 en kan alleen maar zeggen dat ik super BLIJ ben met de build die ze hebben gemaakt! Ze reageren snel en je kan altijd bij ze terecht voor al je vragen en krijgt gelijk antwoord. Bijv ik was nog opzoek naar een geschikte toetsenbord en muis en kwam er zelf niet helemaal uit.Ook hiermee hebben ze me snel en goed advies gegeven! De service en kennis die ik heb ervaren is top! Mocht ik me pc willen upgraden of een nieuwe build zal ik zeker weer bij ze aanbellen. Bedankt YourBuild!