schaefer-shop.nl- Logo - Beoordelingen

schaefer-shop.nl

132 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden335 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 mei 2021
schaefer-shop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Het bestellen ging gemakkelijk en de zaken die op voorraad waren, werden snel geleverd. Het door mij bestelde whiteboard moest vanuit de leverancier rechtstreeks bij mij bezorgd worden (dit staat niet op de site). Dit was onduidelijk, duurde erg lang (uiteindelijk doordat er een verkeerde bezorgoptie was gekozen door leverancier). Een aantal keer gebeld en fijn te woord gestaan door de klantenservice. Uiteindelijk kwam het whiteboard en bleek het beschadigd. Weer een redelijk omslachtige procedure om het op te laten halen. Los daarvan weer een nieuw exemplaar gestuurd (dit kant toch duurzamer?). Die werd geleverd en de bezorger was erg onvriendelijk, wilde niet wachten om te zien of dit whiteboard onbeschadigd was, want hij zou deze hoe dan ook niet weer mee terug nemen. Uiteindelijk was het product gelukkig deze keer wel in orde, maar het is natuurlijk niet klantvriendelijk.

Ik kreeg een paar keer opnieuw automatisch bericht dat de levering was uitgesteld. Bij andere webwinkels was het product uitverkocht. Zag eruit alsof deze winkel het eigenlijk ook niet kon leveren, maar me graag digitaal aan het lijntje hield. Toen ik erover belde was men wel heel vriendelijk en kreeg ik snel mijn geld terug.
WS
Wytze S.
Amsterdam

Beoordelingen voor schaefer-shop.nl

Mooie en stevige stoelen

Zijn mooie stoelen, stevig, zitten lekker en geven goed steun. Makkelijk schoon te houden. Wij gebruiken ze zowel in de showroom als in de kantine
Goed verlopen. Goed gecommuniceerd (ook telefonisch) en product van goede kwaliteit.

Aanbeveligingswaardig😀👍

Prima, snelle levering en voortgangsinformatie.

up to date

volledige informatie over levertijd en kosten.

Fijn bedrijf

Concurrerende prijzen en snelle levering.
Goed advies gekregen
Snel geleverd
Goede service
7 apr 2024

Levering, kwaliteit en facturatie

de levering van de kast heeft weken geduurd. Facturatie gaat ook niet vlekkeloos. Uiteindelijk is de kast niet van een kwaliteit die in verhouding staat met de kosten.
Antwoord van schaefer-shop.nl
Beste Isabel, Wat vervelend dat uw bestelling bij ons niet soepel verlopen is, onze excuses voor dit ongemak. Wij danken u voor de feedback, dit helpt ons om klanten nog beter te kunnen helpen. De kast heeft inderdaad al een levertijd van 6 weken, zoals vermeld op onze webshop. Door een fout bij onze leverancier heeft de levering van deze kast echter vertraging opgelopen. Ons support-team heeft met u gesproken en er voor gezorgd dat uw bestelling met een aparte leverancier alsnog zo snel mogelijk verstuurd kon worden. Onze oprechte excuses dat u hierdoor iets langer heeft moeten wachten op uw bestelling, dat is uiteraard nooit de bedoeling. Ook vinden wij het jammer om te horen dat de kast kwalitatief niet in orde was. Wij bieden gelukkig altijd de mogelijkheid om gratis artikelen te retourneren als deze niet naar wens zijn. Valt uw bestelling nog binnen de retourperiode? Dan komen wij hem weer gratis ophalen. Aangezien wij binnen deze periode niks van u vernomen hebben, hopen wij dat de kast uiteindelijk toch naar wens is geweest, en wensen wij u nog een hele prettige dag :). Met vriendelijke groet, Team Schäfer-Shop
Navullingen voor zeepdispencer besteld. Bij aflevering bleek er in één van de dozen een navulling te hebben gelekt. Hierover gebeld met Schäfer, zonder veel problemen is er snel een nieuwe doos verstuurd.
SV
S. V.
Amsterdam
Deden veel moeite om een levering, die door Post NL herhaaldelijk naar het foutieve adres werd gebracht, om dit te corrigeren. Er werd zelfs 2keer gebeld om te checken of alles goed was gegaan.
23 mrt 2024
Had nog geen ervaring met schäfershop, Maar nu wel en is goed bevallen. Goed produkt voor een goede prijs. Super snel geleverd. Al met al een goede ervaring.
Kwaliteit van de geleverde artikelen is goed.
Snel in huis en voor een mooie prijs.