Ballonbox.nl- Logo - Beoordelingen

Ballonbox.nl

335 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden337 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 mrt 2023
Ballonbox.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 apr 2024
Ik heb telefonisch contact gehad, omdat ik nog wat vraagjes had..de dame was zeer vriendelijk en behulpzaam om voor mijn moeder die 88 werd de kaart die ik bij de ballon heb genomen, de tekst zo goed mogelijk te krijgen ( ik wilde nog een aanpassing doen, en omdat ik nog op tijd belde, was dat geen enkel probleem! ) de doos met ballon en kaart was heel goed verzorgt en was echt een extra kado voor mijn moeder, het voelde als de kers op de taart die dag, bedankt nog daarvoor! Ook de prijs is zeer redelijk te noemen..Een echte aanrader dus! M. Takes

Ballon aan mijn zieke nichtje gestuurd. Kwam half opgeblazen aan en liep leeg en opblazen lukte niet. Dus hele slechte ervaring en geen helende werking/lichtpuntje voor haar omdat ze langdurig ziek is en ook heel erg zonde van het geld natuurlijk..... Ze durfde niet te vertellen tegen me dat de ballon al stuk was (ze wist ook niet dat het best prijzig was) en 'm gelijk weggegooid. Vandaag ben ik bij mijn nichtje en hoorde dit verhaal dus toch maar melden want vind het eigenlijk niet oké Helaas geen foto want afval is net opgehaald.... Hoop op een gepaste oplossing/nieuwe ballon

