alpac.nl- Logo - Beoordelingen

alpac.nl

150 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden420 beoordelingen in totaal

8 okt 2024
Irriteerde mij mateloos aan de "standaard" 400 x 300 stapelkratten van de bouwmarkt, omdat hier NET geen 4 dozen schroeven in gingen in de breedte, en NET geen 3 dozen in de diepte. Op de website van Alpac vond ik stapelkratten van 400 X 300 waarvan de binnenwerkse maatvoering 15 mm breder en dieper is, waardoor ik nu gemakkelijk genoeg dozen schroeven kwijt kan. Voor een ander misschien niet zo belangrijk, voor mij scheelt het in ieder geval een hoop frustratie! Tot de volgende bestelling!

7 mei 2024
Op donderdag middag besteld, met de “belofte” morgen geleverd. Inmiddels is het dinsdag en heb ik geen verzendbevestiging gehad.

Beoordelingen voor alpac.nl

8 okt 2024

Grotere 400 X 300 stapelkratten!

Snelle levering. Mijn bestelde product is van prima kwaliteit en .. zonder schade bezorgd!
30 sep 2024
alles verliep naar wens , goede en snelle levering
Snelle levering en service.
28 sep 2024
7 okt 2024
7 okt 2024
4 okt 2024
1 sep 2024
Snel , compacte levering . Mooie goede stappelbare kratten die goed matchen in de onderlingen maten
31 aug 2024
Top service recht evenredig met top product. Heb net tweede bestelling gedaan. Aanrader!
JB
Jan B.
Dordrecht
19 sep 2024
Verkopen degelijke produkten. Snelle leveringen. Ook ideaal voor thuisgebruik
7 sep 2024
Snelle levering, alles was duidelijk, communicatie over levering