Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl

291 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden476 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 okt 2023
Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 nov 2023
Windows 10 Pro retail licentie besteld, deze vrijwel direct via email ontvangen. De ontvangen code werkte niet, foutmelding: "deze code wordt al op een ander apparaat gebruikt". Via email gemeld bij Productlicenties en om een nieuwe werkende code gevraagd. Na ongeveer 2 uur een werkende code ontvangen. Wat is goed: lage prijs en probleem met niet werkende code snel opgelost. Wat kan beter: indien mogelijk, vóór verzending controleren of de code wel werkt.
HD
Hennie D.
Oosterhout

1 nov 2023
Product code werkt niet.maak niet uit heb nieuwe pc besteld deze is all heel oud.voor de mensen thuis Bestel niks bij deze bedrijf zijn oplichters.voor de rest maak ik me niet druk is mij nog nooit overkomen en heb 💰 geldt genoeg.meer zal ik ook niet betalen voor een productie code.we hebben hier een Gooie computerzaak productcode bij deze zaak altijdt goed.je mag het geldt in je ? Steken.voor de mensen thuis Bestel niet bij deze bedrijf geloof mij zeker all's je wijnig geld heb

Beoordelingen voor Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl

Licenties werken niet en geen geld terug

In wezen had ik de hoop al opgegeven om nog iets van ProductLicenties.nl te horen. Toen ik dan ook een uitgebreide analyse van hun kant ontving waarin excuses werden gemaakt voor de veel te lange reactie/behandel tijd en voor het niet kunnen oplossen van mijn (blijkbaar) specifieke probleem en het terugstorten van mijn gemaakte onkosten, was ik verrast. Daarom mijn beoordeling van 1 naar 3 sterren

Alles perfect en snel!

De uitleg bij de producten is super duidelijk. Windows 10 Pro licentie (Retail) besteld. Het bestellen is heel eenvoudig en dezelfde minuut heb je de licentiecode per e-mail binnen. Eén computer helemaal nieuw geïnstalleerd (Microsoft upgrade download) en is nu geregistreerd met de geleverde code. Andere computer alleen de licentiecode gewijzigd en is ook keurig geregistreerd. Kortom alles perfect en snel.
De bestelling van het product, in mijn geval een licentie, ging heel makkelijk. Voor mij is een duidelijk verbeterpunt dat zowel op de website als in de aankoop-email best een link had mogen staan naar de bron waar het product kan worden gedownload. In mijn geval had ik dat al gedaan, maar dit kan echt duidelijker.
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Hi, bedankt voor de eerlijke review! Ik snap de feedback heel goed. Helaas kunnen wij niet zomaar overal de bronnen delen waar dit gedownload kan worden. Dat heeft met bepaalde richtlijnen/juridische zaken te maken. Op onze website hebben we een activatie hulp pagina om onze klanten zo goed mogelijk te helpen met het activeren van hun licenties. Ook is onze live chat 7 dagen per week bereikbaar voor ondersteuning. Met vriendelijke groet, Joris
Buitengewoon betrouwbaar en correct reagerend bedrijf! Vlot reagerend. Heel goede werking van de aankoop. Had een probleempje, maar dat lag aan mij en de oplossing was geen probleem vanuit Productlicenties! Geen loze beloften. Zeer aanbevolen!!!
Dank je wel voor je review!
Kreeg meteen de licentie binnen, super snel, gemakkelijk en betrouwbaar. Heb tot nu toe 2 Windows 11 pro licenties gekocht, en beiden werkte zoals t ook zou moeten. Geweldige site, beter dan Microsoft met licenties voor €250😅

Zeer tevreden

Na afronding van mijn bestelling werd mijn Windows 11 Pro - Retail licentiesleutel direct via mail geleverd en werd meteen door Windows geaccepteerd. Geweldig, ik ben er heel blij mee!
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Fijn om te lezen dat je er blij mee bent!

Bestellen en code binnen in een flits!

Bestellen en code binnen in een flits. Top. Alleen de voorgestelde link om bijv. Office te downloaden werkt niet. Via de probleemoplosser kom je wel bij de goede link.

windows 11 code werkt

de eerste windows 11 code / licentie werkte niet, direct een nieuwe code gekregen en die werkt correct
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Fijn om te lezen! Er zit soms een rotte appel tussen, uiteraard krijg je dan een vervangende licentie.
Ging prima! Een oude windows 7 pc weer tijdelijk tot leven gewekt. De licentiecode werkte keurig.
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Fijn om te lezen dat alles gewerkt heeft!
Registratie van windows 11 pro en Microsoft Office 2021 pro loopt vlekkeloos.
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Fijn om terug te lezen dat alles vlekkeloos is verlopen. Dat zien we graag!
Niets. Tijdens de installatie van windows 11-pro probleemloos geactiveerd.
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Fijn om te lezen dat alles goed is gegaan!
Eventjes geduurd voor het in orde was , maar uiteindelijk alles werkt
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Fijn om te horen dat alles uiteindelijk in orde was. Daar doen we het voor!
Prima. Binnen 2 minuten de code. En die doet t ook gewoon. Wow
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Het 'wow' effect creëren wij graag! Dank je wel voor de leuke review.
snel een werkende licentie voor Win 10 kunnen verkrijgen

probleemloze installatie

snelle levering, geen problemen bij gebruik software.
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Dat is fijn om te zien. Daar doen we het ook voor!
Niet te duur en meteen levering via de mail.

Top!

Werkt geweldig, helemaal wat ik nodig had.
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Fijn om te lezen dat alles naar wens was.
Prima, snel en houdenzich aan de afspraken
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Bedankt voor je eerlijke review!
Geweldig code deed het meteen en goedkoop
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Fijn om te lezen dat het naar wens is!
Snel geregeld, en werkt zonder problemen!
Bedankt voor de review!