Ballonbox.nl- Logo - Beoordelingen

Ballonbox.nl

335 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden337 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 mrt 2023
Ballonbox.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 apr 2024
Ik heb telefonisch contact gehad, omdat ik nog wat vraagjes had..de dame was zeer vriendelijk en behulpzaam om voor mijn moeder die 88 werd de kaart die ik bij de ballon heb genomen, de tekst zo goed mogelijk te krijgen ( ik wilde nog een aanpassing doen, en omdat ik nog op tijd belde, was dat geen enkel probleem! ) de doos met ballon en kaart was heel goed verzorgt en was echt een extra kado voor mijn moeder, het voelde als de kers op de taart die dag, bedankt nog daarvoor! Ook de prijs is zeer redelijk te noemen..Een echte aanrader dus! M. Takes

Ballon aan mijn zieke nichtje gestuurd. Kwam half opgeblazen aan en liep leeg en opblazen lukte niet. Dus hele slechte ervaring en geen helende werking/lichtpuntje voor haar omdat ze langdurig ziek is en ook heel erg zonde van het geld natuurlijk..... Ze durfde niet te vertellen tegen me dat de ballon al stuk was (ze wist ook niet dat het best prijzig was) en 'm gelijk weggegooid. Vandaag ben ik bij mijn nichtje en hoorde dit verhaal dus toch maar melden want vind het eigenlijk niet oké Helaas geen foto want afval is net opgehaald.... Hoop op een gepaste oplossing/nieuwe ballon

Beoordelingen voor Ballonbox.nl

19 apr 2024

Top en flop

Top: Snel besteld, genoeg ballonkeuze, leuke kaart voor erbij. Flop: afleveren ging niet goed. Uiteindelijk ging het pakket retour vanwege beschadiging aan de doos. Geld was snel teruggeboekt
19 apr 2024
Beste, Dank voor uw review. Helaas kan het wel eens gebeuren dat een box beschadigd raakt tijdens transport. Dit betreuren wij ten zeerste. Goed dat u contact heeft opgenomen met onze klantenservice zodat we snel het geld konden terugboeken. Graag tot een volgende kans.

Bezorging dag te laat

Acht dagen voor de gewenste bezorgdatum al de bestelling gedaan. Eén dag voor de bezorgdatum mail ontvangen over bezorgtijdstip. Komt er op de bezorgdag een bericht dat door drukte de levering een dag later wordt. Kortom geen verrassing en ballon op de 50e verjaardag. Eén dag later om 16 uur is de bezorging. Gewoon erg slecht en dat voor bijna euro 20,00! .
16 apr 2024
Beste, Dank voor u reactie. Wij kunnen de ballon niet eerder sturen dan de dag voor de gewenste leverdatum. Onvoorziene omstandigheden bij de vervoerder krijgen wij niet op voorhand toegespeeld, helaas. Ook hebben wij geen tijdsblokken waarin geleverd wordt.
DM
D M.
Naaldwijk
22 apr 2024
Een ballon met een kaart besteld voor iemand die jarig was. Helaas een dag te laat bezorgd en de tekst die ik ontworpen had voor de kaart was op 3 stickers afgedrukt en in de kaart geplakt i.p.v. netjes afgedrukt in de kaart.
22 apr 2024
Beste Desiree, Dank voor je review. Helaas bestaat bij ons (nog) niet de mogelijkheid het persoonlijk bericht te ontwerpen/in te delen. Wij hopen begin volgende maand hiermee verder te zijn en dan kunt u dat wel en zal de tekst direct in de kaart geprint worden.
23 apr 2024
Mijn pakket is helaas niet aangekomen.
25 apr 2024
Beste Nausheen, De box is op tijd in het ziekenhuis geleverd. Door interne problemen van het ziekenhuis is de box niet bij de patiënt terecht gekomen. Wij betreuren dit ten zeerste
1 mei 2024
Antwoord van Ballonbox.nl
Beste Jeekle, Jammer dat wij maar 1 ster hebben verdiend. Ook jammer dat je er niet bij verteld waarom, zo kunnen wij er niets van leren...
Ballon zat niet verpakt in aparte doos, dus als je de buitendoos niet voorzichtig openmaakt, kun je de ballon stuk maken. Dit is gelukkig niet gebeurd. Dus verpak ballon in aparte doos in de buitendoos.
Antwoord van Ballonbox.nl
Beste Jeanine, Dank voor je review. Wij plakken om beschadiging van de ballon te voorkomen een label op de doos: niet openen met mes of schaar. Op de buitenzijde staat ballonbox, leek ons voldoende.
Antwoord van Ballonbox.nl
Beste Greet, Dank voor je review. We hadden graag vernomen wat we kunnen verbeteren om volgende keer een 5 sterren review te krijgen

Ballon voor mijn zieke nichtje gelijk stuk

Antwoord van Ballonbox.nl
Beste Leonne, Dank voor uw review. Heel vervelend dat de ballon halfvol is aangekomen. Wij sturen graag een nieuwe. Neem even contact met ons op dan zoeken we betreffende order erbij. Excuses voor het ongemak, 0495-630752
17 mrt 2024

Pakket in de regen gezet!

