YourBuild- Logo - Beoordelingen

YourBuildReviews

Gecertificeerd sinds: 29-9-2020
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022
YourBuild is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij YourBuild kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 29-9-2020
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022

Beoordelingen voor YourBuild

108 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor YourBuild

Duidelijke en vooral snelle antwoorden. Mijn PC is precies naar wens in elkaar gezet en ziet er van binnen ook netjes uit. Levering was vrij snel ondanks de vakantietijd en drukte. Over 3 a 4 jaar weer!!
no nonsens to the point deskundig en eerlijk advies,zeker een aanrader
Ik had zelf een pc samengesteld op de website. Toch nog wat vragen gesteld via Whatsapp. Daar had ik telkens een snelle reactie op en deze heren denken met je mee. Uiteindelijk hier mijn nieuwe pc gekocht en ben er superblij mee! Van harte aanbevolen!
Wonderful customer service. Excellent build, feedback and communication. After service is above and beyond. 110% satisfied and nothing to complain about it. This is my first ever review placed and that shows that these guys earn it.
Goede service en hulp
YourBuild made this as plug and play as possible. They deactivated all the unnecessary stuff windows has (like advertisements) and downloaded the drivers for your specs. PostNL did horrible job delivering it unfortunately. They delivered it at the wrong time and dropped it at a pickup point 2 days later. I had to carry the 15kg PC in my arms back home. Thankfully it's not damaged.
YourBuild had super veel geduld met al onze vragen voorafgaand aan de PC aankoop.. Goede adviezen, goed meegedacht met onze wensen, keurige levering met goed uitleg. Zeer tevreden met deze aanschaf! En zelfs na 6 maanden worden mijn vragen nog steeds geduldig beantwoordt. Wat een service, echt top!!!!
YourBuild wordt door mij aanbevolen voor andere het samenstellen van game computers. - Professioneel - Prima service - Betrouwbaar - Eerlijke adviezen Top bedrijf!! -
Mijn ervaring met dit bedrijf: - Klantvriendelijk - Behulpzaam - Betrouwbaar - Snelle order afhandeling
Supersnelle support en levering en gewoon precies geleverd wat beloofd is. Gewoonweg uitstekend