unieketiket.nl

69 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden115 beoordelingen in totaal

Altijd snel geleverd en perfecte kwaliteit wat onze producten een high-end uitstraling geeft. Dank je unieketiket voor jullie service.

10 nov 2023
voor 40 euro, 10 proefdrukken ontvangen die er uit zagen als goedkope kopieën. Bij mijn klacht gaven ze de schuld aan de opmaak, terwijl ik ze 30 euro extra heb betaald om het naar de juiste opmaak om te zetten. Ze raden aan mijn designer de juiste opmaak te laten doen en dat ik dan nog maar een keer de proefdrukken moet bestellen. Absoluut geen vakmensen, laden een bestand en drukken op print. Absolute afrader

Beoordelingen voor unieketiket.nl

Ik bestel al jaren etiketten voor mijn ketjap Semarang en Oma's sambals.

Ik bestel al jaren etiketten voor mijn ketjap en sambalfabriek. In het begin best wat vragen gehad en werd en word altijd vriendelijk te woord gestaan. In het verleden door Mirjam en tegenwoordig door Marlon. Ik laat mijn etiketten drukken bij dit bedrijf vanwege de goede prijs/kwaliteitverhouding en de goede service. Ik zou een eenieder aanbevelen om met unieketiket zaken te doen.
Antwoord van unieketiket.nl
Dank je voor deze meer dan prachtige woorden! Hier gaan we erg van blozen :) En natuurlijk natuurlijk ook hartelijk dank dat je al jaren etiketten bij ons bestelt! vriendelijke groet, team unieketiket.nl
Altijd persoonlijk contact en denken mee over een goede oplossing. Wij zijn nu bijna 2 jaar klant bij unieketiket en hebben al verschillende soorten labels laten drukken van goede kwaliteit. Soms gaat er wel is wat mis maar dit wordt altijd goed opgelost.
Antwoord van unieketiket.nl
Hartelijk dank voor je positieve review! Fijn te horen dat ons persoonlijk contact en onze oplossingsgerichtheid gewaardeerd worden. Natuurlijk is voorkomen beter dan 'netjes oplossen' en daar steken we dan óók veel effort in! met vriendelijke groet, team unieketiket.nl

Prachtige etiketten

Na goed overleg zijn er mooie etiketten uitgeleverd. En vooral een shout out naar Marlon. Fijne communicatie om tot een mooi product te komen
Antwoord van unieketiket.nl
Dank je dat je de moeite hebt genomen om de review te schrijven. Fijn dat het proces goed is verlopen en dat het tot mooie etiketten heeft geleid! En dank natuurlijk voor de sterren en mooie woorden. vriendelijke groet, team unieketiket.nl
Marlon & Mirjam staan steeds voor je klaar. Topservice!
Antwoord van unieketiket.nl
Jij bedankt dat je al meerdere jaren klant bent bij ons! Die 5 sterren steken we in onze zak ;-)
Kwaliteit en service
Antwoord van unieketiket.nl
Hartelijk dank dat je ons met 5 sterren beoordeeld! vriendelijke groet, team unieketiket.nl
geen opmerkingen
Antwoord van unieketiket.nl
In elk geval bedankt voor de 5 sterren! Daar zijn we blij mee, met vriendelijke groet, team unieketiket.nl
Dank voor je 5 sterren review! groet, team unieketiket.nl
Dank voor de beoordeling en de 4 sterren! groet, team unieketiket.nl

Top!

Het begon allemaal met het: ons materialen boekje, waarmee je geïnspireerd wordt. Vervolgens heeft het team een etiket op maat ontworpen waar wij zeer tevreden over zijn. Meedenkend, goede communicatie en zeer professioneel.
Antwoord van unieketiket.nl
Dank je wel voor je beoordeling en de leuke opmerkingen over ons materialenboek en hoe het verder ging! We zijn heel blij met de 5 sterren! hartelijke groet, team uniketiket.nl
Communication is quick and helpful. Everybody seems to be very client orientated which is nice. Print quality is excellent and turnaround times are almost always faster than quoted.
Antwoord van unieketiket.nl
Thank you very much for your review! We truly appreciate your feedback and of course, the five stars! Kind regards, your team unieketiket.nl
WS
W. S.
Leeuwarden

Goede communicatie

Goede telefonische communicatie met medewerker over de order, snelle levering van de etiketten.
Antwoord van unieketiket.nl
Dank dat je de moeite hebt genomen om ons te beoordelen. Fijn te horen dat je het contact met onze medewerker en de snelle levering kunt waarderen. En dank natuurlijk voor de 5 sterren! met vriendelijke groet, team unieketiket.nl
Antwoord van unieketiket.nl
Heel erg bedankt voor het invullen van de review! We zijn blij met de sterren. Met vriendelijke groet, team unieketiket.nl
Tweede keer zwaar te laat en geen hulp om process te versnellen
Antwoord van unieketiket.nl
We vinden het heel vervelend dat dit is gebeurt, excuus daarvoor. Het is altijd ons streven om op tijd te produceren en te leveren. Goed om te weten: we hebben naar aanleiding hiervan verbeteringen doorgevoerd. Bedankt dus voor het achterlaten van je review. vriendelijke groet, team unieketiket.nl
Antwoord van unieketiket.nl
Hartelijk dank voor de 5 sterren beoordeling en bijzonder mooi te horen dat jullie altijd tevreden zijn over onze levering, kwaliteit én service! vriendelijke groet, team unieketiket.nl
Ik heb genoten van de klantenservice aan de telefoon. De medewerker is erg aardig en heeft mij geholpen
Antwoord van unieketiket.nl
Dank u voor de vriendelijke beoordeling met 5 sterren. Voor ons is goede service vanzelfsprekend! hartelijke groet, uw team unieketiket.nl

Goede kwaliteit voor betaalbare prijs

Goede kwaliteit, ruime keuze en snelle service voor een betaalbare prijs. Ook voor kleinere oplagen.
Antwoord van unieketiket.nl
Dank dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen. En helemaal mooi om te horen dat u tevreden bent op meerdere, voor ons zeer belangrijke punten! vriendelijke groet, uw team unieketiket.nl
vlotte levering goede kwaliteit en prima prijs.
Antwoord van unieketiket.nl
Dank voor uw beoordeling met 5 sterren! Erg fijn dat u tevreden bent over prijs, kwaliteit en levering! met vriendelijke groet, team unieketiket.nl
Snel en nauwkeurig. Zoals altijd.
Antwoord van unieketiket.nl
Dank weer voor de mooie beoordeling! hartelijke groet, unieketiket.nl
prijs lager
Antwoord van unieketiket.nl
Dank voor de 5 sterren en goed te horen te jullie ons lagere prijsniveau waarderen! vriendelijke groet, team unieketiket.nl