Beoordelingen voor Ballonbox.nl

19 apr 2024

Top en flop

Top: Snel besteld, genoeg ballonkeuze, leuke kaart voor erbij. Flop: afleveren ging niet goed. Uiteindelijk ging het pakket retour vanwege beschadiging aan de doos. Geld was snel teruggeboekt
19 apr 2024
Beste, Dank voor uw review. Helaas kan het wel eens gebeuren dat een box beschadigd raakt tijdens transport. Dit betreuren wij ten zeerste. Goed dat u contact heeft opgenomen met onze klantenservice zodat we snel het geld konden terugboeken. Graag tot een volgende kans.
Ballon zat niet verpakt in aparte doos, dus als je de buitendoos niet voorzichtig openmaakt, kun je de ballon stuk maken. Dit is gelukkig niet gebeurd. Dus verpak ballon in aparte doos in de buitendoos.
Antwoord van Ballonbox.nl
Beste Jeanine, Dank voor je review. Wij plakken om beschadiging van de ballon te voorkomen een label op de doos: niet openen met mes of schaar. Op de buitenzijde staat ballonbox, leek ons voldoende.
Antwoord van Ballonbox.nl
Beste Greet, Dank voor je review. We hadden graag vernomen wat we kunnen verbeteren om volgende keer een 5 sterren review te krijgen
Werd keurig op de afgesproken dag geleverd maar ivm afwezigheid afgeleverd bij een van de buren. Helaas lukte het 2 dagen lang niet om het pakketje daar op te halen. Misschien bij aflevering bij buren even navragen of ze die dag/avond wel thuis zijn zodat pakketje opgehaald kan worden.
Antwoord van Ballonbox.nl
Beste Josje, Dank voor je review. Jammer dat u het ons aanrekent dat de ontvanger niet thuis is, de buren het aannemen en s'avonds niet thuis zijn :-(
Super goeie service, eerste bezorging was helaas pakket beschadigd (ballon los en sara beeldje kapot) contact gehad en volgende dag werd deze opnieuw bezorgd. Helaas ook bij de 2e keer was het sara beeldje kapot.
3 mrt 2024
Beste Jennifer, Dank voor je review. We zullen de kosten van het beeldje vergoeden. Excuses voor het ongemak.
Werd 1 dag te laat bezorgd,maar dat kan door het vervoer komen.Wel op tijd besteld.
Antwoord van Ballonbox.nl
Beste Lily, Dank voor je review. Helaas gebeurt het wel eens dat er vertraging is bij de vervoerder. Wij blijven voortdurend op de belangrijkheid van onze boxen hameren bij GLS. Excuses voor de vertraging
De ballon had ik ruim op tijd besteld , toch had deze vertraging. Was een dag telaat, dat was voor mij een teleurstelling, zeker gezien de prijs wat je ervoor moet betalen. ‘k Had deze beter zelf kunnen brengen, was deze optijd geweest + goedkoper.
21 aug 2023
De service is prima en netjes. Kwaliteit van ballonnen is redelijk. Na 2 dagen zijn ze zo goed als leeg gelopen,tot teleurstelling van ontvanger. Na 2 dagen was ook de nieuw toegestuurde ballon bijna leeg gelopen(was wel goed ontvangen)
28 aug 2023
Beste, Dank voor uw reactie en review. We doen ons uiterste best om de kwaliteit van 10 dagen te waarborgen. We zijn in onderhandeling met de leverancier van deze ballonnen.
27 sep 2023
Minder mail laten versturen door leverancier. Daarnaast is het lastig een enquête in te vullen als een deel van de vragen niet van toepassing is (geen mdw gesproken, of vragen snel geantwoord werden). Vandaar neutrale beoordeling.
27 sep 2023
Hallo Claudia, Dank voor je toelichting.
14 jan 2024
Helaas was hij 1dag te laat bezorgd voor een 50 jarige vond dat heel jammer.Kreeg melding van vervoerder dat er schade was. Weet niet wie er schuld aan was
Antwoord van Ballonbox.nl
Beste, Doordat er schade is opgelopen tijdens het vervoer wordt de levering met een dag vertraagd. Mocht het zo zijn dat de ballon en overige inhoud beschadigd bij de ontvanger aankomt, dan betreuren wij dat en vergoeden wij de gehele order.
De levering van de ballon zelf was goed. Helaas zat de kaart er niet bij. Jammer, ouders wisten niet dat het van de kinderen en kleinkinderen kwam.
21 nov 2023
Beste, De verzender kan zelf kiezen met kaart of zonder kaart. In uw order heeft de afzender gekozen om geen kaart toe te voegen, en anoniem te blijven. Wij kunnen dan niet vrijgeven wie de verzender is.
2 nov 2023
Ik vondt het vervelend dat iemand de hele dag thuis moet zijn want de ballon zou om 11 uur komen en is pas om 19 uur bezorgd vonden wij niet leuk
Antwoord van Ballonbox.nl
Beste, Dank voor uw review. Helaas hebben wij geen controle over het tijdstip van bezorgen, dit is sterk afhankelijk van de route van de chauffeur. Ik hoop dat het plezier er niet minder om was.
27 jul 2023
Zou op een andere datum bezorgd worden dan ik heb aangegeven. Erg slordig! Na bericht mijnerzijds is dit alsnog hersteld
27 jul 2023
Beste Ankie, Dank voor je review. Geen van mijn medewerkers kan zich herinneren dat wij op een andere datum zouden leveren dan aangegeven. Gelukkig is het toch goed gekomen.
23 dec 2023
De ballon werd niet op de datum afgeleverd, wat een beetje jammer is. De ballon en de verpakking waren prima in orde.
24 dec 2023
Beste Joke, Vervelend dat de ballon vertraagd is in de bezorging. Wij blijven hameren op punctuele leveringen bij GLS
30 sep 2023
Er werd een verkeerde kaart bezorgd bij de ballon; niet echt een persoonlijke boodschap dus op deze manier! Jammer!
1 okt 2023
Beste Francisca, Vervelend om te lezen dat er een slordigheid is ingeslopen. Excuses daarvoor. We hadden graag een nieuwe kaart gestuurd met de juiste tekst. Onze klantenservice staat voor u klaar.
De tekst op de kaart was een ingeplakt papiertje, jammer komt toch minder goed over bij de ontvanger.
Antwoord van Ballonbox.nl
Beste, Dank voor uw review. Wij hebben inmiddels 15000 boxen verstuurd incl. kaartjes. Tot op heden 2 reactie's gehad op het niet direct printen in de kaart. We hebben (nog) niet de mogelijkheid, excuses daarvoor.
Ballon goede kwaliteit Echter, De kaart die ik had besteld zat er niet bij.
25 jul 2023
Beste Stephanie, Vervelend dat de kaart ontbrak. Wellicht verloren gegaan bij het vervoer. We hebben een nieuwe kaart gestuurd.
SS
Sjan S.
Den Dungen
21 jun 2023

Zwanger ballon

Snelle levering Jammer verpakking stuk, en met het openmaken kwam de ballon niet omhoog.
22 jun 2023
Beste Jeanne, dank voor je review. Jammer dat de verpakking beschadigd was en waarschijnlijk daardoor ook de ballon. Er kan altijd iets misgaan tijdens transport. Had het even gemeld dan hadden we een nieuwe ballon kunnen sturen.
17 nov 2023
De gecommuniceerde dag van levering en de daadwerkelijke levering komen niet overeen.
19 nov 2023
Beste, Dank voor je review. Wij kunnen helaas geen datum garanderen. Net als alle andere webshops zijn ook wij afhankelijk van onze vervoerders.
17 aug 2023

Niet helemaal ok.

Tracking prima,Ballon ok Er werd een verkeerd kaartje toegevoegd!
28 aug 2023
Beste, Excuses voor de gemaakte fout. Ik neem aan dat hier contact over is geweest?