Ballonbox.nl- Logo - Beoordelingen

Ballonbox.nl

334 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden336 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 mrt 2023
Ballonbox.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 apr 2024
Ik heb telefonisch contact gehad, omdat ik nog wat vraagjes had..de dame was zeer vriendelijk en behulpzaam om voor mijn moeder die 88 werd de kaart die ik bij de ballon heb genomen, de tekst zo goed mogelijk te krijgen ( ik wilde nog een aanpassing doen, en omdat ik nog op tijd belde, was dat geen enkel probleem! ) de doos met ballon en kaart was heel goed verzorgt en was echt een extra kado voor mijn moeder, het voelde als de kers op de taart die dag, bedankt nog daarvoor! Ook de prijs is zeer redelijk te noemen..Een echte aanrader dus! M. Takes

Ballon aan mijn zieke nichtje gestuurd. Kwam half opgeblazen aan en liep leeg en opblazen lukte niet. Dus hele slechte ervaring en geen helende werking/lichtpuntje voor haar omdat ze langdurig ziek is en ook heel erg zonde van het geld natuurlijk..... Ze durfde niet te vertellen tegen me dat de ballon al stuk was (ze wist ook niet dat het best prijzig was) en 'm gelijk weggegooid. Vandaag ben ik bij mijn nichtje en hoorde dit verhaal dus toch maar melden want vind het eigenlijk niet oké Helaas geen foto want afval is net opgehaald.... Hoop op een gepaste oplossing/nieuwe ballon

Beoordelingen voor Ballonbox.nl

Antwoord van Ballonbox.nl
Beste Nina, Dank je wel voor je geweldige review.
Antwoord van Ballonbox.nl
Beste, Jammer dat u niet helemaal tevreden bent. Wat hadden we beter kunnen doen?
Antwoord van Ballonbox.nl
Beste Greet, Dank voor je review. We hadden graag vernomen wat we kunnen verbeteren om volgende keer een 5 sterren review te krijgen
Hallo Batwomen ;-) Dank je wel dat je ons waardeert met 5 sterren
Antwoord van Ballonbox.nl
Dank je wel voor de 5 sterren review.
Antwoord van Ballonbox.nl
Beste, Dank je wel, we zijn blij met de 5 sterren die u gaf in de review
IF
Ingrid F.
Oost-Souburg
Antwoord van Ballonbox.nl
Dank u wel voor de 5 sterren review
Antwoord van Ballonbox.nl
Dank je wel Laurie voor de 5 sterren review.
Dank je wel voor de 5 sterren
23 mrt 2024
Hallo Jette, Wij zijn blij met deze mooie 5 sterren review, bedankt
Antwoord van Ballonbox.nl
Dank je wel Yvette, Je maakt ons blij met de 5 sterren.
Beste, Wij zijn superblij met deze 5 sterren, dank je wel
Antwoord van Ballonbox.nl
Hallo Corien, Dank je wel met de 5 sterren review

Ballon voor mijn zieke nichtje gelijk stuk

Antwoord van Ballonbox.nl
Beste Leonne, Dank voor uw review. Heel vervelend dat de ballon halfvol is aangekomen. Wij sturen graag een nieuwe. Neem even contact met ons op dan zoeken we betreffende order erbij. Excuses voor het ongemak, 0495-630752
17 mrt 2024

Pakket in de regen gezet!

Doordat ze kiezen met GLS te laten bezorgen, is mijn verlovingscadeau voor mijn vriendin buiten in de regen gezet. Alles nat. En een andere tijd kiezen kon niet want ze bezorgen alleen tussen half 10 en half 1 en niet in het weekend. Ik neem het ballonbox kwalijk dat dit al eerder door anderen is aangekaart, en ze blijven ervoor kiezen met dit bedrijf in zee te gaan. Heel jammer, omdat de ballon zelf goed was. Nu is de ervaring erdoor verstoord en zal ik niet als klant terug keren en deze site niet aanbevelen.
Antwoord van Ballonbox.nl
Beste, Dank voor uw uitgebreide review. Wij kiezen voor GLS omdat zij de hoogste klanttevredenheidsscore hebben. Dat de ballonbox in de regen is gezet is natuurlijk niet goed te praten, dit mag niet voorkomen. Wij leveren wel op zaterdag en bij het ontvangen van de track en trace kunt u aangeven een andere bezorgtijd. Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd
Er zat geen lucht meer in de ballon hij kwam ingepakt aan. Er zat een briefje bij door de kou kan hij zacht zijn maar door temperatuur verschil komt hij weer bij. Maar helaas hij is nooit meer gaan staan
Antwoord van Ballonbox.nl
Beste, Dank voor uw review. In zulke gevallen, neem contact op met onze klantenservice.
Werd keurig op de afgesproken dag geleverd maar ivm afwezigheid afgeleverd bij een van de buren. Helaas lukte het 2 dagen lang niet om het pakketje daar op te halen. Misschien bij aflevering bij buren even navragen of ze die dag/avond wel thuis zijn zodat pakketje opgehaald kan worden.
Antwoord van Ballonbox.nl
Beste Josje, Dank voor je review. Jammer dat u het ons aanrekent dat de ontvanger niet thuis is, de buren het aannemen en s'avonds niet thuis zijn :-(

Goed service

Eerste poging was niet gelukt (de ballon was kapot gegaan tijdens het transport), maar toen ik het had aangegeven heeft men direct een nieuwe gestuurd, welliswaar te laat maar de service was zeer goed, en vriendelijk!
Antwoord van Ballonbox.nl
Beste, Vervelend als de ballon stuk gaat tijdens transport. Gelukkig hebben we het voor u netjes opgelost.
Super goeie service, eerste bezorging was helaas pakket beschadigd (ballon los en sara beeldje kapot) contact gehad en volgende dag werd deze opnieuw bezorgd. Helaas ook bij de 2e keer was het sara beeldje kapot.
3 mrt 2024
Beste Jennifer, Dank voor je review. We zullen de kosten van het beeldje vergoeden. Excuses voor het ongemak.
Mooie stevige ballon, tijdig verstuurd, nette prijs, verrassend kado. Enige nadeel is dat de (op zich mooie) doos de inhoud al verklapt.
Antwoord van Ballonbox.nl
Beste Yohan, Om te voorkomen dat de doos niet juist wordt opengemaakt is het aan de buitenkant duidelijk dat het omzichtig moet gebeuren. Dank voor de review