ehbo-centrum.nl- Logo - Beoordelingen

ehbo-centrum.nl

660 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.536 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 okt 2022
ehbo-centrum.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 jul 2023
Alles ging prima, behalve dat het pakket niet werd bezorgd op de dag dat diverse mails van DHL hadden gemeld dat het zou worden bezorgd. Vervolgens heb ik een bezorgoptie toegevoegd toen het time frame van 3 uur voorbij was, zodat ik na 3 uur thuisblijven ook even weg kon. Dit werd vervolgens als reden (smoes) gebruikt door DHL om het pakket die dag maar helemaal niet meer af te leveren. Ook geen communicatie over wanneer het dan wel zou worden bezorgd, dat kwam pas de volgende dag. Dit is geregeld een ergernis met DHL, time frames aangeven die niet waargemaakt worden. De keuze voor DHL is wel iets wat bij de leverancier van het pakket ligt. Het autootje, zogenaamd co2 neutraal, stond wel voor mijn huis trouwens, maar reed weg zonder het pakket af te leveren, dat is dan weer niet co2 neutraal lijkt me. Veel blabla, maar er worden veel foutjes gemaakt. Veel wisseling in personeel ook. Nee, marktwerking lost niet alles op. En ipv van al die marketing en modieuze klimaat blabla zou het management van DHL het primaire proces eens op orde zien te krijgen.

Goed: Vriendelijk tel.contact. Snelle levering. Spullen goed verpakt. Echter: op de website staat aangegeven dat er zowel via DHL als PostNL-punt afgeleverd wordt. Bij het afronden van de bestelling kan er een keuze gemaakt worden. Tot mijn verrassing was die keuze er niet en heb ik telefonisch contact opgenomen. Vriendelijke mdw aan de lijn die zegt dat op dt moment er geen selectie voor de PostNL-postbesteller gemaakt kan worden, maar dat dat geen probleem is. In het vakje "Opmerkingen" kan ik aangeven op welk pakketpunt van PostNL het pakketje af te leveren. Zowel een PostNL pakket punt (ergens aan de buitenrand van mijn dorp) als een pakket en briefautomaat (bij mij om de hoek), is geen probleem. DHL-punt is in een ander dorp. Ik vraaag uiteraard om een PostNL levering bij de brief/pakket automaat om de hoek. Wie schetst mijn verbazing wanneer ik de volgende dag een mail open met de mededeling dat mijn pakketje in... jawel.... het andere dorp bij een DHL punt wordt afgeleverd. Veranderen kan niet meer, ze zijn al onderweg. Aangezien een wijziging alleen maar zou leiden tot vertraging heb ik 't maar bij laten zitten. Ik had de spullen dezelfde dag nodig. Kortom: nakomen van een belofte valt ook onder dienstverlening.

Beoordelingen voor ehbo-centrum.nl

1 van de producten was kapot bij levering. Er is gelijk een nieuwe opgestuurd

Goede prijs kwaliteit verhouding en voldoende keuze. Zeer snelle levering.
HV
Hans V.
Eindhoven
7 apr 2024

Prima bedrijf, niks mis mee !

Niets, alles was duidelijk. Daarbij een snelle verzending dus...perfect !
Snelle en correcte levering en prima geholpen door de helpdesk
HN
Snelle verzending, duidelijke site en reëele prijzen
Goede producten en heel netjes verzorgd afgeleverd.
Snel en netjes bezorgd product voldoet aan eisen
30 mrt 2024
Snelle levering en betaalbare verzendkosten
LG
Lou G.
Kerkrade

Snel en goed.

Snelle levering,goede kwaliteit producten.
Snelle levering, vriendelijke medewerkers
Goed product, goed verpakt snel geleverd
Een snelle bediening en goede kwaliteit.
heldere site, goed spul, snel verzonden
30 mrt 2024
Goede service en super snelle bezorging

Betrouwbaar

Snelle levering. Betrouwbaar. Aanrader.
Snelle en efficiënte dienstverlening.
prima assortiment, snelle levering

levering volgens afspraak,goed zo!

levering volgens afspraak,goed zo!
Goede website en snelle bezorging
Keurig op tijd en netjes verpakt