Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
13 jul 2023
Geverifieerde beoordeling
Alles ging prima, behalve dat het pakket niet werd bezorgd op de dag dat diverse mails van DHL hadden gemeld dat het zou worden bezorgd. Vervolgens heb ik een bezorgoptie toegevoegd toen het time frame van 3 uur voorbij was, zodat ik na 3 uur thuisblijven ook even weg kon. Dit werd vervolgens als reden (smoes) gebruikt door DHL om het pakket die dag maar helemaal niet meer af te leveren. Ook geen communicatie over wanneer het dan wel zou worden bezorgd, dat kwam pas de volgende dag. Dit is geregeld een ergernis met DHL, time frames aangeven die niet waargemaakt worden. De keuze voor DHL is wel iets wat bij de leverancier van het pakket ligt. Het autootje, zogenaamd co2 neutraal, stond wel voor mijn huis trouwens, maar reed weg zonder het pakket af te leveren, dat is dan weer niet co2 neutraal lijkt me. Veel blabla, maar er worden veel foutjes gemaakt. Veel wisseling in personeel ook. Nee, marktwerking lost niet alles op. En ipv van al die marketing en modieuze klimaat blabla zou het management van DHL het primaire proces eens op orde zien te krijgen.
Goed: Vriendelijk tel.contact. Snelle levering. Spullen goed verpakt. Echter: op de website staat aangegeven dat er zowel via DHL als PostNL-punt afgeleverd wordt. Bij het afronden van de bestelling kan er een keuze gemaakt worden. Tot mijn verrassing was die keuze er niet en heb ik telefonisch contact opgenomen. Vriendelijke mdw aan de lijn die zegt dat op dt moment er geen selectie voor de PostNL-postbesteller gemaakt kan worden, maar dat dat geen probleem is. In het vakje "Opmerkingen" kan ik aangeven op welk pakketpunt van PostNL het pakketje af te leveren. Zowel een PostNL pakket punt (ergens aan de buitenrand van mijn dorp) als een pakket en briefautomaat (bij mij om de hoek), is geen probleem. DHL-punt is in een ander dorp. Ik vraaag uiteraard om een PostNL levering bij de brief/pakket automaat om de hoek. Wie schetst mijn verbazing wanneer ik de volgende dag een mail open met de mededeling dat mijn pakketje in... jawel.... het andere dorp bij een DHL punt wordt afgeleverd. Veranderen kan niet meer, ze zijn al onderweg. Aangezien een wijziging alleen maar zou leiden tot vertraging heb ik 't maar bij laten zitten. Ik had de spullen dezelfde dag nodig. Kortom: nakomen van een belofte valt ook onder dienstverlening.
Prima levering, product zoals verwacht. 3 sterren ipv 5 door het mailtje wat na de bestelling een paar keer gestuurd werd.
Trusted… stuurde een mail dat je de levering kunt verzekeren?
Geeft niet echt veel vertrouwen dat je extra geld ‘mag’ betalen om de mogelijke ‘niet levering’ te verzekeren.
Zo van jammer joh dat het niet geleverd is, niet ons probleem, had je het maar moeten verzekeren.
Afschuiven van verantwoordelijkheid?
Of mogelijk een spam pfishing?
Beoordeling melden
29 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Jammer niet alle beschrijvingen kloppen
Jammer dat niet alle beschrijvingen kloppen bij de artikelen.
Sommige zijn omgedraaid, 2cm moet 2 meter zijn en 10mtr blijkt 10cm te zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van ehbo-centrum.nl
1 mei 2024
Bedankt voor uw tip. We zagen dat de afmetingen wel kloppen maar 1 product had verkeerde afbeeldingen. Wordt vandaag gecorrigeerd.
29 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
weet niet wat er gebeurt ;bestelling gewijgerd , inlichtingen in het engels,
begrijp er niets meer van !!!
Beoordeling melden
Antwoord van ehbo-centrum.nl
1 mei 2024
U bestelde op 25.04 om 20:48.
Wij hebben uw bestelling de volgende dag meteen verwerkt en verzonden met DHL.
Door een lokale transport staking in België is uw bestelling niet de volgende dag afgeleverd op het DHL Service point.
Onze excuses hiervoor maar dit lag echter geheel buiten onze macht. Jammer van de 1 ster waardering terwijl wij ons werk geheel correct en snel hebben uitgevoerd.
Uw bestelling ligt inmiddels klaar voor afhaling op het service punt. Wij sturen u nog een aparte directe email met alle details.
Vriendelijke groet
Klantenservice
Na 5 dagen nog steeds de bestelling niet ontvangen. Geen bericht waarom niet geleverd word, niets.
Beoordeling melden
6 mei 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik heb nog steeds mijn bestelling niet binnen
Beoordeling melden
Antwoord van ehbo-centrum.nl
5 dagen geleden
Geachte,
Excuses, voor het ongemak. Zoals, besproken is er een fout gemaakt in de verwerking van uw bestelling en dit daarna gelijk opgelost en de volgende dag bij u afgeleverd.
Nogmaals excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice EHBO-Centrum.nl
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.