Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl- Logo - Beoordelingen

Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl

341 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden526 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 okt 2023
Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 nov 2023
Windows 10 Pro retail licentie besteld, deze vrijwel direct via email ontvangen. De ontvangen code werkte niet, foutmelding: "deze code wordt al op een ander apparaat gebruikt". Via email gemeld bij Productlicenties en om een nieuwe werkende code gevraagd. Na ongeveer 2 uur een werkende code ontvangen. Wat is goed: lage prijs en probleem met niet werkende code snel opgelost. Wat kan beter: indien mogelijk, vóór verzending controleren of de code wel werkt.
HD
Hennie D.
Oosterhout

1 nov 2023
Product code werkt niet.maak niet uit heb nieuwe pc besteld deze is all heel oud.voor de mensen thuis Bestel niks bij deze bedrijf zijn oplichters.voor de rest maak ik me niet druk is mij nog nooit overkomen en heb 💰 geldt genoeg.meer zal ik ook niet betalen voor een productie code.we hebben hier een Gooie computerzaak productcode bij deze zaak altijdt goed.je mag het geldt in je ? Steken.voor de mensen thuis Bestel niet bij deze bedrijf geloof mij zeker all's je wijnig geld heb

Beoordelingen voor Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl

Microsoft Office 2021

Voor mijn Windows 10 desktop had ik een licentie nodig. Via Google kwam ik uit bij Productlicenties uit Amsterdam en voor een gunstige prijs heb ik een licentie aangeschaft voor Microsoft Office 2021. Binnen 30 seconden na betaling via iDeal had ik de beschikking over een geldige sleutel en een complete pakket van Office 2021. Na de click-and-run installatie heb ik een legale versie van Microsoft Office 2021. De klantenservice is uitstekend en professioneel. Voor de volgende bestelling van Microsoft Office/Windows zal ik uiteraard weer bij Productlicenties een beroep doen. Aanbevolen 10/10
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Dank je wel voor je uitgebreide en positieve review! We vinden het erg fijn dat alles naar wens en soepel is verlopen.
9 mei 2024

Windows 7 naar 10 upgraden

Een verouderde systeem zoals windows 7 naar 10 is moeilijk te upgraden via Microsoft en hulpmiddelen. Ik zou liever een directe download optie via licentie leverancier willen zien dan dat ik werdt omgeleid naar Microsoft wat niet werkt. Support wist ook niet hoe dit kon, heb zelf naar oplossing gezocht, gevonden en toegepast...
15 mei 2024
Goedemorgen, dank je wel voor je review! We doen ons best om iedereen zo goed mogelijk te helpen maar wij zijn zelf geen computer experts. Wij verkopen de licenties en bieden ondersteuning bij het activeren, helaas zijn sommige cases zijn voor ons nieuw. Uiteraard doen we ons best om een oplossing te vinden en vaak lukt dat maar soms ook niet. Daar leren wij hier ook weer van. Mocht mijn collega Floor er niet uitkomen dan hebben we nog 2 andere experts klaar staan die graag uitzoeken wat er 'mis' gaat en hoe dit opgelost kan worden. Daar helpen we uiteraard graag mee! Fijn dat je in dit geval zelf de oplossing hebt gevonden en dat de licentie werkt. Met vriendelijke groet, Joris Productlicenties.nl
VW
Victor W.
Aldenhoven
11 mei 2024

Top reactie van support afdeling

Met de door mij aangekochte licentie werd abusievelijk een foutieve versie van de betreffende software op mijn computer geïnstalleerd. De medewerker(st)ers hebben mij direct geholpen om het probleem op te lossen.
15 mei 2024
Fijn om te lezen dat het met wat hulp opgelost is en allemaal werkt!

Goed bedrijf

Het bedrijf is betrouwbaar. Nadat ik een code had die niet werkte werd dit probleem netjes verholpen en is alles na tevredenheid opgelost.
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Wat fijn om terug te lezen! Uiteraard kan er een keer iets mis gaan, wat altijd erg spijtig is. We doen dan als bedrijf ons uiterste best om het zo goed mogelijk op te lossen. Fijn dat dit het geval is geweest.
KM
Klaas M.
Grootebroek
Direct na de betaling code ontvangen per e-mail. Volgens de instructie software geïnstalleerd en het werkte in één keer.
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Fijn dat alles goed en vlekkeloos is verlopen. Dank je wel voor je review!
Correcte afhandeling !! Kon onmiddellijk verder de software installeren zonder problemen. Topfirma !!!!
2 mei 2024
Een correct licentienummer voor MS Office 2021 en eenvoudig kunnen activeren zonder problemen.
8 mei 2024
Fijn om te lezen! Veel plezier met je licentie.

snel en duidelijk

Ideaal die directe levering na bestellen. en goed contact voor zakelijke klanten.
Jammer dat je altijd dat nummer moet bellen voor de echte activatie.
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Dank je wel voor je review! Je bedoelt telefonisch activeren? Dat is inderdaad één van de opties. Mocht het op de 'normale' manier niet lukken dan verwijzen wij inderdaad daar naar door. Vaak lukt het dan wel en dat is het belangrijkste.
6 mei 2024
activering van windows ging in één keer goed, goede prijs ook.
8 mei 2024
Dank je wel! We doen ons best om de prijzen laag te houden en het activeren simpel te houden.
5 mei 2024
Heldere instructie. en snelle levering. VOORAL BETROUWBAAR.
8 mei 2024
Fijn om te lezen dat je ons betrouwbaar acht, dat vinden we erg fijn!
Het gaat heel simpel, hetnis goedkoop en het werkt gewoon!

Reageren snel

Een fout met factuurtje werd vlot rechtgezet. Top.
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Dank je wel voor je review! Soms gaat er helaas systematisch iets mis, uiteraard passen we dit dan graag aan.
15 mei 2024
al twee keer iets gekocht en werkte steeds perfect
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Wat fijn om te lezen! Daar doen we het uiteraard voor.
Goeie klantenservice met advies en prima licentie
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Dank je wel voor je review! Dat waarderen we zeer en ik zal het compliment doorspelen naar onze klantenservice. :-)
PS
29 apr 2024
De licentie was snel in huis en werkt perfect
2 mei 2024
Fijn om te lezen! Daar doen we het graag voor.
snelle levering zonder installatieproblemen
Geen opmerkingen alles klaar en duidelijk
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Heel fijn, daar doen wij het uiteraard voor! Dank je wel voor je review.
Geen idee. Bij mij ging alles naar wens.
Antwoord van Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl
Dat is fijn om terug te lezen. Dank je wel voor je review!
Eenvoudig, snel, juiste product