YourBuild- Logo - Beoordelingen

YourBuildReviews

Gecertificeerd sinds: 29 sep. 2020
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022
YourBuild is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij YourBuild kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 29 sep. 2020
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022

Beoordelingen voor YourBuild

109 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor YourBuild

6 nov. 2022
Recent mijn PC weer laten upgraden door Bram & Coen van Yourbuild.nl en ze hebben weer super werkt geleverd. Ben er blij mee en kan ze alleen maar aanraden! 💪🏼😎
Mooie pc netjes in elkaar goeie presentatie qua temperatuur enz ze weten wat ze doen geen paste wat mis zit want alle temperaturen zijn stabiel
Snelle reactie wanneer je vragen hebt, Samen met mij een build in samengesteld. Alles was tijdens levering in orde! hier zalik zeker nog kopen.
Tevreden, alles werkt naar behoren. Zeker aanrader voor andere klanten. Wat beter kon: Meerdere merk keuzes die je bij je build kon kiezen.
Extreem blij met de geleverde service. Mijn pc is in goede staat aangekomen. Geen stekkertjes los of beschadigingen aan de case.
7 nov. 2022
Jullie werken snel en adequaat. Het is makkelijk om contact te leggen voor advies. Ik heb niks meer te willen............
Fijne service en advies. Genoeg keuze in het assortiment.
5 nov. 2022
Vriendelijk deskundig
3 nov. 2022
Uitstekende service.
10 nov. 2022
5 nov. 2022
6 okt. 2022
Uitstekende en duidelijke website, en je wordt duidelijk geïnformeerd in welke status het proces zich bevindt. Snelle levering, maar belangrijker nog een stabiele verpakking. Ook duidelijke info in de doos over hoe en wat. Dan is het een kwestie van aansluiten en genieten maar......en het draait als een tierelier. Zeer blij dat ik bij deze jongens besteld heb, Top ✅ gedaan
16 okt. 2022
Reageren snel op emailbericht. Goed overleg over de beste strategie voor een custom build computer. Proberen je zeker niet meer "aan te smeren" dan nodig. Heldere informatie over vorderingen van de bouw. Geen wirwar van kabels in de kast maar netjes weggewerkt. Komen de gemaakte afspraken na. Hebben veel kennis in huis.
2 okt. 2022
Top service. Goede kwaliteit van de spullen en bij vragen geeft men zeer snel accuraat antwoord. Wat mij betreft een top service. op deze wijze heb je een top kwaliteit pc naar eigen inzicht en goedkoper en beter van kwaliteit dan off the shelf.
30 okt. 2022
Goeie communicatie. Hebben goed mee gedacht met de vraag. Hierdoor is er een desktop opmaat gemaakt
9 okt. 2022
De titel zegt het eigenlijk al!
26 okt. 2022
8 sep. 2022
Netjes in elkaar gezet en een duidelijke uit leg mee gegeven voor hoe ik me pc aansluit en als ik me pc schoon wil maken en ooit op nieuwe terug in elkaar moet zetten hoe ik dit moet doen ze hebben hem netjes en veilig verpakt en op gestuurd en is heel en zonder problemen bij mijn aan gekomen Dankje wel voor jullie hard en Net werk
29 sep. 2022
Ik vond het super, ik heb de klantenservice nog niet gebruikt maar ik ga ervanuit dat het ook goed verloopt. Voor de rest ben ik zeer tevreden over de manier waarop je de computer samenstelt en de leveringstijd was veel korter dan ik had verwacht. Ik zou yourbuild zeker aanraden aan vrienden als zij een computer willen!