ehbo-centrum.nl- Logo - Beoordelingen

ehbo-centrum.nl

725 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.438 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 okt. 2022
ehbo-centrum.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 jul. 2023
Alles ging prima, behalve dat het pakket niet werd bezorgd op de dag dat diverse mails van DHL hadden gemeld dat het zou worden bezorgd. Vervolgens heb ik een bezorgoptie toegevoegd toen het time frame van 3 uur voorbij was, zodat ik na 3 uur thuisblijven ook even weg kon. Dit werd vervolgens als reden (smoes) gebruikt door DHL om het pakket die dag maar helemaal niet meer af te leveren. Ook geen communicatie over wanneer het dan wel zou worden bezorgd, dat kwam pas de volgende dag. Dit is geregeld een ergernis met DHL, time frames aangeven die niet waargemaakt worden. De keuze voor DHL is wel iets wat bij de leverancier van het pakket ligt. Het autootje, zogenaamd co2 neutraal, stond wel voor mijn huis trouwens, maar reed weg zonder het pakket af te leveren, dat is dan weer niet co2 neutraal lijkt me. Veel blabla, maar er worden veel foutjes gemaakt. Veel wisseling in personeel ook. Nee, marktwerking lost niet alles op. En ipv van al die marketing en modieuze klimaat blabla zou het management van DHL het primaire proces eens op orde zien te krijgen.

17 jul. 2023
Goed: Vriendelijk tel.contact. Snelle levering. Spullen goed verpakt. Echter: op de website staat aangegeven dat er zowel via DHL als PostNL-punt afgeleverd wordt. Bij het afronden van de bestelling kan er een keuze gemaakt worden. Tot mijn verrassing was die keuze er niet en heb ik telefonisch contact opgenomen. Vriendelijke mdw aan de lijn die zegt dat op dt moment er geen selectie voor de PostNL-postbesteller gemaakt kan worden, maar dat dat geen probleem is. In het vakje "Opmerkingen" kan ik aangeven op welk pakketpunt van PostNL het pakketje af te leveren. Zowel een PostNL pakket punt (ergens aan de buitenrand van mijn dorp) als een pakket en briefautomaat (bij mij om de hoek), is geen probleem. DHL-punt is in een ander dorp. Ik vraaag uiteraard om een PostNL levering bij de brief/pakket automaat om de hoek. Wie schetst mijn verbazing wanneer ik de volgende dag een mail open met de mededeling dat mijn pakketje in... jawel.... het andere dorp bij een DHL punt wordt afgeleverd. Veranderen kan niet meer, ze zijn al onderweg. Aangezien een wijziging alleen maar zou leiden tot vertraging heb ik 't maar bij laten zitten. Ik had de spullen dezelfde dag nodig. Kortom: nakomen van een belofte valt ook onder dienstverlening.

Beoordelingen voor ehbo-centrum.nl

super. ontdek t zelf door aanbod te bekijken

breed aanbod ... bijna alles, ook kleine artikelen zijn per stuk te bestellen prijs is schappelijk ,zelfs goedkoper dan elders. extra handig (zie je niet bij andere aanbieders) is dat op veel artikelen een beschrijving is ,over t type product waarvoor t inzetbaar is en hoe die te gebruiken . Hierdoor kan je weloverwogen een keuze maken. Bij bestelling alles al volgende dag geleverd.
HB
Hans B.
Ruinerwold

Verkeerde blusser

Na verkeerde blusser te hebben ontvangen kreeg ik kosteloos de juiste en mocht de foutieve behouden. Heel veel dank voor deze oplossing.
27 jan. 2024

Service beoordeling

Naar mijn idee doen jullie het best goed, de levering is snel en hopelijk blijven de prijzen ook zo
29 jan. 2024

Ruim prijs/kwaliteit

Ruim assortiment, prima prijs en snelle en goed ingepakte levering.
Aankoop voldoet aan verwachting, snelle, zoals beloofd levering
HB
Hans B.
Ruinerwold
Telkens weer een blije lach bij ontvangst van de artikelen.
JH
Jan H.
Belfeld
6 feb. 2024
Snelle levering, en een goede prijs/kwaliteit verhouding.
4 feb. 2024

Producten top. Logistiek kan beter

Producten top. Logistiek pas okay na een mailtje.
Goede prijs/kwaliteit verhouding. Snel geleverd.
perfect! prima prijs, handschoentjes wel wat dun
Snelle levering! Zeer tevreden met artikel!
Goedkoop en snelle levering. Een aanrader
24 jan. 2024
Op tijd geleverd op de dag dat ze zeggen
5 feb. 2024
Kwaliteit. Snelle service. Goede prijs.
Snelle levering en ruim assortiment
1 feb. 2024
Bestelling keurig op tijd geleverd.
31 jan. 2024
Snel en goed verpakt en prima prijs
Goed product Op tijd geleverd
28 jan. 2024
Prima product, snelle levering!
1 feb. 2024
Altijd goeie ervaringen mee