YourBuild- Logo - Beoordelingen

YourBuild

178 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden520 beoordelingen in totaal

Voorheen kocht ik altijd kant en klare computers die niet echt slecht waren maar bv veel te weinig opslag hadden of iets te laag geheugen. Bij YourBuild kun je zelf de componenten naar smaak samenstellen. Het ging heel handig op de website en mocht je er niet alleen uitkomen dan is er meteen hulp van Coen en Bram. Ondanks de drukte was mijn nieuwe game pc al klaar na een paar dagen en heb ik hem opgehaald en geïnstalleerd. Loopt als een zonnetje, snel en lekker stil met een BeQuiet kast. Kan alle nieuwe games aan. Ik had achteraf nog wat vragen en Coen heeft me meteen geholpen. Helemaal top! Thanks guys! Keep up the good work!

High end game pc Ik heb mijn eerste dure pc gekocht, sterker nog het is mijn duurste aankoop ooit. Nadat ik de pc had geïnstalleerd en opgestart, kreeg ik meteen foutmeldingen. Nadat ik meerdere keren contact heb gehad is het probleem nog steeds niet opgelost.. Ik kocht deze pc met het idee dat ik vooruit kon zonder omkijken, ik ben niet goed met pc's en wilde juist voorkomen wat zich nu afspeelt. Erg jammer dit.

Beoordelingen voor YourBuild

Superwinkel !

Geweldige website om op te bestellen, elke vraag wordt snel beantwoord, ook buiten werktijden. Bij navraag is alles bestelbaar en installeerbaar mits het in/bij het systeem past. Snelle assemblage, snel verzonden, prima verpakt, en veel aandacht voor opleveren van een systeem dan wél gelijk voorzien is van de nodige drivers, instellingen, bios etc. Top. Net iets duurder dan sommige concurrenten, maar daar krijg je een geweldig systeem, service en koopervaring voor terug.

Upgrade van een YourBuild pc

We hebben na een half jaar geleden een game pc gekocht bij YourBuild. En nu een 2TB Ssd online gekocht bij YourBuild, en deze hebben ze er gratis in gezet als service omdat we eerder de game pc gekocht hadden. Klasse mannen dat is pas service.
7 jul 2024
Service was uitstekend, goed bereikbaar. PC is top en naar wens in elkaar gezet. Als er iets gewijzigd moest worden was dat ook geen probleem ! ik raad het iedereen aan om hier een PC te laten bouwen 👌🏽
Goede service! De levering was snel. Er was een klein probleem, maar dat was snel opgelost op afstand via email, dus zonder terug te hoeven sturen.
27 jun 2024
Super behulpzaam en vriendelijk. Mag alles vragen en ze nemen de tijd voor je. Echt top service, bedankt!

Clean white build.

Computer is netjes aangekomen. Assembly is echt heel clean. Heel tevreden! Dankjewel voor de service!
29 jun 2024
Wat een onwijs fijn bedrijf! De service is top en het werk wat ze leveren is fenomenaal!
Snel en goed geleverd! De computer voldoet helemaal aan de verwachtingen.
5 jul 2024
Heel goeje Servisch 👍🏽 İk gaa in korte termijn 2'de build hier doen 👍🏽
RV
Rob v.
Leidschendam
4 jul 2024
Top gasten,verstand van computers absoluut een betrouwbaar adres :))
13 jul 2024

Perfect voor nieuwe pc gebruikers

Mijn pc is mooi aangekomen en er zit netjes een startgids bij 🙏🏾
Goed bedrijf. Duidelijk. Snel. Deskundig. Service. Aanrader.
Everything was perfect 100%satisfaction
2 jul 2024