Ballonbox.nl- Logo - Beoordelingen

Ballonbox.nl

335 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden337 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 mrt 2023
Ballonbox.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 apr 2024
Ik heb telefonisch contact gehad, omdat ik nog wat vraagjes had..de dame was zeer vriendelijk en behulpzaam om voor mijn moeder die 88 werd de kaart die ik bij de ballon heb genomen, de tekst zo goed mogelijk te krijgen ( ik wilde nog een aanpassing doen, en omdat ik nog op tijd belde, was dat geen enkel probleem! ) de doos met ballon en kaart was heel goed verzorgt en was echt een extra kado voor mijn moeder, het voelde als de kers op de taart die dag, bedankt nog daarvoor! Ook de prijs is zeer redelijk te noemen..Een echte aanrader dus! M. Takes

Ballon aan mijn zieke nichtje gestuurd. Kwam half opgeblazen aan en liep leeg en opblazen lukte niet. Dus hele slechte ervaring en geen helende werking/lichtpuntje voor haar omdat ze langdurig ziek is en ook heel erg zonde van het geld natuurlijk..... Ze durfde niet te vertellen tegen me dat de ballon al stuk was (ze wist ook niet dat het best prijzig was) en 'm gelijk weggegooid. Vandaag ben ik bij mijn nichtje en hoorde dit verhaal dus toch maar melden want vind het eigenlijk niet oké Helaas geen foto want afval is net opgehaald.... Hoop op een gepaste oplossing/nieuwe ballon

Beoordelingen voor Ballonbox.nl

Bezorging dag te laat

Acht dagen voor de gewenste bezorgdatum al de bestelling gedaan. Eén dag voor de bezorgdatum mail ontvangen over bezorgtijdstip. Komt er op de bezorgdag een bericht dat door drukte de levering een dag later wordt. Kortom geen verrassing en ballon op de 50e verjaardag. Eén dag later om 16 uur is de bezorging. Gewoon erg slecht en dat voor bijna euro 20,00! .
16 apr 2024
Beste, Dank voor u reactie. Wij kunnen de ballon niet eerder sturen dan de dag voor de gewenste leverdatum. Onvoorziene omstandigheden bij de vervoerder krijgen wij niet op voorhand toegespeeld, helaas. Ook hebben wij geen tijdsblokken waarin geleverd wordt.
17 mrt 2024

Pakket in de regen gezet!

Doordat ze kiezen met GLS te laten bezorgen, is mijn verlovingscadeau voor mijn vriendin buiten in de regen gezet. Alles nat. En een andere tijd kiezen kon niet want ze bezorgen alleen tussen half 10 en half 1 en niet in het weekend. Ik neem het ballonbox kwalijk dat dit al eerder door anderen is aangekaart, en ze blijven ervoor kiezen met dit bedrijf in zee te gaan. Heel jammer, omdat de ballon zelf goed was. Nu is de ervaring erdoor verstoord en zal ik niet als klant terug keren en deze site niet aanbevelen.
Antwoord van Ballonbox.nl
Beste, Dank voor uw uitgebreide review. Wij kiezen voor GLS omdat zij de hoogste klanttevredenheidsscore hebben. Dat de ballonbox in de regen is gezet is natuurlijk niet goed te praten, dit mag niet voorkomen. Wij leveren wel op zaterdag en bij het ontvangen van de track en trace kunt u aangeven een andere bezorgtijd. Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd
Mijn bestelling werd in 2 delen geleverd op 2 adressen 😒 Het moest allemaal naar de verzender maar 2 dingen kwamen op mijn eigen adres. En ook een dag later. Erg jammer
Antwoord van Ballonbox.nl
Beste, Dit begrijp ik niet... Kunt u de klantenservice berichten zodat wij dit kunnen uitzoeken...
De ballon was niet op de gekozen datum bezorgd, Ligt niet helemaal aan jullie maar aan de bezorg dienst! Maar wel jammer als het voor een speciale dag is!
Antwoord van Ballonbox.nl
Beste Jacky, Dank voor je reactie. Heel vervelend als de koerier niet levert op de aangegeven datum. Excuses daarvoor.
De ballon was niet vol en nu helemaal niet meer is nog geen week geleden beetje jammer zo goedkoop is het ook niet.
Antwoord van Ballonbox.nl
Beste Lydia, Dank voor je review. Als het product niet voldoet aan wat wij beloven is het handig onze klantenservice te bellen. Wij hadden graag een nieuwe ballon gestuurd.
Op de afgesproken tijd leveren en niet een dag erna
Antwoord van Ballonbox.nl
Beste, Dank voor uw review. Excuses voor de te late levering. Helaas zijn wij afhankelijk van koeriers

