ehbo-centrum.nl- Logo - Beoordelingen

ehbo-centrum.nl

626 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.714 beoordelingen in totaal

18 feb 2024
breed aanbod ... bijna alles, ook kleine artikelen zijn per stuk te bestellen prijs is schappelijk ,zelfs goedkoper dan elders. extra handig (zie je niet bij andere aanbieders) is dat op veel artikelen een beschrijving is ,over t type product waarvoor t inzetbaar is en hoe die te gebruiken . Hierdoor kan je weloverwogen een keuze maken. Bij bestelling alles al volgende dag geleverd.

21 jun 2024
Bestelling niet volgens 'afspraak' geleverd. Op maandag 17 juni 2024 19.30u heb ik bij EHBO-centrum een bestelling geplaatst en via iDeal betaald. Volgens de site zou de bestelling, wanneer deze vóór 16.30u geplaatst zou worden, de volgende dag geleverd worden. Ik ging er dus van uit dat mijn bestelling dinsdag 18 juni verstuurd zou worden. Het is nu 21 juni en ik heb nog niets ontvangen. Ook een vraag van mij via de site aan klantenservice over wanneer ik de bestelling mag verwachten, is nog niet beantwoord. Jammer. Dit is de 1e keer dat ik iets bij ze bestel en meteen gaat het al niet goed. De volgende keer bestel ik niet meer bij ze, maar zoek ik wel een andere site.
MW

Beoordelingen voor ehbo-centrum.nl

7 jul 2024
Makkelijk te bestellen en er was iets vergeten en gelukkig kan je ze ook telefonisch bereiken. Dus bestelling en betaling netjes terug gestort en nieuwe bestelling gemaakt en betaald en keurig netjes verpakt in stevige doos en alles zat er in. Helemaal TOPPIE en waar je blij van word. Echt een aanrader

Prijs top, levering 3d

Prijs top, levering duurde wat langer dan verwacht en ik had geen bevestiging of tracking ontvangen. Na mail wel snel reactie met tracking link.
4 jul 2024

Prima webshop

Overzichtelijke website waardoor makkelijk bestelling te plaatsen. Snelle levering (conform hun informatie)
10 jul 2024
Snelle levering,prijs / kwaliteit. Bestel regelmatig, eens een kortingscoupon zou leuk zijn
6 jul 2024
Het bestelde product kwam op de afgesproken dag aan. Het resultaat is nog even afwachten.
1 jul 2024
Heb op 27 juni een blusser besteld en betaald maar nog niets ontvangen en of gehoord
RL
Ria L.
Landsmeer
Goede ervaring, snelle levering, goed verpakt. Prijs naar verhouding.
De juiste brandblusser voor mij was hier wel gelijk te vinden
IM
ineke m.
's-Gravenzande
11 jul 2024
Misschien ietsjes beter de producten omschrijven?
5 jul 2024
Duidelijke webwinkel met goede afspraken
RS

Prima!

Snel verstuurd, duidelijke communicatie
Precies wat ik zocht en goede kwaliteit
3 jul 2024
De snelle afwikkeling en de prijs
MА
30 jun 2024
Goede services en snelle leverin
BK
bert k.