alpacshop.nl- Logo - Beoordelingen

alpacshop.nl

68 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden286 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 mrt. 2022
alpacshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 mrt. 2023
Snelle levering. Zending goed verpakt en netjes op een kunststof pallet tot de deur geleverd. Volgende keer dat ik kratten nodig heb kom ik weer terug bij alpac

5 sep. 2023
Ik heb mijn best gedaan om 250 euro in mijn mandje te stoppen omdat ik dan een Dolly erbij kreeg, ik dacht 1 krat extra kan geen kwijt. Maar die Dolly kreeg ik niet want het ging om exclusief btw hoorde ik pas toen ik belde. Want het stond nergens vermeld bij de actie. Dat vind ik niet netjes aangezien de shop ook voor particulieren is. De jongen aan de lijn was ook niet heel empatisch. Twee keer iemand aan de lijn gehad die verkeerde informatie gaf. Niet fijn! Daar kwam hij wel steeds netjes op terug (ook door een keer terug te bellen). De bakken zijn leuk omdat er keuze is in kleur. Helaas was geel bijna uitverkocht. De kwaliteit lijkt iets minder goed dan de kratten van de hornbach, maar dat er verschillende kleuren en maten zijn maakt het wel de moeite waard! Onze speelkamer kan weer tegen een stootje! Oja, ik zag iets van verdeeldingen voor in de bak. Maar er staat geen uitleg bij dus wist ik niet wat ik er mee zou moeten. Later kwamen we erachter dat het wel handig zou zijn, maar dus niet besteld. Tip voor jullie is een foto met hoe je dit in een krat kan gebruiken. Ook een uitleg over de verschillende losse deksels mag best op de site. Verder werkte de winkelwagen niet op je telefoon, dus moest ik echt achter mijn laptop zitten. Daar kwam ik pas later achter waardoor ik al meerdere keren gefrustreerd was dat hij niet bijwerkte. Nou, genoeg stof voor verbetering dus 😅 ik hoop dat de kwaliteit voldoende is en dat we jaren plezier hebben van de bakken!

Beoordelingen voor alpacshop.nl

1 feb. 2024

Snelle service

2 van de kratten kwamen beschadigd aan. Na melding werden direct 2 nieuwe kratten verstuurd. Goede, snelle service!
31 jan. 2024
Zeer uitgebreide website die gebruiksvriendelijk is. Top service Altijd stipt. Klant is koning mentaliteit 👍👍
JT
Judy T.
Amsterdam
26 jan. 2024
Prima kunststof bakken en volgende dag al bezorgd. Bedankt!
PW
Pierre W.
Roosendaal

Dik in orde 👍🏼

Eenvoudig besteld, snel geleverd en helemaal top ‼️
3 feb. 2024
Super snel geleverd en heel netjes verpakt
Mooie eurokratten voor een goede prijs
8 feb. 2024
Top service
30 jan. 2024
29 jan. 2024
19 nov. 2023
Snelle levering, correcte afhandeling. Aanrader.
1 mrt. 2023

Snelle levering goede prijs kwaliteit

26 aug. 2023
Goede kwaliteit bakken. Er was een klein probleempje met mijn bestelling. Meteen iemand aan de telefoon en uur later was het opgelost. Goede klantenservice!
12 aug. 2023

Top ervaring

Goed telefonisch bereikbaar, goed advies, product beter dan verwacht en super snelle en adequate levering.
7 sep. 2023
Erg snelle service en ondanks geen eerdere bestelling toch verzonden met betaling achteraf. Top!