Ballonbox.nl- Logo - Beoordelingen

Ballonbox.nl

315 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden317 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 mrt 2023
Ballonbox.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik heb telefonisch contact gehad, omdat ik nog wat vraagjes had..de dame was zeer vriendelijk en behulpzaam om voor mijn moeder die 88 werd de kaart die ik bij de ballon heb genomen, de tekst zo goed mogelijk te krijgen ( ik wilde nog een aanpassing doen, en omdat ik nog op tijd belde, was dat geen enkel probleem! ) de doos met ballon en kaart was heel goed verzorgt en was echt een extra kado voor mijn moeder, het voelde als de kers op de taart die dag, bedankt nog daarvoor! Ook de prijs is zeer redelijk te noemen..Een echte aanrader dus! M. Takes

Ballon aan mijn zieke nichtje gestuurd. Kwam half opgeblazen aan en liep leeg en opblazen lukte niet. Dus hele slechte ervaring en geen helende werking/lichtpuntje voor haar omdat ze langdurig ziek is en ook heel erg zonde van het geld natuurlijk..... Ze durfde niet te vertellen tegen me dat de ballon al stuk was (ze wist ook niet dat het best prijzig was) en 'm gelijk weggegooid. Vandaag ben ik bij mijn nichtje en hoorde dit verhaal dus toch maar melden want vind het eigenlijk niet oké Helaas geen foto want afval is net opgehaald.... Hoop op een gepaste oplossing/nieuwe ballon

Beoordelingen voor Ballonbox.nl

Geweldige service en top doos met inhoud, een echt kado!

Antwoord van Ballonbox.nl
Beste Mevrouw Takes, Wij willen dat iedereen tevreden is over onze klantenservice en onze producten. Gelukkig bent u tevreden.
Ballon zat niet verpakt in aparte doos, dus als je de buitendoos niet voorzichtig openmaakt, kun je de ballon stuk maken. Dit is gelukkig niet gebeurd. Dus verpak ballon in aparte doos in de buitendoos.
Antwoord van Ballonbox.nl
Beste Jeanine, Dank voor je review. Wij plakken om beschadiging van de ballon te voorkomen een label op de doos: niet openen met mes of schaar. Op de buitenzijde staat ballonbox, leek ons voldoende.

Top en flop

Top: Snel besteld, genoeg ballonkeuze, leuke kaart voor erbij. Flop: afleveren ging niet goed. Uiteindelijk ging het pakket retour vanwege beschadiging aan de doos. Geld was snel teruggeboekt
Antwoord van Ballonbox.nl
Beste, Dank voor uw review. Helaas kan het wel eens gebeuren dat een box beschadigd raakt tijdens transport. Dit betreuren wij ten zeerste. Goed dat u contact heeft opgenomen met onze klantenservice zodat we snel het geld konden terugboeken. Graag tot een volgende kans.
Ik belde omdat ik 10 min te laat was. ,maar de beste man heeft mij er toch nog bij gedaan zodat ik iemand blij kon maken met een ballon!!!!!
Antwoord van Ballonbox.nl
Beste Nowee, Dank voor de review. Contact zoeken met onze helpdesk helpt ;-)
Helaas was de ballon kapot gegaan, maar super snel opgelost! Kreeg de keuze of een nieuwe ballon of geld terug. Snelle en nette afhandeling
Antwoord van Ballonbox.nl
Beste Sterre, Het blijven kwetsbare producten daarvan zijn wij ons bewust. Fijn dat we het naar tevredenheid hebben kunnen oplossen. Dank voor uw review.

Prima prijs kwaliteit!

Mooi aanbod, kwaliteit, en goed op de hoogte gebracht ook na de levering. Prima prijs kwaliteit!
Antwoord van Ballonbox.nl
Beste, Erg blij met uw review, bedankt ook voor de foto's

Heel blij met m’n bestelling

Alles ging prima, van uitzoeken tot bestellen tot afleveren. Keurig verpakt, mooie ballon.
Antwoord van Ballonbox.nl
Beste, Dank je wel voor de leuke foto, worden wij blij van Fijn dat u tevreden bent
Was een heel.lwuk kado voor als je ver weg woont van degene die je het stuurt
Antwoord van Ballonbox.nl
Beste Angel, Daar zijn wij voor ;-) Dank voor uw review
Doos is opgestuurd naar Duitsland, is onbeschadigd aangekomen
Antwoord van Ballonbox.nl
Beste Jos, Dank voor je review. Zelfs Duitsland is dichtbij, fijn dat het goed is aangekomen.
7 apr 2024
Gemakkelijk te bestellen Word goed op de hoogte gehouden
Antwoord van Ballonbox.nl
Beste, Wij zijn superblij met uw review, dank u wel
Goede kwaliteit en op het gevraagde moment geleverd
Antwoord van Ballonbox.nl
Hallo Marrigje, We zijn blij met de 5 sterren review die u ons geeft.
Perfecte kwaliteit en goede mail communicatie
Antwoord van Ballonbox.nl
Beste, Dank je wel voor de 5 sterren. wij zijn er blij mee.
ET
Duidelijke site en communicatie
Beste Ellen, Wij zijn blij met jouw 5 sterren, bedankt
Het is echt leuk om te geven
Antwoord van Ballonbox.nl
Beste Marjon, Dank je wel voor de 4 sterren review
Goede en snelle levering
Antwoord van Ballonbox.nl
Beste Willem, Dank je wel voor de 5 sterren review
Perfect geregeld!
Antwoord van Ballonbox.nl
Beste, Dank je wel voor de 5 sterren review
7 apr 2024
Super service!
Antwoord van Ballonbox.nl
Beste Anna, Dank je wel voor deze mooie review.
Beste Mia, We zijn erg blij met uw 5 sterren review, bedankt
Antwoord van Ballonbox.nl
Beste, Dank je wel voor de 5 sterren review.