Ballonbox.nl- Logo - Beoordelingen

Ballonbox.nl

335 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden337 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 mrt 2023
Ballonbox.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 apr 2024
Ik heb telefonisch contact gehad, omdat ik nog wat vraagjes had..de dame was zeer vriendelijk en behulpzaam om voor mijn moeder die 88 werd de kaart die ik bij de ballon heb genomen, de tekst zo goed mogelijk te krijgen ( ik wilde nog een aanpassing doen, en omdat ik nog op tijd belde, was dat geen enkel probleem! ) de doos met ballon en kaart was heel goed verzorgt en was echt een extra kado voor mijn moeder, het voelde als de kers op de taart die dag, bedankt nog daarvoor! Ook de prijs is zeer redelijk te noemen..Een echte aanrader dus! M. Takes

Ballon aan mijn zieke nichtje gestuurd. Kwam half opgeblazen aan en liep leeg en opblazen lukte niet. Dus hele slechte ervaring en geen helende werking/lichtpuntje voor haar omdat ze langdurig ziek is en ook heel erg zonde van het geld natuurlijk..... Ze durfde niet te vertellen tegen me dat de ballon al stuk was (ze wist ook niet dat het best prijzig was) en 'm gelijk weggegooid. Vandaag ben ik bij mijn nichtje en hoorde dit verhaal dus toch maar melden want vind het eigenlijk niet oké Helaas geen foto want afval is net opgehaald.... Hoop op een gepaste oplossing/nieuwe ballon

Beoordelingen voor Ballonbox.nl

3 sep 2023
4 sep 2023
Hallo Dorien, Dank je wel voor deze mooie review....
3 sep 2023
4 sep 2023
Hallo Christiaan, Dank je wel voor deze mooie review....
31 aug 2023
1 sep 2023
Dank u wel voor deze review,
18 aug 2023
15 aug 2023
13 aug 2023
10 aug 2023
11 aug 2023
Dank voor deze mooie review
10 aug 2023
11 aug 2023
Dank voor deze mooie review.
9 aug 2023
Dank u wel voor deze mooie review. We zijn blij dat u tevreden bent.
1 aug 2023
2 aug 2023
Beste Bram, Dank je wel voor de mooie review. Hier doen we het voor!
1 aug 2023
Dank u wel voor deze review
27 jul 2023
29 jul 2023
Dank je wel Jacqueline voor de mooie review

Bestelde en betaalde artikelen achteraf niet te koop

2 mokken besteld. Op de site stond er niet bij vermeld dat ze niet los te koop zijn. Betaald en meerdere bestelbevestigingen ontvangen. Echter kreeg ik hierna een mail met de verleiding naar het kopen van een ballon. Deed ik dat niet dan mocht ik de mokken ook niet kopen. Vanzelfsprekend de koop geannuleerd.
9 aug 2023
Beste, Dank voor uw review. Wij zijn achter de schermen bezig om deze aankopen wel mogelijk te maken. Excuses voor het ongemak,
IH
I H.
Oegstgeest
1 jan 2024

Bestelling (ballon voor…huwelijksjubileum)

Bestelling (ballon voor huwelijksjubileum) is een paar dagen te vroeg bezorgd. Dag voor kerst ipv dag na kerst. Dat kan gebeuren. Ballon was binnen 1 dag leeg. Vervolgens is er een nieuwe ballon bezorgd. Ook deze was binnen 1 dag leeg.
Antwoord van Ballonbox.nl
Beste, Dank voor uw review. Wij zijn met de leverancier in onderhandeling over de kwaliteit van deze ballonnen. Helaas heeft u de pech dat het 2 x misgaat. Hoe kunnen wij u tegemoetkomen?
14 jan 2024

Te laat geleverd

Ondanks dat ik ruim op tijd besteld had, kwam de bestelde ballon een dag te laat bij de jarige. Juist bij zo’n verjaardagsballon is tijdige levering cruciaal. Voor mij een grote tegenvaller
Antwoord van Ballonbox.nl
Beste, Het is altijd vervelend als de ballon niet op de juiste dag geleverd wordt. Helaas zijn wij, net als alle andere webshops, afhankelijk van koeriers. Wij hebben gekozen voor GLS omdat deze in klanttevredenheid het hoogste scoort. Derhalve kunnen wij ook nooit de leveringsdatum voor 100% garanderen. Ondanks dat wil ik graag onze excuses aanbieden voor de vertraging
De ballon werd een dag te laat bezorgd: een dag na het huwelijk …. de ballon werd een week voor de bezorgdatum besteld, om zeker te zijn van een correcte aflevering op de juiste dag .
20 jun 2023
Beste, Dank voor de review. Helaas zijn ook wij afhankelijk van vervoerders. Meestal gaat het goed. In uw geval helaas 1 dag vertraagd. excuses voor het ongemak.
1 nov 2023
Voor verjaardag is het wel belangrijk dat hij op de dag geleverd wordt en niet een dag te laat in een kapotte doos, ballon kon hierdoor er niet uit vliegen. Erg jammer!!!
1 nov 2023
Beste, Dank voor uw review. Heel vervelend dat de box tijdens transport beschadigd is geraakt. U begrijpt dat wij dat niet kunnen voorkomen. Dat de box beschadigd is geraakt is ook de oorzaak van een te late levering. Indien u contact had opgenomen met de klantenservice dan hadden wij een compensatie kunnen voorstellen. Wij zullen contact opnemen met GLS op te proberen zulke schades te voorkomen.
25 dec 2023

Niet goed opgeblazen

Dit was de eerste keer dat ik bij Ballonbox iets heb besteld. De ballon was niet volledig opgeblazen zoals ik gewend ben van andere bedrijven en verwacht van een ballon.
26 dec 2023
Beste, Vervelend dat de ballon tijdens transport is leeggelopen. Wij controleren elke ballon meerdere uren op lekkage alvorens de ballonbox te sluiten. Wij sturen in zo een geval graag een nieuwe ballon, als wij op de hoogte worden gesteld van dit voorval.
20 aug 2023
Product niet ontvangen omdat bij het bestellen niet vermeld werd dat je er een ballon bij moest bestellen. Pas na bestellen en betalen werd dit vermeld.
28 aug 2023
Beste, Dank voor uw review. Dit is voor ons nieuw dat mensen losse kadootjes willen bestellen. We zijn met de webdesigner bezig om dit in betere banen te leiden.
30 aug 2023
Op het bijgevoegde kaartje was de verkeerde aanhef en de verkeerde afzender genoteerd, terwijl dit in het voorbeeld goed vermeld stond.
1 sep 2023
Beste Colina, Erg vervelend dat dit is gebeurt, excuses daarvoor.