alpacshop.nl- Logo - Beoordelingen

alpacshop.nl

81 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden309 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 mrt 2022
alpacshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Je kunt kiezen of je bestelde producten wilt laten versturen of afhalen. Wellicht een keuzemogelijkheid doorgeven van wanneer men iets kan afhalen (timeslots of iets dergelijks).

5 sep 2023
Ik heb mijn best gedaan om 250 euro in mijn mandje te stoppen omdat ik dan een Dolly erbij kreeg, ik dacht 1 krat extra kan geen kwijt. Maar die Dolly kreeg ik niet want het ging om exclusief btw hoorde ik pas toen ik belde. Want het stond nergens vermeld bij de actie. Dat vind ik niet netjes aangezien de shop ook voor particulieren is. De jongen aan de lijn was ook niet heel empatisch. Twee keer iemand aan de lijn gehad die verkeerde informatie gaf. Niet fijn! Daar kwam hij wel steeds netjes op terug (ook door een keer terug te bellen). De bakken zijn leuk omdat er keuze is in kleur. Helaas was geel bijna uitverkocht. De kwaliteit lijkt iets minder goed dan de kratten van de hornbach, maar dat er verschillende kleuren en maten zijn maakt het wel de moeite waard! Onze speelkamer kan weer tegen een stootje! Oja, ik zag iets van verdeeldingen voor in de bak. Maar er staat geen uitleg bij dus wist ik niet wat ik er mee zou moeten. Later kwamen we erachter dat het wel handig zou zijn, maar dus niet besteld. Tip voor jullie is een foto met hoe je dit in een krat kan gebruiken. Ook een uitleg over de verschillende losse deksels mag best op de site. Verder werkte de winkelwagen niet op je telefoon, dus moest ik echt achter mijn laptop zitten. Daar kwam ik pas later achter waardoor ik al meerdere keren gefrustreerd was dat hij niet bijwerkte. Nou, genoeg stof voor verbetering dus 😅 ik hoop dat de kwaliteit voldoende is en dat we jaren plezier hebben van de bakken!

Beoordelingen voor alpacshop.nl

Keuzemogelijkheid voor afhalen producten aangeven

DA
D A.
Deventer

Online besteld.

Een bak online besteld. En we konden het direct ophalen bij vestiging.
Via website besteld en alles keurig op tijd en compleet ontvangen
jullie zijn goed bezig, uitstekende levering
Snelle levering van defect onderdeeltje
Mooie bakken goede prijs kwaliteit
Snelle levering, goede afhandeling

Ronald k.
Hilversum
Stipt op tijd

Snelle service

2 van de kratten kwamen beschadigd aan. Na melding werden direct 2 nieuwe kratten verstuurd. Goede, snelle service!
Zeer uitgebreide website die gebruiksvriendelijk is. Top service Altijd stipt. Klant is koning mentaliteit 👍👍