Ballonbox.nl- Logo - Beoordelingen

Ballonbox.nl

335 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden337 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 mrt 2023
Ballonbox.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 apr 2024
Ik heb telefonisch contact gehad, omdat ik nog wat vraagjes had..de dame was zeer vriendelijk en behulpzaam om voor mijn moeder die 88 werd de kaart die ik bij de ballon heb genomen, de tekst zo goed mogelijk te krijgen ( ik wilde nog een aanpassing doen, en omdat ik nog op tijd belde, was dat geen enkel probleem! ) de doos met ballon en kaart was heel goed verzorgt en was echt een extra kado voor mijn moeder, het voelde als de kers op de taart die dag, bedankt nog daarvoor! Ook de prijs is zeer redelijk te noemen..Een echte aanrader dus! M. Takes

Ballon aan mijn zieke nichtje gestuurd. Kwam half opgeblazen aan en liep leeg en opblazen lukte niet. Dus hele slechte ervaring en geen helende werking/lichtpuntje voor haar omdat ze langdurig ziek is en ook heel erg zonde van het geld natuurlijk..... Ze durfde niet te vertellen tegen me dat de ballon al stuk was (ze wist ook niet dat het best prijzig was) en 'm gelijk weggegooid. Vandaag ben ik bij mijn nichtje en hoorde dit verhaal dus toch maar melden want vind het eigenlijk niet oké Helaas geen foto want afval is net opgehaald.... Hoop op een gepaste oplossing/nieuwe ballon

Beoordelingen voor Ballonbox.nl

23 apr 2024
Het is echt leuk om te geven
23 apr 2024
Beste Marjon, Dank je wel voor de 4 sterren review
1 mei 2024
Antwoord van Ballonbox.nl
Beste, Ongelooflijk blij met de 5 sterren review van u.
20 apr 2024
21 apr 2024
Beste, Dank voor uw review. Graag hadden we geweten waar die ene ster is gebleven. Wij willen ons product/service aanpassen zodat u de volgende keer 100% tevreden bent.
EV
E v.
Buren
Goede service, ballon was met 1 dag leeg( dat was minder, zorg voor dragen dat dit niet gebeurd) maar , na 1 mailtje, kregen ze de vlg dag gelijk een nieuwe ballon Top
Antwoord van Ballonbox.nl
Beste Es, Na uren testen kan een ballon toch leeglopen, gelukkig snel verholpen.
Tijdig bezorgd echter wel bij de buren ondanks dat de ontvanger gewoon thuis was.
23 mrt 2024
Beste Cristel, Dank je wel voor de review. Helaas kunnen wij niet beoordelen of de chauffeur lang heeft moeten wachten en toen besloten heeft het bij de buren af te geven.
YF
Y F.
Zuidwolde
20 mrt 2024
Blanco doos gebruiken, nu is de verrassing er meteen vanaf.
Antwoord van Ballonbox.nl
Hallo Yvonne, Dank voor je review. We gaan deze optie zeker bespreken.
Geen sticker meer met geschreven boodschap
Antwoord van Ballonbox.nl
Hallo Hanneke, Binnenkort zonder stickers, wordt aan gewerkt.
17 mrt 2024
Geen probleem, keurig geregeld en op tijd.
Antwoord van Ballonbox.nl
Hallo Nelleke, Dank je wel voor de 4 sterren. Wij hadden graag vernomen waarom 1 ster niet blinkt, daar kunnen we alleen maar van leren
Antwoord van Ballonbox.nl
Beste, Jammer dat u niet helemaal tevreden bent. Wat hadden we beter kunnen doen?
Kadootje erbij vond ik top. Ballon vond ik een beetje minder had deze groter verwacht. Verders alles top
Antwoord van Ballonbox.nl
Beste Mevr. Dank voor uw review. Maten van de ballonnen staan vermeld op de site.

Gewoon prima!

Duidelijke website, goede status informatie en nette afhandeling!
Antwoord van Ballonbox.nl
Beste Marina, Tevreden en toch 4 sterren. Wat kunnen wij nog verbeteren?
AG
Ank G.
Baarn

Orima

Prima
Antwoord van Ballonbox.nl
Hallo Orima, Dank voor uw review. Graag had ik geweten welke verbeterpunten er zijn om een 5 sterren review te krijgen.
24 feb 2024
Antwoord van Ballonbox.nl
Hallo Richard, Dank voor de 4 sterren review. Graag hadden we vernomen waarom 1 ster mist, dan kunnen wij iets verbeteren...
Antwoord van Ballonbox.nl
Hallo, Jammer, geen 5 sterren en geen reden waarom er 1 ster mist. Kunt u aangeven waar u niet over tevreden was, dan kunnen wij daar onze aandacht op vestigen.

Late bezorging.

Ballon zag er prima uit maar werd pas 's avonds bezorgd. Dat was jammer!
Antwoord van Ballonbox.nl
Beste Marina, Dank je wel voor de review. Helaas kunnen wij niet in tijdblokken leveren. De kosten daarvoor zijn extreem hoog.
28 jan 2024
Dacht dat de ballon groter was maar is eigen fout
28 jan 2024
Hallo Maria, Dank voor je review en eerlijkheid...
4 feb 2024
4 feb 2024
Beste, Dank u wel voor de sterren....
Antwoord van Ballonbox.nl
Beste Inge, Dank je wel voor de 4 sterren. Als we iets kunnen verbeteren dan horen wij dat graag.
12 sep 2023

Goede prijs/kwaliteitverhouding en goede klantenservice

Goede prijs/kwaliteitverhouding en correcte en prettige manier can communiceren. Proactief meedenken met bezorgingsproblemen en daarbij de vinger aan de pols houden. Heel fijn. Alleen een heel dringend advies om niet meer gebruik te maken van de diensten van GLS. Door problemen daar, kwamen de ballonnen die op 6 september bezorgd zouden worden, pas op 11 september tegen de avond aan. Half leeg en onbruikbaar. Dat lag echt absoluut niet aan Ballonbox maar is wel heel jammer
14 sep 2023
Dank u wel voor deze mooie review. We zullen zeker weer met GLS aan tafel gaan om dit soort problemen te vermijden.