YourBuild- Logo - Beoordelingen

YourBuildReviews

YourBuild- Logo - Beoordelingen

Details over YourBuild

YourBuild - Beschrijving

YourBuild is in 2019 opgericht door twee computernerds, Bram van Zanen en Coen Zuidgeest, vanuit een enorme passie voor gaming en hardware. Sinds de start van ons bedrijf hebben wij een duidelijke missie: “Het leveren van de hoogste kwaliteit computers waarbij de service en klantervaring centraal staat.” Door deze manier van werken hebben wij in korte tijd een sterke naam voor ons zelf kunnen opbouwen. Bij YourBuild zullen we je daarom altijd van eerlijk advies voorzien en wij doen niets liever dan jou helpen aan een pc die perfect bij jou past. Om je hierbij te helpen hebben wij hard gewerkt aan het ideale hulpmiddel, onze configurator. Deze PC Builder is overzichtelijk en makkelijk in gebruik. Geen zorgen, je kunt hier door de slimme programmering van de builder geen foute configuratie in maken. Ben je opzoek naar iets dat je niet kunt vinden of wil je een computer buiten de configurator op maat laten maken? Neem dan vooral contact met ons op voor jouw persoonlijke advies!
V.O.F. YourBuild
Weversbaan 21A
2352 BZ Leiderdorp
Kamer van Koophandel 74490176

Beoordelingen voor YourBuild

117 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor YourBuild

Zeer goed werk afgeleverd. Ik koos voor een duurzame powerPC met de hoogste eisen qua prestaties, om komende jaren zonder bottlenecks en hardware upgrades klaar te zijn. Een strategie die me altijd zeer goed is bevallen. Om die reden viel mijn keus op een gamecomputer en vond ik via Google mijn weg naar YourBuild. In een telefoongesprek nam ik al mijn punten door en ontstond door heldere feedback het product waarop ik nu deze reactie schrijf. Na plaatsing van de PC ontstonden wat kleine dingetjes die te maken hadden met de complexe bedrading rondom de PC. Dit werd alles perfect aan de telefoon opgelost. De PC is top, de onderdelen overtreffen mijn verwachtingen, de assemblage is foutloos. Erg prettig bij YourBuild is de helderheid die je krijgt (dus kennis van zaken) en de geduldige afhandeling waardoor dingen eerder vlot dan trager lijken te gaan. Daarom beslist geen moeite met het schrijven van dit commentaar. Een tevreden klant!
Heel goede/klantvriendelijke service! Eerlijke mening ( zelf als het goedkoper uitkomt voor de klant ) en dat is zeldzaam.. Heb gelijk mijn broer ook een pc laten samenstellen, is mooi optijd aangekomen, zelfs na levering is de klantenservice top! Echte aanrader alsj een self build pc wil hebben :) Greetings from belgium
de pc werd binnen 5 dagen na bestelling al geleverd. De pc werd keurig netjes en stevig ingepakt. Mijn vraag werd ook netjes uitgevoerd. De pc werkte al perfect toen ik die inschakelden. De windows licentie zat met sticker net opgeplakt. Dus ik ben alleen maar positief ik heb zelf geen negative opmerking dat zegd al genoeg
De jongens van Yourbuild denken met je mee en zijn zeer flexibel. Gebeld voor een probleempje met de voeding van mijn PC. Ik kon direct langskomen. De voeding is zonder problemen vervangen. Prima service!
Super computer. Snel geleverd en was klaar voor gebruik, juist alles inpluggen en klaar. Super blij met mijn nieuwe computer. Top, raad hun zeker aan als je een nieuwe game pc nodig hebt.
Great service. I bought a computer from YourBuild about 6 months ago. They provided me with excellent service, and I did not have any problems with the computer so far.
Heldere en duidelijke uitleg bij gestelde vragen. Advies op maat en ze nemen de tijd. Ik heb weer een mooie PC!
Heel persoonlijke en snelle hulp bij vragen. Producten worden zorgvuldig en met goede instructie geleverd.
Superfijn geholpen! Aanvankelijk eerst een mailtje gestuurd met mijn huidige setup en mijn wensen voor een nieuwe pc. Hier heb ik eerlijk en goed advies op gekregen. Er waren een paar kleine aanpassingen vanuit YourBuild met de opmerking dat wat ik aanvankelijk wilde ook kon, maar dat ik dan rekening moest houden met een hogere prijs. Uiteindelijk meegegaan in de setup van Coen. 4 dagen na het bestellen had ik mijn pc binnen! Heel netjes verpakt en alles werkt naar behoren.
van Jan R.
Mijn tweede pc bij yourbuild gekocht. Dit keer een work station. Mijn eerste pc was een game pc dedicated voor msfs2020. Deze pc is zeer goed. Perfect samengesteld. De work station gaat twee oudere work stations vervangen. De service van yourbuild is prima. Ook eventuele ondersteuning mocht je die nodig hebben.
Super service, fijn geholpen bij het uitkiezen, goede updates omtrent levering, in prima conditie geleverd, eerste week gebruik perfect.
Deze jongens staan je zeer snel te woord met een eerlijke mening. Pc is snel geleverd en in goede kwaliteit thanks yourbuild!
Netjes opgebouwd en alles conform afspraak
Top service