ehbo-centrum.nl- Logo - Beoordelingen

ehbo-centrum.nl

652 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.658 beoordelingen in totaal

13 jul 2023
Alles ging prima, behalve dat het pakket niet werd bezorgd op de dag dat diverse mails van DHL hadden gemeld dat het zou worden bezorgd. Vervolgens heb ik een bezorgoptie toegevoegd toen het time frame van 3 uur voorbij was, zodat ik na 3 uur thuisblijven ook even weg kon. Dit werd vervolgens als reden (smoes) gebruikt door DHL om het pakket die dag maar helemaal niet meer af te leveren. Ook geen communicatie over wanneer het dan wel zou worden bezorgd, dat kwam pas de volgende dag. Dit is geregeld een ergernis met DHL, time frames aangeven die niet waargemaakt worden. De keuze voor DHL is wel iets wat bij de leverancier van het pakket ligt. Het autootje, zogenaamd co2 neutraal, stond wel voor mijn huis trouwens, maar reed weg zonder het pakket af te leveren, dat is dan weer niet co2 neutraal lijkt me. Veel blabla, maar er worden veel foutjes gemaakt. Veel wisseling in personeel ook. Nee, marktwerking lost niet alles op. En ipv van al die marketing en modieuze klimaat blabla zou het management van DHL het primaire proces eens op orde zien te krijgen.

17 jul 2023
Goed: Vriendelijk tel.contact. Snelle levering. Spullen goed verpakt. Echter: op de website staat aangegeven dat er zowel via DHL als PostNL-punt afgeleverd wordt. Bij het afronden van de bestelling kan er een keuze gemaakt worden. Tot mijn verrassing was die keuze er niet en heb ik telefonisch contact opgenomen. Vriendelijke mdw aan de lijn die zegt dat op dt moment er geen selectie voor de PostNL-postbesteller gemaakt kan worden, maar dat dat geen probleem is. In het vakje "Opmerkingen" kan ik aangeven op welk pakketpunt van PostNL het pakketje af te leveren. Zowel een PostNL pakket punt (ergens aan de buitenrand van mijn dorp) als een pakket en briefautomaat (bij mij om de hoek), is geen probleem. DHL-punt is in een ander dorp. Ik vraaag uiteraard om een PostNL levering bij de brief/pakket automaat om de hoek. Wie schetst mijn verbazing wanneer ik de volgende dag een mail open met de mededeling dat mijn pakketje in... jawel.... het andere dorp bij een DHL punt wordt afgeleverd. Veranderen kan niet meer, ze zijn al onderweg. Aangezien een wijziging alleen maar zou leiden tot vertraging heb ik 't maar bij laten zitten. Ik had de spullen dezelfde dag nodig. Kortom: nakomen van een belofte valt ook onder dienstverlening.

Beoordelingen voor ehbo-centrum.nl

31 mei 2024

Trááág

Ik heb op 26 mei een schuimblusser besteld. Op 27 mei stond hij aangemeld bij DHL, vandaag is het 31 mei en hij staat nog steeds aangemeld bij DHL. Ik had verwacht dat ze de blusser op 27 mei ook zouden hebben overhandigt aan DHL. Ben benieuwd wanneer er schot in de zaak komt. Vandaag 1 juni gaat het waarschijnlijk toch goed komen.
6 jun 2024

Super advies

ik had een AED accu besteld en werd gebeld om te overleggen dat het wellicht verstandiger was om een nieuwe AED te bestellen. Onze oude AED bleek 15 jaar oud te zijn, dus het belletje kwam eigenlijk goed uit als reminder. Super meegedacht.
27 mei 2024
Eerst overleggen voordat je het naar een andere wijk verstuurd dat een uur reizen is op en neer Als er een huisadres opstaat stuur het dan daarnaartoe voordat je zelf een adres uitzoekt
MV
Margo v.
Hilversum
5 jun 2024

Geweldig snel!

Heel fijn voor de handmassages die ik ter ontspanning geef. Geen verbetering nodig.
Snel en efficient.. Moeilijk product: niet in alotheek of drogist te krijgen.
BD
Bas D.
Eindhoven
6 jun 2024
duidelijke site, snelle levering, conform opdracht. Prijstechnisch ook prima!
3 jun 2024
Snelle levering. Had de pleisterrol 8cm X 5m besteld. Heel tevreden.
HC
Higuain C.
Rotterdam
Goede site op dingen te bestellen. Bestelling was snel binnen!

Op korte termijn iets hard nodig, keurig op tijd geleverd
Snel verzonden en brandblusser en deken zoals beschreven
snelle levering, netjes verpakt, prima prijs
WW
Wilma W.
Zoetermeer
8 jun 2024
Gemakkelijk bestellen en snelle verzending!
25 mei 2024
Scherpe prijzen en goede klanten services
JV
Joop v.
Tilburg, Niederlande
26 mei 2024
Snelle en goede levering van materialen.
Makkelijk bestellen en snelle levering

Prima!

Prima prijzen, erg snelle verzending.
27 mei 2024
Snelheid en lage prijs producten.
3 jun 2024
Super, kwaliteit Vlotte levering
Alles keurig op tijd geleverd.
5 jun 2024
Snelle levering heel blij mee