Alles ging prima, behalve dat het pakket niet werd bezorgd op de dag dat diverse mails van DHL hadden gemeld dat het zou worden bezorgd. Vervolgens heb ik een bezorgoptie toegevoegd toen het time frame van 3 uur voorbij was, zodat ik na 3 uur thuisblijven ook even weg kon. Dit werd vervolgens als reden (smoes) gebruikt door DHL om het pakket die dag maar helemaal niet meer af te leveren. Ook geen communicatie over wanneer het dan wel zou worden bezorgd, dat kwam pas de volgende dag. Dit is geregeld een ergernis met DHL, time frames aangeven die niet waargemaakt worden. De keuze voor DHL is wel iets wat bij de leverancier van het pakket ligt. Het autootje, zogenaamd co2 neutraal, stond wel voor mijn huis trouwens, maar reed weg zonder het pakket af te leveren, dat is dan weer niet co2 neutraal lijkt me. Veel blabla, maar er worden veel foutjes gemaakt. Veel wisseling in personeel ook. Nee, marktwerking lost niet alles op. En ipv van al die marketing en modieuze klimaat blabla zou het management van DHL het primaire proces eens op orde zien te krijgen.
Verder lezen