Bij niet thuis, 2 dagen later bezorgd

Helaas waren de bewoners niet thuis, het was immers een verrassing en GLS heeft het niet bij de buren achter gelaten maar weer terug meegenomen waardoor het 2 dagen later bezorgd
Antwoord van Ballonbox.nl
Beste, Dank je wel voor de review. Indien GLS geen opdracht krijgt om het bij de buren af te geven dan kunnen zij dat niet zomaar doen. Als u bij opmerkingen had geschreven: mag ook bij de buren, dan was dit zeker gebeurt.
21 jan 2024
De ballon kwam niet op de afgesproken datum (verjaardag). De kleine ballonnen die bedoeld waren als kraag, lagen los in de doos.
Antwoord van Ballonbox.nl
Beste, Dank voor uw review. Wij zullen opnieuw het gesprek aangaan met de vervoerder. Excuses voor de vertraging
14 jan 2024

Te laat geleverd

Ondanks dat ik ruim op tijd besteld had, kwam de bestelde ballon een dag te laat bij de jarige. Juist bij zo’n verjaardagsballon is tijdige levering cruciaal. Voor mij een grote tegenvaller
Antwoord van Ballonbox.nl
Beste, Het is altijd vervelend als de ballon niet op de juiste dag geleverd wordt. Helaas zijn wij, net als alle andere webshops, afhankelijk van koeriers. Wij hebben gekozen voor GLS omdat deze in klanttevredenheid het hoogste scoort. Derhalve kunnen wij ook nooit de leveringsdatum voor 100% garanderen. Ondanks dat wil ik graag onze excuses aanbieden voor de vertraging
30 aug 2023
Op het bijgevoegde kaartje was de verkeerde aanhef en de verkeerde afzender genoteerd, terwijl dit in het voorbeeld goed vermeld stond.
1 sep 2023
Beste Colina, Erg vervelend dat dit is gebeurt, excuses daarvoor.
23 nov 2023

Excellente service, alleen een dag te laat bezorgd

De bestelling was heel mooi en netjes verzorgd. Echter een dag telaat bezorgd. Omdat het een verjaardag was, kwam dat wel sneu over.
23 nov 2023
Beste Sunain, Dank voor je review. Heel vervelend dat de ballon 1 dag later is bezorgd. Wij hebben regelmatig gesprekken met GLS om dit te voorkomen. Helaas lukt dat niet altijd, sorry.
7 nov 2023
De ballon was na ongeveer 5 dagen al zo goed als leeg terwijl wij vaker ballonnen elders hebben gekocht die wekenlang mee gingen….
8 nov 2023
Beste, Dank voor uw review. Als een product van ons niet aan de verwachting voldoet is het beste om even contact op te nemen met onze klantenservice. We kunnen dan samen kijken voor een passende oplossing.
25 sep 2023
Helaas gehoord, van het bruidspaar, dat de ballon kapot in de doos zat. Geen idee of dat bij U is mis gegaan, maar wel jammer.
25 sep 2023
Beste, Vervelend als een ballon kapot aankomt. Wij testen de ballonnen vele uren voordat wij deze verpakken. Uiteraard kan er wel eens iets misgaan. Graag dan direct contact opnemen met onze klantenservice dan bekijken we samen voor een gepaste oplossing. Excuses voor het ongemak,
10 sep 2023
Te laat bezorgd. Pas om zes uur. En dat is niet leuk als iemand jarig is. Vond de ballon klein.
12 sep 2023
Beste Viv, Dank voor je review. Helaas hebben wij geen expresseservice bij Ballonbox. Daardoor hebben wij geen invloed op de levertijd wel op de leverdag. Het formaat van de ballon is een standaardmaat.
7 nov 2023
Het cadeau en de levering was prima maar het ontvangen van een juiste factuur ging moeilijk
7 nov 2023
Beste J, Hieraan wordt gewerkt, sorry voor de vertraging.
24 jul 2023
Andere vervoerder kiezen. Pakket is veel te lang onderweg met gls, dit is niet nodig!
25 jul 2023
Beste, Dank u wel voor de feed-back. Meerdere koeriers geprobeerd, allen hebben hetzelfde probleem. Niemand garandeert 100% levering.
24 aug 2023
de juiste ballonnen sturen
28 aug 2023
Beste, Dank voor uw review. Ik begrijp dat er iets is misgegaan? Neem vooral contact met ons op zodat we voor een passende oplossing kunnen zoeken