Doordat ze kiezen met GLS te laten bezorgen, is mijn verlovingscadeau voor mijn vriendin buiten in de regen gezet. Alles nat. En een andere tijd kiezen kon niet want ze bezorgen alleen tussen half 10 en half 1 en niet in het weekend. Ik neem het ballonbox kwalijk dat dit al eerder door anderen is aangekaart, en ze blijven ervoor kiezen met dit bedrijf in zee te gaan. Heel jammer, omdat de ballon zelf goed was. Nu is de ervaring erdoor verstoord en zal ik niet als klant terug keren en deze site niet aanbevelen.
Antwoord van Ballonbox.nl
Beste, Dank voor uw uitgebreide review. Wij kiezen voor GLS omdat zij de hoogste klanttevredenheidsscore hebben. Dat de ballonbox in de regen is gezet is natuurlijk niet goed te praten, dit mag niet voorkomen. Wij leveren wel op zaterdag en bij het ontvangen van de track en trace kunt u aangeven een andere bezorgtijd. Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd
Er zat geen lucht meer in de ballon hij kwam ingepakt aan. Er zat een briefje bij door de kou kan hij zacht zijn maar door temperatuur verschil komt hij weer bij. Maar helaas hij is nooit meer gaan staan
Antwoord van Ballonbox.nl
Beste, Dank voor uw review. In zulke gevallen, neem contact op met onze klantenservice.
Werd keurig op de afgesproken dag geleverd maar ivm afwezigheid afgeleverd bij een van de buren. Helaas lukte het 2 dagen lang niet om het pakketje daar op te halen. Misschien bij aflevering bij buren even navragen of ze die dag/avond wel thuis zijn zodat pakketje opgehaald kan worden.
Antwoord van Ballonbox.nl
Beste Josje, Dank voor je review. Jammer dat u het ons aanrekent dat de ontvanger niet thuis is, de buren het aannemen en s'avonds niet thuis zijn :-(
Super goeie service, eerste bezorging was helaas pakket beschadigd (ballon los en sara beeldje kapot) contact gehad en volgende dag werd deze opnieuw bezorgd. Helaas ook bij de 2e keer was het sara beeldje kapot.
3 mrt 2024
Beste Jennifer, Dank voor je review. We zullen de kosten van het beeldje vergoeden. Excuses voor het ongemak.
Werd 1 dag te laat bezorgd,maar dat kan door het vervoer komen.Wel op tijd besteld.
Antwoord van Ballonbox.nl
Beste Lily, Dank voor je review. Helaas gebeurt het wel eens dat er vertraging is bij de vervoerder. Wij blijven voortdurend op de belangrijkheid van onze boxen hameren bij GLS. Excuses voor de vertraging
Mijn bestelling werd in 2 delen geleverd op 2 adressen 😒 Het moest allemaal naar de verzender maar 2 dingen kwamen op mijn eigen adres. En ook een dag later. Erg jammer
Antwoord van Ballonbox.nl
Beste, Dit begrijp ik niet... Kunt u de klantenservice berichten zodat wij dit kunnen uitzoeken...
De ballon was niet op de gekozen datum bezorgd, Ligt niet helemaal aan jullie maar aan de bezorg dienst! Maar wel jammer als het voor een speciale dag is!
Antwoord van Ballonbox.nl
Beste Jacky, Dank voor je reactie. Heel vervelend als de koerier niet levert op de aangegeven datum. Excuses daarvoor.
De ballon was niet vol en nu helemaal niet meer is nog geen week geleden beetje jammer zo goedkoop is het ook niet.
Antwoord van Ballonbox.nl
Beste Lydia, Dank voor je review. Als het product niet voldoet aan wat wij beloven is het handig onze klantenservice te bellen. Wij hadden graag een nieuwe ballon gestuurd.
RD
Rutger d.
Heerhugowaard
10 mrt 2024
De ballon die bezorgt zou worden is te laat/ niet bezorgt zonder lucht.
Antwoord van Ballonbox.nl
Beste, Dank voor uw review. Ik begrijp alleen uw opmerking niet. Onze ballonnen worden altijd gevuld met 100% helium.
Ballon wordt te vroeg verstuurd. Reageren niet op E-mail
Antwoord van Ballonbox.nl
Beste, Dank voor uw review. Door een technische storing is dit de eerste, en hopelijk de laatste keer dat een ballon te vroeg in de verzendlijst komt. Excuses voor het ongemak.
Op de afgesproken tijd leveren en niet een dag erna
Antwoord van Ballonbox.nl
Beste, Dank voor uw review. Excuses voor de te late levering. Helaas zijn wij afhankelijk van koeriers
De ballon had ik ruim op tijd besteld , toch had deze vertraging. Was een dag telaat, dat was voor mij een teleurstelling, zeker gezien de prijs wat je ervoor moet betalen. ‘k Had deze beter zelf kunnen brengen, was deze optijd geweest + goedkoper.